een nicht van mij had ook allemaal boxpakjes met voetjes gekocht en de kleine had ten eerste lange benen en ten tweede trok het steeds de benen op hierdoor zat het steeds klem met zijn benen dus ik heb ze ook niet. Straks toch nog eens precies kijken wat ik heb want volgens mij heb ik ook niet zoveel en de eerste dagen zullen voor man lief ook zeer hecties zijn werken en naar het ziekenhuis enz. dan denkt hij echt niet aan die was machine. misschien dat ik van het weekend onder begeleiding van mijn man nog even naar prenatal ga voor 2 pakjes maat 44 omdat het toch een kleintje is. en in het ziekenhuis hebben ze alleen maar van die boevenpakjes.
please please....mag ik er ook nog bij komen? of word het zo wel errug druk bij de decemberbaby's...Ik ben geen actieve mailer, maar wel een actieve lezer. Zal me even voorstellen... ik ben Bianca, bijna 29 en morgen over 3 weken uitgerekend van de eerste. Sinds 2 weken heb ik een hotline met het ziekenhuis omdat mijn bloeddruk te hoog is en blijft. Moet daardoor ook in het ziekenhuis bevallen. Ook is de hoeveelheid vruchtwater verminderd en moet ik de kleine goed in de gaten houden...btw, wij krijgen een meisje!
Wat stom! Een vriendin van mij is dinsdagavond bevallen van een tweeling (veel te vroeg, want ze was pas half januari uitgerekend, maar gelukkig maken ze het goed). Nu wil ik via Hallmark een kaart naar ze sturen die dan per post aankomt en nou hebben ze geen geboortekaarten voor een tweeling! Belachelijk toch, er zijn toch wel meer mensen die een tweeling krijgen! Kent iemand van jullie misschien een andere site waar ze ook kaarten per post versturen? @Otje; belachelijk dat je die pakjes niet leuk vindt Nee hoor, smaken verschillen inderdaad! een vriendin van mij vindt ze ook verschrikkelijk, maar het lijkt mij zo lekker zitten voor die kleintjes
Ik heb een berg kleertjes van mijn schoonzus gekregen, sommige nog nooit gedragen. Allemaal een beetje neutraal van kleur nog. Als we laten weten wat het is dan zoekt ze nog meer uit, ze heeft nog dozen vol van haar ukkies. Dochter van bijna twee en zoon van 8 maanden. Dus daar heb ik zowieso mazzel mee. En als de kleertjes iet groot genoeg zijn stuur ik m'n moeder gewoon nog snel op pad. Die heeft er geen probleem mee om te beebie shoppen voor d'r eerste kleinkind. En dan werkt ze ook nog eens bij de Hema, beebiewalhalla, vind ik zelf... @Ayla, je had het over veel stuitliggers, ik ben er ook de pineut mee. Misschien kan er in de grote lijst aangevuld worden bij naam en uitgerekende datum ook vermeld worden wie er met stuit opgezadeld zijn. Nu wil ik het wel proberen, maar ben echt een computernerdje.. snap daar niet zoveel van. groetjes Patrice
Melliemel - 30 november/1 december- jongen - 4 november - Orlando Lianne - 1 december - meisje - ...... teigetje80 - 3 december - meisje - ...... Duikster - 5 december - ? - ...... Batchie - 5 december - jongen - 17 november - Vishesh Juut - 6 december - ? - ....... Sidessa - 6 december - meisje - ...... Sellie - 7 december - meisje - 26 november - Ecrin Molly - 9 december - jongen - ...... JessicaD - 9 december - meisje - 23 november - Inge Saar - 10 december - ? - ....... Ilonas - 10 december - jongen -........ Vales - 11 december - jongen - ...... Marjan72 - 11 december - meisje - ...... lintjezuur - 11 december - ? - ...... Nynke - 13 december - jongen - ...... Veraenroy - 13 december - meisje - ...... Slingding - 14 december - ? - ...... Otje - 14 december - jongen - ...... Suusje - 14 december - ? - ....... ellenD - 15 december - ? - ...... Rabia - 15 december - ? ...... Arwen - 16 december- ? - ...... Duckie - 16 december - ? - ......... Karina - 16 december - ? - ..... Setje - 17 december - jongen - ....... nijn - 17 december - ? - ...... Debbie1988 - 18 december - jongen - normale ligging - ...... Doenka - 19 december - ? - ...... patricia24 - 20 december - ? - ...... Manon - 20 december - meisje - ....... Eve - 20 december - jongen - ...... marjoleinch - 22 december - ? - ...... Bianca16 - 22 december - meisje - ...... Feitkifkim - 24 december - ? - ...... renaatje - 25 december - jongen - ...... gnessy21 - 25 december - ? - ...... Lola - 25 december - meisje - ...... Mootje1985 - 26 - december - ? - ...... Neeltje - 26 december - jongen-...... Ayla - 28 december-meisje - ...... boogschuttertje - 28 december - ? - stuit ligging - ...... manuela6 - 28 december - ? - ...... essepes - 30 december - jongen - ...... Daphne - 31 december - jongen - ...... Noura - 31 december - jongen - ....... gogadow - 31 december - ? - ...... Bianca ook al wordt het erg druk, je bent van harte welkom hoor. Dus chat gezellig mee, en veel succes met de laatste loodjes. Dames zoals jullie kunnen zien heb ik de lijst aangepast met stuit of normale ligging, willen jullie het bij jullie naam er ook even achter zetten?
