Goedemorgen allemaal. Ik kan met 10 wk naar de vk, das nog lang... Ik had gebeld om een week eerder te gaan maar ze zei dat het beter was vanaf 10 wk, omdat ze dan pas goed kunnen zien of het oke is : Het duurt nog zooo lang. Waar ik ga, is ook een praktijk, wij hebben te maken met 3 vk's. Ach ja, het zal wel goes komen. Straks toch ff voor de zekerheid naar de HA. Heb sinds gisteren helemaal geen krampjes meer in mijn buik???????? INeens weg....... Hoest met jullie allemaal? Wij willen hetwel graag weten wat het wordt. Belangrijkste is dat het gezons is, maar ik vind het wel makkelijk als ik weet wat het wordt. Wanneer is de pretecho trouwens?? Was dat nu met 16 weken of later?? Weet het even niet meer.....
Ik ben (waarschijnlijk) geen december mama meer.... Ik had gister wat oud bloed verloren en vandaag helder rood bloed met een prop. Ik moet volgende week naar de HA om te kijken of alles weer schoon is. Het was ook te mooi om waar te zijn....
Hi decembermama's. Iemand nog doorgeven bij de NOD lijst dat je zwanger bent, wel leuk om te zien hoeveel er in verwachting geraken, ook ter motivatie van anderen! Alvast bedankt! @patje; jammer meid, laat je wel goed nakijken door je HA/GYN. Duim voor je dat het snel weer zo mag zijn Juut
Hoi Hoi ik ben 15 december uitgerekend, als het goed gaat!! mmmmm we zijn super blij!! maar net de 9 maandenbeurs gemist hahaha Wie in de omg deventer is er nog meer uitgerekend in december????? is altijd leuk om met mensen over de zwangerschap te praten, lotgenoten hihi.. Ik wens je veel sterkte patje!!! Liefs XXX
Hey Patje, Wat vreselijk. Dat is nou precies waar we bang voor zijn en nu is het bij jou (waarschijnlijk) gebeurt. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je snel weer in verwachting zult raken. Veel liefs Hope
Juut, ik heb nooit op de NOD lijst gestaan, ben ik toen waarschijnlijk vergeten. Ik heb me wel bij de lijst van zwanger en uitgerekend in december gemeld. Ik ben net terug van mijn werk, moegestreden. Als ik bezig ben dan gaat het wel, maar eenmaal in de auto naar huis, stop ik niet meer met gapen. Voel me verder goed.
heel erg bedankt allemaal, ik heb nog geen heftige buikpijn ofzo gehad, en heb nu even geen bloeding meer. Ik hoop dat het zo blijft..... Geniet allemaal van jullie zwangerschap!!
Patje, ik heb echt met je te doen. Weet je zeker dat het "vruchtje" weg is, of kan je daar niks over zeggen? En wat je zegt geniet maar van jullie zwangerschap klopt wel, we maken ons allemaal gek dat het misschien niet goed is. Maar nu zie je maar weer, of je je nu druk maakt of niet, dat hebben we helaas niet in de hand. Nogmaals heel veel sterkte, ik denk aan je.
Hey Patje, heel veel sterkte met alles. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent. Neem maar voldoende rust en laat de natuur zijn gang gaan.... Succes met alles!
Hoi Arwen! Welkom bij de Decembermama's. Ik ben uitgerekend rond 9 december (weet het niet precies) en woon ook in Deventer! Leuk hoor, om een plaastgenoot te treffen! Heb je al klachten? Groetjes Suusje
patje, 't is inderdaad dat waar we allemaal zo'n bang voor hebben. Ik wens je veel sterkte toe. Saartje
hoi hoi suusje, dat is leuk, een plaatsgenoot ja ik heb wat klachten..wat steken onder in de buik, wat last van de liezen, erg moe, jeukende borsten en om de haverklap trek in eten.pfff heb ik ne me maaltijd op en nog geen 2 u later..bromt mijn maag weer..is niet goed he hihi en jij? hoe staat het er bij jou voor??hoe verloopt het tot nu toe bij jou? al naar de dokter geweest?? ik moet as vrijdag naar de dokter in twello, even kletsen ed.. Jij bent rond 9 dec uitgerekend hihi komt sint een kadotje brengen haha heb je meer kids of word dit je 1e? Liefs XXX
WIE HERKENT DIT: Volgende week dinsdag is het de dag dat mijn vorige zwangerschap in een miskraam eindigde. Vandaag was ik onzettend nerveus! Voelde het lekken! Telkens naar de toilet om te controleren maar het was gewoon heldere afscheiding. Heb een inlegkruisje in dus weet wanneer het niet goed zou zijn. Ik denk niet dat ik tot rust komt voordat de eerste trimester voorbij is. Miel
Hoi Mieltje, Ik heb precies hetzelfde, bij elk pijntje bij elke keer dat je iets verliest, denk ik: Zie je nou wel, het is weer mis! Denk dat ik het ook blijf houden hoor, zeker tot wanneer ik een echo hebt gehad om te kijken of alles werkelijk goed zit!!! Ik geloof het nog steeds niet dat ik zwanger ben! Of is het zo dat ik niet durf te denken dat het goed zit, weet het niet!!!