Hoi Ayla, Jammer dat je afscheid neemt. Ik wil je verder een fijne zwangerschap toewensen en straks ook heeeeeel erg veel geluk gewenst met je kleintje en 2 andere kids! Groetjes van Otje
jammer ayla dat je afscheid neemt, maar wel melden wanneer je bevallen bent he? wat vervelend daphne, zowieso, dat jij de dupe word van het feit dat hun jou niet aanmelden als ziek zijnde bij uwv. volgens mij zijn ze ook verplicht dat binnen een paar dagen te doen, anders kunnen ze ook geen aanspraak maken op uitbetaling. en daarbij zijn hun volgens mij verplicht jou te betalen, hoe hun het geld krijgen is volgens mij hun zorg. wij hebben ook eens zo iets gehad, toen mijn man een ongeval gehad had. laat je vooral niet door mooie praatjes afschepen. ik heb een behoorlijke aanval van vergeet achtigheid vandaag. ik was toch maar eens gaan kijken naar die rompertjes, en ze zijn superleuk. maar er lag nog 1 pakje in het aqua... de rest was roze. en ik had mijn bankpas lekker thuis laten liggen. dommmmm, maar mocht het apart leggen tot morgen. en ik was bij de supermarkt geweest, moest ik nog naar een andere winkel, ben ik binnen mijn tas met boodschappen kwijt.. hangt die nog doodleuk aan mijn fiets mooi buikje duikster! ik maak nu maar fotos met mijn telefoon, die pakt die wel. met de digi moet ik steeds verkleinen, en dat kost te veel tijd. ik wou eigenlijk tot 4 weken voor de uitgerekende datum blijven werken, maar mischien ga ik voor die tijd wat vakantie dagen opnemen. heb nog een paar weken staan. mijn werkgever begon daar zelf over, en hij had het er ook over dat als het nog niet ging na de bevalling dat ik me ook ziek kon melden. geeft me wel een prettig gevoel dat die zo meeleeft. ik ga straks lekker een quiche maken, had ik ineens zin in. en heb voor vanavond een zak m en m`s gehaald. mijn verslaving....
@Ayla: Jammer dat je weggaat. En inderdaad, wel melden als de kleine er is hoor! @Noura: Ik ben afgelopen vrijdag bij het UWV geweest en heb alles zelf geregeld en ingeleverd. Nu zorgen zij dat het bij het hoofdkantoor komt en dan gaat een periode van 4 weken lopen alvorens tot uitbetaling wordt overgegaan. Maar goed, dat kan natuurlijk uitlopen. Maar ik houd het goed in de gaten hoor. Die man met wie ik een afspraak had, zei dat het helpt als ik tussendoor bel, dus dat doen we dan maar. Ik heb het ook hoor, die vergeetachtigheid. Heel irritant. Ik zet zoveel mogelijk afspraken e.d. in mijn telefoon en op de kalender. Hoop dat het ooit goed komt. Wat heb jij trouwens een fijne baas. Goed hoor. En van het laatste stukje krijg ik honger, hihi.
