jeetje, dat jullie zo vaak moeten plassen! Ik hoef er maar 1 hooguit 2 keer per nacht uit! @debbie: dat is waarschijnlijk het hoofdje van je baby wat drukt. Ik heb daar ook last van. Ik had het niet verwacht, maar krijg nu toch steeds meer zin om te bevallen! Zit soms echt te hopen dat het begint hahaha, ben zó benieuwd hoe hij eruit zal zien! @jantien: het lijkt me ook best jammer dat je al zo lang aan het wachten bent! Maar hij/zij zal nu wel snel komen. Ik vind trouwens de november mama's allemaal zo netjes op tijd bevallen! Ik duim voor je, dat je kleintje niet meer lang op zich zal laten wachten!
Ow oké dank je wel voor je antwoord setje, het zou inderdaad best het hoofdje kunnen zijn. Had ik eigenlijk nog niet eens aan gedacht haha , nogmaals dank je wel voor je antwoord. Ik heb ook hele erge zin hoor om te bevallen, ik hoop echt dat me kleine man niet al te lang meer opzich laat wachten. Ik heb zelf 3 datums in me hoofd, waarop ik denk dat ik ga bevallen: dat is 30november, 8december of 12december. Maar ik ga hier niet van uit hoor, zal je net zien dat ik op 1januari beval. Haha dan ben ik namelijk net 42weken, nou ik hoop het echt van niet. Hoop echt dat onze kindjes aardig op tijd komen he meiden? Maar volgens mij hoopt iedereen hier toch wel op of niet?
ja, van mij mag hij lekker ruim voor de kerst geboren worden! Tja, en tegenwoordig laten ze je soms zelfs als alles goed is met de kleine tot 43 weken doorlopen. Buurmeisje van mn ouders had dat, nou ik heb echt medelijden met haar gehad!
Jeetje das wel heel erg 43weken, nou dat zou ik echt niet volhouden hoor. Dan wordt ik echt gek als ze dat doen, 42weken vind ik al lang genoeg haha. Ik heb ook nieuwe foto's in me album staan, deze zijn van vorige week dinsdag.
43 weken...... pffff ik moet er niet aan denken. Ik vind mijn lijf nu al te zwaar om mee te tillen. Wat ik tijdens mijn gehele zwangerschap niet heb gehad, voel ik moe nu toch echt wel een koe. Nee ik heb nu gister met de vk afgesproken dat als er spontaan niets gebeurd, dat ik 6 dec naar het ziekenhuis ga voor een gesprek om dan 8 dec ingeleid te worden. Als ze zou zeggen we gaan nu, ga ik direct met haar mee.
Mijn buikpijn heeft verder niet doorgezet, jammer... had een beetje hoop dat het zou gaan beginnen. Heb nu wel een erge nestdrang. Ben het hele appartement aan het poetsen. Ziet er nu weer netjes uit, maar voor hoelang Met 3 katten en een hond is het toch zo weer vies Ik hoef er 's nachts niet of maar 1 keer uit. Maar vaak kan ik na die ene keer al niet meer in slaap komen. Vannacht ben ik 3 uurtjes wakker geweest. Baal hier dus echt enorm van. Heb mezelf ook aangewend om niet bij elke aandrang naar de wc te gaan. Het werkt goed, je kunt het langer ophouden dan je denkt De VK zei dat ze hier met 42 weken beginnen met inleiden. Ze laten je niet langer lopen. Maar het kan dan natuurlijk toch nog een paar daagjes duren voordat de kleine geboren wordt.
Ha jantien, gezellig hoor kom maar lekker hier meekletsen. Ik liep bij mijn vorige ook 8 dagen uit, zal bij mij nu ook vast wel weer gebeuren. Maar stiekum hoop je toch dat het niet zo is.
Het gaat voor jou al wel opschieten Lianne en vaak komt de 2e eerder dan de 1e, dus misschien beval je wel op de uitgerekende datum! Ik heb vannacht redelijk goed geslapen, ben er ongeveer 3 keer uitgeweest om te plassen, waarna ik steeds snel weer sliep. tot 5 uur, toen was ik wakker en kon niet meer slapen. toen ben ik maar op de bank beneden gaan liggen met een flair. Wat mij betreft mag het ook deze week wel gebeuren hoor!
grrrrrrrrrrrrr even mijn frustratie weer kwijt..... Net een nieuwe proefdruk gehad van onze kaartjes en......... het klopt dus nog niet..... Ik word gek............ en de enveloppen zijn er ook nog niet.............. Karin
Jezus Duikster, tijd om kwaad te worden! Wat een sukkels daar bij die drukker zeg, kun je niet nog bij een andere drukker terecht met een spoedopdracht?
