Zozo batchie das niet niks he! doe het maar rustig aan hoor! hopelijk blijft je baby nnog even zitten! Sterkte! Liefs XXX
hoi hoi, batchie; sjee wat een gedoe, nou maar hopen dat de kleine nog ff wil blijven zitten. eve; wat fijn dat de kleine is gedraaid zeg lianne; wat rot voor je dat je je zo voelt zeg, hoop dat je hul[p gaat krijgen noura; de mentaliteit tegenwoordig is niet meer zoals ie geweest is helaas, wat rot voor je dochter zeg arwen; ik voel de kleine 'minder' na ja meer anders, denk dat dit komt ivm de beperkte ruimte want heb het idee dat hij/zij een groeispurt heeft meegemaakt waardoor hij/zij niet veel ruimte meer heeft. ik voel nu echt 'verschuivingen'zeg maar, bedoel jij dit ook? vales; he getsie dat is nie fijn zeg, maar gelukkig is het weer afgezakt. ik heb de foto's vandaag al opgehaald heb met mijn mob ff foto's van de mini foto's gemaakt dus ze zijn wel onscherp maar dan hebben jullie iig een idee hoe het er ongeveer uitziet, ik ben er helemaal blij mee. mss binnenkort betere foto's hiervan gr saskia
Ahh Noura wat zal je dochter geschrokken zijn Ik ga zo de foto;s plaatsen van de baby kamer en de kinderwagen. En 1 van mijn buik hihi Dus als jullie niks tedoen hebben kijk gerust even in mijn album liefs Manon.
vrolijk kamertje hoor manon, en ik zie een stukje kinderwagen melliemel, wat een super fotos, wat ik ervan kan zien vind ik heeeeeel mooi! batchie, wat een schrik, ik vroeg me al een paar keer af waar je gebleven was. gelukkig is de kleine blijven zitten, en over een paar weken mag die komen! ik ben vanmiddag druk geweest, heb de muur bij de trap geschilderd (1 vaqn de 3 muren) en heb een aankleedkussen hoes gemaakt met een schaap erop. ik ben ineens helemaal weg van schapen, dus de kamer heeft ook een beetje een thema.
Dankje Noura Ja de kamer is nog niet helemaal op geruimt. Ik heb ook nog geen bad standaard. En de kinderwagen hoort natuurlijk niet in de kamer. Maar mijn ventje heeft de foto''s gemaakt.
nou manon, hier staat de kinderwagen al een eeuwigheid in de woonkamer. de commode en wieg stonden er ook, maar die staan nu gelukkig op het kamertje. als het allemaal af is straks,dan gaat de kinderwagen ook naar een andere plek. vandaag vroeg wakker, ik zit hier nu met een warme choco. en iedereen in huis is nog in diepe slaap. best wel lekker die rust. vandaag naar utrecht. eens kijken of ik nog wat leuke dingetjes kan scoren.
Gisteren ben ik weer bij de verloskundige geweest. De duizeligheid komt doordat de bloedvaten worden afgekneld, zeker als je ligt, dus dit was gelukkig niet ernstig. Ook heb ik altijd al een vrij lage bloeddruk (nu 120/65), dus niet ernstig. De baby was flink gegroeid zei ze en zijn hoofdje ligt ook al redelijk vast, dus dat gaat allemaal voorspoedig! 's middags heb ik met mijn moeder de kleertjes gewassen en die hangen nu allemaal op zolder te drogen, echt superschattig al die kleine kleertjes! Ik heb trouwens laten pendelen wanneer mijn kleine geboren gaat worden en volgens Angel is dit 21 november! Lekker vlot he! Wat mij betreft geen probleem, maar ik wacht het maar even af!
