@Otje Ik denk inderdaad dat het me darmen waren hoor, ik had ook zo een last van diaree. Maar toch is het echt heel vervelend, en het doet echt heel erg veel pijn. Het is nu wel iets minder, maar heb wel nog steeds best veel pijn helaas. Maar heel erg bedankt voor je antwoord, ik heb er veel aan. En voel me zeker nu wat rustig, maar toch wel even schrikken hoor. Groetjes debbie
jeetje debbie wat zal dat schrikken zijn. maar wel goed dat je de vk hebt gebeld. mischien zat er wat dwars in je darm. ons lichaam werkt nu toch helemaal wat anders dan we gewend zijn. ik merk dat hier af en toe ook flink geduwd word in mijn buik. het is niet eens schoppen te noemen, maar echt of die zich aan het uitrekken is of zo. dan voel je een lichaamsdeel naar buiten steken, en op een bepaalde plek (waar die dat vaak doet) daar voelt het ook helemaal niet prettig aan. wat een mooie mobiel otje, ik vind hem echt heel leuk, en vooral met die lichtjes! wij zouden vandaag de laminaat leggen. we hadden nog een partijtje over van de woonkamer,en dat zou erin komen. maar toen mijn man wou leggen kwam die erachter dat het toch niet genoeg zou zijn. was ik toch wel ff chagreinig van. maar goed hij kan er ook niets aan doen. nu heeft die een halve kamer gelegd, en het ziet er heel mooi uit. morgen maar eens proberen om nog wat bij te halen. hoop dat ze hetzelfde nog hebben.
@Eve: Misschien nog vlug je banner veranderen ? @Duikster: Fijn dat alle meubels er staan! Hier kan de kleine zich ook goed uitrekken. Dan komt er ineens een kont naar buiten. Ik vind dat best leuk! We zijn nu allemaal 30 weken of verder! Ook Noura en ik zijn vandaag de 30 weken gepasseerd. Jeeee!
@karin hoe ga je die nijntjes schilderen? ik heb grote soort van stikkers van nijntje op de meubels zitten en de schilderrijtjes in geschilderd.
ik merk nu ook wel dat ik meer last van mijn buik begin te krijgen. Vooral mijn banden, met draaien in bed is dat niet zo fijn. Moet zeggen dat het voedingskussen erg fijn is. Heb wel nog een los klein kussentje onder mijn buik liggen. Het voedingskussen is te dik voor onder mijn buik. @otje: leuk mobiel.... Wij zijn nog aan het zoeken. Waarschijnlijk wordt het de tiny love mobiel, met klassieke muziek. Maar heb hem nog nergens gezien of kunnen horen. Dus dan wordt het ook via internet bestellen. Heb je die van jou ergens in een winkel gezien? Dinsdagmiddag komt de kraamzorg langs. Ben eens benieuwd.
Wij hebben die mobiel ook gekocht, je kan hem bij prenatal (in die kortings 3 dagen scheelde toch weer 10%) hij kost toch 50 euro, babyplanet heeft hem ook in ieder geval kopen, het zijn mooie muziekjes niet overdreven klasiek maar in ieder geval niet van die muziekjes die de hele dag in je hoofd blijven hangen. Hij werkt op 2 batarijen dat is op zich wel makkelijk want dan hoef je hem niet steeds weer op te draaien. Boven de comode heb ik een nijntjes mobiel, die moet ik wel opdraaien maar daar ben je niet zo heel lang bezig of is het niet zo hard nodig. Ik moet ook nog mijn geboorte kleed af borduren van nijntje maar heb er niet veel puf voor.
@Otje: wat cool, een mobiel met afstandsbediening! Heb zelf nog geen mobiel. Die heb ik nml kado gevraagd. Hoop dus wel dat ik em krijg Gisteravond kregen we op yoga een heel aparte tip. Je neemt 2 houten kammen. Die houd je in je handpalmen met je vingertoppen op de punten. Dan beweeg je met de muis van je hand de kam zachtjes en ritmisch tegen de vingertoppen. Op die manier worden de meridianen geprikkeld en schijn je 50% minder pijn te hebben tijden de weeen. Wij kijken elkaar allemaal een beetje wazig aan. Zo van : Ja,ja Maar ik weet zeker dat we het toch gaan proberen.
Vorige week hadden we kijkers voor ons huis, nu kreeg ik net telefoon van de makelaar dat ze serieus geineresseerd zijn... Ik vind het ineens zo spannend, eigenlijk is het mijn huisje.Als het wat wordt moeten we zelf snel op zoek naar iets anders.' Morgen komen ze weer kijken.. Voorlopig ga mijn huis even niet uit, eerst even de baby laten komen. Ik ben nu zo bezig met de baby, dat ik mijn huis liever even niet verkoop. Mijn maag is ook erg van slag, erg veel maagzuur. En ik ben zo moe aan het worden, ik ga nu echt aftellen hoor. Zo genoeg geklaagd.
ik ben ook zo moe. Pfff! Ik ben vandaag vroeger door gegaan en ga me nu gewoon op de zetel leggen. Ik zou zo in slaap kunnen vallen. Saartje
Ik begin nu ook weer moe teworden hele zware ogen en ze prikken dan gewoon. Als ik ze een half uurtje dicht heb gehad gaat het wel weer Ik heb ook nergens geen zin meer in, die buik word ook steets zwaarder Maar ja het hoort er allemaal bij Ook de spanning maak me moe, gaat ze op tijd draaien of niet Liefs Manon.
