december 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door duikster, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen! Waar is iedereen? Jullie liggen toch niet ineens allemaal te bevallen zonder mij... ;) ?

2. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Goedemorgen Eve,

Ik vond het ook al zo stil op het forum, zullen er dan toch een aantal aan het bevallen zijn? Of zijn er stiekem al een paar bevallen, maar die dit nog ff lekker geheim houden haha.

Hier een redelijk rustige nacht gehad, geslapen van 23.50 tot 09.00 dus dat is netjes. Alleen heb ik nu wel barstende koppijn en ben ik nog steeds beetje misselijk, ook doet me rug verdomde zeer en is het nog steeds wel aan het rommelen hier. Maar ik pin me nergens meer aan vast en ik hoop nergens meer op, mocht het namelijk niet zo zijn dan is het ook geen teleurstelling meer. Ik weet dat het komt, alleen de vraag is gewoon nu nog even hoe en wanneer? Naya ik heb mezelf er bij neer gelegd dat afwachten de enige optie is, en gewoon dat ik in me achterhoofd moet houden dat het ook overtijd kan komen dus.

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Gelukkig dat er toch iemand is :D Voelde me al zo alleen..haha.

Doe wel weer rustig aan hoor, Debbie. Misschien heeft die hoofdpijn toch een beetje met je hoge bloeddruk te maken.

Noura, Vales, Daphne, Molly, Duikster etc?

4. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    aahhhh eve ;), je hoeft je niet eenzaam te voelen hoor. Ik houd je gewoon gezeldschap, die andere liggen of te bevallen of te slapen ;). Geloof mij maar, misschien is de aanslag met bevallingen nu toch echt begonnen dan haha :evil: :evil:.

Jaa ik doe ook rustig aan hoor, ik heb net even de was gedaan en veel meer doe ik niet. Moet wel nog strijken, maar dit kan ook als ik rustig op bed zit met de strijkplank voor me. Ik denk inderdaad ook hoor dat die hoofdpijn door me te hoge bloeddruk te maken heeft, toch maar eventjes vragen aan de verloskundige.

5. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Het is inderdaad verdraaid rustig hier. Zou iedereen echt aan het bevallen zijn :p . Dan wil ik ook! En wel NU! :D
    Maar in het weekend worden er altijd wel wat minder berichtjes geplaatst, maar dit ziet er uit als stiltte voor de storm.
    Hier nog geen enkel teken van een bevalling die er aan zit te komen hoor, dus ik kan nog vrolijk door blijven schrijven, helaas.

Debbie: Hou je hoofdpijn goed in de gaten hoor. Als je teveel last krijgt even je verloskundige bellen!

6. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Goedemorgen!

Ik denk dat iedereen nog op 1 oor ligt of aan het bevallen is? :D

Hier een redelijk rustige nacht. Gisteravond gingen we rond 22.30 naar bed en had een heel erg onrustig gevoel over me. Heel erg onzeker gevoel zo van: Is alles goed met de baby enzo? Daarna nog even gelezen en vannacht wel goed geslapen.

Vanochtend waren we rond 8 uur al wakker maar nog geen zin in op te staan. Uiteindelijk 9.30 opgestaan en net lekker ontbeten.

Vanmiddag naar een verjaardag. We moeten 3 kwartier rijden. Ik dacht eerst: als ik nu het idee heb dat er iets staat te gebeuren bel ik gewoon af maar het gaat allemaal goed hier en tis rustig dus ik verwacht niet dat ik vandaag ineens ga bevallen dus ik durf het wel aan. Mocht er daar iets gebeuren zijn we sowieso binnen 1 uurtje thuis.

Noura en Jantien: Ik ben nu wel heeeeeeeeeeeeeel erg benieuwd of jullie bevallen zijn! Al even niks meer van jullie gehoord... :rolleyes:

Gr Otje

7. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Jaa is goed, ik hou het inderdaad goed in de gaten hoor. En moet zoieso morgen al naar de verloskundige, dus meld het zoieso eventjes dat me hoofdpijn soms wel iets erger wordt. Ik hoop echt dat ik nog wel gewoon thuis kan bevallen, want dit wil ik echt heel erg graag.

Van mij mag de bevalling ook echt wel beginnen hoor, liever nog vandaag dan morgen haha. het is wel aan het rommelen zoals ik al zei, maya dit zegt niks natuurlijk helaas.

8. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Haha otje volgens mij denken meerdere er zo over hoor, dat of iedereen nog op 1 oor ligt of dat er een hoop aan het bevallen zijn of al bevallen zijn. Toch wel erg spannend!

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Debbie: Succes met het gerommel.

Even een vraagje trouwens: Wat bedoel jullie met het gerommel precies? Voorweeen ofzo? Ik heb wel veel last van harde buiken (vooral snachts) maar verder niet pijnlijk ofzo...

10. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Duckie: hier ook nog geen gerommel dus we gaan vrolijk verder :D

De stroom gaat er hier zo even af omdat m'n ouders m'n halletje aan het behangen zijn. De pc zal dus ff uit moeten. Ongezellig hoor. Maar ben straks weer terug en wie weet wat er dan weer allemaal voor nieuws is.

11. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Otje: Met gerommel bedoel ik: Voorweeën, Harde Buiken, Afscheiding, Buikpijn, Last van me darmen, Veel naar wc moeten, Last van me rug, Af en toe steken in me rug, dat bedoel ik dus met gerommel. En heb af en toe het gevoel of die kleine zich eruit duwt, en dan niet van onder nee echt uit me buik vandaan. Het wordt dan ook kei en kei hard, en doet best zeer soms.

