Vales, wij hebben ook de kinderwagen en Maxicosi bij de Babydump gekocht. Bij de Babymax zagen we exact dezelfde combinatie voor 40 Euro goedkoper en die hebben we gewoon terug gehad. Bij ons deden ze er helemaal niet moeilijk over. Maar ik weet wel dat bij laagste prijs garanties (ook in andere winkels) je heel goed erop moet letten dat het om dezelfde types en voorwaarden gaat, anders gaat die garantie niet op. Daar zijn ze heel strikt in. Dan lijkt het een mooie garantieregeling, maar geldt het dus mooi niet. Maar..... in ieder geval: halen wat er te halen valt zou ik zeggen. Succes! Groetjes Suusje
Wij hebben dus niet dezelfde combinatie gezien maar het gaat erom dat ze bij de autostoel GRATIS hebben gezegt dus moet hij ook gratis zijn nu hebben we hem eigenlijk gewoon zelf betaald.
Nou vales wij hebben dus precies het zelfde verhaal als bij jullie, wij kregen ook het auto stoeltje gratis alleen hebben wij een andere gekozen die bij de wagen paste nou kregen we op de maxi-cosi die wij wilde 79 euro korting, maar ook op de rest vn de spullen had ik bij baby care en fokkido goedkoper gezien (voeten zak, verz. tas) enz, we kwamen op totaal 120 euro verschil, maar wij kregen dan ook die 79 euro verschil van het auto stoeltje niet terug, wel de rest (iets van 32 euro) Maar mijn probleem is dat ze over 1 1/2 week komen leven en je moet van te voren betalen, wij krijgen alles van mijn schoonouders en ik wil precies weten wat ik nu moet betalen, ze nemen de telefoon niet op en op mail reageren ze ook niet. Zeer frustrerend. Mijn schoonmoeder heeft hier ook al veel tijd in gestoken om op e.e.a. manier met hun in contact te komen. Heb jij de spullen al binnen? anders zou je eens op babycare.nl of fokkido.com moeten kijken of je daar jou combinatie ziet. Als je op dit forum de algemene vraag steld of er nog meer mensen last hebben van baby dump, dan krijg je denk ik wel heel veel reacties want als je alleen bij onze topic al 3 mensen iets er mee gehad hebben hoe moet dat dan in het algemeen zijn.
@iedereen en Vales: ik heb een topic over babydump geopend in de lounch ben benieuwd of er daar ook nog reacties op komen kijk maar even.
Ja ik heb alles binnen. Ik heb de rekening gewoon in de winkel betaald en toen vroeg ik dus het verschil terug maar ben niet verder in discussie gegaan want ik was bang dat er dan iets met de spullen zou zijn of de levering je weet maar nooit En toen ik de spullen binnen had ben ik gelijk gaan bellen. Wij moesten trouwens ons telefoonnummer zeggen en dan werd je terug gebeld en dat hebben ze wel gedaan.
Niet bij te houden zeg! Ik heb niet alles gelezen, maar hoop dat het met iedereen goed gaat. sinds vanochtend heb ik erge last van duizeligheid, komt dat iemand bekend voor? Daarnaast krijg ik echt veel opmerkingen over mijn buik, de laatste paar dagen groeit ie als een tierelier! Ik heb net besloten dat ik vanaf 1 november ga stoppen met werken. Dan neem ik 3 vakantiedagen op en dan heb ik 5 weken voor de uitrekendatum mijn verlof. Langer zal ik het echt niet uithouden om te werken, ben er behoorlijk moe van.
