Bianca gefeliciteerd met jullie dochter Lynn. Dat was een spannend einde van jullie Sinterklaasavond... Karin
Bianca, gefeliciteerd en heel veel geluk met Lynn! Geniet maar lekker van haar Enne...zo te lezen een heel voorspoedige bevalling. Fijn hoor!
Bianca: Gefeliciteerd met je dochter Lynn! Noura: Oh meis, wel bellen he als het nodig is! Veel succes. Daphne: Hoop voor je dat alles goed is met jou en baby en hopelijk mag je snel naar huis!? Ben zelf momenteel kei onzeker omdat ik toch regelmatig vocht verlies op een dag. Ik weet niet of het urine, of afscheiding of vruchtwater is... En nu zat ik me net druk te maken en wilde al de VK bellen en nu ist gewoon droog! Snap er niks meer van... Gr Otje
Jantien - 25 november - ? - normale ligging - ...... Debski - 27 november - jongen - normale ligging - ..... Melliemel - 30 nov/1 dec - jongen - normale ligging - 4 november - 43 cm - Orlando Lianne - 1 december - meisje - normale ligging - ...... Duikster - 5 december - ? - normale ligging - ...... Batchie - 5 december - jongen - achterhoofd ligging - 17 november - 53 cm - Vishesh Juut - 6 december - ? - normale ligging - ....... Sidessa - 6 december - meisje - normale ligging - ...... Sellie - 7 december - meisje - normale ligging - 26 november - 51 cm - Ecrin Molly - 9 december - jongen - normale ligging - ...... JessicaD - 9 december - meisje - normale ligging - 23 november - Inge Saar - 10 december - meisje - normale ligging - 5 december - 51 cm - Liene Ilonas - 10 december - jongen - normale ligging - ........ Raomi - 10 december - jongen - normale ligging - ...... Vales - 11 december - jongen - normale ligging - ...... Marjan72 - 11 december - meisje - normale ligging - ...... lintjezuur - 11 december - ? - stuit ligging - ...... Nynke31 - 13 december - jongen - normale ligging - 30 november - 49 cm - Jiri Veraenroy - 13 december - meisje - normale ligging - ...... Jolanda 13 december - ? - normale ligging - Slingding - 14 december - meisje - stuit ligging - 3 december - Kailynn Otje - 14 december - jongen - normale ligging - ...... Suusje76 - 14 december - ? - stuit ligging - ....... ellenD - 15 december - ? - normale ligging - ...... Rabia - 15 december - ? - normale ligging - ...... Arwen - 16 december- ? - normale ligging - Duckie - 16 december - ? - normale ligging - Natas26 - 16 december - jongen - normale ligging - 7 oktober - 38 cm - Colin Karina - 16 december - ? - normale ligging - Setje - 17 december - jongen - normale ligging - ....... nijn - 17 december - ? - normale ligging - ...... Lientje - 18 december - ? - normale ligging - ...... Debbie1988 - 18 december - jongen - normale ligging - ...... Doenka - 19 december - ? - stuit ligging - ...... patricia24 - 20 december - ? - normale ligging - ...... Manon - 20 december - meisje - normale ligging - ....... Eve - 20 december - jongen - normale ligging - ...... marjoleinch - 22 december - ? - normale ligging - ...... Bianca16 - 22 december - meisje - normale ligging - 6 december - 48 cm - Lynn Feitkifkim - 24 december - ? - normale ligging - ...... renaatje - 25 december - jongen - normale ligging - ...... gnessy21 - 25 december - meisje - normale ligging - ...... Lola - 25 december - meisje - normale ligging - ...... Mootje1985 - 26 - december - ? - normale ligging - ...... Robyn - 26 december - ? - stuit ligging - Neeltje - 26 december - jongen - normale ligging - ...... pascalina69 - 26 december - meisje - normale ligging - ...... Ayla - 28 december-meisje - normale ligging - ...... boogschuttertje - 28 december - ? - stuit ligging - ...... manuela6 - 28 december - ? - normale ligging - ...... charissa27 - 29 december - meisje - normale ligging - ....... essepes - 30 december - jongen - normale ligging - ...... Daphne - 31 december - jongen - normale ligging - ...... Noura - 31 december - jongen - normale ligging - ....... gogadow - 31 december - ? - normale ligging - ......
Jeetje wat gebeurt er een hoop in een paar uurtjes tijd! Daphne, hopelijk gaat het goed met je en heb je geen zwangerschapsvergiftiging Vales, ik duim voor je meid, ik begrijp precies hoe je je voelt, heel frustrerend en teleurstellend als het vals alarm blijkt te zijn Debbie, mijn 2 katten lopen al mijn hele verlof om me heen en zitten als het even kan op mijn schoot. Inmiddels zit ik aan het einde van week 5 en nog geen baby.... Noura, het zal toch niet al he? Jij bent toch van de snelle bevallingen? Otje, als je je er niet zeker over voelt gewoon de verloskundige bellen hoor, daar is ze voor! Bianca, gefeliciteerd met je dochter! Het wordt nu echt weer tijd voor een jongetje, aangezien ik morgen ben uitgerekend en een jongetje verwacht, zal ik me opofferen dan? Ik ga zo boodschappen doen met mijn vriend, joepie... weer een uitje!
Ik heb net weer een sms gekregen van Daphne: Haar bloeddruk was nog flink opgelopen (145/100). Ze mag naar huis en moet zondag terug komen. Maar als nu de weeen beginnen mag ze niet thuis bevallen. Daphne: Sterkte meid, hoop dat je bloeddruk snel daalt en dat je straks toch nog thuis mag bevallen! Gr Otje
@Daphne: gelukkig mag je weer naar huis! En je nu heel rustig houden en veel water drinken. Dan zakt je bloeddruk hopelijk weer
@Bianca, gefeliciteerd met jullie dochter Lynn! @Daphne, hopelijk gaat het weer wat beter met je en ik zal voor je duimen dat je thuis mag bevallen meid! Succes!
