december 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door duikster, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patricia24

patricia24 Actief lid

27 jan 2006
    439
    0
    0
    hengelo overijssel
    hier is er ook nog niks aan de hand, heb lekker uitgeslapen tot half 11.
    Het rommelt hier ook nog niet, nergens last van :cry:
    Ik begin echt naar de kleine te verlangen, ben zo nieuwsgierig hoe het kindje eruit ziet.
    Maar dat zullen er wel meer hebben van ons op dit moment. :)

patricia

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Nou, t zet bij niemand echt door zeg, gerommel of niet.

@Otje: Ik bedoel met gerommel menstruatiekramp.

Nou, update: Gisterenavond voelde ik me weer niet helemaal top en ben toch naar het ZH gegaan om een uurtje of 12. Alles goed, maar bloeddruk wel hoog (135/100). Ik hoefde vanochtend niet terug te komen en moet morgen een afspraak maken voor begin komende week. Ik denk dat het gewoon te maken heeft met wat er de afgelopen tijd allemaal gebeurd is en ik zal me onbewust toch wel druk maken. Morgen ochtend dan maar vroeg bellen en hopen dat ik snel terecht kan, wellicht wil hij me dan weer overdragen aan de VK.

Ik ben dus eigenlijk net uit bed, want ik lag er pas weer om half drie in, toen we terug kwamen uit het ZH. Voel me zo'n dodo, maar goed, beter een keer teveel dan te weinig.

3. Arwen

Arwen Actief lid

23 jan 2006
    228
    0
    0
    Secretarieel/administratiefmedewerkster
    Deventer
    Goedemorgen dames..hier ook n uitslaper..was vanaccht wat onrustig dus slecht geslapen en vanmorgen heerlijk ingehaald..
    Hier rommelt het behoorlijk..
    eergisteravond wou ik van de wc af en kreeg ik toch kramp in me rug waahh kon niet meer omhoogkomen, me mannetje geroepen en die heeft me naar bed geholpen en me rug gemasseerd maar al gauw moest er een emmer tepas komen baaahh (sorry) na een tijdje was het over en later begon het weer en toen hield het op..
    Gister dacht ik oooo dit is het..zo pijn (net alsof me spier verkrampte bv als in de kuit) in de rug en buik ect..we waren net ff naar een kerstmarkt in Doesburg..we waren thuis en dacht ach laat ik nu maar ff de tijd op nemen en wat denk je? ja hoor.. t stopte waah..
    De beeb vind het echt prima hier denk ik ;) net n dieseltje..moet ff warm lopen..
    Dacht echt van oooo dit is het en het duurt niet lang meer! maarja vandaag geen last..

Wat het sex opwekkend betreft..het helpt niet hoor en het wil ook niet meer zo goed meer :(

Suusje feli meid! en man natuurlijk ook..geniet lekekr van de kleine!
    en wie ik nog niet gefeliciteerd heb..ook van harte!

Liefs XXX

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lianne: ben benieuwd of het strippen morgen gaat lukken. Hoop het echt voor je. En 12-12 is idd een erg leuke datum :D

@Molly: ben blij dat je je weer beter voelt. Vandaag gezellig de kerstboom optuigen en wie weet ga je er dan vannacht wel onder bevallen ;)

@Daphne: wat een laat ziekenhuisbezoek zeg. Kan me voorstellen dat je je nu een dodo voelt. Wat een gedoe met die bloeddruk. Daar zouden ze wat op moeten uitvinden :D

@Arwen: zoals je het beschrijft klinkt het wel serieus. Raar eigenlijk dat het dan niet gewoon doorzet. Hoop overigens niet dat ik ook ineens van die pijnscheuten krijg waardoor ik niet meer kan opstaan. Zit hier dan mooi in m'n eentje. Zal m'n mobiel maar bij de hand gaan houden. Of eigenlijk zo'n alarmknop voor bejaarden :)

5. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hallo dames,

ook ik ben er nog..... Heb vannacht goed geslapen en heerlijk lui in mijn bedje liggen lezen vanmorgen. Kon mijn mannetje ook nog effe slapen. Die ligt namelijk nog wel eens wakker van mij momenteel.... Ik schijn te snurken, ben ook best verkouden.

Debbie: ik wil me niet bemoeien met je, maar je moet wel echt rustig aan doen en de VK bellen als je je niet lekker voelt. Mij is gezegd dat als ik hoofdpijn kreeg, me misselijk voelde, een strakke band voelde boven in mijn buik, ik meteen contact op moest nemen met het ziekenhuis. Dit alles kan een gevolg zijn van hoge bloeddruk en eerste tekenen van zwangerschapsvergifitiging..... Dus als je het niet vertrouwt niet tot morgen wachten....

Daphne: beter een keer teveel naar het ziekenhuis dan te weinig. Ik hoop voor je dat de bloeddruk nog gaat zakken...