Ayla jammer dat je weg gaat. Vanmorgen mijn funtioneringsgesprek gehad ging alleemaal goed zodoende lag ik pas laat op bed om 9.30 uur (heb nachtdienst) en ik was al weer vroeg wakker om 16.00 uur. maar ik ben aan het aftellen in totaal moet ik nog 4 nachtjes werken, nu nog 1 en 3,4, en 5 oktober dus op 6 oktober heb ik nog 3 ziekte nachten dan mijn vrije nachten en dan vakantie, vrije nachten, vakantie en dan mijn verlof gaat officieel op 2 november in. en dan begin ik pas uiterlijk 14 weken na de bevalling weer want ik heb een maand extra bevallingsverlof opgenomen. dus al met al ben ik er een half jaar uit. 6 weken moest ik toch al stoppen omdat ik deels in de ziekte wet zit en veel te zwaar is in de zorg met 6 nachten achter elkaar van 9 uur. @Karin: kom je gezellig naar onze provincie, het is hier ook mooi weer nu. waar ga je naar toe in zeeland? het is hier altijd lekker rustig. Geniet van je weekendje! Wij hebben ook lang getwijfeld om een 3d echo te laten maken maar we weten nu al wat het is en we wilde voor ons zelf dan nog wel iets als verrassing houden! als gaat het bij mij nu wel weer knagen want wij weten voor 96% zeker wat het wordt maar in mijn dromen is het natuurlijk net het andere geslacht, op zich nog geen ramp we hebben er een naam voor en we hebben neutrale kamer en kinderwagen en wat kleertjes er voor . het enigste is dan een paar setjes kleren die geslapchtsgebonen zijn maar dat is te overzien maar ik wil in deze periode ook graag over allerlei zaken zekerheid. Hebben jullie dat niet? Gisteren in mijn kraampakket afeleverd wat een surfplanken zitten erin, maar het zal makkelijk wezen, er zat nog een zeer leuke knuffel in zetje zeebra en een boekje over bevallen van die bekende verloskundige (kan even niet op de namen komen). Ik ga maar eens een eind maken aan dit eindeloze verhaal (maar ik heb ook zoveel te vertellen.) Groetjes. Cynthia
@Cynthia: Haha, die Cynthia, surfplanken. Ben nu echt wel benieuwd wat voor reuze dingen het moeten zijn. Ik wacht nog geduldig af tot ik mijn pakket heb. Fijn dat je een goed functioneringsgesprek had! Ik vraag me alleen af waaarom je nog nachtdiensten draait als het zwaar voor je is. Dat mag je weigeren hoor!
@daphne: ik heb ernstige handeczeem en kan overdag niet funtioneren binnen mijn funtie (verzorgende in verpleeghuis)en heb een reintergratie projerct doorlopen en werk nu aangepast binnen het eigen bedrijf. Het is dus of in de nacht werken of niet werken. Ik heb er wel eens eerder over geschreven misschien gaat het nu dagen.
Ah, ja, nu weet ik het weer. Op het moment kan ik alles ongeveer 10 seconcen onthouden, en volgens mij is het langer geleden dat ik het had gelezen, hihi. Dat is balen zeg. Maar goed, fijn dat je nog maar een paar nachten hoeft!!
ayla, jammer dat je weggaat! Veel succes met de zwangerschap en met de rest van je gezinnetje. We woren het wel als jouw baby'tje er is. Saartje
ja baas heb ik, hij gaf zelfs aan dat als het zo was en ik niet meer werken kon tot de bevalling dat het dan zo moest zijn. wel een lekker gevoel om dat te weten. hij gaat binnenkort eens kijken of we iets in het schema om kunnen gooien zodat ik niet meer alleen diensten draai, en afsluiten moet. verder heb iknet heerlijk quiche gegeten, ik mocht van mijn mannetje niet alles opeten want hij wou straks ook nog wat. (wat denkt die wel niet van mij... hihihi) morgen komt mijn kleine neefje weer, en het is wel fijn dat het lekker weer is dan kunnen we nog een stukje wandelen. moet zeggen dat mijn kinderwagen erg lekker loopt. alleen zelf heb ik met het lopen wat last van mijn banden. ik wil reageren op van alles wat ik lees, maar ik onthoud het niet, en nu staat het ook niet meer hieronder vermeld... ik lijk wel een vergiet...
oh nou doet die het wel. goed zeg slingding dat je functioneringsgesprek zo lekker is gegaan. geeft je toch weer een goed gevoel. en het is voor sommigen al echt aftellen tot aan het verlof. ik heb mijn kraampakket nog niet. ze hadden hem laatst verkeerd bezorgd, en toen was die teruggekomen. maar heb hem nog niet ontvangen. maakt ook niet uit, want heb toch weinig plek om hem nu kwijt te kunnen. en die superverbanden word je niet echt vrolijk van. moet je nagaan dat je daar de eerste dagen 2!! van naast elkaar in je slip doet. die bekende vk die jij bedoeld is denk ik beatrijs smulders.. hebik pas geleden een boek van gelezen. ze had vroeger ook altijd een colum in een blad.