Nou Daph fijn dat je naar huis mocht, en nu RUST houden hé! Ik duim voor je meid dat je het nog even volhoudt en je straks lekker thuis mag bevallen. Noura, haha voor als je nog niet bevallen bent, succes! Nu haal jij me ook al in, bekend verhaal zo was de vorige ker ook al op een ander forum iedereen haalde me in en ik was de laatste, net als bij de gym was ik 1 na laatste, en die andere was 2 of 3 weken na mij uitgerekend maar beviel maar 7 dagen later. Huisdieren hangen vaak rond zwangere vrouwen rond, dat heeft niet met de aankomende bevalling te maken maar met zwanegrschapshormonen. Debbie mss dat je nog niet eerder rustig bent gaan zitten anders was hij vast al eerder een paar uur op schoot gekropen denk ik Bianca, gefeliciteerd meid! Nog zo'n kleintje dat per se op sinterklaas jarig wilde zijn haha grappig hoe dat werkt hé Ik ga weer verder, heb net een paar sokjes gehaakt en 1 handschoentje moet de 2de nog (ziet er alleen erg klein uit weet niet of die gaat passen ben er helemaal uit hoe klein ze zijn, weet het niet meer)
@Ayla: dat zat ik dus ook te denken: Ik ben straks vast de laatste die gaat bevallen. Zeker nu Daphne en Noura zo aan het rommelen zijn. Ga me dan toch wel een beetje eenzaam voelen hoor..haha. Nou, we zullen zien.
Fijn, weer twee december-baby's erbij! Bianca16 en Saar: allebei van harte gefeliciteerd met jullie dochtertjes. Heel veel geluk gewenst! Maar wanneer je Debbie's lijst bekijkt, dan kan het niet anders of er moeten straks toch echt meerdere baby's per dag geboren gaan worden. Voor mezelf heb ik nog niet het gevoel (maar wel de hoop...) dat de bevalling op korte termijn eraan zit te komen, het is me allemaal nog veel te rustig 'daar binnen'...
Dat zegt due écht helemaal neits hé dat het nog rustig is.. voor eht zelfde geld beval jij vannacht nog kan ineens allemaal beginnen. is ook beter denk ik hoor dan weken lang gerommel is alleen maar onrustig dus wees blij.
daphne fijn dat je naar huis mag maar nu wel rustig aan hoor! niet mij achterna gaan met de bloeddruk! Toch raar om te merken dat sommigen die pas over enkele weken zijn uitgerekend nu al zo rommelen terwijl hier niets gebeurd voor mijn gevoel! Karin
Duikster en Eve: Hier is alles ook nog extreem rustig. Maakte me straks een beetje druk om dat vochtverlies maar das nu ook verdwenen. Volgens mij ben ik gewoon nog even zwanger voorlopig Noura: Hoe is het nu? Daphne: Ben je weer thuis? Doe het rustig aan he. Gr Otje
Nou Daphne, rustig aan doen he en maar hopen dat je straks toch gewoon thuis kunt bevallen. Zoals bij de november mama's veel meiden eerder zijn bevallen dan de uitgerekende datum, heb ik het idee dat er hier veel later dan de uitgerekende datum zullen bevallen. We hebben er al een paar die al uitgerekend waren en nog niet bevallen zijn, volgens mij ben ik er zelf ook 1 en volgen er ook nog wel een paar. Vreemd he! Hier ook niks bijzonders, dus ik denk dat het morgen een verjaardag zonder jarige wordt....
Hey Meiden, Hier ook niet echt iets bijzonders te melden, rommelt wel ietsjes. Maar dat doet het al de hele dag dus, geloof er eigenlijk niet echt meer in dus. Morgen best een druk dagje, we eten bij me schoonouders en me schoonvader is morgen jarig dus. Nou maar hopen dat ik niet morgen beval , of dat me vliezen breken als ik daar ben. Dit lijkt me opzich wel heel erg hoor, dat je bij iemand zit en dat dan je vliezen breken. Maya dan kan je er ook niks aan doen natuurlijk, en van mij mag het komen hoor. Maakt me echt niet uit wanneer, en kan het moeilijk tegen houden dus
Ja meiden. Als trotse vader mag ik even het woord tot jullie richten. Wij hebben een prachtige zoon van bijna 6 pond. We noemen hem Mika. Suusje76 heeft geprobeerd via een stuitbevalling Mika te laten komen. Helaas moest aan het eind van de rit toch nog de OK opgezocht worden en is een KZ geplaatst. Maar zoon maakt het supergoed en moeder maakt het naar omstandigheden goed. Ik heb wel eens bij Suusje76 over de schouders meegekeken naar al jullie verrichtingen hier op het forum, maar moet toegeven de weg nog niet helemaal te kunnen vinden. Ik doe mijn best al jullie laatste reacties uit te draaien en mee te nemen naar Suusje76. Groetjes De trotse vader van Mika. nb. ik zal proberen een eerste kiek van Mika te plaatsen, anders moeten jullie nog even wachten tot Suusje76 weer thuis is.
Wow! Wat een goed nieuws zo laat op de avond Heel erg gefeliciteerd met Mika! Las 2 dagen geleden dat Suusje al last had van rugweeen. Maar niet verwacht dat het zo snel zou doorzetten. Leuk hoor! Wanneer is hij precies geboren?