Trouwens al wat bekend van de meiden waar het zo aan het rommelen was? Saar, Jantien en waren er soms nog meer?
goeiemorgen dames hier ook iemand met d elaatste loodjes hihih nog ff en dan kunnen we ons kleintje in onze armen nemen ik moet vanmiddag naar de vroedvrouw ga eens vragen of ze geen tip heeft om te bevallen hahahah mischien wil ze me wel toucheren wie weet nou in elk geval succes allemaal met de laatste loodjes groetjes anita
Goeiemorgen allemaal, Ik hoop elke keer op baby-geboorte-nieuws maar zie nog niks! Jantien, Saar en Slingding: Hoe is het nu? Zijn jullie al mama geworden? Eve: Toen ik jou berichtje las dacht ik echt: Och meid toch. Ik kan me goed voorstellen dat je wel eens die arm om je heen mist. Nog eventjes en dan is de baby er en heb je elke dag iemand om te knuffelen! Daphne: Hmm... vervelend van die voorweeen. Toch nog wel een leuke avond gehad? Veel sterkte vandaag op de begrafenis. Debbie: Beterschap! Kruip nog eens lekker onder de wol ofzo? Want bevallen en ziek zijn is niet fijn! Lianne: Spannend zeg, een nieuw huis! En ik hoop voor je dat je gestript wordt! Molly: Ik hoop ook voor jou dat de baby nu snel mag komen. Vervelend als op een gegeven moment je datum achter de rug is... Duckie: Kort lontje? Ja hier ook hoor... Er hoeft maar iets te gebeuren en ik schiet uit mijn slof of er komt (weer eens) een huilbui. Noura: Oooh wat "tactisch" van je man om die banketletter in de auto te laten liggen! Heb je toch nog een stukje gehad? Sorry... heb net zoveel gelezen en weet niet meer alles maar iedereen succes met de laatste loodjes! Gisteravond was het erg gezellig hier. Mijn man was rond 17.30 thuis... alleen had 's middags zooooveel moeten doen in veel te korte tijd vanwege mijn bezoekje naar het ziekenhuis. Dus ik was nog helemaal niet klaar met dingen klaarzetten enzo.... Ik helemaal in de stress enzo... Ging ik schreeuwen tegen hem... Schaam me dood... Daarna een ontzettende huilbui. Denk dat alle spanningen van de dag eruit kwamen. Ik had hem wel laten weten dat ik naar het ziekenhuis was maar niet dat ie moest komen. Ik dacht bij mezelf: Als het nu ernstig is bel ik wel dat ie moet komen. Maar hij moet 1 uur rijden van zijn werk en 1 uur terug dus nu was er eigenlijk niks aan de hand... Maar ja... huilbui dus. Gelukkig was ie erg lief voor me. Doet me dan zooo goed. Nou, toen gourmetten. Erg lekker gegeten. Mijn dochter werd op den duur erg ongeduldig. Dus mijn man ging zogenaamd even naar de wc en heeft ondertussen snel de cadeaus buiten gezet en op het raam gebonst (we hebben rolluiken dus kon niks zien vanuit de woonkamer). Nou, toen was het feest. Alle cadeaus uitgepakt en uiteindelijk was het 22.45 voordat ze naar bed ging en wij toen ook. Leuke avond gehad! Ik heb nog een mooie pot gehad van Blond Amsterdam, een pyama, geurbuiltjes van zwitsal (mmm ruikt zooo lekker) en nog allerlei lekkers! Vannacht wel goed geslapen met een paar korte onderbrekingen. En steeds als ik dan wakker wordt heb ik een harde buik terwijl ik dat overdag bijna nooit heb. Raar he? Gr Otje
Hallo Otje, Tsja onder de wol kruipen, daar ben ik helaas niet zo goed in. Zoals ik al zei ik ben echt niet iemand die stil kan zitten hoor, ik moet echt iets te doen hebben zodra ik wakker ben. Nu ook alweer druk bezig , ik hoop dat het schoonmaken van de koelkast een beetje lukt zometeen. Weet iemand toevallig wat het is, ik heb af en toe net het gevoel of me buik uit elkaar knapt zijn dit ook harde buiken of?
De eerste decemberbaby is er! Niet van mij hoor, van Slingding! http://www.kailynnmuller.mijnbabysite.nl/ Gr Otje Gefeliciteerd Slingding met je prachtige dochtertje!!!!
