by the way, hij heeft kleding maatje 44 van de prenatal en die is nog te groot, dan hebben jullie een beetje idee hoe groot hij is. gr saskia
Saskia je hebt de primeur bij de december mama's wat een dropje! Gefeliciteerd Saskia! Heel veel plezier morgen als je hem mee naar huis mag nemen dan kan je echt van hem gaan genieten! Het is inderdaad een raar idee dat het bij iedereen zo kan gaan beginnen!
ik krijg helemaal de kriebels al, als ik die fotootjes zie. IK WIL OOK! ( liever nog niet natuurlijk tis nog te vroeg ) patricia
Gefeliciteerd Melliemel, Geniet van je zoon en doe zeker rustig aan met jezelf want het is allemaal wel erg snel gegaan. Batsie hoop voor je dat alles goed met je is..
eerst en vooral: Melliemel, proficiat met je zoontje! Wat een superschattige baby seg! Geniet ervan! @Vales: gisteren zei mijn vk dat wanneer de huisdieren raar gaan doen, de bevalling vaak niet lang meer weg is. @eve: ik heb wel wat last van buikpijn onderin, maar echt indalingsweeën heb ik ook niet. Ons baby'tje is trouwens nog niet ingedaald, wel een beetje. @otje: ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent dat het geslacht toch anders gaat zijn. Je hoort het soms wel eens, maar veel vaker hebben ze het wel juist hoor. @duikster: veel plezier in de Ardennen, geniet er van. Het is daar nu supermooi! @batchie: veel succes, ik ga jouw banner goed in het oog houden. Je zult nu wel in het ziekenhuis zijn. Laat maar snel iets horen. @daphne: veel beterschap! Hopelijk ben je nu helemaal beter. Wat raar dat de eerste baby er is. Nu komt het echt dichtbij. Gisteren bij de vk kreeg ik mijn kraampakket mee en het badje (wij gaan in bad bevallen). Dat was ook heel raar dat dat nu allemaal in huis staat. Voor de rest was alles goed bij de vk. Baby'tje was nog niet ingedaald, maar lag ook niet meer op het schaambeen. Hij/zij bengelde er ergens tussenin. Mijn bloeddruk was een beetje verhoogd, maar niets om me zorgen over te maken. Groetjes, Saartje
ooooh wat een poepieeee. gefeliciteerd met je knulletje! toevallig dacht ik vanmiddag nog dat we al een tijdje niks van je gehoord hadden. en nu ineens dit bericht. moet je nagaan hoe hard de tijd gaat, kan me nog herinneren dat we allemaal in onze eerste weken zaten. onzeker of alles wel goed ging, uitlevend naar het eerste vk bezoek, en de eerste echo (kijken of er echt iets zat) en dat we allemaal uitzagen naar het groeien van onze buik. terwijl we nu allemaal met een ingeslikte voetbal of skippybal lopen. en voor we het weten hebben we allemaal onze eigen wolk in onze armen. trouwens saskia, als ik de foto van dat mooie ventje zie, hoe klein die dan ook is, is het gek om voor te stellen dat ik ook zoiets in mijn buik heb. wonderbaarlijk......
wow saskia, dat is vlot! gefeliciteerd met jullie zoon. Wat een heerlijke ukkepuk is het op de foto zeg.. karin
Gefeliciteerd Saskia! Wat een enorme verrassing zeg. Maar wat een geschenk zo'n lief droppie Raar idee dat de eerste bevallen is. Komt idd wel erg dichtbij nu. Hoop alleen dat die kleine van mij nog tot 40 weken blijft zitten Dan is iig de verbouwing klaar. En Batchie zal nu ook wel bezig zijn denk ik. Spannend hoor! Enne..dames, niet zoveel schrijven hoor want ik heb nog geen verlof. Kan het ff niet meer bijhouden
Van Harte Gefeliciteerd Saskia Met Je Kleine Ventje, Nu Lekker Genieten Van Je Gezinnetje. Iemand al wat gehoord van batchie trouwens>? Nou van mij mag die kleine al komen hoor, al is het natuurlijk nog wel iets te vroeg nu. Maar ik heb het echt al wel een beetje gehad, en ik kijk echt naar het moment uit dat ik die kleine heerlijk in me armen kan houden. Ik kijk ook heel erg uit naar het moment dat ik lekker kan wandelen en knuffelen met me kleine man, en juist omdat ik weinig kan doen en weinig te doen heb gaat de tijd langzaam. Dit is echt heel jammer, want ik hoop juist dat de tijd snel gaat.
Update: baby laat nog op zich wachten... ben weer naar huis gestuurd.. wel weeen om de 5 minuten maar geen ontsluiting.. 1cm maar ik moet bellen als de weeen erger worden.. loop nu iets meer dan 24u rond met weeen om de 5min hou jullie op de hoogte
Wat mooi, vooral die zwart-wit foto's vind ik erg mooi. Ik word nou toch ook wel heel nieuwsgierig naar ons kleine kereltje hoor! Batchie, wat vervelend dat je weer naar huis bent gestuurd en dat het maar niet op wil schieten (wel toevallig dat jij nu ook 36 weken en 2 dagen bent, dat was Melliemel toch ook?). Ik duim voor je dat je kleine een beetje opschiet!
@Molly ja vond het ook wel grappig tone ik dat las.. ik baal echt kan niet slapen joh.. die arts ging kijken met de beruchte eendenbek en nu doet het daar beneden nog meer pijn.. Ik hou het eerlijk gezegd niet meer vol nu.. heb dan ook maar de beroemde framboosbladthee laten kopen..
Melliemel/Saskia: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een prachtig mannetje zeg! Ooooh kan nu ook niet meer wachten! Gisteravond uit eten geweest en naar de film Zwartboek. Uit eten was errug lekker en de film was echt heel goed. Wel een harde film maar ja... dat weet je eigenlijk van te voren bij een oorlogsfilm... Soms best triest. Het was leuk om even met ons 2tjes weg te zijn. Sorry, heb even geen tijd om op ieder persoonlijk te reageren. Ga zo met mijn moeder naar Ikea... Doeidoei! Gr Otje