goedemorgen allemaal, zo weer een boel leesvoer vamorgen, en het is niet meer bij te houden. weet niet meer wat te reageren, haha maar komt ook omdat ik tussen het lezen steeds even langs mijn kleine neefje moet, die ligt heerlijk te kraaien in de box. heerlijk als je erboven komt hangen krijg je een grijns van oor tot oor. enigste nadeel is dat die smorgens wel heel vroeg gebracht word ik heb ook een aantal maatjes 50, 56 maar niet te veel. rompers heb ik genoeg. maar de vk zei ook je moet niet te veel hebben, en alles is zo gehaald. en ik heb altijd nog pakjes op zolder liggen, van zoon/dochter. maar vind het nieuwe spul toch nog wat leuker. ik ga er hier zo eentje naar bed doen, die heeft er niet meer zo`n zin in geloof ik.
Melliemel - 30 november/1 december- jongen - 4 november - Orlando Lianne - 1 december - meisje - ...... teigetje80 - 3 december - meisje - ...... Duikster - 5 december - ? - ...... Batchie - 5 december - jongen - 17 november - Vishesh Juut - 6 december - ? - ....... Sidessa - 6 december - meisje - ...... Sellie - 7 december - meisje - 26 november - Ecrin Molly - 9 december - jongen - ...... JessicaD - 9 december - meisje - 23 november - Inge Saar - 10 december - ? - ....... Ilonas - 10 december - jongen -........ Vales - 11 december - jongen - ...... Marjan72 - 11 december - meisje - ...... lintjezuur - 11 december - ? - ...... Nynke - 13 december - jongen - ...... Veraenroy - 13 december - meisje - ...... Slingding - 14 december - ? - ...... Otje - 14 december - jongen - ...... Suusje - 14 december - ? - ....... ellenD - 15 december - ? - ...... Rabia - 15 december - ? ...... Arwen - 16 december- ? - ...... Duckie - 16 december - ? - ......... Karina - 16 december - ? - ..... Setje - 17 december - jongen - ....... nijn - 17 december - ? - ...... Debbie1988 - 18 december - jongen - normale ligging - ...... Doenka - 19 december - ? - ...... patricia24 - 20 december - ? - ...... Manon - 20 december - meisje - ....... Eve - 20 december - jongen - ...... marjoleinch - 22 december - ? - ...... Bianca16 - 22 december - meisje - ...... Feitkifkim - 24 december - ? - ...... renaatje - 25 december - jongen - ...... gnessy21 - 25 december - ? - ...... Lola - 25 december - meisje - ...... Mootje1985 - 26 - december - ? - ...... Neeltje - 26 december - jongen-...... Ayla - 28 december-meisje - ...... boogschuttertje - 28 december - ? - stuit ligging - ...... manuela6 - 28 december - ? - ...... essepes - 30 december - jongen - ...... Daphne - 31 december - jongen - ...... Noura - 31 december - jongen - ....... gogadow - 31 december - ? - ...... Bianca ook al wordt het erg druk, je bent van harte welkom hoor. Dus chat gezellig mee, en veel succes met de laatste loodjes. Dames zoals jullie kunnen zien heb ik de lijst aangepast met stuit of normale ligging, willen jullie het bij jullie naam er ook even achter zetten? Ook voor de dames die al bevallen zijn, willen jullie er even achter zetten hoe jullie kindje lag?