Ha slingding, Je bent de eerste....... Proficiat met je dochtertje, prachtige foto en ook een prachtige naam! Ze heet Kailynn. Geniet er maar van. Lianne
Van Harte Gefeliciteerd Slingding, Met Je Prachtige Dochter. Hele Mooie Naam Heb Je Haar Gegeven Hoor, Geniet Maar Lekker. En Inderdaad De Eerste Echte Officele December Mama, Gefeliciteerd
Gefeliciteerd Slingding en man! Nou je hebt de primeur! Mooi kindje hoor! @Debbie, en de anderen oook trouwens. Als je bevalling op komst is dan krijg je ineens heel veel weerstand, kijk maar eens om je heen hoeveel vrouwen ken je die met griep of verkoudheid zaten en bevallen zijn, geen een toch? Dus wees maar niet bang als je moet bevallen dan ben je alweer helemaal beter. Maar Debbie, ik wil je wel ten strengste adviseren om het rustiger aan te gaan doen nu! Die pijn in je buik die krijg je niet voor niets namelijk dat is je lichaam dat zegt STOP! Dus luister daar naar alsjeblieft je kunt best de laatste dagen even rust inbouwen, dan dwing je jezelf maar, jammer dan. De koelkast is nu iig gedaan laat de rest liggen! Kook voortaan makkelijk of laat je vriend koken, in het huishouden even alleen doen wat nodig is oké!? Ik kom straks nog even verder reageren.
Slingding en man gefeliciteerd met jullie dochter Kailynn. Wat een mooie naam... Otje: jammer he dat je het zelf nog niet bent... Jantien, Saar ik hoop dat jullie kleintjes er ook al zijn... Daphne: Hmm... vervelend van die voorweeen. Veel sterkte vandaag op de begrafenis. Debbie: Beterschap! Hoewel ik ook geen stilzitter ben, neem ik nu toch mijn rust. Anders hoor ik vanmiddag vast en zeker dat ik in het ziekenhuis moet blijven... En dat zou ik liever niet willen... Lianne: Heerlijk dat het koopcontract getekend is. De volgende stap in jullie gezinnetje kan dan binnenkort ook gemaakt worden. En ik hoop voor je dat je gestript wordt! Molly: Ik hoop ook voor jou dat de baby nu snel mag komen. Duckie: Kort lontje? Hier wel emo, ik kan om allerlei berichtjes of telefoontjes ineens tranen in mijn ogen hebben... Otje: fijn dat ondanks de start de avond toch nog gezellig is geweest... en lekker door Sint verwend... Jolanda: kan me voorstellen dat het best zwaar is om je kleine meid te halen en brengen van school nu je zover heen bent.... en dan ook nog voor het eerst naar school. Wat een spanningen voor je kleine meid... bij mij nog alles rustig, vanmiddag weer op controle. Ik voel me niet helemaal jofel, dus ben een beetje bang dat ik misschien toch opgenomen ga worden vanmiddag.... We zullen zien. Karin
Oké Ayla is goed, dus ik zal dan voorlopig nog wel niet bevallen denk he? Zeker zolang ik verkouden ben niet denk of misschien toch? Ik zal inderdaad iets rustiger aan gaan doen, maar tsja het huis zal toch ook een beetje aan kant moeten zijn he? En ik kan me vriend ook niet alles laten doen, want hij werkt ook gewoon full-time. Ik zal zeker wel ff proberen te slapen straks, want ik denk zolang ik niet goed uitgerust ben dat ik de bevalling dan ook wel op me buik kan schrijven he?
Allereerst iedereen heel erg bedankt voor de lieve reacties! Dat doet me echt goed @Bianca: sterkte vandaag! Hoop dat alles vlot verloopt. @Debbie: probeer toch maar wat rustig aan te doen hoor en lekker uit te zieken. Is denk ik toch beter voor je lichaam. Maar ja, als je iemand bent die altijd iets moet doen dan snap ik dat dat lastig is. @Vales en Molly: goed dat jullie er nu wat meer ontspannen tegen aan kijken! @Lientje: bah, wat naar. Kan me voorstellen dat je je ongerust maakt. Maar er zal echt niks ernstigs aan de hand zijn. @Daphne: sinterklaas met voorweeen lijkt me geen pretje. Heb je toch nog wel lol gehad? Voor vandaag iig heel veel sterkte! @Raomi: ik heb zelf ook het gevoel dat die kleine een week te laat gaat komen. Net voor Oud & Nieuw. Heb geen flauw idee waar dat gevoel vandaan komt. @Duckie: succes bij de gyn @Molly: wat super dat je zo goed geslapen hebt. Het lijkt nu ff net of je niet aan het eind van je zwangerschap zit. Ik heb ook goed geslapen en werd vanmorgen zo ontspannen wakker dat ik het gevoel had dat m'n buik weg was. Die kleine is 's morgens nml ook erg rustig. Moest echt ff aan m'n buik voelen of ie er nog zat. @Lianne: succes bij de vk. Hoop dat ze je idd wil strippen want volgens mij ben je daar wel aan toe. @Jolanda:hoewel ik er nog geen ervaring mee heb klinkt dit toch wel als voorweeen. Maar gelukkig mag je vanmiddag weer naar de gyn. Is altijd prettig voor je geruststelling. @Otje: ik heb ook dat als ik 's nachts wakker word ik een harde buik heb. Bij mij altijd tijdens en na het moeizame omdraaien. Voel dan ook een lichte menstruatiekramp. @Karin: balen dat je je niet jofel voelt. Ik duim voor je dat vanmiddag alles goed is en je lekker thuis mag blijven. En last but not least: Slingding: Gefeliciteerd met jullie mooie meisje!