Jeetje eve is ook niet echt gezellig, maar zal niet zo heel erg lang duren denk ik of wel?

Wat is eigenlijk logischer voor eerste kindje? Te vroeg, te laat of optijd bevallen?

12. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Dan weten we in ieder geval waar je uithangt Eve :p . Anders gaan we nog denken dat jij ook spontaan begonnen bent.

Otje, ik heb dat ook niet dat gerommel en ik heb zelfs nauwelijks harde buiken, dus ik ken dat ook niet. Heb wel veel last van een menstruatie-achtige buikpijn onderin, maar volgens mij houd dat ook verband met die lichte blaasontsteking.

13. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Debbie, volgens mij worden de meeste 1e kindjes in week 41 geboren. Dacht ik hier laatst te lezen op het verloskundigenforum.

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Debbie: Ik denk dat het heel moeilijk is om te zeggen wanneer 1e kindjes nu geboren worden. Want de een bevalt nu eenmaal te vroeg en de ander te laat. Geloof wel dat te laat bij een 1e kindje meer voor komt dan bij 2e of 3e kindjes maar dat gaat ook niet altijd op.
    Ik ben van mijn 1e pas 16 dagen na de uitgerekende datum bevallen... dat duurde errug lang. Hoop dat het nu sneller gaat.

Trouwens... ze zeggen toch wel eens dat sex de bevalling opwekt? :oops: We hebben het gisteravond nog eens geprobeerd. Al is het niet echt handig meer met zo'n dikke buik en daarna heb ik zooo'n verschrikkelijk harde buik! Oei, echt pijnlijk... Maar verder nog niks aan de hand hier.

Gr Otje

15. Juut

Juut Actief lid

13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Hi meiden,

Wat een ongeduld allemaal :):)
    Hier ook nog steeds niets aan de hand, wel 2 dagen misselijk, maar dat is denk ik een buikgriepje.
    Langzaam wordt iedereen het zat, krijg ik de indruk, nou ik kan me daar volledig bij aansluiten.
    Iedere ochtend belt mijn moeder trouw om te kijken of ik er nog ben, erg lief, maar vandaag had ik ook ineens even genoeg ervan.. Ze snapte het ook wel, maar ik heb meteen gezegd dat ze morgen toch maar weer moest bellen.. de schat!

16. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    goeiemorgen allemaal,

Hier ook nog geen baby nieuws helaas.
    Mijn kindje is voor mijn gevoel wel steeds meer aan het indalen, kan soms bijna niet meer zitten.

Morgen gaat vk mij weer proberen te strippen, als het dan door gaat zetten, kan de baby misschien 12-12 geboren worden, mijn dochter is van 11-11, zou wel grappig zijn vind ik.

17. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Ja inderdaad otje, je hebt wel gelijk dat het heel moeilijk is om te zeggen wanneer je ongeveer zal bevallen van je eerste kindje. Zo zie je inderdaad maar weer de 1 bevalt met 37weken van 1ste kindje, de ander met 42weken. Volgens mij verschilt het gewoon ook heel erg per persoon en per zwangerschap denk ik hoor, of zie ik dat verkeerd?

En tsja of sex de bevalling opwekt blijft een twist punt, volgens mij zou het best eens waar kunnen zijn hoor. Maar ik denk echt alleen als je lichaam en je kindje er klaar voor zijn, want ik heb zeker 1x per week nog wel sex. Maar ik heb nog geen kindje dus, ik denk dat me lichaam er gewoon nog niet klaar voor is. En het is inderdaad niet echt handig meer he met zo een dikke buik, hij zit in de weg en soms doet het ook gewoon zeer.

Das wel echt heel erg lief hoor Juut, ik krijg nu ook steeds meer de vraag is het eral? Ben je er nog steeds? Jeetje ben jij nog op de been enz., zulke vragen krijg ik nu ook bijna dagelijks haha. Maar wel heel lief hoor van je mams dat ze elke dag even belt, en ze snapt het inderdaad wel dat je het soms een beetje gehad hebt.

18. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Lianne: Ik hoop voor je dat het strippen helpt! En 12-12 is een leuke datum!

19. Juut

Juut Actief lid

13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    @debbie, het is inderdaad erg lief van mams.. Trouwens aan sex moet ik eerlijk gezegd niet meer denken, alles doet ondertussen zeer :(

@lianne: Hoop dat ze inderdaad strippen bij je. Hier wachten ze tot woensdag, als er dan niets gebeurd is, plannen ze de KZ, ivm een eerdere KZ wordt er niet ingeleid.. Hoop zo dat er nog iets voor die tijd gebeurt

20. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Hier een uitslaper die zich nu meldt! Gisteravond kreeg ik weer last van voorweeen en pijn in mijn rug, maar zoals verwacht heeft het weer niet doorgezet. Ik heb echt het idee dat die kleine wel wil, maar niet weet hoe! Het rommelt nu nog steeds, maar we wachten maar braaf af, meer valt er toch niet te doen.

We hebben de verjaardag gisteren afgebeld en hebben lekker een kerstboom gehaald. Normaal halen we die pas een week van te voren ofzo, maar omdat we niet weten wanneer die kleine komt hebben we m nu maar vast gekocht. Het is een mooie Nordmann met kluit. Mijn vriend is de lichtjes er nu aan het indoen en ik ga straks de ballen en de rest doen. Het is hier vandaag ook lekker weer, dus misschien gaan we ook nog wel even naar buiten. Ik voel me vandaag in ieder geval een stuk beter dan gisteren!

Ben inderdaad benieuwd naar Noura en ook naar Debski en Jantien, die zullen vast al bevallen zijn, daar hebben we al een tijdje niets van gehoord.

Deel Deze Pagina