december 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door duikster, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Succes bij de verloskundige Daphne, en inderdaad duikster hier ook waggel waggel hoor.

2. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    @ Daphne, dus het is weer afgezakt? ben benieuwd wat de vk zegt.

@ Ducky, wat vervelend dat je eerst denkt , het is begonnen en dan zakt het weer af, en vervolgens geen oog meer dicht kunnen doen.
    Bah dat mat je echt af vind ik.

@ Duikster: Ja als alles goed gaat ga ik nu op een natuurlijke manier bevallen, en ja ik vind eigenlijk wel dat dat alles weer extra spannend maakt.
    Vooral met mijn meisje hier.

Nouja mijn nacht was opzich redelijk goed, is het niet dat ik nu wakker werd met kiespijn grrr.
    Verder verlies ik nog wel steeds bloederig slijm.
    Tis niet veel maar het blijft wel komen zeg maar, telkens een beetje.
    Aan de ene kant maak ik me er wel wat zorgen om, maar aan de andere kant, de gyn zei gister dat dat door het inwendige onderzoek kwam.
    Verder voel ik de baby goed bewegen weer.
    Dus ik denk dat het erbij hoort.
    Ben wel nieuwsschierig of het dan toch de slijmprop zal zijn of niet.

Ik hou het nog in de gaten en anders bel ik gewoon op.

Verder nog spannende dingen gebeurd vannacht bij de andere rommelende dames?
    Ben benieuwd :D

3. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Goedemorgen,

Saar; gefeliciteerd met je mooie dochter!

Hier weer een beroerde avond en nacht achter de rug. Gisteren na het eten kreeg ik weer last van mijn rug en harde buiken, dus ben ik gaan douchen, hielp niet. Ik wilde niet te veel hopen, maar stiekem doe je dat toch. Toen we eenmaal naar bed gingen, waren de harde buiken zo goed als weg. Vannacht om half 5 was ik alweer klaar wakker en heb toen tot half 6 beneden gezeten. Nu net wakker en weer verdrietig. Volgens mij wordt dit echt een jarenplan. Ben nu al 4 weken aan het rommelen en 1 week goed aan het voorweeen, word er zo langzamerhand een beetje moe van. Woensdag heb ik weer een afspraak bij de verloskundige en dan ga ik toch vragen of ze me willen strippen hoor, ik trek dit niet veel langer.

Sorry dat ik even nergens anders op reageer, maar ben echt weer even verdrietig nu.

4. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Hier nog een goede nacht, heb in weken niet zo lekker geslapen heerlijk gewoon.

Gisteravond belde mijn moeder, ze komt het weekend mij ondersteunen met het vermaken van mijn dochter.
    Mijn man werkt nl onregelmatig en is het hele weekend aan het wek.
    Ik vind het zo lief van haar, ze is nl zelf ook ziek heeft posttraumatische distrofie aan armen en benen, daardoor flink gehandicapt.
    Ze zei, ik liep ook altijd zo lang uit in mijn zwangerschap ik weet dat je het nu helemaal gehad hebt.

Ik zou zo graag willen dat ons meisje nog de komende uren zichzelf aankondigd, ik heb zwaar behoefte aan d'r

5. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Pfff... we hebben het allemaal wel flink gehad geloof ik he? :( En zeker als je gebroken nachten hebt. Ik hoop snel op veeeeeel babynieuws!

Zit al aan mn 3e glas framboosbladthee... Of het helpt? Geen flauw idee... Ben ook weer kei duf vandaag... Verlang naar energie!

Vraagje: Ik heb de laatste tijd met warm eten steeds dat ik maar een heel klein beetje kan eten en dan al geen honger meer of ik wordt in eens kotsmisselijk. Hebben jullie daar ook last van?

Gr Otje

6. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Heb ik ook gehad otje, alleen nu heb ik het niet meer eigenlijk. Nou ja heel soms nog, het verschilt hier ook per maaltijd dus.

7. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Hoi Allemaal!

Nou ik heb een keertje uitgeslapen en loop gelijk mega achter met lezen. Sorry dat ik niet op iedereen reageer nu. In ieder geval saar van harte gefeliciteerd!

En wat een liefje.

Wat betreft mezelf: ik denk dat de huisarts toch de verkeerde diagnose had gesteld. Dit is geen gekneusde rib volgens mij. Het is heel raar. Gister maakte ik een beweging met mijn arm en ineens was alle pijn weg. Ik voel er niks meer van. Dus er heeft waarschijnlijk wat in de knel gezeten ofzo, ik weet het niet, maar ik ben er weer helemaal bovenop. Heb ook lekker uitgeslapen vanochtend (eindelijk).

