Dankje Eve Eve ik vroeg net nog in een andere topic waanneer je naar de vk mocht en nu staat het hier Ik duim voor je Eve De hoop niet op geven he Liefs manon.
Gefeliciteerd Manon wat fijn dat ze goed ligt En inderdaad alleen jij nog Eve,ik ga echt heel hard voor je duimen. @Lianne Gefeliciteerd met de verkoop van je huis. @Juut wij hebben ook nog geen naam,ik vind het zo moeilijk. Ik heb eigenlijk niet zoveel te vertellen alles gaat hier zijn gangetje. We hebben eindelijk de kaartjes besteld en de tekst door gegeven dus nu wachten op de proefdruk.
fijn Manon! dat ze gedraaid is. Enne Eve... mijne was ook bij 33 weken gedraaid, dus we duimen door.... Karin
fijn manon, ik duim dat ze zo blijft! en eve voor jou ga ik duimen dat ze gedraaid is! ik ben aan het schilderen met de kamer, gister was alles weer netjes wit. en nu ben ik verf aan het mengen, en heb viekanten in kleur gemaakt. nu het nat is ziet het er nog niet zo uit, dus even wachten hoe het is als het droog is. ga nu even pauzeren en dan het gordijn netjes maken zodat dat mischien straks opgehangen kan worden.
nou eve ik heb ook nog even je fotos gekeken, en ziet er goed uit hoor. hele mooie buik. zeker wel gegroeid, maar volgens mij zit het alleen op je buik, want verder lijk je echt niet dikker geworden hoor.
Manon: Wat fijn dat die kleine nu gedraaid is! Ik heb vandaag mijn laatste werkdag gehad! Nu heerlijk genieten van mijn zwangerschapsverlof. Ben echt blij. Gisteravond ben ik zo bang geweest. We gingen vrij laat (23.30 uur) naar bed. Had gisteren bijna de hele dag geslapen dus was nog niet vroeg moe. We lagen in bed en kreeg op den duur echt hele erge krampen in mijn buik. Buik was ook helemaal hard en deed zeer! Na 2 minuten zoiets trok het weg.... Ongeveer 10 minuten daarna kwam het weer. Weer die pijn en m'n buik was nog steeds keihard. Mijn man zei: Moet ik de VK bellen? Ik zei : Wacht maar even (toen de pijn weer weg was). Op een gegeven moment merkte ik dat ik naar de wc moest en kreeg dus flink diaree . Daarna terug in bed gegaan en zei: Als het zometeen nog een keer komt bel ik de VK. Maar gelukkig was dat niet nodig. Want daarna heb ik het niet meer gehad. Wat het nu geweest is weet ik niet maar denk een combinatie van spontane harde buik en last van mijn darmen. Geschrokken ben ik wel... zag me al bijna onderweg naar het ziekenhuis gaan zeg! Gr Otje
ik heb het ook gehad hoot otje met harde pijnlijke buik en stoelgang en meerdere hier het zal er wel bij horen. Ik heb echt zo'n depri dag kan alleen maar moeilijk kijken, huilbuien en doe niks heb nergens zin in maar ik verveel me ook, al dit op deze manier nog 7 weken moet duren worden het nog taaie weken voor mij en man lief. Heb mezelf al geprobeerd een paar schoppen onder m'n kont te geven maar het helpt niet. Verder weinig te melden.
Slingding: Vervelend dat je je even depri voelt. Hoop dat het snel weer over is. Ga even iets leuks doen! Zwemmen ofzo? Of lekker shoppen? Trakteer jezelf op iets leuks! Ik heb vandaag van 2 verschillende mensen gehoord dat ze zeggen: Wat zit je buik laag! Zal ie dan al ingedaald zijn? Kan dat al? Mijn dochter is geboren met 42 weken en 2 dagen en pas tijdens de bevalling ingedaald dus die was erg laat. Ik ben ook ineens erg bang dat de baby te vroeg komt. Ik moet echt nog een hoop dingen doen in huis! Baby, wacht nog even aub! Misschien maak ik me ook druk om niks... Gr Otje
@vales: volgens mij heb jij een keer gezegd dat je iemand hebt laten pendelen voor de geboortedatum van je beeb. Wie was dat? Normaalgezien geloof ik niet zo in dit soort dingen maar ben hier toch wel nieuwsgierig naar Vooral omdat ik hoop dat die kleine tot na de verbouwing blijft zitten.
haha, ja eve ik was in het begin ook nieuwsgierig. ik heb sonja gevraagd. bij mij kwam er uit dat ik 27 december zou bevallen van een meisje. echo wees uit een jongen, dus dat gaat niet op (of ze moeten er naast hebben gezeten ) en de datum, tja de tijd zal het leren. ik denk dat je even de zoekfunctie moet gebruiken, dan vind je vast genoeg over pendelen. verder ben ik zooo blij, ik heb de meubeltjes al staan! en al wat kleertjes in de kast gehangen. nu heb ik de gordijnen in de was, zodat ik ze nat op kan hangen, en het vouwgordijntje hangt ook al. en het word echt heel leuk.