Manon: Leuke babykamer! Noura: Veel plezier vandaag met shoppen he? Meiden, ik heb een vraagje aan jullie. Gisteravond heb ik best geregeld pijn gehad helemaal onderin zeg maar. Echt van die steken. Zo'n pijnsteek of pijnscheut duurt dan maar heel kort maar toch doet het enorm zeer. Enig idee wat dit kan zijn? Is het de baby die dan gewoon heel erg laag ligt? Ik voel het echt vlak bij mijn vagina zeg maar... Gr Otje
Otje: ik heb precies het zelfde, ik wil dan gaat zitten maar dan kan ik niet, weet ook niet wat het is, misschien is de kleine dan aan het indalen of zo? Heb jij ook het gevoel dat die kleine je op die plek soms ook "kietelt" en het geeft dan soms ook het gevoel dat je ineens heel nodig moet plassen? Batchie: dat zal wel even schrikken geweest zijn, doe maar lekker rustig aan want elke dag dat de kleine blijft zitten is mee genomen. Heb de foto'van iedereen bekeken mooi hoor! Ben net even bij prenatal geweest voor een hoeslakentje voor de kinderwagen en en moltonnetje. Ga even slapen, want vanavond moeten we met de muziek weer een concert geven en viel wel tegen gisteren eerst opgebouwd en toen nog spelen. Tot morgen!
hoi hoi, batchie: rustig aan hoor, als het kan laat die kleine dan nog maar effe doorgroeien in je buik.... Slingding ik vind het knap dat je nu nog uitvoeringen doet. Ik was gisteravond om 21.00 uur al gebroken... Had dan ook de nacht ervoor weinig geslapen. Manon ik vind je kamer leuk! enne.... die van ons is ook echt nog niet helemaal klaar.... Ik ben gisteren ook naar de VK geweest. Bloeddruk 85/125 voor mij niet slecht. Kleintje lag nu vast in het bekken dus dat is ook mooi. De VK schatte dat de baby zo'n 6 a 7 pond zou worden als hij tot 40 weken blijft zitten. We wachten af.... Vanmorgen heeft Frank ook weer een buikfoto gemaakt en die heb ik zowaar al in mijn album gekregen, dus... wie het leuk vindt.... Karin
Karin, hoe kan de vk nu weten hoe zwaar je baby ongeveer is in je buik? ben erg beneiuwt hoe ze dat bekijkt namelijk..lijkt me moeilijk in te schatten.. Liefs XXX
bij mij kon ze van de week ook al schatten dat het ongevver 7 1/2 bij 40 weken zou zijn, ze voelen naa de grootte van je kind en ik en het lopen iets voor op schema. Heb net 1 1/2 uur geslapen, hopelijk is dat genoeg voor vanavond, concert was gisteren ook pas na 23.00 uur klaar en nu moeten we alles weer opruimen en een uur terug rijden en dan nog uitladen, morgen hoef ik niks te doen. Als ik iets druks moet doen probeer ik zeker in de middag even te gaan slapen of zorg dat ik in de morgen niks te doen heb zodat ik rustig kan opstarten.
zoals slingding als aangaf. Ze voelen hoe groot de baby nu is en maken op basis daarvan een schatting. Garanties geven ze ook niet. De VK gaf aan dat ze over circa 2 weken een betere inschatting kon geven. Maar op dit moment schatte ze op basis van de grootte dat kleintje nu ongeveer 2 kilo was en dan rekenen ze er nog bij wat bekend is over de groei die een kindje in de laatste weken gemiddeld doormakt. groetjes Karin PS: de eerste nijntjes zitten inmiddels op de kast en het bedje, dus wie weet komt de kamer dit weekend nog wel een heel eind af! Dan maak ik ook snel fotos, maar morgen moeten we wel naar twee verjaardagen, .... Oh het lijkt me zo lekker als het af is... We hebben er ook zo lang aan gewerkt, dat ik het wel eens af wil zien....