dat klopt helemaal ,ik ga proberen er vannacht in te beginnen met lezen het is iets meer samengevat in een speciaal cz-boekje. Ik ga nu musiceren en daarna gelijk naar mijn werk ik zal vannacht hier weer eens kijken. Prettige avond allemaal!!!!!!!!
hoi hoi vandaag lekker bezig geweest met de babykamer, hij is nu zo goed als af, heerlijk!!!. We moeten alleen nog een commode plank kopen, en een matrasje voor in het ledikantje. Heb in me album foto's geplaatst van het kamertje. patricia
Ladies, In mijn album staan foto's van de commode, het ledikantje en mijn wandelwagen. De commode staat voorlopig midden in de woonkamer en het ledikantje in onze slaapkamer. De wandelwagen staat ook in de slaapkamer. Ow, en ook nog een nieuwe buikfoto Wat vinden jullie???
Voor de opmerkzame forummer: mijn naam is gewijzigd van Daphne82 in Daphne. Ben er best blij mee, hihi.
Daphne ik zag het al dat je naam is veranderd en je hebt een mooi buikje. Ik zal als mijn kamer helemaal klaar is ook even foto's ervan maken en in mijn album zetten,ik zal morgen er alvast eentje maken van mijn kinderwagen. Ik ga morgen ook even bloedprikken dan heb ik dat ook weer gehad. Jammer Ayla dat je weggaat,heel veel succes met alles. Ik ben vandaag gebeld door mijn baas hij vroeg hoe het ging en of ik dinsdag mee ga uiteten,nou ik ga wel mee vind het wel gezellig om al mijn collega's weer te zien. Ze gaan ook skieën maar ik ga gewoon met de baas en zijn vrouw en mijn vriend en nog een paar aan een tafel zitten en kijken en wat drinken en daarna gaan we eten dus ik heb er wel zin in.
vales veel plezier met het bedrijfs uitje! Daphne hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe naam! Leuk die spulletjes voor de babyamer. Mooie buik heb je! Man lief heeft vanavond nog een buikfoto genomen ik zal hem gauw hier en op de babysite zetten.
Goeiemorgen! Wat leuk om allemaal die buikfoto's en babykamerfoto's te zien! Ik krijg echt zin in ons kamertje nu ook helemaal af te maken. Heb van de week bij Xenos zo'n papieren bollamp in blauw gekocht en ben nog op zoek naar een mooie klamboe. Dan de gordijntjes nog en is het al bijna af! Ik ben vandaag trouwens een half jaar getrouwd! Ben benieuwd of mijn man er aan denkt. Hihihi. Zo, ik stop nu. Even boterhammen smeren en dan werken. Ik ga vandaag aangeven dat ik die dagen van 8 uur zo niet meer trek. Ik heb maandag gewerkt en had veel last van mijn rug en stuitje en nu moet ik eigenlijk vandaag en morgen werken van 9.30 tot 18.00 uur. Als ik er aan denk... pfff.... ik hoop dat ik snel minder uurtjes kan gaan werken. Tot gauw. Groetjes Otje
Ayla: jammer van je afscheid, maar ik kan me voorstellen dat je niet alles kan bijhouden. Lukt mij namelijk ook niet, maar ik doe mijn best!! Daphne: ik hoop echt dat het binnenkort allemaal geregeld is, met de UWV, kun je toch weer ruimer ademhalen.... Slingding: Toch prettig als ze zeggen dat je functioneren goed is he!! Trouwens waar ligt Hansweert??? Ik ga in elk geval naar renesse, met de rest van ons duikteam. Zij gaan het hele weekend duiken samen met een bioloog en ik ga zielig toekijken.... nou dat valt wel mee. Mooi weer, boekje erbij en wat koffie en thee zetten. Het gaat toch om de gezelligheid. Dat kraampakket komt me trouwens zeer bekend voor!! heb ik ook, met die surfplanken. Noura: veel plezier vandaag met je neefje. Patricia en Daphne: wow die kamers vorderen echt. Bij ons staat alles nog in de verffase. Dadelijk gaan mijn man en ik nog verder met het afmaken van het bedje, voordat het geverfd kan gaan worden.... Je buik is overigens netjes Daphne. ziet er mooi uit... Grappig om al die verschillen te zien... Karin