Ja Molly dat heb ik ook vooral als ik lig dan ligt hij lekker helemaal in me zij te trappen. En ik heb ook een keer gehad dat hij onder me rib zat met zijn voetje tenminste als dat kan het leek in ieder geval zo,niet zo'n fijn gevoel is dat.
Goedemorgen allemaal! @Vales: Ik heb ook nog steeds van die menstruatie achtige krampen. Morgen moet ik weer naar de verloskundige, maar ik ga er ook vanuit dat het met indalen ofzo te maken heeft. Voor degene die nog moeten werken, ik kan me voorstellen dat jullie heel erg uitkijken naar je verlof. Ik vind het fijn om thuis te zijn nu, maar ik merk dat ik m'n draai toch ook nog niet helemaal heb gevonden. Ben nogal humeurig en heb een heel kort lontje geloof ik , en daar baal ik enorm van. Dus ik heb mezelf gisteren maar eens streng toegesproken dat dat afgelopen moet zijn, want hier wordt manlief ook niet blij van en ik zelf ook niet. Ik heb bedacht dat ik vandaag (ik mag wel eens beginnen ) de keukenkastjes ga schoonmaken. Rotkarweitje maar nu voel ik me er nog fit genoeg voor.
@Eve ja ik denk ook steets dat ze is gedraait , omdat ik dan een schopje voel waar ze het meestal niet doe hihi Maar dan wat later op de dag of avond ligt ze gewoon weer het zelfde Ohhh ik hoop zo dat ze haar best doe @Duikster ik hoop ook mee dat alle dec baby's goed liggen en gezond te wereld komen.( natuurlijk ook de baby's van andere maanden ) @Slingding leuke kamer Ik probeer ook wel te gaan liggen maar ik moet ook mijn zoontje op halen van school( ik wil hem nog niet over laten blijven). Liefs manon.
zo ik was een dagje weg en heb gelijk een boel bij te lezen. ik heb ook van die vlagen dat ik heel moe ben, maar heb soms ook ineens nog heel veel energie. in ieder geval heb ik geen zin meer om te werken. nog even doorbijten dus onze vloer van de babykamer ligt er bijna in, nog een paar plankjes en de plintjes en dan zijn we er bijna. het word in ieder geval wel heel mooi. ik had gister een konijn aangereden, terwijl ik op de fiets zat. ik schrok me wild, dat konijn kwam ineens uit een portiek geschoten, zo onder mijn fiets, en ik ben nog met mijn achterwiel er over gereden ook. hij rende heel hard weg, maar ik vond het zo zielig. manon en eve, ik hoop zo dat de kleine bij jullie draait. leuke kamer slingding!
Noura, dat lijkt me schrikken, een konijn overrijden! hij kon in elk geval nog lopen, pfff..... duckie zijn de keukenkastjes al schoon? pfff wat een weer is het vandaag zeg. allemaal van die stortbuien... Echt herfst en ongezellig. Nou na vandaag nog 5 dagen werken.... Ben nu vooral administratie aan het afronden en dingen aan het uitzoeken. Ik kan wel rustig naar mijn verlof toewerken. Moet alleen wel gewoon door met mijn opleiding op de woensdagen dus helemaal los van mijn vak kom ik nog niet..... Na vandaag twee dagen vrij, vanwege herfstvakantie met de opleiding. Heb gisteravond wat geverfd aan de nijntjes, dus straks nog effe verder... Laagje voor laagje en dan wachten tot de verf droog is. He He dat duurt lang.... Ik wil het ook zo graag afmaken.... Vandaag ik ukkie al de hele dag aan het trappen en doen zodra ik mijn bovenlichaam iets of wat naar voren buig. Meent echt dat ie te weinig ruimte heeft denk ik. Nou ik vind dat dat wel meevalt.... Mijn buik lijkt flink te groeien op het moment.. Lastig is het soms en soms doet het ook echt zeer. Merk wel dat ik het toch rustiger aan moet gaan doen en dat ik wat meer last van mijn rug ga krijgen.... Op tijd gaan zitten... ja ik weet het... Ben trouwens nog steeds bezig om de 20 weken echo vergoed te krijgen. CZ doet erg moeilijk.... zij gaven in juli aan niet te kunnen aangeven waar ze de 20 weken echo zouden vergoeden, maar dat ik de declaratie in kon sturen. Nu gedaan.... zeggen ze: van deze kliniek vergoeden wij hem niet... Nou ja.... Ik heb vandaag de voorwaarden eens bekeken en daarin staat dat je zelf een zorgaanbieder mag zoeken als je niet gebruik wilt maken van bij hen aangesloten zorgaanbieders en dat je dan een tarief vergoed krijgt gelijk aan het tarief wat zij bij hun aangesloten aanbieders vergoeden..... Ik heb dus nu een bezwaarschrift geschreven en dan maar kijken wat er gebeurd.... Karin
ik heb toevallig vandaag de rekening van de 20 weken echo ingedient (beetje laat) bij de CZ ben benieuwd hoe of wat. Net een poosje op bed gelegen zomaar een uurtje en dat is al lekker.
