O wat spannend Batchie! Dan zou je de eerste van de december mama's zijn (hoewel dat dan niet meer klopt Is dit de eerste?
Zo meiden! Wat een hoop leeswerk had ik sinds maandag! Duidelijk dat iedereen zo ongeveer met verlof is. Ook ik heb eindelijk verlof!!!!! Gisteren had ik mijn laatste werkdag! Erg raar, om na 8 jaar fulltime te hebben gewerkt nu ineens hele dagen thuis te gaan zitten en dat wel vier maanden lang! Ik heb mijn collega's uitgezwaaid met de mededeling "tot volgend jaar", raar he?!!! Vandaag meteen maar begonnen met wat dingetjes regelen. Ik ga vanmiddag de klossen en ondersteek ophalen. De drukkerij bellen om te reageren op de zetproef die we hebben ontvangen. De laatste kleertjes heb ik net gestreken. Nog een paar dingetjes wassen en dan ga ik het bedje opmaken en de kamer schoonmaken en is het klaar. Morgen ga ik met mijn moeder shoppen in de Megastore van Prenatal in Hengelo, want ik heb nog wat laatste dingetjes nodig (o.a. een tweede dekentje en extra lakentje, een verzorgingssetje en hydrofielwashandjes). Maandag krijgen we nog de box geleverd. Na lang zeuren, want hij was al helf september geleverd en is toen uit de vrachtwagen gevallen met afleveren en was beschadigd. Die hadden we retour gedaan en we hoorden maar niets over de nalevering van een nieuwe. Nu eindelijk, na tig keer bellen , hebben we gehoord dat 'ie maandag komt! Otje/Karin: mooie kamertjes hebben jullie gemaakt. Die Nijntjes van Karin zijn echt super! Eve: ik heb ook een harde buik, terwijl het geen harde buik is. Mijn placenta ligt achterin en de beeb ligt direct tegen de buikwand aan. Dat veroorzaakt inderdaad een hard gevoel. En ik heb het ook met name aan de bovenkant. Zal het hoofdje dan toch naar beneden liggen? De verloskundige heeft me wel aan het twijfelen gebracht en ik zit nu continu te voelen of ik kan inschatten waar het kontje ligt, terwijl ik er eerst van overtuigd was dat het kontje naar boven lag..... Maandagmiddag om 15.30 uur heb ik in ieder geval de echo en mijn mannetje gaat met mij mee. Ik kon dus gelukkig op redelijk korte termijn terecht. SPANNEND! Tot zover even. Ga nu proberen vaker te reageren en te lezen, heb nu toch de tijd ervoor! Groetjes Suusje
Nou ja.... das me toch ook grappig. Paar weekjes geleden heb ik de babydoos opgehaald bij kruidvat.... Krijg ik nu net een email dat ik de doos kan ophalen vanaf 9 nov! Hahaha. Gr Otje
Ja idd Molly! Net die superfijne doos waar toch zooooveel in zat! Haha! Moest wel lachen want had dus nog een mail van kruidvat. Ik heb geloof ik een hele tijd geleden een email gestuurd dat ik nog geen doos had ontvangen. Nu hebben ze die mail gelezen en dus nog zo'n coupon gestuurd! Pffff.... wat een sukkels he? Gr Otje P.s. Iemand nog interesse in een opbergdoos voor frisomelk?
Nou otje hier nog iemand met onzekerheid hoor, maar dat komt nog meer omdat de echoscopist het maar voor 96% zeker is van zijn zaak. dus het kan voor 4% nog het andere geslacht zijn. We hebben gelukkig een neutrale kamer en wagen enz. uitgezocht en ik heb alleen een paar (misschien een beetje veel) in kleur gekocht maar ook neutrale, in mijn vluchtkoffer gaat ook een kleur en een neutraal pakje. in mijn dromen is het net dat andere dan wij denken en dan was ik ook erg teleurgesteld hoop dit in het echt toch niet te wezen hoor ik ben met allebei blij maar je hebt je er zo op ingesteld zo is de naam mooier vindt ik dan het andere geslacht zeg maar. We hadden een pret echo kunnen laten maken voor de zekerheid maar dat wilde wij allebei niet.
Otje: ik had 2 dozen van de Etos. Eentje moest ik zelf afhalen in de winkel en de tweede kreeg ik thuis bezorgd. Waarschijnlijk gaat er toch iets niet goed met die gratis kadodozen, haha! Groetjes Suusje
Hey Meiden, Als ik over een paar weken ben of ga bevallen dan kan mijn vriend jullie helaas niet via deze site op de hoogte houden, hij weet namelijk niet hoe deze site werkt. Ik kan het dan wel aan hem gaan uitleggen, maar begrijpen zal die het toch niet. Daarom wil ik jullie vragen om mij evt. toe te voegen op msn, mijn vriend zal jullie als het zover is via de weg dan op de hoogte brengen/stellen van mijn situatie oké? Mijn Msn Adres Is: blije_lieve_mama@hotmail.com, ik merk wel zodra jullie me hebben toegevoegd. Liefs Debbie
Jeetje wat gaan jullie snel zeg @Batchie heel veel succes. @Otje ik twijfel ook zo af en toe hoor of ze het geslacht wel echt goed heeft gezien. En waarom weet ik eigenlijk niet want ze zag het echt heel snel en we hebben er echofoto's van maar op de een of andere manier zie ik het niet goed genoeg naar mijn gevoel. En we hebben zijn piemel ook een paar keer goed in beeld gezien. En leuk kamertje heb je en veel plezier bij de film vanavond. @Suusje geniet lekker van je verlof. Ik mag de klossen pas halen als ik 37 weken ben. Ik heb echt een super rare droom gehad het ging er over dat ik onderbroeken had geerft van Guusje Nederhorst en die had mijn zus van me gestolen en ik was echt zo vreselijk boos dat ik ze ging ophalen en ik stond in de lift bij me moeder en daar zit een spiegel in en ik keek in die spiegel en ik was onwijs dun me buik was gewoon verdwenen. En toen werd ik wakker echt zo raar die droom.
