Hey meiden Nou op dit moment zit ik niet meer bij een vk Ik ben daar gelukkig weg pffff Ik had het daar niet naar mijn zin, ik had ook nog geen band met ze Het begon eigenlijk al dat ze sávond dicht waren wat ik niet wist voor dat ik mijn daar in liet schrijven dat was voor mijn al een nadeel. En toen begon 1 van hun al raar tedoen, dat ik maar moest prikken voor suiker, en dat ik mijn zoontje maar over moest laten blijven. Ik ging er niet graag heen, en dat gevoel hoor niet. Het hoort dus gewoon zo dat je er naar uit kijk om weer daar heen te mochen ja toch Dus ik heb mijn spullen op gehaald en volgende week ga ik naar een andere vk en daar heb ik hele goede verhalen over gehoord Het is zo'n opluchting ze zijn daar niet aardig(mijn mening). Ik heb foto's van de baby kamer maar ze zijn nog tegroot om hier te plaatsen Liefs Manon.
ik ga ook borstvoeding geven, ik heb al wel een kolf van avent in huis, dat was nl goedkoper in een set met flesjes en een magnetron sterilisator, dan dat ik hem straks los zou moeten kopen, ik vindt het wel een prettig idee dat hij hier in de kast staat als ik dan evt stuwing zou hebben kan ik wat afkolven, en ik wil graag vragen aan mijn kraamhulp of ze me wil begeleiden hierin zodat ik me wat zekerder zou voelen als zij weg is. Ik ga straks 4 nachten werken dus slaap ik overdag dus moet papa gaan fles voeden en dan moet er toch wat mama melk aanwezig zijn. Ik hoop dat alles goed gaat lukken want ik wil het zeker 6 maanden vol houden iv.m. mijn eczeem klachten. Vanavond moet ik weer naar de vk schrijf er dan wel weer over. Vanmiddag naar bed want ik moet vanavond de nacht ook weer in. (gelukkig laatste keer)
Wij zijn net voor de 3e echo geweest en gelukkig is mijn placenta omhoog gekomen en kan ik op de natuurlijke manier bevallen! Ze heeft gelijk wat 3d beelden van de baby laten zien en het is echt een plaatje vinden we zelf! Hij lachte zelfs even. Hij ligt op schema en weegt nu 1560 gram. Ik kan nu niet wachten tot het zover is dat we hem ook daadwerkelijk in onze armen kunnen nemen!
Hallo hier weer een brichtje van mij.. Alles gaat wel zn gangetje hier Verneem steeds vaker dat de beeb met de voetjes boven ligt en is ook rustiger.. @Eve ik heb vorige week gehoord tijdens de zwangerschapsgym dat het vaak gebeurde dat je handen of armen zouden kunnen gaan slapen tijdens het slapen, dit is ivm met meer bloed door je aderen en pezen en daardoor alles sneller afknelt.. Ik ga ook borstvoeding geven, van mijn vorige zwangerschap weet ik nog dat ik toen erg veel stuwing had de eerste dagen en toen in het ziekenhuis bertha naast me had staan,.Eenmaal thuis had ik dat niet meer en ben na 2 maanden gestopt met borstvoeding geven. Nu zit ik er wel aan te denken om een biorstkolf te halen maar dat doe ik wel na de bevalling, eerst maar eens kijken hoe het gaat. Ook is het zeker handig dat me mannetje ook de gelegenheid heeft om voeding te geven, en eventueel schoonouders/ouders ect.. Ik heb bijna alles in huis, als het goed is halen mij moeder en ik deze week de laatste dingetjes in huis De gordijnen en de lamp nog en klaaaaaaaaaar is ie.. Wij zijn echt zo benieuwt hoe de kleine er uit komt te zien en wat het gaat worden mmm zo spannend Straks aftellen geblazen Liefs XXX
Ik zit al zo lang thuis en nu hoor ik iedereen over verlof. Heel raar voor mij. Ik wil ook BV gaan geven en heb deze maand twee bijeenkomsten daarover. Verder heb ik al een kolf (Avent Isis) in huis, aangezien die bij spullen zat die ik allemaal over nam. Heb m dus voor een prikkie. Morgen weer naar de VK, want dat was al weer 4 weken geleden. Ben benieuwd of ik nog steeds zo snel buiten sta.