@ Slingding, Gefeliciteerd! de eerste echte december moeder! @ debbie, ja rustig aan doen is wel het verstandigste idd, ik ga daarom ook mee in het advies van Ayla. @ Duikster, ik hoop dat de controle vanmiddag goed verloopt en dat je toch nog naar huis mag en niet opgenomen hoeft te worden. Verder valt het me op dat alle december mama's vaak op de zelfde dag naar de verloskundige of gyn moeten, hihi toevallig zeg. Ja het is erg spannend voor mijn meisje, maar ze vind school helemaal geweldig dus voorzie er nu met haar nog geen problemen mee. tja hooguit dat ze vanmiddag erg moe is, aangezien sinterklaas gister ook nog pakjes bracht en het toch wel errug laat geworden was hihi. Nouja dat word dan vanavond optijd naar bed, heeft mama een rustige avond . . . of niet
Gefeliciteerd slingding! Wat een mooie naam. Ben zelf net naar de huisarts geweest. Blijkt het een gekneusde rib te zijn (met dank aan ons kleintje haha) en de speraanhechting aan mijn rib zorgt voor zoveel pijn. Op zich dus niks ernstigs, even doorbijten tot het herstelt.
Jantien - 25 november - ? - normale ligging - ...... Debski - 27 november - jongen - normale ligging - ..... Melliemel - 30 nov/1 dec - jongen - normale ligging - 4 november - 43 cm - Orlando Lianne - 1 december - meisje - normale ligging - ...... Duikster - 5 december - ? - normale ligging - ...... Batchie - 5 december - jongen - achterhoofd ligging - 17 november - 53 cm - Vishesh Juut - 6 december - ? - normale ligging - ....... Sidessa - 6 december - meisje - normale ligging - ...... Sellie - 7 december - meisje - normale ligging - 26 november - 51 cm - Ecrin Molly - 9 december - jongen - normale ligging - ...... JessicaD - 9 december - meisje - normale ligging - 23 november - Inge Saar - 10 december - ? - normale ligging - ....... Ilonas - 10 december - jongen - normale ligging - ........ Raomi - 10 december - jongen - normale ligging - ...... Vales - 11 december - jongen - normale ligging - ...... Marjan72 - 11 december - meisje - normale ligging - ...... lintjezuur - 11 december - ? - stuit ligging - ...... Nynke31 - 13 december - jongen - normale ligging - 30 november - 49 cm - Jiri Veraenroy - 13 december - meisje - normale ligging - ...... Jolanda 13 december - ? - normale ligging - Slingding - 14 december -meisje - stuit ligging - 3 december - Kailynn Otje - 14 december - jongen - normale ligging - ...... Suusje76 - 14 december - ? - stuit ligging - ....... ellenD - 15 december - ? - normale ligging - ...... Rabia - 15 december - ? - normale ligging - ...... Arwen - 16 december- ? - normale ligging - Duckie - 16 december - ? - normale ligging - Natas26 - 16 december - jongen - normale ligging - 7 oktober - 38 cm - Colin Karina - 16 december - ? - normale ligging - Setje - 17 december - jongen - normale ligging - ....... nijn - 17 december - ? - normale ligging - ...... Lientje - 18 december - ? - normale ligging - ...... Debbie1988 - 18 december - jongen - normale ligging - ...... Doenka - 19 december - ? - stuit ligging - ...... patricia24 - 20 december - ? - normale ligging - ...... Manon - 20 december - meisje - normale ligging - ....... Eve - 20 december - jongen - normale ligging - ...... marjoleinch - 22 december - ? - normale ligging - ...... Bianca16 - 22 december - meisje - normale ligging - ...... Feitkifkim - 24 december - ? - normale ligging - ...... renaatje - 25 december - jongen - normale ligging - ...... gnessy21 - 25 december - meisje - normale ligging - ...... Lola - 25 december - meisje - normale ligging - ...... Mootje1985 - 26 - december - ? - normale ligging - ...... Robyn - 26 december - ? - stuit ligging - Neeltje - 26 december - jongen - normale ligging - ...... pascalina69 - 26 december - meisje - normale ligging - ...... Ayla - 28 december-meisje - normale ligging - ...... boogschuttertje - 28 december - ? - stuit ligging - ...... manuela6 - 28 december - ? - normale ligging - ...... charissa27 - 29 december - meisje - normale ligging - ....... essepes - 30 december - jongen - normale ligging - ...... Daphne - 31 december - jongen - normale ligging - ...... Noura - 31 december - jongen - normale ligging - ....... gogadow - 31 december - ? - normale ligging - ...... Slingding: Gefeliciteerd met je mooie dochter
@Lientje: een gekneusde rib lijkt me niet prettig. Maar gelukkig is het dus niks ernstigs. Nou maar hopen dat die kleine er niet te vaak tegenaan schopt. Spreek em maar even streng toe
Das lekker Lientje, wordt vast een topsporter! Hoe zal het eigenlijk met Juut en Sidessa gaan, zijn vandaag uitgerekend en ik heb ze ook nog niet gezien.... Het staat nu 4 tegen 3 voor de jongens, dus eigenlijk moet er nu nog een meisje worden geboren, Lianne, voel je je geroepen?
van harte gefeliciteerd slingeding! Kom net terug van de VK alles was weer goed, bloedruk was alleen wat omhoog gegaan vorige week nog 130/76. Nu was ie 150/85 kindje ligt nu helemaal goed ingedaald, het ruggetje ligt helemaal recht. Dus hij/zij ligt er helemaal klaar voor,ze schatte het nu op 6 pond Moet er volgende week weer heen, ja zei ze erbij misschien moeten we die afspraak wel doorstrepen. patricia
nou ik heb nog nooit voorweeen gehad bij mijn andere kids, maar gisteravond 2 uur lang om de 10 min, pijnlijke harde buiken. daarna ben ik in slaap gevallen, en heb nu nog een wat onrustig gevoel in mijn buik. maar kan ook zijn dat ik nog een keer naar de wc moet. aan de ene kant heb ik nog het gevoel dat het te vroeg is, en heb het gevoel dat ik er nog niet klaar voor ben , gek he? daphne, ik hoop dat je het vandaag een beetje trekt, ik heb je al sterkte gewenst, maar bij deze nogmaals, en ik denk aan je! oei lientje, een gekneusde rib, dat doet zeer. maar nu weet je wel wat het is. eve ik heb dat ook wel eens dat ik wakker word en op mijn rug lig, en dan is het net of ik geen buik heb. moet dan even voelen maar hij zit er dan toch echt wel debbie je moet gewoon wat rustiger doen, probeer wat simpeler te koken, of grotere porties die je invriest, of voor meerdere dagen. en het is niet alleen de bevalling die vermoeiend zal gaan, maar vooral de dagen erna, en dat zou jammer zijn, want dan heb je je energie nodig. en kraamtranen kunnen heel goed van vermoeid heid komen in combinatie met hormonen. en als je ziek bent dan ben je ziek, ga lekker op de bank liggen, en anders haalt je man eten. als mijn man ziek is, gaat die ook niet doorwerken, en ligt die ook in bed. dus lekker uitzieken meid. duckie, kort lontje hoort bij het zwanger zijn. moet zeggen dat ik er gelukkig niet al te veel last van heb.
Slingding Gefeliciteerd met jullie dochtertje Ik werd echt helemaal gek van de hele tijd maar te zitten wachten en dan ook nog eens de hele tijd dat je denkt dat het begonnen is en dan zakt het weer af,dus ik moest echt even die knop in me hoofd omzetten en dat is aardig gelukt @Molly gelukkig denk jij er ook zo over als ik,heeft bij mij wel even geduurt @Lientje beterschap en sterkte met je gekneusde rib,lijkt me echt niet fijn. @Eve voel je je alweer een beetje beter? @Lianne hopelijk word je straks gestript. @Debbie hopelijk voel jij je snel beter.