Ja klopt Eve. Ik heb Sonja en Kaatje laten pendelen hier de link http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18431 Bij Kaatje duurde het eventjes voordat ik antwoord kreeg een weekje ofzo. Je moet je volledige naam sturen met jou geboortedatum en je uitgerekende datum. Ben benieuwd wat er bij jou uitkomt
Ik was daar ook benieuwd naar, gewoon om te kijken of het echt waar is want bij mij zijn er door 2 mensen gependeld en allebei hadden ze het zelfde er komt hier maar 1 kindje en het wordt ? (zeg ik niet) maar het klopte wel. Was ik vanavond aan het koken gaat de telefoon: u spreekt met de baby-dump ik bel voor een afspraak te maken om de spullen te leveren? maar er is 3 weken geleden al gebeld om een afspraak te maken was mijn reactie 31 okt tussen 8 en 18 uur (lekker ruim begrip) o, ja maar dat staat helemaal niet in ons systeem, ik heb heel duidelijk gevraagd om na te kijken dat ik niet dinsdag zit te wachten een hele dag en er komt niemand, belde hij later terug nee, mevr het staat niet in het systeem (klopt er toch iets niet met het systeem dat ze hebben)en dinsdag komt uwmaxi-cosi ook pas binnen (half juli besteld) en wanneer kan je dan komen leveren ? donderdag komen ze nu, ik heb gezegd dat het op deze manier 2 dagen kost eerst heb ik dinsdag vrij gehouden en nu moet ik donderdag vrij gaan houden (vandaag ook heel de dag tussen 8 en 18 uur) voor mijn wasmachine, het is maar goed dat ik vakantie heb want je zou er allemaal vrij voor moeten nemen! het zijn van die ruime begrippen tussen 8 en 18 uur en je kan ook de dag zelf niet even bellen of het morgen of middag wordt dus je bent de hele dag aan huis gekluisterd, wasmachine boer kwam ook pas om 17.00 uur dus kon niet lekker even uit gaan waaien aan het water hier had ik eigenlijk wel behoefte aan want mijn humeur is nu alleen aar verder naar het nulpunt gezakt. Hoop dat mijn mannetje over een uurtje thuis komt. In ieder geval bij baby-dump koop ik nooit meer wat! Was weer een heel verhaal maar ben het weer even kwijt.
Jeetje Slingding kan je gewoon de hele dag gaan zitten wachten. Bij ons hadden ze gezegt dat ze tussen 9 en half 2 konden komen en om 12 uur stonden ze voor de deur dus dat vond ik wel netjes.
Ik heb donderdag 19 okt een pb gestuurd naar Kaatje om te pendelen. Geen antwoord gehad... Maar ik zie nu dat die mail in mijn wachtrij staat. Wat betekent dat? Hebben jullie nu ook steeds dat je heel vaak moet plassen en dan zit je op de wc en ist maar een klein beetje? Echt vervelend zeg. Ophouden gaat ook niet want dan doet het echt zeer! Gr Otje
@Otje: volgens mij werkt Kaatje niet met een pb. Je moet een mail sturen naar pendel85@lycos.nl. Wel grappig dat we stiekem allemaal zo'n pendelaanvraag hebben gedaan
babydump heeft niet echt een goede naam als je de laatste tijd verschillende berichten leest. mischien dat ze daarom mensen lokken met van alles en nog wat. wat betrefd plassen gaat het bij mij nu een stuk beter. of mischien ben ik er aan gewend. ik moet er snachts nog steeds een paar keer uit. maar verder kan ik dan weer goed verder slapen. ik ben even wat babywas aan het draaien. dan kan dat straks gelijk de kast in. en mischien dat ik straks nog even aan de klamboe ga beginnen. maar ik moet vanmiddag naar een voetbalwedstrijd van mijn zoon kijken, en dan daarna nog werken.
Bedankt meiden Even een vraagje; wie heeft dat ook. Later op de dag kan ik zo moeilijk lopen : Dan doen volgens mijn ,mijn bekken pijn : En mijn onder buik of daar ergens : Het doet echt zeer dan wil ik echt niet meer lopen Zou het komen omdat ze pas is gedraait, ze is volgens mijn nog niet in gedaald. Wanneer gebeurd dat eigenlijk : Liefs Manon.