Lianne: ik vind 12-12 ook wel een leuke datum.... Hoop dat het strippen morgen lukt. Maar mocht dat niet lukken, zullen ze je toch ook niet meer zo lang door laten lopen... Ik heb in elk geval gehoord in het ziekenhuis bij ons dat ze bij 42 weken in gaan leiden en dan niet nog een week wachten.

Juut ik hoop dat je voor woensdag nog spontaan aan bevallen toekomt....

Otje: ik heb het van de week ook nog een keer uitgeprobeerd, het opwekken van de bevalling door sex.... maar nog geen resultaat. Wie weet als ik nog de moed kan opbrengen..... proberen we het nog eens, maar ik vind het inderdaad wel een heel werk nu....

Karin

6. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    hi hi een alarmknop voor bejaarden.... jij verzint ze ook Eve.... Maar inderdaad een telefoon niet te ver van je vandaan is wellicht toch wel een goed idee. Ik breng mijn dagen ook op de bank door als Frank werken is, niet te ver van de foon af...

Arwen, jammer dat het niet doorzette, maar misschien toch te veel inspanning op de kerstmarkt...

Karin

7. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Zo, de boom staat, al ben ik er nog niet helemaal tevreden over. Enne, onder de boom bevallen klinkt wel gezellig, maar ligt niet heel comfortabel denk ik.

Die knop voor bejaarden lijkt me ook wel wat voor je Eve! Wel voorzichtig mee zijn, want je mag m niet misbruiken he! Ik loop de hele dag met mijn mobiel dicht bij me.

Daphne, das ook wat zo'n laat ziekenhuisbezoek, hopelijk willen ze je weer overdragen naar de verloskundige, mag je dan ook weer thuis bevallen?

Met al die voorweeen bij mij en anderen denk ik dat we allemaal korte bevallingen gaan krijgen, al het voorwerk is immers al gedaan!

Ik vind 12-12 ook een mooie datum en dit is ook de datum die we aan het begin van de zwangerschap zelf hadden uitgerekend. Misschien kunnen we met 12 personen op de 12e van de 12e bevallen? wie doet er mee?

8. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    dan is het wel stil die dag hier op het forum Molly! Maar ik wil me wel vrijwillig aanbieden als kleintje niet eerder aanstalten maakt.

Karin

9. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Dan hebben we er al 2! Nog 10 te gaan, ik gok er op dat Juut, Sidessa, Lianne, Vales (als ze al niet aan het bevallen is, want heb haar nog niet gehoord vandaag) en Debbie ook al graag willen, dus dan hebben we er al 7! Eve, wil jij ook al, of wil je nog even wachten? Wie ben ik vergeten die ook de 12e wil bevallen?

10. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik vergeet Otje, Arwen en Duckie, doen jullie ook mee de 12e? Dan hebben we nog 1 plekkie over...

11. Arwen

Arwen Actief lid

23 jan 2006
    228
    0
    0
    Secretarieel/administratiefmedewerkster
    Deventer
    haha ja heel graag Molly, ik zou graag voor het volgend weekend bevallen, 12.12.06 is een mooie datum:D mijn hubbie had ook een mooie datum..we wachten rustig af :D

Eve het is echt een super vervelend gevoel en zeker als het op zo nare plek zit op de rug, van onder naar boven :cry: brrrr maar ja wie weet krijg jij het niet, ik hoop het niet voor je hoor!
    En het is altijd handig een foon in de buurt te hebben hoor, ik loop ook niet meer zonder door het huis ;)
    Ik duim voor je dat het allemaal voorspoedig gaat emt jou ;)..met iedereen trouwens!
    Ik ga er wel vanuit dat het weeen waren zou het niet anders weten..andes informeer ik morgen wel ff bij de vk..ff belletje doen..

Liefs XXX

12. nietje

nietje Actief lid

14 mrt 2006
    118
    0
    0
    hoi

hier nog iemand wat afwacht denk da thet weer overtijd word bij mij andere twee was dat ook namelijk moet morgen vaar vk vraag meteen om te strippen wil met kerst uit mijn kraambed zijn groetjes anita

13. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hey Meiden,

Ik doe zeker rustig aan hoor, net rustig de was weg gestreken op bed zittend. Haha voel me net een oud wijf of deze manier, klinkt misschien heel lullig hoor. Maar ik meen het echt, kan bijna niks meer helaas. Lopen gaat steeds lastiger, slapen gaat niet echt juh van het, in bed omdraaien wil niet echt. Maar het hoort er ook allemaal bij, en heb nu wel weer genoeg geklaagt dus.

De 12de is inderdaad een mooie datum ;), ik doe ook mee hopelijk.

Ik zal het inderdaad goed in de gaten houden, maar die buikpijn is onder in me buik dus. En me bloeddruk komt gewoon door misschien wel teveel zout of teveel doen, en hierdoor heb ik ook hoofdpijn denk ik.