Ik ben de afgelopen dagen ineens heel energiek. Ik ben dus lekker bezig en ik hoop dat het nog even zo blijft. Vanavond ga ik naar een borstvoedingscursus en morgen APK bij de VK. @Noura: Dat is nooit leuk, als je een dier aanrijdt
@Duikster ik heb de rekening van de 20 weken echo niet eens gezien dus ik denk dat ze hem gelijk naar het Zilveren kruis hebben gestuurd en daar heb ik niks van gehoord. Hopelijk krijg je hem gewoon nog vergoed want dat moet wel gewoon. @Noura arm konijntje,gelukkig kon hij nog wel lopen en ben jij niet van je fiets gevallen. Wij zijn vandaag naar de drukker geweest en het is duurder dan op internet bestellen dus we gaan het gewoon op internet bestellen. Morgen weer naar de VK.
't gaat me echt veel te snel nu er hier een aantal met verlof zijn We waren eergisteren een dagje naar Limburg, nog ff mijn gezicht bij mijn familie laten zien. En gisteren had ik geen tijd om bij te lezen. Nu is het echt niet meer te doen Sinds vandaag werk ik ff 50%. Mijn rug is op gaan spelen (oude blessure, tussenwervelschijf verschoven gehad), en waarschijnlijk zit er nu een zenuw klem waardoor de pijn naar mijn been uitstraalt (auw). Jaja, volgens mij zijn de laatste loodjes met bijbehorende ongemakken begonnen. En zo te horen hebben meerdere meiden daar last van. Vanavond hebben we een wandeling in het bos ter afsluiting van de puppycursus. Met een hele horde puppy's het bos in, lijkt me wel lachen. Ik zie wel of ik het vol houd, anders ga ik eerder terug en maak ik er een klein wandelingetje van. Maar tot nu toe gaat lopen beter dan al het andere dat ik doen...dus wie weet. Nou meiden, voor degene die al verlof hebben...geniet ervan. Voor de anderen....nog ff doorbijten. Tot later weer, Groetjes Noralien
Hier in Rotterdam hoeft je ook de echo niet zelf te betalen. ja nu heb ik ook zilverekruis misschien ligt het daar wel aan :
Ik heb ook geen rekening van de echo gezien. Vind het ook vreemd dat ze moeilijk doen bij jullie, het is toch wettelijk verplicht sinds dit jaar dat ze deze echo vergoeden?
wij zitten nog net in die overbrugging periode, over de vergoeding was toen wij gingen nog al veel te doen het is nu opgelost maar sommige verzekerraars doen nog moeilijk.