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja jolanda dat kan vervelend zijn dat bloedverlies, en maakt je altijd wat onzeker, maar ik heb het 1 a 2 x per week hele zwangerschap, en als ze een bloedvaatje geraakt hebben kan je de eerste dagen steeds wat slijmerig bloed blijven verliezen.

lientje wat fijn dat je nu van die pijn af bent.

otje ik kan nog steeds heel veel eten, lijkt soms wel of ik bodemloos ben.
    maar heb wel gehad dat ik deze week zo ineens misselijk was.
    het zit natuurlijk ook allemaal wat in de verdrukking he.

lianne wat lief en fijn dat je moeder je komt helpen dit weekend.

hier is het trouwens ook verschrikkelijk herftweer, ik moest net het kratje aan de weg zetten met blik e.d. en ben dus op manlief zijn schoenen door de regen gegaan, bah.
    ik heb ook heerlijk geslapen vanacht, 1x wakker om te plassen (laatste dagen steeds) en aan een stuk doorgeslapen. alleen moest er om 7 uur uit, want mijn neefje werd hier gebracht. het is mijn oppasdag.
    hij heeft in ieder geval zijn dag niet vandaag, want hij is heel jammerig, en aanhankelijk. ik heb hem nu maar naar bed gedaan.
    wat wel leuk is dat die nu ook fruithapjes mag, heerlijk om hem te zien smullen.

en molly, ik hoop dat je kleintje zich snel aandient, want zo verdrietig zijn lijkt me ook niets.

en verder denk ik ook dat jantien nu bevallen is of bezig is. hoop het voor haar

9. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    @Duikster: Fijn dat je ook een goede nacht had.

@Jolanda: Het klinkt mij toch in de oren als de slijmprop die langzaam los komt. Wellicht gaat het straks ineens heel snel. En nogmaals, als je je zorgen maakt, wel gaan bellen he.

@Molly: Het jakkies, wat rot dat je je zo voelt. Ik kan het me wel voorstellen hoor. Doe rustig aan meid!

@Lianne: Dat is lief, van je moeder! Ik hoop met je mee dat de kleine snel komt.

@Otje: Ik heb het een paar weken geleden gehad. Maar de baby is inmiddels flink gezakt en ik kan weer goed eten. Ik zou zeggen: kleine beetjes eten.

@Lientje: Niet meer uitslapen dan he :p Goed om te horen dat je pijn weg is, wat het ook geweest is.

Nou, ik ben inmiddels terug van de VK. Onderdruk was ineens iets gestegen tot 85. Dat is voor mij redelijk hoog. Ik heb verteld van het rommelen en ook de VK denkt dat de kleine niet lang meer op zich laat wachten. Nog drie dagen, eerder mag hij niet komen hoor! Duimen jullie met me mee?

Op de terugweg nog even mijn bloeddruk opgepompt. Een of andere muts gooide zo haar auto voor de mijne en ik moest een noodstop maken. Thank god heb ik niet in de gordel gehangen met mijn buik, maar ik voel het nu wel in mijn hoofd. Even rustig aan doen nu....

10. @Saar: Van harte gefeliciteerd met je mooie dochter!

Zie je wel: als er één schaap over de dam is... :whistle:

11. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Dan volgen er meer hopen we he Lola, Wie zal de volgende zijn?

12. Sidessa

Sidessa Lid

31 okt 2006
    94
    0
    0
    Maasmechelen
    Hier ook rustige nacht, wel ieder uur wakker, maar raak eraan gewend. Denk niet dat ik nog meer uitgeput kan raken dan ik nu al ben. Gisterenavond veel harde buiken, maar na een warm bad gaan ze steeds weg.

Mijn dochtertje word nu ook ongeduldig, ze zegt als de baby er niet uitwilt ontploft zo je buik nog. Haha hoe kinderen kunnen denken.

Verder een rot humeur vandaag komt door het weer denk ik, dus ga ook niet teveel meer neerschrijven, zal voor een ander keertje zijn.

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oei schrikken daphne, gelukkig is het goed afgelopen.

wij zitten weer te twijfelen met de naam, pfff mijn man weer. en dan ga ik dus ook weer twijfelen

14. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    @Noura: He, getver, mannen. Ik hoop dat jullie er snel uit zijn.

15. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Sorry, mag ik even boos zijn? Het regent en stormt hier en ik heb geen brood meer in huis en heb geen auto dus moet op de fiets :evil: :evil: :evil: gvdomme...... :evil:

16. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik ben ook weer naar de VK geweest.
    Bloeddruk was weer hetzelfde 130/80.
    Ik moet vandaag even opletten of ik de kleine goed voel anders moet ik bellen voor een hartfilmpje.
    Ik heb gevraagt of ze strippen en ze doen het bij ons dus niet als het je eerste kindje is want meestal gaat het rommelen en doet het verder niks :( ik heb ook gevraagt of het nou eigenlijk wat zegt dat het al zo lang bij mij rommelt maar dat zegt dus ook niks ik kan makkelijk zo blijven lopen tot 42 weken :(

@Molly ik hoop echt voor je dat je kleintje snel komt.

@Daphne dat was schrikken zeg.

@Otje dat is echt super vervelend dat je in dit weer naar buiten moet voor brood.
    Ik kan trouwens ook niet heel veel meer eten,ik word snel misselijk en zit snel propvol.

17. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

otje; ja hoor mag wel, ik moet zo nog lopen met de hond en de kleine en het is hier net zulk weer wss :( .

daphne; ik duim voor je hoor, maarre je ziet het aan mij, je kunt nu in principe ook gewoon bevallen alleen tja niet in een badje dan wss. enne tips voor je, mmmm gewoon hetzelfde doen en eten als tijdens en voor je zw.schap hihi.

noura; he getsie, mannen!

jolandal; ga maar van de gyn. zijn antwoord uit en als jij het niet vertrouwd echt bellen he!

molly; kop op meid, kan me er wel iets bij voorstellen hoor, ik hoop iig voor je dat de kleine niet lang meer op zich laat wachten.

lianne; lekker hoor zo'n moeder die je lekker komt helpen, enne petje af hoor voor haar, zeker als ze zelf ook niet fit is.

lientje; beter hoor dat je iig van de pijn af bent.

voor de rest weet ik het niet meer ben ik vergeten sorry, ik geloof voor degene, sorry nogmaals ben ff vergeten wie het zei, die naar het z.huis was geweest en waar de gyn haar de stuipen op het lijf had gejaagd, omdat de kleine niet bewoog; dat zal je zeker erg onzeker hebben gemaakt en is niet erg fijn, maar achteraf beter dat ze het goed checken dan dat ze je onzeker naar huis sturen, toch?

hier verders niks bijz. te melden, moet zo dus nog ff lopen mmmm lekker hoor maar niet heus. :( :)

gr saskia

18. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook een goede nacht. Maar 2 keer eruit geweest en meteen weer in slaap gevallen. Op deze manier houd ik het nog wel ff vol.

@Daphne: gelukkig heeft het nog niet doorgezet. Dan heeft het duimen toch geholpen. Maar waarom zei de vk dat ze denkt dat het niet al te lang meer gaat duren? Waar baseert ze dat op? Nou, ik duim gewoon verder, want het zal toch niet gebeuren dat jij eerder gaat bevallen dan ik :D

@Molly: kan er niet over meepraten maar kan me er wel iets bij voorstellen dat je doodmoe wordt van zo lang rommelen. Vervelende is ook dat er niks aan te doen is. Hoop voor je dat het nu echt snel op gang komt of dat de vk je wil strippen. Ik duim ook voor jou!

@Lianne: wat grappig dat je juist nu zo goed geslapen hebt. Kennelijk ben je toch wel ontspannen en misschien komt die kleine daardoor juist wel sneller.

@Otje: geen last van misselijkheid. Eet eerlijk gezegd nog best wel veel. Enne...tuurlijk mag je ff klagen over het weer. Ben blij dat ik gisteren al alles in huis heb gehaald. Hoef er in principe dus niet uit vandaag. Maar word ook wel duf van de hele dag in huis zitten dus ga vanmiddag toch maar ff een ommetje maken (als het tenminste niet giet).

@Lientje: wat goed dat de pijn ineens weg is!

@Vales: waarom moet je die kleine vandaag goed in de gaten houden? Voel je em veel minder of is het gewoon uit voorzorg?

19. Arwen

Arwen Actief lid

23 jan 2006
    228
    0
    0
    Secretarieel/administratiefmedewerkster
    Deventer
    hoi hier ook een goede nacht gehad..ik heb dat de laatste week vaker, 1x plassen en gelijk weer slapen heerlijk is dat zeg pfff

Gister tijdens het eten koken had ik weer krampen en pijn in me liezen en onderbuik, kon niet echt fatsoenlijk eten, ik dacht oen oo dit duurt niet lang meer ben op bed gaan liggen en na een uur ofzo was het weer over grrr
    Ik vannacht weer druk aan het dromen over de ebvalling, dat ik op de wc zat en bloed verloor en ik de vk had gebaled en me niet echt wou geloven, aah hoort erbij is vast niet veel ( pff wat is voor niet veel is is voor mij wel veel) en ik me vriend gebeld en die zat midden in een afspraak en wou niet echt snel komen, ja het duurt toch even voor de baby komt toch pfff en ik toen voelen stak het hoofdje er al een stukje uit NUUUU komen, en niemand die me wou geloven pffff wat een droom he :(
    Ook had ik vanacht (sliep nog half volgens mij) dat ik vocht voelde lopen..ik naar de wc..niets..ik weer naar bed en had ik weer eend rukkend gevoel enweer dacht ikv an nah t word toch echt vochtig..nee hoor...pff zal wel hebben liggen dromen...

Saar gefeliciteerd met je dochter, wat een plaatje zeg, mooi hoor!
    Ik had het gister nog over je met me vriend, ik zei al volgens mij is die gister (dinsdag of vandaag bevallen) ja hoor..promt hihi

Otje, ben je mooi klaar me zeg pfff hier is het ook bokke weer..

Voor de dames die aan het rommelen zijn..KOM OP! ;)

LIefs XXX

20. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Eve ik voel hem steeds minder ze zei dat het wel normaal is maar toch in de gaten houden.
    En toevallig toen ze het hartje ging luisteren werd hij wild :) zal je altijd zien.
    Ik moet elke keer als ik hem voel een kruisje zetten op een papiertje en als het aan de einde van de middag minder is dan 4 keer moet ik even bellen en dan krijg ik een hartfilmpje.

Deel Deze Pagina