Maar ik ga zometeen ff lekker op de bank liggen samen met me vriendje, dan ff lekker filmpje kijken. Ja dat is ook rust nemen toch? Slapen kan ik toch niet helaas, en zeker in de middag moeilijk.

En meiden ik hoop echt dat het voor iedereen voorspoedig zal gaan, en ik hoop echt dat we spoedig nieuwe december baby's mogen verwelkomen.

14. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Ik ga trouwens zoieso even aan de verloskundige melden morgen dat ik van bepaalde dingen last heb zoals: Rug, Buik, Hoofd, Vagina, Heupen, Vocht, Maagzuur, Voeten en ga zo maar door, btw ik vind mezelf echt een zeikerd als ik dit zo terug lees. Jeetje wat zullen jullie wel niet denken haha, komt ze nu alweer zeuren ;).

15. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Debbie, ik vind niet dat je zeurt, maar je moet gewoon goed om je eigen lijf denken en zoals ik al zei, hoofdpijn en misselijkheid e.d. kunnen tekenen zijn van beginnende zwangerschapsvergiftiging bij een verhoogde bloeddruk, dus niet ermee rond blijven lopen..

Het ziekenhuis heeft mij echt op het hart gedrukt meteen te bellen als ik dat soort klachten kreeg....

Zout eten en druk doen kunnen ermee te maken hebben, maar je wilt toch geen risico nemen met je kleintje?

Karin

16. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Nee tuurlijk wil ik dit niet duikster, maar ik vind het is zoieso zondag. En buiten dat hoofdpijn heb ik al een hele tijd hoor, en hoge bloeddruk tsja dat weet ik niet. Alleen ik wil natuurlijk ook liever het zeker voor het onzekere nemen, ik zal dan ook wel ff bellen naar me verloskundige als ik het vanavond nog heb. Want ik ben nu helemaal niet misselijk meer, was het eigenlijk gister een beetje heel erg

17. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Hier ook eentje die lekker kon uitslapen (ben erg blij met zo'n dochter die daar ook van houdt, hihi)!

Nog niets heeft hier doorgezet, maar al wel een aantal dagen ook weer gerommel, maar goed doe net of er niets aan de hand is, heb geen zin om er bij te gaan zitten, want je ziet, het kan net zo goed nog 3 weken duren en als ik daar aan denk, pfff!

Nou, laatste daggie van het weekend weer he en dan is het alweer voorbij!
    Morgen ook weer naar de vk (gaan we allemaal op maandag)! Zal wel weer binnen 5 minuten buiten staan, maar goed, maakt niet uit toch altijd fijn om weer even geweest te zijn!

Ik moet nog steeds de enveloppe schrijven van de geboortekaartjes, zie daar zo tegenop joh, daar heb ik dus echt totaal geen zin in (de vorige keer had mijn moeder het gedaan, maar ja die is er nu helaas niet bij)!

Nou, ik ga even terug naar mijn gezinnetje en zie jullie later nog wel even denk ik!

18. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    @Molly: Ja, als ik weer wordt overgedragen aan de VK, dan mag ik weer thuis bevallen. Ik hoop t maar.

Nou, ik heb weer wat hoor :( Ik was net op een verjaardag, zit iemand te vertellen dat ze geelzucht heeft. Nu heb je verschillende vormen hiervan, maar dat kan besmettelijk zijn. Ik ben echt meteen opgestapt. Vond het lullig om te vragen wat ze precies had en of het besmettelijk was, maar ik ben toch meteen weggegaan. Bah!

19. keizerin

keizerin Niet meer actief

Hallo allemaal,

Hier is niks aan de hand hoor was het maar waar.
    Ik voel me vandaag zo kut ik kom dan ook echt net me bed uit :oops:
    Ik heb lekker in me bed tv gekeken en Johan is werken en komt pas om kwart over 8 thuis.
    Ik merk dat Johan nu toch ook wel ongeduldig word komt hij vanochtend me wakker maken zegt hij wil hij er nou nog niet uit :) maarja hij ziet ook aan me dat het teveel voor me word me hele lichaam doet soms gewoon zeer.

@Daphne je hebt gelijk hoor dat je naar huis bent gegaan en rust maar zoveel mogelijk uit.

20. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Jeetje Daphne, jij hebt wel allemaal nare gevallen om je heen zeg!

Karina of Nietje, voelt 1 van jullie zich geroepen om het laatste plekje op de 12e in te nemen?

Ik krijg al allemaal lieve mailtjes en smsjes dat mensen aan me denken en vragen of het al zover is... was het maar waar!

Ik ben ook de eerste van onze pufclub die overtijd is, de rest is te vroeg of op de uitgerekende dag bevallen.

@Nietje; doen ze dat strippen op verzoek? Ik heb woensdag weer een afspraak en wil dan ook eigenlijk vragen of ze me willen strippen.

Deel Deze Pagina