december 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door duikster, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stamper

stamper Bekend lid

12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    alle december mama s gefeliciteerd vorig jaar kwam ik er precies vandaag achter dat ik zwanger was ( 18 april 2005 ) en was toen ook een december mama .

nog maals van harte gefeliciteerd

yvonne

2. marjan72

marjan72 Actief lid

3 sep 2005
    162
    0
    0
    Leeuwarden
    Wat het vrijen betreft: manlief en ik vrijen gewoon heerlijk door. Ik vind het nu zelfs nog lekkerder dan anders omdat alles wat zachter is en daardoor kan ik alles veel beter voelen. Hij moet alleen niet te diep komen, want dat is dan weer te gevoelig. Maar wij zijn nooit gestopt met vrijen en het gaat steeds heel goed. Geem pijn, geen bloed helemaal niets gelukkig.

Pim: ik kan mij voorstellen dat de eesrte keer dan weer even eng is, vooral omdat het vorige keer daarna mis is gegaan, jakkes. Gelukkig ging het nu goed.

pffffff, moet zo werken, maar heb weer eens geen zin.

Nou ja, wat moet dat moet.

tot later,

liefs marjolein

3. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Ja Marjan wat moet dat moet.... ik ga zo ook maar werken........

Karin

4. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Sinds ik zwanger ben moet ik me ook echt tot werk zetten.
    Heb er totaal geen zin meer aan.
    Zo te zien ben ik niet de enige :)

5. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    @Yvonne, gefeliciteerd!!
    Is toch een soort verjaardag, dat je een jaar geleden ontdekte dat je zwanger was ;) :)

6. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Mieltje schreef:
    Ha Hope
    Ik heb ook af en toe bloed op WC papier van achteren. Mijn stoelgang is te hard. Niets om je zorgen te maken. Ik weet dat ik veel moet drinken maar schiet er gewoon in.
    Zolang het maar niet van voren kom!

Dat was nou het probleem, ik verloor het bloed wel van voren.
    Maar het kan inderdaad zijn dat door het "persen" een adertje was gesprongen.
    Nu gelukkig nergens meer last van.

Ik ben ook nog steeds moe, soms pijnlijke borsten. niet echt misselijk, maar als ik niet op tijd eet krijg ik wel een naar gevoel.
    Verder ben ik al af aan het tellen. Morgen nog 1 week dan mag ik naar de VK.
    Vandaag heb ik vrij, heb met de pasen gewerkt.
    Dus meiden die moeten werken, werk ze, en diegene die vrij hebben, geniet van je vrije dag.

7. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    Hallo!

Ok ik heb vandaag nog een vrije dag. Wij krijgen nieuwe meubels geleverd, dus blijf lekker thuis!
    Vannacht een slechte nacht gehad en vanmorgen een slechte start. Ik heb verschrikkelijk last van mijn darmen. Geen opstipatie, zoals anderen misschien hebben, maar krampen. Vannacht werd ik wakker van de pijn! Zo verschrikkelijk! Ik wist niet hoe ik het had! Het zweet brak me uit, ik lag te kronkelen van de pijn en het straalde helemaal uit naar mijn linkerheup! Na een bezoek aan het toilet ging het beter, maar het eten van de vorige avond kwam er heel weer uit (sorry voor de omschrijving :oops: ). Vanmorgen nog steeds een slecht gevoel in mijn darmen en wederom naar het toilet. Weer kwam het eten er heel uit. Mijn spijsvertering doet het dus niet! Krijg ik dan ook geen vitamen binnen? En die foliumzuurtablet die elke avond bij het eten neem? Hebben meer mensen zo'n last van de darmen?
    Normaal gesproken heb ik ook al last van me darmen (een spastische darm) en eet daardoor vezelrijk en weinig stoppend voedsel. Maar wat ik vannacht meemaakte was echt verschrikkelijk! Hoop dat dit snel over is. Ga maar op een licht dieet van crackers vandaag!

Op die vervelende darmen en wat misselijkheid na, voel ik me verder gelukkig goed.

Groetjes Suusje

8. Arwen

Arwen Actief lid

23 jan 2006
    228
    0
    0
    Secretarieel/administratiefmedewerkster
    Deventer
    Jeetje suusje wat naar!! ja zwangerschap neemt
    nare dingen mee bij tijden brrrrr maar je lichaam veranderd heel erg en de barmoeder word groter en moet straks ook een plaats vinden tussen je darmen..mischien moeten je darmen er ook aan wennen joh ;)
    Zelf heb ik niet zo last van me darmen ed maar ik boer wel ontzettend...
    Vannacht weer slecht geslapen mbt mijn vriend..pffff snurkt nog erger als tevoren, ben blij dat vandaag de watten uit zijn neus gaan, ik om echt slaap tekort *geeuw* ;)
    Vandaag heb ik ook niet zo veel zin om te werken, te moe..wil slaaaaaaaaaaaaapen hihi
    Ik kijk erg uit naar as weekend, zie ik mijn zoon weer en ga ik bij een hele goede vriendin uit het dorp waar ik orgine vandaan kom op viste en kletsen over baby dingen heerlijk!!

Ik woon nog niet zo lang in deze omgeving,sinds 1 juli 05 ikzelf kom uit de prof groningen en dan iets hoger boven de stad richting de waddenzee.
    Nu ga ik steeds meer mijn goede vriendin missen, we praten veel over msn en bellen veel maar dit zijn echt dingen om leuk samen te doen, shoppen, koffie drinken ect..