Wauw Duikster wat een mooi buikje en ik zie helemaal geen striae! Ben helemaal jaloers, ik zit inmiddels aardig onder en baal daar goed van. Ondanks al mijn smeerpogingen met olie e.d.! Ik moet maandag weer voor APK. Ga ook eens vragen of de vk een inschatting kan maken. Ben benieuwd! Arwen: tja Prenatal mag daar op de Snippeling van de gemeente Deventer niet langer zitten, dus gaan ze weg uit Deventer. In de Nieuwstraat zit nog wel Petito (erg leuk zaakje) en ook bij de Hema kun je natuurlijk best veel kopen. En zo'n uitgebreide collectie hadden ze bij deze Prenatal ook weer niet. Ik ga vrijdag met mijn moeder shoppen in Hengelo, daar zit bij de Ikea een Prenatal megastore. Laatste dingetjes aanschaffen enzo. Ik heb erge last van mijn heupen en gewrichten en stijfheid. Nog meer mensen die soms amper uit de bank of het bed kunnen komen? Erg vervelend in ieder geval. Ook begin ik steeds meer en raardere dromen te krijgen. Groetjes Suusje
Ladies, ik had weer een lekkere aanval van hoofdpijn En vandaag ben ik naar de Jonge Gezinnen Beurs geweest, dus was ik ook niet online. Nu, op dit onchristelijke tijdstip, kan ik niet slapen en kom ik reageren op al jullie berichtjes van de afgelopen tijd. Komt ie: @Noura: Lekker ventje zeg. Hoe gaat het nu met je dochter? De ontbijttest was minder, maar vooral omdat ik me beroerd voelde. En het was warm in het ziekenhuis! Ik zat in een t-shirt en ging nog bijna onderuit van de warmte. Ben nog een keer naar het toilet gehold om te spugen, maar uiteindelijk is alles er toch in gebleven. Ze hebben nog niet gebeld voor de uitslag, maar als alles goed is, zou ik niks horen. Dat schiet lekker op, want ze kunnen je altijd vergeten. Ik ga maandag dus zelf maar even bellen. Wat? Wat hadden we nou afgesproken? Zou jij niet rustig aan doen? @Eve: Stof is gemeen spul. Als je ergens hebt lopen schuren vind je daadwerkelijk overal stof terug @Arwen: Balen he, als het allemaal nog niet tip top is. Hier is de babykamer nog lang niet klaar. Morgen gaat mijn mannetje weer verder met plamuren en gronden... @Vales: Voorweeën, das niet leuk! Ik heb zelf al twee weken last van indalingsweeën. Ook niet iets om vrolijk van te worden. @Molly: Goed om te horen dat alles goed gaat met jou en de beeb. @Suusje76: Ik ben ook goed stijf hoor, maar alleen 's avonds gelukkig. Je moet me af en toe de bank uit zien komen. Hubbie lacht zich rot, hihi. Over de geboortekaartjes: Ik heb er wel op gezet dat wij rusten van 13.00-15.00 uur en na 22.00 uur. Ik heb die tip gehad van een vriendin die een jaar geleden is bevallen. Ik ben vandaag heel stoer dus naar de Jonge Gezinnen Beurs geweest. Men, wat een drukte, echt niet normaal. Het viel mij een beetje tegen. Niet echt veel leuke aanbiedingen enzo. Mijn moeder heeft twee cadeaus voor mij (voor de baby) gekocht. Ik moest even weg wezen en toen is ze die gaan halen. Van mijn broertje krijg ik zo'n beer met baarmoedergeluiden. Dat was wel een leuke aanbieding, die was half geld. Verder heb ik vanavond bij mijn ouders thuis de voetenzak voor de maxi cosi gehad. De MC had ik eerder al van mijn ouders gehad. Ik ben er echt super blij mee. Zo, ik ga nog maar eens proberen te slapen, anders heeft het geen zin meer om nog terug naar bed te gaan. Ik ben al vanaf 2 uur wakker en iets na 3-en uit bed gegaan, omdat ik klaarwakker was. Zucht.... En dan heb ik nog niet eens last van een drukke baby, want die houdt me niet wakker. Ladies, tot morgen!