Nou, ik zat weer in de lappenmand. Sinds dinsdag avond ineens niet lekker en gisteren spugen, verhoging, zere buik (kreeg harde buiken als ik me maar bewoog en ik had nog niet eerder harde buiken gehad). Gisteren op aanraden van de VK naar de HA-post gegaan. Bleek dat ik een maag-darm infectie heb. Gelukkig, vandaag geen verhoging meer en mijn buik is nog maar een beetje gevoelig. @Otje: Ik kan me dat goed voorstellen hoor, dat je soms twijfelt hoe het zit met het geslacht. Wij hebben het inmiddels 5 keer mogen zien, dus dat kan niet missen.
Zo batchie spannend hoor! ik wens je heeeeeeeeeeeelll veel succes en sterkte toe, zet m op! Nu gaat het snel he..iedereen begint wat te rommelen Ik ben vanmorgen naar de vk geweest en alles was goed, ik begin nu vocht vast te houden pfff De kleine ligt al iets of in de bekken dus die kan niet meer draaien..hartje klopte 150 Ik heb gevraagd hoe het kan waarom ik de kleine niet zo vaak meer voel maar ze dacht mdat het al in de bekken lag ik daarom de kleintje niet meer zo vaak zou voelen..maar geod als ik het niet vertrouw dan ga ik wel ff bellen.. ik heb ook harde buiken gehad zondag en ook best vaak..nu niet meer zo vaak aar toch wel een paar keer per dag..ik vind het erg spannend Ik zal ff bij de praxis kijken Otje dankjewel Nou ik moet ff weg..ik kom straks nog wel ff weer kijken Liefs XXX
suusje: lekker gevoel he, verlof... ik zal volgende week ook eens op pad gaan voor klossen en ondersteek... o ja en de enveloppen om te gaan schrijven is wellicht ook handig..... Wat moeten we eigenlijk toch nog veel regeldingen doen he.... Deb ik ben nog steeds een nitwit wat MSN betreft, dus dat wordt moeilijk. Ik snap dat echt niet dat MSN-en, terwijl deze site me toch goed afgaat. Iedereen zegt echt tegen mij dat het heel simpel is, maar.... Daphne vervelend dat je weer in de lappenmand zit, je blijft een beetje aan het sukkelen he.... Arwen vocht vasthouden is niet prettig, beentjes omhoog! Karin
moet je ook zeker doen arwen, als je iets niet vertrouwd gelijk bellen. daar zijn ze tegenwoordig heel allert op . vervelend zeg daphne, hoop dat je je nu beter blijft voelen. ik ga zo even liggen. kleine neefje ligt ook in bed, en voel ineens dat ik moe ben. trouwens arwen, ik rommel nog niet hoor. is voor mij nog een beetje te vroeg ook. en ik heb nog heel veel wat ik voor die tijd klaar moet hebben haha
Duikster het maakt natuurlijk niet zoveel uit hoor als je niet echt handig bent met msn, ik denk zodra de andere meiden weten dat ik aan het bevallen ben het ook wel hier neer zetten toch? En inderdaad opzich is msn niet moeilijk, maar je moet het wel een beetje snappen inderdaad . Nog ff een vraagje he, een ondersteek heb je dit echt nodig? En waar ken ik dit halen, ik heb namelijk geen klossen nodig dus?
pff heb net de keuken een grote schoonmaak beurt gegeven, ik kon niet meer, me buik en benen begonnen zeer te doen ( soort van spierpijn/zwaar gevoel), ben blij dat ik zit. Begin nu echt merken dat alles niet meer zo soepel verloopt, ik wil nog zoveel dingen doen, maar het lukt me niet meer. Van de week toch even me moeder bellen of ze me ramen wil lappen, ze heeft het wel 10x aangeboden maar zeg telkens nee is niet nodig, kan het zelf nog wel, NOT lekker eigenwijs. NOURA: ik heb die steken/pijn dus alleen als ik een stukje ga lopen, dus het is toch het indalen van de baby, ben blij dat ik niet de enige ben. patricia
ondersteek kan je gewoon halen bij de thuiszorgwinkel. je verloskundige geeft wel aan waar en wanneer je deze halen moet. het is net een koekenpan. maar ze gebruiken hem ook als je niet naar het toilet kan. verder weet ik het eigenlijk niet, heb er niet zo opgelet eigenlijk. nou ga ik echt slapen
ja patricia, maar ik las het op de kalender vanmorgen, vandaar dat ik daaraan dacht dat ik het las. enne beetje rustig aan he!