Bij mijn zijn de geboortenkaartjes gelukkig helemaal goed, ze liggen ook al in bestelling met de naam erop enz.. Nu alleen nog wachten tot de kleine er is, datum+lengte+gewicht door geven en ze kunnen gedrukt worden Ik heb nog een vraagje he, ik heb dus nu een bloeddruk van 140/90 maar is dit echt niet erg? Ik vind toch wel beetje eng, en sommige zeggen dat het betekend dat eerdaags de bevalling begint is dit zo?
he he.. de enveloppen zijn nog gebracht...... Die heb ik net ook grotendeels al geschreven, dus da's een zorg minder. Vanavond de rest even samen met mijn mannetje afmaken.... Hij heeft ook een stevig gesprek gehad met de drukker en als het goed is, is nu alles rond..... Debbie: je moet je geen zorgen maken, ze houden je goed in de gaten t.a.v. je bloeddruk en als die verder gaat oplopen dan neemt de VK vanzelf verdere stappen als ook je urinewaarden niet goed meer zouden zijn. Het wil nog niet onmiddellijk zeggen dat de bevalling begint. Desnoods geven ze je bloeddrukverlagende medicatie.... Jantien gezellig dat je hier meekletst. Ik hou je al een tijdje in de gaten bij de novembermama's.... Ik zou zeggen: probeer jezelf daar nog effe bij te scharen dan duurt het niet meer zolang.... maar ja... als we dat nu eens allemaal zelf in de hand hadden he.... Lianne: voor jou komt het nu ook echt dichtbij he... ben benieuwd of je inderdaad de volgende bent die gaat bevallen.... Nynke: alles weer schoon? ik merk dat ik weinig behoefte aan poetsen heb, maar ik maak in mijn eentje ook niet zo veel vuil en ben vanuit mezelf al niet zo poetserig.... Wel wil ik dus al die andere dingen op orde hebben nu, kaarjtes en zo.... Ook het geboortebord staat klaar om buiten gezet te kunnen worden... Eigenlijk kan ons beebje gewoon komen... Setje: ik hoop ook echt niet tot 43 weken door te lopen... dan zou het toch nog kerst kunnen worden ipv sinterklaas... maar ik meen dat mijn vk's 42 weken ook wel aanhouden... pff nog effe heel ander vraagje: zijn er nog mensen die ervaring hebben met de baarkruk om te bevalllen. Gezien de pijn van de afgelopen dagen in mijn heup, ook bij liggen, zat ik zomaar te denken dat zittend bevallen wellicht nog niet zo'n slecht idee was.... Karin
Ongelofelijk Karin, wat een frustratie! Ik was allang naar een andere drukker gegaan denk ik. Debbie: die bloeddruk is redelijk normaal zo aan het eind volgens mij. Maar meer dan 95/100 onderdruk is niet zo goed. Ik slaap 's nachts redelijk goed. De beeb beweegt nauwelijks nog, heeft niet veel ruimte (ingedaald, weinig vruchtwater en een strakke buik). Plassen valt mee, ik hoef maar 2 keer per nacht, met name rond 1 uur en rond 3 uur. Jantien: 6 december, da's nog bijna 43 weken...! Maar hier in Deventer laten ze de mensen ook zo lang doorlopen hoor. Wel moet je dan elke dag voor controle naar het ziekenhuis. Lijkt me ook niet alles. Ik weet niet wat ze doen bij stuitbaby's zoals die van mij. Hoe langer die blijven zitten, hoe lastiger ze gewoon geboren kunnen worden omdat ze dan te groot zijn. Groetjes Suusje
Ben net terug van kraamvisite van de baby die op dezelfde dag geleverd zou worden als die van mij Wat een schatje, kan me alleen niet voorstellen dat er bij mij dus ook zo'n mensje in zit. De kraamzorg die daar nu was zei wel dat het beter is als de baby echt tot 40 weken blijft zitten. Deze baby doet ook niets anders dan slapen, ze is nog heel erg moe van de bevalling, is voor zo'n kleine natuurlijk ook hard werken. Maar toch ben ik nu ook wel erg nieuwsgierig naar het wezentje in mijn buik! Vanmiddag is ook ons geboortebord geleverd, is erg leuk geworden, in de stijl van ons geboortekaartje. Nu is dus echt alles afgehandeld voor de komst van de baby, dusse kom maar op!
Oh nee als het 9 dec is dan ben ik pas 42 weken. Geen 43. Hier beginnen ze ook met inleiden met 42 weken. Ik zou er niet aan moeten denken om langer dan 42 weken te moeten. Ik vind nu al iedere dag erbij een ramp. Ik heb heel veel pijn en ben doodmoe. Met de dag wordt ik banger dat ik de bevalling niet red ivm mijn moeheid. En ik loop alleen maar te janken. En ik kan geen kant op thuis, dus ga je alleen maar lopen piekeren over wat er allemaal wel niet fout kan gaan. Verder voel ik het kindje de hele dag bewegen, dat is wel weer heel fijn, want dan weet ik dat het nog goed zit. Gelukkig kan ik ook nog vreselijk om mezelf lachen hoor. En pan met aardappels geschild en al in de vaatwasser zetten, borden uit de vaatwasser in de koelkast en ga zo maar door. Ik tel nu gewoon de secondes af..... Vanavond gaan we naar een housewarming. Dan heb ik even iets anders om over te denken en wie weet is dat wel het setje wat ik nodig heb. Even de gedachten op iets nieuws en floep daar begint het.
Ik hoop het voor je Jantien! Ik gun het ook niemand om langer dan 40 weken door te lopen! Je bent idd al zo snel moe, en dan moet je ook nog zo'n klus klaren!
Nou, weer een dag met koppijn. Heb maar veel gedronken vandaag en nu gaat t een stuk beter. Toch opletten hoeveel ik drink denk ik. Heb een nieuwe buikfoto in mijn album. Ze kunnen me bijna wegrollen
Hadden jullie mijn buikfoto's al gezien? Volgens mij is me buik helemaal niet zo dik of wel? En vinden jullie me buik erg gegroeid?