@Lianne: jeetje zeg, das ook wat. Zul je net zien dat ze het huis echt willen kopen en er zsm in willen. Of zeg jij dan gewoon dat jullie huis pas na de bevalling beschikbaar is. Wel lastig hoor. Kan me voorstellen dat je daar nu niet echt op zit te wachten. @Manon: ik word idd ook wel wat moe van de spanning of ie op tijd gaat draaien. Gisteravond had ik het gevoel dattie anders lag. Kreeg nml ineens een schop vanuit een andere hoek. Maar vanmorgen voelde het weer hetzelfde als eerst. Heb ook een wat stekerig gevoel onder in m'n buik. Hoop dus niet dattie al aan het indalen is terwijl ie in stuit ligt. Want dat schijnt ook te kunnen. Maar goed, laten we nog maar even positief blijven!
@Lianne: Spannend zeg, je huis verkopen. En inderdaad, niet je huisje uit gaan voor de kleine er is hoor! Gewoon een datum meenemen in de onderhandelingen. @Saar: Kun je niet lekker een middagdutje doen?
@ karin en de andere natuurlijk ook, ik heb de nieuwste foto's van de babykamer erop gezet van nijntje, wij zijn er nu helemaal klaar voor, schommelstoel staat klaar kleren in de kast en nu maar aftellen, en het duurt nu ook nog zo lang! Voor alle vermoeide dames mijn vk gaf vorige week aan om vanaf nu elke dag een uurtje te gaan liggen in bed of bank in de middag, anders kan je in de avond ook te moe zijn om te slapen, of heel vroeg moe zijn en vroeg naar bed gaan en dan ben je om 4.00 uur in de nacht ook uitgeslapen. Dit is wat mijn vk zei. Ga zo even op de bank liggen even tv zappen ofzo. @lianne succes met het huis morgen! spannend! Er zijn de laatste week hier veel baby's op het forum geboren. Dames wij wachten nog even he dat is beter!
@Slingdimg: Leuk gedaan zeg, het kamertje. Wij hebben ook van die stickers en zo'n kapstokje. Heel leuk!
Heb ik net gedaan, ben net weer wakker. Voel me veel beter nu. Vol energie. Ik ga nu spaghettisaus maken, kan ik sewwes nog even werken voor school. Saartje
wow Slingding, jij bent flink aan het fotograferen geweest! Ziet er leuk uit. nijntjes schilderen hoe doe ik dat... Nou die lambrizeringsborden die jij hebt hangen, die heb ik met een figuurzaag 6 uitgezaagd en alleen de nijntjes overgehouden. Deze worden nu geschilderd en komen op de deurtjes van kast/commode en het kopschot van het bedje. 1 wordt een wandlampje! Ik houd namelijk erg van primaire kleuren en niet van dat zachte blauw of roze. Onze kamer heeft dan ook bordeaurode gordijnen en een donkerblauw dekentje op het bed. De nijntjes krijgen oranje, blauwe en groene jurkjes en knalgele maan/ster en een wolk ja, gewoon zoals hij buiten is. Al met al ben ik nog wel effe bezig, maar het resultaat zal er ook naar zijn hoop ik. Ik ga foto's plaatsen als het klaar is, maar nog effe geduld.... (heb ik zelf niet zo veel meer) Oh ja, ik laat mijn schoonmoeder borduren, ben ik zelf geen held in.... eve/manon ik kan me jullie spanning goed voorstellen. Toch blijft het lastig hoor. Ik voel onze kleine nu ook weer anders dan vorige week, dus ik hoop dat hij/zij zich niet eigenwijs weer heeft gedraaid.... We duimen gewoon door dat alle decemberbaby's netjes met hun koppie laag gaan liggen... vermoeidheid herken ik ook wel ...... Was vanacht al weer vanaf 5 uur wakker en kon niet meer slapen. Toch slaap ik overdag ook nog niet zo veel.... Maar als die kleine de hele tijd ligt te spartelen in mijn buik slaapt het ook niet zo makkelijk..... Ik probeer wel meer rust te gaan nemen, maar dat valt me nog niet mee.... Ben ik niet zo goed in geloof ik. Op het werk begonnen met afronden van alles. Dat geeft wel een lekker gevoel. Nog 6 dagen over twee weken verspreid en dan..... verlof..... Lianne ben wel benieuwd hoe het gaat lopen met jullie huis.... Karin
@Lianne spannend hoor met je huis. @Slingding leuk kamertje hoor. Ik heb weer zo'n last van me onderbuik echt van die ongesteldheidskrampen volgens mij is hij aan het indalen. Ik ging vanmiddag fietsen en er zat echt wat in de weg daar beneden, heel gek gevoel Woensdag weet ik het zeker want dan moet ik weer naar de VK,ben benieuwd. Johan wil toch weer niet die kaartjes op internet bestellen dus gaan we morgen even naar de drukker..mannen Ik snap niet dat hij dat eerder kan bedenken hoor ik zit al helemaal te stressen of ik nog wel op tijd ben.
@Slingding: Nee, ik heb geen Nijntje, maar Nemo. Helaas is onze babykamer nog een bouwput, maar zodra het iets wordt, volgen foto's!
Bij mij zit de baby echt in mijn zij, wist niet eens dat ie daar kon komen! Ik voel echt zijn kont in mijn zij en dat drukt ook lekker op mijn organen en wat er allemaal zit! Maar goed, zolang hij maar lekker ligt