Hallooo! Hier ben ik weer. Al een paar dagen afwezig. We hadden een probleempje met de pc. Eigenlijk nu nog steeds. Waarschijnlijk een virus ofzo.... Kon nu tussendoor ff snel computeren maar vanmiddag gooit mn man alles eraf en alles weer opnieuw erop. Veel werk dus. Verder alles goed hier. Vandaag vrij. Morgen en vrijdag nog werken en dan VERLOF! Ik heb trouwens afgelopen maandag een gesprekje gehad met mijn leidinggevende over wat er gebeurd na mijn zwangerschapsverlof. Mijn contract loopt namelijk af op 31 januari. Ik heb nu een contract voor 24 uur en zou graag voor 16 uur gaan werken. Ik vind dit persoonlijk genoeg met 2 kindjes thuis. Ze willen me wel een vast contract aanbieden maar alleen voor minimaal 20 uur. En ik werk nu wisselende dagen. Dus de ene keer maandag, dinsdag en vrijdag en de andere keer is het dinsdag en donderdag ofzo. Altijd verschillend. Nu gaat dit op zich wel want mijn dochter zit op school maar straks met onze kleine baby erbij wordt dit natuurlijk een stuk lastiger want je moet natuurlijk wel opvang regelen. Ik mag nu in november laten weten wat ik wil. Maar denk dat ik er al uit ben... Ook omdat ik mijn werk daar eigenlijk niet meer zo leuk vindt. Ik denk dat ik zelf ga aangeven dat ik om bovenstaande reden niet wil dat mijn contract verlengd wordt. Mijn leidinggevende zegt dan min of meer "Ik verleng je contract niet omdat je niet akkoord gaat met onze voorwaarden" en dan heb ik nog recht op WW en dan ga ik straks zoeken naar een baan voor 2 dagen per week. Wat vinden jullie hiervan of wat zou jij doen? Gisteren nog bij de VK geweest. Alles was goed. Ons kleintje ligt met zijn hoofdje naar beneden maar is nog niet ingedaald. Hij heeft dus nog kans om te draaien maar de kans wordt steeds kleiner. Tot gauw weer.... hoop ik.... ondanks pc-probleem... Gr Otje
@Otje: Succes met je pc problemen! Hoop maar dat je snel weer online kunt, want anders kom je hier helemaal niet meer bijgelezen . Moeilijk hoor, om een beslissing over je werk te nemen. Begrijp ik dat ze je ook geen vaste dagen willen geven. Alleen 20 uur met een wisselend rooster? Vind het moeilijk om je advies te geven. Wat niet gaat gaat natuurlijk niet, maar het lijkt me ook best wel lastig om voor 16 uur een nieuwe baan te vinden. Maar ik weet natuurlijk niet hoe dat is in de sector waarin jij werkt. En als je het werk niet meer zo leuk vindt is het natuurlijk zoiezo wel een goede reden om wat anders te gaan zoeken. Ik heb zelf ook een andere baan. Heb tijdens mijn zwangerschap gesolliciteerd naar een functie hier in de buurt. had nooit verwacht dat ik door de procedure heen zou komen maar ze boden me een baan aan voor 22 uur in de week, voor na mijn zwangerschapsverlof (per 1-3) . Super dus. Ik heb gelukkig geen problemen gehad met het vergoeden van de 20weken echo. Wij zitten bij nationale nederlanden. Vanavond weer yoga en zo direct weer op apk controle bij de verloskundige. En maar weer hopen dat alles goed is.
Net terug van de VK. Wederom goedgekeurd. Over drie weekjes weer. Op dit moment wordt er gestuct in de babykamer en ik heb net de behangrand besteld. Zou het dan toch nog afkomen voor de bevalling, hihi.
@otje: wat een moeilijk probleem met je werk zeg. ik weet ook niet wat ik zou doen. Ik weet niet of je de baby naar een kinderopvang wil gaan brengen? maar daar zijn nu best wel wat wachtlijsten dus houdt dat ook in de gaten! ik zeg dit alleen zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Wat voor een werk deed je nu ook alweer? Succes met het nemen van een beslissing. @daphne: gelukkig ben je weer goedgekeurd voor je APK, ik moest na 30 weken welke 2 weken terug komen, daar zijn dus ook geen vaste richtlijnen voor waarschijnlijk. Ik zie net dat ik nog maar 50! dagen hoef, kan niet wachten!