Vandaag kan ik de dokter bellen ivm de bloedtest die ik heb gedaan verleden vrijdag, ben erg benieuwt wat er uitkomt!!!
    Ik laat eht hier wel even weten wat er uit is gekomen..
    moet wel meer drinken van de ha pfff en ik moet al zo vaak naar de wc!!

ow ja btw het vrijen is bij mij ook veel intensiever, met meer gevoel ;) das een voordeel van zwanger zijn :p

Liefs XXXX

9. manon

manon Bekend lid

27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Hey meiden ;)

Ik heb net een vk praktijk op gebeld.
    En ik heb gevraagt wanneer ik een afspraak mag maken.

Nou ze vroeg hoe ver ik was en toen zei ze o.. pas midden in mei.

Dan kan ik bellen voor een afspraak in julie :(: foutje JUNI

He? ik snap er niks meer van :(:

Dus als je 9 weken ben dan kan je pas naar een vk :(:

Waarom zijn hier dan meiden die eerder mogen :(:

Ik weet ook helemaal niet meer hoe dat nou met mijn zoontje ging :(:

Liefs Manon.

10. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Goh Manon wat vreemd.
    Ik hoor toch van meedere dat ze al rond 8 weken voor een intake moeten.
    Maar als jij pas midden mei kan bellen voor een afspraak in juli?????
    Erg vreemd.
    Heb je ook al een andere praktijk gebeld om te kijken of het daar anders gaat?
    Succes, ik hoop dat je eerder een afspraak kunt krijgen.

11. manon

manon Bekend lid

27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Hope ;)

Nee ik heb nog niks anders gebeld.

Maar ik heb ze net weer gebeld, en ik verteld dat zo, dat andere meiden eerder mogen komen.

Nou ze zei als je met 9 weken komt dan kunnen we ook gelijk het hartje laten horen.

Dus met 9 weken kan ik bellen voor een afspraak en ik zei net in (julie) maar dat was juni :oops: en dan kan ik langs komen ;)

nou dus dat word lang wachten pffff ;)

Hope heb jij al een afspraak lopen :(:

Liefs Manon.

12. angela

angela Actief lid

8 sep 2005
    120
    0
    0
    volgens mij is dat ook altijd rond die tijd hoor dat je naar de verloskundige mag duurt inderdaad lang dat weet ik nog bij mijn vorige kinderen nu heb ik het geluk dat ik eerder mag dat inverband met het ongedaan maken van mijn sterrilicatie ze zeiden wel meteen we kunnne dan niets zeggen of het intakt is maar wel kijken of het zich in de baarmoeder besteld dat inverband met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap waar je meer kans op hebt na zo een operatie maar bij mij andere kids weet ik wel dat ik ook nog lang moest wachten voordat ik eindelijk voor de eerste keer op controle mog
    groetjes angela

13. manon

manon Bekend lid

27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Oke dankje Angela ;)

Dan wacht ik ook rustig af ;)

Liefs Manon.

14. Arwen

Arwen Actief lid

23 jan 2006
    228
    0
    0
    Secretarieel/administratiefmedewerkster
    Deventer
    Hoi manon, ik heb ook gehoord dat ik pas begin juni voor een echo (12 weken) kon maar volgens mij kan je met 9 weken een verloskundige bellen om een afspraak te maken maar ik zal zo de ha eens vragen hoe het precies gaat hier want voor mij is het ook 8 jaar geleden en dat ben ik kwijt ;)

Liefs XXX

15. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik ben bang dat het misgaat bij mij.
    Ik had vanmorgen op mijn werk een gelige slijmprop op mijn toilet papiertje.
    De vorige keer had ik hem ook, maar toen was hij rose.
    En nu voel ik de hele tijd wat lopen lijkt het wel.
    Ik heb geen bloedverleis maar maakt me wel zorgen :(

Morgen een afspraak bij de ha, kijken of ik van hem eerder naar de echo mag, want ik word hier zo onzeker van :cry:

16. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Oh nee he Jolanda.. :cry: Ik ga heel hard voor je duimen dat alles goed is.
    Knuf Elvira

17. Door

Door Bekend lid

7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Jeetje Jolanda..... ik ben dan wel geen december maam maar denk dat ik voor een uitzondering wel eevn mag posten...
    Meis...ik duim voor je, ik hoop zo voor je dat dit goed gaat, echt!!
    Ik hoop, dat je angst voor niets blijkt te zijn....sterkte... knuf

18. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    He jakkes Jolanda, wat naar. Voel je geen afscheiding lopen? Ik had in de eerste weken nl. ook het gevoel dat er vanalles liep, maar dat was dan gewoon extra afscheiding. Hoop dat je huisarts je gerust kan stellen en dat je snel voor een echo mag.

Pim

19. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Dank je wel allemaal.
    Ik weet niet eigenlijk, vind het alleml erg gelig eigenlijk.
    Dat propje was ook echt geel.
    Ik heb geen bloedverlies tot nu toe, nog geen druppel.
    Ik baal gewoon van mezelf dat ik zo onzeker ben.
    Ik hoop echt dat de huisarts zegt dat ik voor een echo naar een ander ziekenhuis mag, als ik maar dat hartje zie kloppen dan is het goed, dan weet ik dat het wel goed komt, maar voor nu vind ik het allemaal heel erg eng.

20. Door

Door Bekend lid

7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Jolanda, niet van jezelf balen, het is toch logisch dat je onzeker bent?
    Wat er met je is gebeurt, is niet niets, en je wilt zeker weten dat het nu goed zit, lijkt mij volkomen normaal!!
    Als je geen bloedverlies hebt, lijkt mij alles in orde, en ik ga heel hard voor je duimen meis!!!
    Dat je maar snel een echo mag laten maken en dan echt kunt gan genieten!
    Knuf

Deel Deze Pagina