wij hebben onze kinderkamer van babydump. Nou ook niet zo geweldig. De levering zou vanaf half 3 's middags zijn, komen ze pas om half 7. Ik dacht die gaan niet meer komen na 5 uur. Beetje vreemd. De spullen waren gedeeltelijk beschadigd of met het in elkaar zetten, raakten ze beschadigd (waar wij niets aan konden doen). Ze doen niet moeilijk, komen terug met de onderdelen, waarvoor je dus eerst weer moet bellen (en ze zijn inderdaad moeilijk te bereiken). De monteurs zetten het dan voor je in elkaar. Maar er waren nog steeds beschadigingen, dus moesten ze weer terugkomen. Ik ben blij dat we alles vroeg hebben laten leveren, want anders wordt je daar ook maar zenuwachtig van als het zo laat in je zwangerschap nog allemaal moet gaan gebeuren. Al met al, ik denk niet dat we daar ooit nog spullen kopen. We zijn niet zo heel tevreden over de kwaliteit van de spullen, zelfs onze ikea spulletjes zijn beter van kwaliteit. Ik ga over 3 weken met verlof, ben dan 35 weken. Trek het niet meer. Ben sinds vorige week zo moe. Heb de komende weken ook nog de vrijdag vrij genomen. Dus het zijn nog 2 weken 4 dagen werken en de laatste week maar 3 dagen Kijk er nu al naar uit. In het weekend gaan we verder aan ons ontwerp van het geboortekaartje. Vind het maar niks dat het nog niet af is... We willen ook nog een proefdruk aanvragen.
Ik ben gisteren naar vk geweest, ze twijfelt of de baby wel goed ligt, dacht het hoofdje bovenin te voelen.....Volgende week krijg ik nu een echo, ligt het verkeerd wordt er een draaipoging gedaan, Ze zei dat 50 % van de draaingen lukt. we wachten maar even af, ik heb zelf het gevoel dat het kindje gewoon goed ligt. Ik ga bij 38 weken nogmaals naar de fotograaf die mij gefotografeerd heeft, hij vroeg of ik nogmaals model wilde staan en wil graag een serie van mij maken, na de geboorte gaat hij ons ook weer vast leggen. Het kost mij helemaal niets, ik krijg zelfs foto's kado, gaaf toch? In mijn album nieuwe foto's van buik en wiegje. Het is heel krap bij ons in huis aan het worden, eigenlijk is ons huis veels te klein, helaas nog steeds niet verkocht, wel veel kijkers maar iedereen vind het te klein. Morgenmiddag weer opnieuw een bezichtiging... we wachten af Wel een hoop gepoets hoor, puf heb ik er eigenlijk niet voor, dus mijn man moet erg veel doen, gelukkig doet hij het graag voor me.
Zo te horen is de naam Babydump wel goed gekozen Wel erg vervelend dat jullie daar zoveel problemen mee hebben! @Lianne: heeft jouw beeb al die tijd wel goed gelegen en is ie nu misschien gedraaid? Of heeft ie ook al die tijd in een stuit gelegen? Moet wel zeggen dat de vk bij mij ook zei: Ik denk dat dit het hoofdje is. Volgens mij zijn ze nooit 100% zeker. Das best vervelend. Bij mij is de verbouwing eindelijk begonnen. Logeer de komende tijd bij m'n ouders. Is wel ff wennen dat ik nu minder privacy heb maar ook wel lekker dat ik een beetje verwend wordt Er valt wel een last van me af nu alles eindelijk in gang is gezet! Hoop dat dat bij de bevalling ook zo voelt...haha