Hoi dames, ik heb een leuk berichtje voor diegene die hier in omgeving Deventer wonen...Hopelijk hebben jullie hier iets aan Kraammarkt Op zaterdag 14 oktober houden het Deventer Ziekenhuis en Carinova een kraammarkt. De kraammarkt wordt gehouden in de centrale hal en het bezoekersrestaurant van de Geertruidenlocatie van het Deventer Ziekenhuis. Wat kunt u verwachten: * diverse stands met positiekleding, babykleding, geboortekaartjes, informatie over kinderopvang en nog veel meer * bezichtigen van een kraamsuite * gelegenheid om vragen te stellen aan o.a. verloskundige, wijkverpleegkundige *Jeugdgezondheidszorg, kraamverpleegkundige en diëtist Echo Voor 10,00 kan een echo worden gemaakt (alleen bij zwangerschapsduur langer dan 16 weken). Hiervoor kunt u zich vanaf 2 oktober telefonisch opgeven via telefoon: (0570) 64 68 88 op werkdagen van 9.30-16.00 uur. Er is ruimte voor maximaal 115 echo's, dus geef u spoedig op. Datum: zaterdag 14 oktober 2006. Tijd: van 10.00 uur van 14.00 uur. Plaats: centrale hal en bezoekersrestaurant Geertruidenlocatie, H.J.P. Fesevurstraat 7, Deventer @Suusje, mischien is dit je kans om toch nog een echo te doen? Als je ene echo wil laten maken moet je er snel bij zijn Ik heb al een afspraak tussen 12 en 13 u..ooo kan haast niet wachten yessssssss onze hummeltje nog ff zien Liefs XXX
idd, wel balen dat we niet in de buurt wonen, hihi. maarre heb er afgelopen zaterdag 1 gratis kunnen laten maken op een kleine baby info beurs, helemaal leuk ntl. gr saskia
ah ik woon vlakbij deventer, maar heb nog vorige week 2 echos gehad.. nou ja, eigenlijk 1, de ander was inwendig, van de placenta. maar ook interessant om te zien. ik ben laatst bij de thuiszorgwinkel geweest. en daar werd ook geadviseerd om de kolf na de bevalling te kopen. voor het zelfde geld komt het niet op gang, of zie je er zelf na een paar dagen van af. en huren is een optie, maar dat zijn totaal andere kolven dan die je koopt. het is mischien wel een idee om je te laten voorlichten, en dan kan je altijd aan de hand daarvan je keus maken. ook handig als je weet wat je wilt, mocht je je partner sturen om het te kopen. als je trouwens lid word van de thuiszorg, dan krijg je 10% korting. lidmaatschap is iets van 11 euro. ik heb ook zin in verlof, nog ruim 6 weken. ik ben ook wel moe, maar heb gewoon geen zin meer. eve, ik heb dat savonds ook wel eens, dat ik wakker word met slapende arm. of als ik op de fiets zit, dan gaan mijn handen tintelen. ook heb ik steeds dat mijn rechteroor dicht zit tijdens het slapen. heel raar. zo en nu ga ik een ijsje eten.
ben net naar de vk geweest, alles was weer goed, mijn hb was zelfs gestegen (van 7 naar 7.8 ) mijn bloedruk was ook goed, de kleine lag eerst met het hoofd naar beneden en daarna begon het weer te bewegen. hartslag was wat moeilijk te horen omdat mijn eigen hartslag er steeds tussen door zat. Over 2 weken moet ik weer terug. Dat was weer een verslagje van mij. even relaxen en dan gaan werken. Weltrusten allemaal straks.
Sjonge, ik ben blij dat ik morgen naar de VK moet. Ik heb voor mijn zwangerschap al eens last gehad van mijn maag. Nu heb ik steeds last van maagzuur en neem hier ook steeds meteen een Rennie voor, want last van je maag is niet grappig. Maar ik had net echt pijn zeg. Even overleggen dan maar.
ik ben vanmorgen ook bij de drogist gewest voor renie reflux, hoopt dat het help, durfde niet meer om te draaien in bed. vieze maagzuur.