Melliemel - 30 november/1 december- jongen - 4 november - Orlando Jantien - 25 november - ? - ...... Lianne - 1 december - meisje - ...... teigetje80 - 3 december - meisje - ...... Duikster - 5 december - ? - ...... Batchie - 5 december - jongen - 17 november - Vishesh Juut - 6 december - ? - ....... Sidessa - 6 december - meisje - ...... Sellie - 7 december - meisje - 26 november - Ecrin Molly - 9 december - jongen - ...... JessicaD - 9 december - meisje - 23 november - Inge Saar - 10 december - ? - ....... Ilonas - 10 december - jongen -........ Vales - 11 december - jongen - ...... Marjan72 - 11 december - meisje - ...... lintjezuur - 11 december - ? - ...... Nynke - 13 december - jongen - ...... Veraenroy - 13 december - meisje - ...... Slingding - 14 december - ? - ...... Otje - 14 december - jongen - ...... Suusje - 14 december - ? - ....... ellenD - 15 december - ? - ...... Rabia - 15 december - ? ...... Arwen - 16 december- ? - ...... Duckie - 16 december - ? - ......... Karina - 16 december - ? - ..... Setje - 17 december - jongen - ....... nijn - 17 december - ? - ...... Debbie1988 - 18 december - jongen - ...... Doenka - 19 december - ? - ...... patricia24 - 20 december - ? - ...... Manon - 20 december - meisje - ....... Eve - 20 december - jongen - ...... marjoleinch - 22 december - ? - ...... Bianca16 - 22 december - meisje - ...... Feitkifkim - 24 december - ? - ...... renaatje - 25 december - jongen - ...... gnessy21 - 25 december - ? - ...... Lola - 25 december - meisje - ...... Mootje1985 - 26 - december - ? - ...... Neeltje - 26 december - jongen-...... Ayla - 28 december-meisje - ...... boogschuttertje - 28 december - ? - ...... manuela6 - 28 december - ? - ...... essepes - 30 december - jongen - ...... Daphne - 31 december - jongen - ...... Noura - 31 december - jongen - ....... gogadow - 31 december - ? - ...... Zo ik ben maar ff brutaal geweest en heb mezelf erbij gezet. Want ik geloof niet dat ik me nog een novembermama zal gaan noemen. Oftewel 5 dagen overtijd en nog steeds alleen een beetje gerommel. Ik ben er allemaal heel erg verdrietig van. Huilen kan ik momenteel als de beste. Sinds de vk het heeft gehad over het inleiden volgende week, heb ik zoiets van ..... nou als het dan toch moet, dan maar nu meteen, want ik kan niet meer. Ik ben zo moe en pijnlijk, dat ik het ook niet meer leuk vind. De hele zwangerschap heb ik het perfect gehad. Tot 8 maanden geen kwaaltjes of wat dan ook. En toen werd het kind krachtig en groter en gingen de ribben eraan. Vanaf toen werd het zwaarder. Maar nu zie ik het gewoon niet meer zitten en baal ik zo van alles. Maar goed ik probeer positief te blijven........
Melliemel - 30 november/1 december- jongen - 4 november - Orlando Lianne - 1 december - meisje - ...... teigetje80 - 3 december - meisje - ...... Duikster - 5 december - ? - ...... Batchie - 5 december - jongen - 17 november - Vishesh Juut - 6 december - ? - ....... Sidessa - 6 december - meisje - ...... Sellie - 7 december - meisje - 26 november - Ecrin Molly - 9 december - jongen - ...... JessicaD - 9 december - meisje - 23 november - Inge Saar - 10 december - ? - ....... Ilonas - 10 december - jongen -........ Vales - 11 december - jongen - ...... Marjan72 - 11 december - meisje - ...... lintjezuur - 11 december - ? - stuitligging Nynke - 13 december - jongen - ...... Veraenroy - 13 december - meisje - ...... Slingding - 14 december - ? - ...... Otje - 14 december - jongen - ...... Suusje - 14 december - ? - ....... ellenD - 15 december - ? - ...... Rabia - 15 december - ? ...... Arwen - 16 december- ? - ...... Duckie - 16 december - ? - ......... Karina - 16 december - ? - ..... Setje - 17 december - jongen - ....... nijn - 17 december - ? - ...... Debbie1988 - 18 december - jongen - normale ligging - ...... Doenka - 19 december - ? - ...... patricia24 - 20 december - ? - ...... Manon - 20 december - meisje - ....... Eve - 20 december - jongen - ...... marjoleinch - 22 december - ? - ...... Bianca16 - 22 december - meisje - ...... Feitkifkim - 24 december - ? - ...... renaatje - 25 december - jongen - ...... gnessy21 - 25 december - ? - ...... Lola - 25 december - meisje - ...... Mootje1985 - 26 - december - ? - ...... Neeltje - 26 december - jongen-...... Ayla - 28 december-meisje - ...... boogschuttertje - 28 december - ? - stuit ligging - ...... manuela6 - 28 december - ? - ...... essepes - 30 december - jongen - ...... Daphne - 31 december - jongen - ...... Noura - 31 december - jongen - ....... gogadow - 31 december - ? - ......