Goeiemorgen! Tis hier echt druk zeg! Je kan wel merken dat er al een aantal met zwangerschapsverlof zijn. Hihi. Ik heb nog geen verlof maar nu wel lekker weekend. Zometeen komt een vriendin met haar zoontje van 5 en babydochtertje van 6 maanden en dan gaan we lekker zwemmen! Mijn dochter vind dat ook helemaal geweldig en ik heb er ook zin in. Lang niet meer gedaan maar lijkt me wel heerlijk met die dikke buik. Hoop dat ik nog in mijn badpak pas..... Verder gaat alles wel goed hier. Het werken is erg vermoeiend maar nog 3 x volgende week en dan kan ik ook genieten van mijn verlof. En gisteren was het nog 8 weken en dan zit ik al op de uitgerekende datum! Gaat toch wel hard nu. Ben heel benieuwd wie er het eerst gaat bevallen. Misschien zijn er ook al november-babys bij? Mijn zus vertelde me gisteren dat een collega van haar was bevallen... 9 weken te vroeg! Ze was gelijk met mij ongeveer uitgerekend. Het kindje woog maar 1200 gram... Lijkt me heel moeilijk dan als je zelf op den duur weer naar huis moet en je kindje daar in t ziekenhuis moet achter laten. Jammer van die problemen bij babydump. Wij hebben daar ook gekeken voor een babykamer maar die ik leuk vond waren toch wel erg duur en nu hebben we een mooie 2e hands gekocht. En de mutsy en maxicosi hebben we bij prenatal gekocht met 20 % korting op zo'n ochtend dat er een actie was. Bij babydump heb ik een luiertas gekocht van little company maar daar kan je niet veel mis aan kopen he? Zo, nu ga ik even actie ondernemen. Anders staat zo die vriendin al aan de deur! Fijn weekend allemaal en groetjes van Otje
Eve: Succes met de verbouwing! Ik hoop voor je dat het snel af mag zijn. Ik kan het ook goed vinden met mijn ouders maar onder 1 dak is toch wel anders als je al zo lang op jezelf bent he? Sterkte hoor. En nu maar hopen dat je baby niet eerder komt.
effe snel update vanaf het werk... mijn beeb heeft zich aan de afspraak gehouden en ligt nu keurig met zijn/haar koppie beneden! Karin
wat super zeg karin, nu die kleine van eve nog. het lijkt hier wel herfst zeg. ik heb net lekker een warme chocomelk genomen. en zit nog heerlijk in pyjama, heerlijk zo`n vrije dag. vanmiddag maar eens langs mijn werk, want ik moet met mijn werkgever de verlofpapieren tekenen, zodat die ze op kan sturen. hij is er lekker snel mee ja. en gister belde een andere collega mij, met leuk nieuws, ze is ook zwanger. maar heel pril nog, ze is pas ruim 5 weken. maar ze had zo`n buikpijn gehad waardoor ze een echo kreeg, waardoor de werkgever het al wist. en de echo was helemaal goed en zelfs al een hartje te zien, dat ze zo blij was dat ze haar mond niet houden kon. ik vind dit zo leuk. kan ik gelijk al mijn zwangerschap boekjes, op het werk achterlaten.
ze hebben eindelijk van de babydump gebeld, dus dat is nu ook afgehandeld alleen nu nog leveren en daarna nooit meer een stap binnen in die winkel of ik moet het gelijk mee kunnen nemen. Later zal ik alles terug lezen eerst lekker een bakje koffie drinken.