@Daphne: Wat een tijdstip inderdaad. Vervelend als je zo midden in de nacht klaar wakker ligt. Gelukkig is er hier op het forum altijd wel wat te lezen Jammer dat de jonge gezinnenbeurs wat tegen viel. Ben benieuwd of er nog meer decembermeiden geweest zijN? Noura misschien nog? Wat bedoel je met indalingsweeen? Dat menstruatieachtige gevoel? Dat heb ik namelijk. @suusje: Heel herkenbaar, dat stijve. Manlief lagt er hier ook steeds om. Soms kan ik met 'm meelachen, maar de andere keer vind ik dat super irritant. Ik word echt wat minder mobiel nu. En inderdaad vooral 's avonds en 's nachts. @Batchie: Doe het maar rustig aan! Wat vervelend, die toestanden! Verder: mooie foto's allemaal, mooie buiken! Leuk om te zien! Ik vind het allemaal nu ook wel wat zwaarder worden, heb het idee dat die kleine uk ook al wat lager komt te liggen. Maar verder voel ik me goed. Helaas is dat geen garantie dat het ook goed gaat met mijn bloeddruk, maar ik ga er maar gewoon van uit dat die niet gestegen is na de meting afgelopen donderdag. Ik heb trouwens donderdag ook een echo gehad. Kindje ligt ietsje voor op de groei, maar niet heel veel ofzo. Ze heeft me echter geen inschatting gegeven van hoe zwaar het kindje zal zijn. Wel is het hoofdje geloof ik wat groot , lekker bij de bevalling Volgens mij zijn mijn ouders een ooievaar o.i.d. voor in de tuin aan het maken / regelen. Ik kwam er gisteren onverwacht en er was een hoop gestress, ik mocht ook de garage niet in , hahaha. Wel leuk natuurlijk, heb maar gedaan of ik gek was. Nou, ik ga er maar snel eens vandoor, want ik zit nog in mijn nachthemd , dus spring maar eens onder de douche. Vanmiddag krijgen we visite. Ze blijven eten, dus daar moet ik ook nog voorbereidingen voor treffen. Fijne zondag allemaal!
De vk kon bij mij wel voelen dat het een lange baby wordt maar ze heeft niks gezegd over hoe zwaar. Ben wel benieuwd en zal dat de volgende keer es vragen. @Vales: Voorweeen? Jeetje, wat vervelend dat je dat nu al hebt! Heb zelf nog niet eens last van indalingsweeen. Ben benieuwd wanneer die gaan komen. Nu kan die kleine nog alle kanten op... @Suusje76: hier nog zo'n stijve hark. Overdag niet echt last van. Maar 's avonds en 's morgens vroeg is het hier net een bejaardenhuis @Daphne: zou idd zelf bellen voor de uitslag. Ik ben ook altijd bang dat ze me vergeten ofzo. Succes! Enne...jammer dat de beurs tegenviel. Was daar eerlijk gezegd al een beetje bang voor. De keren dat ik naar een beurs ben geweest vielen gek genoeg meestal tegen Vandaag ga ik een paar uurtjes extra werken (tellen dubbel en krijg ik lekker uitbetaald ). En volgende week laatste weekje! Zo gaat alles ineens wel erg snel hoor!
O ja, wil nog ff klagen over iets anders. M'n ouders zijn m'n flat voor het grootste deel aan het schoonmaken omdat dat voor mij nu gewoon te zwaar is. Daar ben ik op zich heel blij mee. Maar...ik krijg nu allemaal commentaar over het feit dat het achter het dressoir zo stoffig is. En dat ik de luchtroosters nooit heb schoongemaakt en dat de ramen al een tijdje niet zijn gezeemd. Dat vind ik dus heel irritant. Ben totaal geen viespeuk en maak elke week de belangrijkste dingen goed schoon. Maar ja, ben wel alleenstaand met een fulltime baan dus heb echt geen zin om alles super grondig te doen. Nou ja, moet het commentaar maar even slikken
@Noura ik heb gistere de baby kamer iets op geruimt Ook heb ik nu eindelijk het badje staan die ik graag wilde hebben. Met die zeep pompjes aan het bad Nu is er teminste ruimte om te lopen @Otje dankje wel Maar hoe jij dat beschrijf dat heb ik ook, steken daar onder in Ik moet dinsdag weer naar de vk, ik ga het gelijk na vragen Ik zie ook wel eens sterretjes : ook als ik in bed lig Dankje Duikster en ik ga zo even in je album neuzen @Duckie wat leuk dat je ouders dat doen maar het is dus geen verrassing @Eve Lekker he laatste weekje kan je eindelijk uitrusten Liefs Manon.