december 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door duikster, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pff Daphne, da's opnieuw een heel naar bericht in jouw directe omgeving....

Trek jij het nog wel een beetje met die nare berichtjes....

Karin

2. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Jeetje daphne alweer zo een naar berichtje in jou directe omgeving, trek je het inderdaad nog wel een beetje? Heel veel sterkte meis, en ik hoop dat jij gewoon je rust kan blijven houden en vinden.

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Dit kindje is tijdens de geboorte overleden, gestikt. Of ik het nog trek? Om eerlijk te zijn komt dit nieuws gewoon niet eens meer binnen. Ik denk dat ik teveel van dit soort dingen heb gehoord de afgelopen tijd. Het komt gewoon niet meer aan.

Je leert wel zaken te relativeren. Het maakt me niks meer uit wanneer deze kleine jongen komt of waar, als hij er maar heelhuids doorheen komt.

4. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Daphne: Onee toch! Wat erg! Je maakt het wel weer telkens van dichtbij mee he? :cry:

Eve: Ik had vandaag ook veel meer vochtverlies dan anders. Soms denk ik ook dat het urine is. Kan best zijn dat je aan het eind van je zwangerschap een tikje incontinent bent. Zei mn VK ook al. Ik draag dus ook constant inlegkruisjes nu... Of het vruchtwater is? Misschien wel... geen flauw idee. Vind het lastig met ruiken...

Melliemel: Je hebt echt een lief mooi mannetje!

Ayla: Ik hoop voor je dat je eerder gaat bevallen dan 41 weken!

Duikster: Trek je het nog een beetje? Ben jij nu ook al uitgerekend of nog niet? pff... Sorry... soms beetje lastig bijhouden...

Lianne: fijn dat je mama komt helpen dit weekend! Mijn moeder komt morgen nog even helpen. Even de badkamer een grote beurt geven. Is wel fijn.

Molly: Oh lekker pannekoeken. Jammer dat ze niet zo goed gelukt waren maar wel lief van je mannetje dat ie t toch lekker vond (of deed alsof :) )

Ik was van plan om vanavond te koken maar had daar echt geeeeeeen zin meer in. Was zooo moe, had net daarvoor nog even op de bank geslapen. Dus zijn we bij Mc Donalds gaan eten. Kwam ik nog een bekende tegen en ze zei: Volgens mij komt ie nog voor het weekend. Dacht bij mezelf: Hoop dat je gelijk hebt maar dan moet ie wel snel zijn! Hahaha.

Gr Otje

5. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Daphne jeetje zeg wat een ellende allemaal,echt erg :(

Ik ben vandaag echt zo druk geweest ben blij dat ik thuis ben.
    Ik heb dus ook niet heel goed kunnen opletten maar ik zit zeker wel aan de 4 keer,nu is hij ook erg druk.
    Voor de zekerheid hou ik het morgen nog even extra in de gaten en als ik het echt niet vertrouw ga ik morgen gelijk bellen maar volgens mij zit het wel goed.
    Ik heb vandaag wel weer veel krampen maarja daar kijk ik niet meer van op :)

6. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    otje, ja ik ben inderdaad overtijd nu, 2 dagen, maar ik trek het nog wel hoor.... Ik wacht gewoon af wat er gaat gebeuren. Er zijn nog weinig voortekenen. Wel word ik nu elke 3 dagen in de gaten gehouden i.v.m. bloeddruk.
    Ik weet niet... heb me ook onbewust wel ingesteld op het feit dat ik overtijd zou gaan lopen, waarom... geen idee, maar dat maakt wel dat ik het vrij makkelijk kan accepteren.... Ik ben het ook niet perse beu... Ik geniet nog wel van al die bewegingen in mijn buik.. al en ik ook wel nieuwsgierig naar ons kleintje. Mijn mannetje is ongeduldiger dan ik...

Karin

7. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    @Otje: Hehe, wij waren ook bij de Mac. Nog even wat voedzaams aan de kleine meegeven, voor hij wordt geboren :p

Ik vind het nu wel spannend worden hoor. En mijn mannetje ook!

8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hoi meiden,
    hier een kort berichtje van mij met een slapend meisje op m'n arm.
    Wat een eer dat ik de eerste echte december mama ben geworden.
    Zoals jullie misschien al weten is onze dochter kailynn op 3 december om 3.17 met een keizersnede te wereld gekomen.
    mijn vliezen braken om 1.00 uur in bed (gelukkig zeiltjes in bed) en om 3.00 uur lag ik op de operatietafel. alles is heel snel gegaan maar wel goed. omdat ook gelijk de rug ween begonnen ben ik gelijk geholpen anders hadden ze het in de morgen gedaan.
    Kailynn woog 2715 gram en deed het eigenlijk gelijk goed. ze weegt nu net 2500 gram want de voeding loopt niet goed en er zijn al heel wat uren aan borstvoeding besteed maar nu klomt de stuwing ook op gang.
    Ik zag al leuke berichten op de babysite van jullie.
    Ik maak het ook goed, eigenlijk had ik gisteren al naar huis gemogen maar die kleine nog niet.
    ik zal later nog even verder typen (morgen ) want ik ben wel moe nu maar ik wilde even iets van me laten weten. ik zet nog wel wat foto's in mijn album.

9. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    He slingding, leuk dat je hier weer bent.... enne... kleine toch nog op een andere dag gekomen dan gepland he....

Veel succes met de borstvoeding, rust maar lekker uit.... en geniet van je kraamtijd.

Karin

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    kailynn zou eigenlijk gisteren (6 dec) om 12.30 gehaald worden maar de natuur besloot anders.

11. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Nou, dat is het toch geen kunstmatige verjaardagsdatum geworden ;). Nogmaals ontzettend gefeliciteerd meid. Ik hoop dat de BV nu een beetje wil gaan lukken en wens je daar dan ook succes mee!

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    de foto's staan in het album (de eerste paar, morgen volgen er meer.)

13. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Slingding: Ik heb net de foto's gezien. Wat een scheetje! Veel geluk en rust maar lekker uit! Begrijp ik nu dat jij thuis bent en je dochtertje nog in het ziekenhuis? Hopelijk mag ze snel naar huis!

Gr Otje

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    nee we zijn vandaag samen thuis gekomen, ik ben een dagje langer in het ziekenhuis gebleven.
    (het is nog snel na 4 dagen ziekenhuis om thuis te komen)

15. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Wat een moppie Slingding en wat heeft ze al veel haar!

Jeetje Daphne, al de zoveelste bij je in de omgeving, wat naar allemaal

Ik heb me toch een partij last van brandend maagzuur, komt vast van die overheerlijke pannenkoeken...

16. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    goedemorgen dames,

nog geen verse mama's erbij? wordt steeds spannender hier!

ben gisteren bij de gyn geweest, mijn bloeddruk is wel ineens gestegen, 147/90 en ik had eiwitten in mijn urine, moest meteen door naar het lab voor nog een potje urine en bloed afnemen. maandag weer terug komen, mits de gyn vandaag niet belt dat ik eerder moet komen.

was ook weer 2 kilo afgevallen in een week, het vreemde is dat ik dit bij mijn zoontje ook had, precies in dezelfde week van de zwangerschap, alleen werd hij na 4 dagen gehaald op afspraak i.v.m. stuitligging, en deze kleine ligt goed dus moeten we vooralsnog gewoon afwachten wanneer hij komt.

17. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik heb er de hele zwangerschap nog weinig tot geen last van gehad maar heb me nu toch dikke vingers! Echt duidelijk dat ik vocht vast houdt. Kreeg mijn ring maar net om...

En verlies regelmatig vocht maar of het nu urine is of afscheiding of vruchtwater? :rolleyes: :(:

Gr Otje

18. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Heb een slechte nacht achter de rug, weinig geslapen.
    Er heeft hier helaas niets doorgezet, op naar een nieuwe dag, met nieuwe kansen....

Saskia, wat een mooi kindje heb je.

19. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hallo Meiden,

Slingding echt een scheetje hoor die meid van jou, je zou er zo verliefd op worden;).

Hier weer een slechte nacht gehad: Veel hoesten, maagzuur, voorweeën, harde buiken en gewoon flink rommelen. Ik werd om 04.00 wakker op naar de wc te gaan, om 07.30 en daarna kon ik gelukkig nog doorslapen tot half 10. Maar om nou te zeggen dat ik uitgerust ben? Nee niet echt. ik voel me net een lijk eerlijk gezegd.

Ik ga zo ff de praktijk van me verloskundige bellen, even een nieuwe afspraak maken voor maandag.

20. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    He Neeltje vervelend dat dit nu gebeurd en dat er eiwit in de urine zit. Laat ze je maar goed in de gaten houden...

Otje: ik ben sinds ca. 39 weken ook ineens meer vocht gaan vasthouden, met name inderdaad in mijn handen... Nu af en toe tintelende vingertoppen. Mijn trouwring kan ik echter al lang niet meer om, die hangt al enige tijd aan een kettinkje om mijn nek...

jammer Lianne dat het niet doorzet, wordt eigenlijk toch wel een keer tijd he... maar wie weet, vandaag weer een dag...

Ik heb redelijk geslapen, al ben ik ook regelmatig wakker geweest. Gisteravond nog even een flinke schoppartij in mijn buik, maar verder gebeurd er weinig....

He ladies, we willen babies zien, waar blijven ze....

Karin

Deel Deze Pagina