Hey Ben ik weer even. Dat maagzuur heb ik ook steets Dus dat zei ik ook tegen de vk , ze zei eet je niet te vet. En inderdaad ik heb het als ik patat eet en zo, en niet teveel eten zei ze. Kleine beetje op een dag, maar ik had het van de week zo erg Het brande gewoon in mijn keel en het kwam om hoog Dus ik weer een bekker warme melk en een suiker klontje. En ik kon weer lekker slapen liefs Manon.
Ik heb ook wel last van maagzuur, maar ik merk toch steeds dat het drinken van melk, eten van vanillevla en dergelijke me nog wel helpt. Ik eet en drink ook redelijk wat zuivelproducten op een dag. Als ik dit niet doe merk ik het vaak snel. Alleen deze producten zijn niet altijd bij de hand... Manon ik merk ook dat als ik vetter eet, ik sneller last heb van maagzuur. Dus eet ik maar extra veel groente, niet te veel jus en dat soort dingen. Maar een frietje op zijn tijd is zo lekker.... Karin
Ik heb gisteren kipje op en bloemkool, dus het is niet van vet eten. De VK heeft vandaag ook gezegd dat als ik last blijf houden, ik naar de HA moet. Wat bij mij wel helpt is voor het slapen gaan een grote bak thee met melk. Nadeel is dat ik er 4 keer uit moest vanacht :s
Hoi Arwen, Ik ga op donderdagavond 12 oktober naar een informatieavond in het Deventer Ziekenhuis voor a.s. ouders. Ook dan kun je een echo laten maken. Maar misschien heb je het gemist hoor, maar wij hebben enkele weken geleden een 3D-echo laten maken (foto staat in ijn album). dat was geweldig en kostte 100 Euro. In principe hoef ik niet nog een echo. Bedankt voor de tip in ieder geval. Groetjes Suusje
ik had vanacht ook ineens last van maagzuur, ben maar beneden gaan zitten. ik ga denk ik vandaag even amandelen halen, dat schijnt te helpen bij maagzuur.
Ja, dat maagzuurprobleem heb ik nou ook steeds. Echy heeeel vervelend. Ik heb nu een drankje van Regla PH. Gewoon bij het kruidvat gehaald. Werkt echt perfect bij mij en mag met zwangerschap worden gebruikt. Als ik dit neem kan ik de hele nacht doorslapen Heb er nu wel een blaasontsteking bij Leuk zeg, een echo laten maken voor 10 euro. Nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik daar nu niet meer echt om verlegen zit. Heb er nu 7 gehad, waarvan 2 keer een 3D. De laatste 3 waren in 1 week tijd. Geloof dat ik het nu wel gezien heb Al had ik van te voren nooit gedacht dat je daar ooit genoeg van kunt krijgen (blijft natuurlijk ook wel leuk hoor). De groeiecho in het ziekenhuis was gelukkig helemaal in orde. Het kindje ligt eerder iets voor op groei dan achter zoals de VK misschien vermoedde. Verder nog ff alles gecontroleerd; zag er allemaal goed uit. De meubeltjes worden 17 oktober bezorgd Nog 2 weekjes wachten dus, en dan kunnen we het kamertje echt helemaal afmaken. Ik ben weer begonnen met werken na mijn vakantie en moet zeggen dat het me toch zwaarder valt dan ik had verwacht. Ik werk alleen maar avonddiensten en merk dat ik rond een uur of half acht echt moeite krijg om het te blijven trekken. Nog 5 weekjes
Maagzuur, echt praat me er niet van. Ik heb trouwens nu een nieuwe verslaving: Tumtums. Ik heb net een zak gehaald en nu is hij bijna leeg, schaam. @Noralien: Goed om te horen dat alles goed is met de groei van je kleintje. Zo zie je maar, het is moeilijk te voelen voor de VK.
zijn er hier ook meiden dir er bewust voor hebben gekozen buitenom de 12 en 20 weken echo geen echo's meer te laten maken als er geen noodzaak is? volgens mij heeft iedereen hier wel 2d, 3d of 4d echo's extra laten maken. Ieder zijn eigen keus natuurlijk, ben gewoon nieuwschierig. Wij hebben er bewust voor gekozen om het niet te doen!