Goedemorgen Debbie, wat ben jij snel! Ik vind het stiekem wel en fijn idee om te weten wie er nog meer aan de stuit zijn. Voel me dan niet zo alleen!
ja via geboortepost.nl en kaartjeposten.nl heb je ook extra grote kaarten, en ik geloof binnen een dag in huis. kan je eventueel ook zelf een ontwerp maken, of via een gedownloade afbeelding. succes
Goeiemorgen iedereen, ik heb sinds lange tijd weer eens vrij goed geslapen. Hoefde maar twee keer m'n bed uit. Ik heb twee pakjes maat 50 gekocht en een stuk of 6 pakjes die ikzelf en mijn zusje ook gedragen hebben. Ik begin best een beetje zenuwachtig te worden nu, hoe alles gaat lopen. Mede omdat het in een stuit ligt. Kan natuurlijk op een ks uitlopen. Ik ga in eerste instantie proberen natuurlijk te bevallen. Hihi, ik ben niet de enige die zenuwachtig is hoor manlief ook. Constant telefoon op zak. Als hij weggaat wordt benadrukt dat ik toch echt moet bellen als er wat is.
Molly: Idd beetje dom van Hallmark om geen tweelingkaarten erbij te zetten! Misschien even een mailtje sturen? Lijkt me toch wel een handige he?
Dames, Geef even door of jullie kindje normaal of in stuit ligt a.u.b, dan kan ik de lijst namelijk aanpassen. Jantien - 25 november - ? - normale ligging - ...... Melliemel - 30 november/1 december- jongen - 4 november - Orlando Lianne - 1 december - meisje - ...... teigetje80 - 3 december - meisje - ...... Duikster - 5 december - ? - ...... Batchie - 5 december - jongen - 17 november - Vishesh Juut - 6 december - ? - ....... Sidessa - 6 december - meisje - ...... Sellie - 7 december - meisje - 26 november - Ecrin Molly - 9 december - jongen - normale ligging - ...... JessicaD - 9 december - meisje - 23 november - Inge Saar - 10 december - ? - ....... Ilonas - 10 december - jongen -........ Vales - 11 december - jongen - ...... Marjan72 - 11 december - meisje - ...... lintjezuur - 11 december - ? - stuit ligging - ...... Nynke - 13 december - jongen - ...... Veraenroy - 13 december - meisje - ...... Slingding - 14 december - ? - ...... Otje - 14 december - jongen - ...... Suusje - 14 december - ? - ....... ellenD - 15 december - ? - ...... Rabia - 15 december - ? ...... Arwen - 16 december- ? - ...... Duckie - 16 december - ? - ......... Karina - 16 december - ? - ..... Setje - 17 december - jongen - ....... nijn - 17 december - ? - ...... Debbie1988 - 18 december - jongen - normale ligging - ...... Doenka - 19 december - ? - ...... patricia24 - 20 december - ? - ...... Manon - 20 december - meisje - ....... Eve - 20 december - jongen - ...... marjoleinch - 22 december - ? - ...... Bianca16 - 22 december - meisje - ...... Feitkifkim - 24 december - ? - ...... renaatje - 25 december - jongen - ...... gnessy21 - 25 december - ? - ...... Lola - 25 december - meisje - ...... Mootje1985 - 26 - december - ? - ...... Neeltje - 26 december - jongen-...... Ayla - 28 december-meisje - ...... boogschuttertje - 28 december - ? - stuit ligging - ...... manuela6 - 28 december - ? - ...... essepes - 30 december - jongen - ...... Daphne - 31 december - jongen - ...... Noura - 31 december - jongen - ....... gogadow - 31 december - ? - ......
mijn kindje ligt met het koppie goed ingedaald. Misschien is het voor iedereen slim dat ze naar debbie een berichtje sturen om de lijst aan te passen. Anders krijgen we een heleboel lijsten en hij is zo lang dat hij bijna een hele pagina vult.