Halo allemaal! Pffff wat een gedoe zeg met babydump..erg vervelend.. Karen gefeliciteerd dat de beeb toch nog gedraaid is Nu de volgende beeb nog Ik ben gister ook naar de vk geweest..de laatst tijd voel ik me wat duizelig en slaap ik heel slecht.. Van haar moest ik een stapje achteruit doen..naar mijn gevoel doe ik al niet veel bijzonders *zucht* nu nog minder? Mijn bloed werd gestest en was goed, urine was goed,bloedruk goed..en de beeb lag weer met het hoofdje naar beneden, zaterdag jl ook al dus komt naar mijn gevoel wel goed Me vk had een klein foutje gemaakt haha ze bekeek de echo van zaterdag en zei : goh het lijkt zo net of de baby je recht aankijkt en de handjes onder het hoofdje zit, en ze zei nog wat maar ik vond het zo vreemd dus ik keek even met haar mee..had ze de echo op de kop staat oooo kon me lache moeilijk bedwingen hahaha owow en dat voor een vk hihi blunder! Verder eigenlijk weinig nieuws.. Liefs XXX
Ladies, wat gaan we weer hard. Ik moet zeggen dat het zo raar is, dat een aantal van jullie al met verlof gaan, terwijl ik de 30 weken nog niet heb bereikt. Aan de andere kant bedacht ik me dat ik over ruim 7 weken al thuis mag bevallen. Ik schrok er gewoon van. Ok, hier mijn reacties: @Slingding en Vales: Wat een gezeur zeg, met de Babydump. Ik heb alles (behalve MC) tweedehands, dus ik heb gelukkig geen nare ervaringen met meubels e.d. @Molly: Ga maar lekker uitrusten voor je bevalling. Ik ben niet duizelig, maar misschien moet je het even voorleggen aan je VK. @Otje: Zwemse vandaag! @Duikster: Fijn zeg, dat de kleine met zijn/haar hoofdje naar beneden ligt. Hoef je je daar niet meer druk om te maken. @Eve: Ik duim nog voor jou hoor, dat de kleine goed gaat liggen. @Noura: Wat leuk, een zwangere collega! Gelukkig dat alles goed is met haar. @Arwen: Hehe, das wel een blunder, van je VK. Hopelijk heeft ze de rest wel op orde!
Ik heb alleen ff de laatste pagina terug gelezen. Is niet te doen anders Wij hebben afgelopen dinsdag het kamertje ontvangen. Zo leuk om het nu helemaal klaar te zien. Zal zo ff wat foto's in mijn album zetten. Wij hebben het kamertje trouwens ook bij babydump gekocht en bij ons is alles gelukkig goed verlopen. Ik heb hierover ook gereageerd in de lounge (iets uitgebreider). Woensdag ben ik voor het eerst gaan zwangerschapszwemmen. Er was een plekje vrijgekomen Wat is dat lekker zeg....ff gewichtsloos zijn. Dadelijk nog ff naar de drukker om de enveloppen op te halen en een proefdruk te laten maken. Ik hoop dat ik een deel van de kaartjes ook mee kan krijgen. Er moet nl. nog iets opgeplakt worden en ik heb er eigenlijk geen zin in dat nog na de geboorte te moeten doen. Wat lekker zeg, dat er al een aantal met verlof zijn....'t schiet op nu. Ik moet nog 3 weekjes werken (nog maar 10 diensten ) Ben nu ook echt wel aan't aftellen
hoi hoi, hier toch nog ff een reaktie voor mijn vakantie, duikster beter zeg dat je kindje gedraaid is en eve hoop voor jouw dat dit ook nog gaat gebeuren. ik ben vandaag bij de vk geweest; mijn bloeddruk was goed 120/70, heb het hartje weer gehoord 145 hpm goed dus, de baarmoeder groeit goed precies op schema, ik vroeg of ze mss een indicatie kon geven over hoe groot het kindje zou zijn met de bevalling en zij gaf aan dat het wss als het zo bleef groeien zoals het nu doet het ong 6,5 pond zal zijn als ik met 40 wkn beval, kleiner dan de gemiddelde lijn zij ze dit kon ze zien omdat mijn baarmoeder wel de grootte heeft maar smaller is ofzo! maar ze zij ook het kan natuurlijk nog alle kanten op qua groei. enne niet schrikken hoor maar ging op de weegschaal staan en......was in 2 wkn van 75,5 naar 78,2 gegaan . mijn mannetje zij ook al dat ik een boller gezicht kreeg en heb mijn ringen vorige week afgedaan, dus hou wss vocht vast! dus 2.7 kilo veel hè? nu dus in totaal 12,5 kilo aangekomen, maar voel me goed en vind het zelf niet bezwaarlijk ofzo. de kleine was ook weer iets verder ingedaald. zo nu ga ik pas weer reageren na mijn vakantie, dus iedereen de mazzel en lees wel weer bij na de vakantie, zal niet op alles kunnen reageren zal wel teveel zijn maargoed zien we dan wel weer. gr saskia