Ayla, vk deed inwendig onderzoek omdat ik benieuwd was omdat het al een week an het rommelen was. Ze deed het alleen als ik het wilde, ik heb er niet zo'n moeite mee, kan goed ontspannen tijdens het onderzoek. Jantine, kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt, ik ben er net zo aan toe. Heel veel sterkte en hopelijk komt je babytje heel snel. Debby, geeft niks dat je de andere uitgenodigd hebt, alleen moet je weer even wennen aan alle nieuwe namen, ondertussen hadden we een redelije vaste groep hier, die je ondertussen goed kon herkennen. Iedereen is welkom op dit forum. Ik wordt soms niet goed van de vragen die mensen stellen, sta je op het schoolplein, vragen ze aan je ennnn nog niks.... net alsof je daar met weeen gaat staan. Soms zeg ik dan, ja,hoor de baby ligt al in het wiegje, kijken ze je nog verbaast aan ook.] ook als je iemand beld, is het gelijk stil aan de andere kant. Het eerst wat ik dan zeg, niks aan de hand hoor. Ik wilde dat ik wat anders te melden had.
hé Jantien, het kan nog hoor! november duur nog de hele dag! Ik kan me voorstellen, dat je dan liever gelijk ingeleid wilt worden! Jammer dat je het zelf niet voor het zeggen hebt. Ik blijf iig positief voor je denken! Vandaag is nog niet voorbij! dames we moeten duimen voor Jantien Ik ben benieuwd hoe het er met Nynke voorstaat! Iemand al wat gehoord? Vannacht ook weer aardig verrot geslapen, volgens mij heb ik voorweeen gehad. Het was net of er iemand aan de bovenkant van mijn buik druk uitoefende naar benenden, voelde de beeb helemaal naar beneden gedrukt worden zeg maar. En daarbij kreeg ik een beetje een benauwd gevoel en pijn in mn rug. en dat kwam zo om het kwartier. Iemand hier ervaring mee? Ik moet zo naar de vk, zal het daar wel even navragen. @ debbie: misschien kun je beter alleen de stuitligging vermelden, anders wordt het misschien een beetje onoverzichtelijk. Enne succes bij de tandarts meid!
Dames, Geef even door via een prive berichtje of jullie kindje normaal of in stuit ligt a.u.b, dan kan ik de lijst namelijk aanpassen, ik hoor het wel van jullie allemaal. Jantien - 25 november - ? - normale ligging - ...... Debski - 27 november - jongen - normale ligging - ..... Melliemel - 30 november/1 december- jongen - 4 november - Orlando Lianne - 1 december - meisje - ...... teigetje80 - 3 december - meisje - ...... Duikster - 5 december - ? - ...... Batchie - 5 december - jongen - 17 november - Vishesh Juut - 6 december - ? - ....... Sidessa - 6 december - meisje - ...... Sellie - 7 december - meisje - 26 november - Ecrin Molly - 9 december - jongen - normale ligging - ...... JessicaD - 9 december - meisje - 23 november - Inge Saar - 10 december - ? - ....... Ilonas - 10 december - jongen -........ Vales - 11 december - jongen - ...... Marjan72 - 11 december - meisje - ...... lintjezuur - 11 december - ? - stuit ligging - ...... Nynke - 13 december - jongen - ...... Veraenroy - 13 december - meisje - ...... Slingding - 14 december - ? - ...... Otje - 14 december - jongen - normale ligging - ...... Suusje - 14 december - ? - ....... ellenD - 15 december - ? - ...... Rabia - 15 december - ? ...... Arwen - 16 december- ? - ...... Duckie - 16 december - ? - normale ligging - ......... Karina - 16 december - ? - ..... Setje - 17 december - jongen - ....... nijn - 17 december - ? - ...... Debbie1988 - 18 december - jongen - normale ligging - ...... Doenka - 19 december - ? - ...... patricia24 - 20 december - ? - ...... Manon - 20 december - meisje - ....... Eve - 20 december - jongen - ...... marjoleinch - 22 december - ? - ...... Bianca16 - 22 december - meisje - ...... Feitkifkim - 24 december - ? - ...... renaatje - 25 december - jongen - ...... gnessy21 - 25 december - ? - ...... Lola - 25 december - meisje - ...... Mootje1985 - 26 - december - ? - ...... Neeltje - 26 december - jongen-...... Ayla - 28 december-meisje - ...... boogschuttertje - 28 december - ? - stuit ligging - ...... manuela6 - 28 december - ? - ...... essepes - 30 december - jongen - ...... Daphne - 31 december - jongen - ...... Noura - 31 december - jongen - ....... gogadow - 31 december - ? - ......