december 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door duikster, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    @ manon, ik ga 26 april voor mijn 1e intake, dan ben ik 8 weken. Dan 4 weken later krijg ik de echo.
    Dus dat komt op hetzelfde neer als bij jou.

@Jolanda, heel veel sterkte, ik hoop dat het niks is waar je je druk om maakt.

@angela, ik heb een keer bruin verlies gehad en eergister iets bloed.
    Beide keren ging het vanzelf over. De VK zeggen ook steeds zolang je geen echt helderrood bloedverlies hebt met erge krampen hoef je je nergens zorgen om te maken.
    Maar ik kan me voorstellen dat je ongerust bent.

Had vanavond echt zin in friet en frikandel speciaal, smaakte ook heerlijk.
    Maar nu heb ik spijt, bleh wat voel ik me slecht.
    Net bij het tandenpoetsen moeten kokhalzen.
    Ga nu maar slapen in de hoop dat de misselijkheid wat weg zakt.
    Truste allemaal.

2. sellie,

bedankt voor je bezorgdheid, maar ik denk dat het angela is die je bedoeld! :)

Saartje

3. angela

angela Actief lid

8 sep 2005
    120
    0
    0
    dat geeft me alweer een beter gevoel het is inderdaad bruin en niet helder ik denk dat ik gewoon maar af moet wachten en het nog even aan kijk en mischien morgen bel ik voor de zeker heid nog een keer met de gynecoloog ik heb vanavond ook nog een lekker frikandelletje speciaal op hihi maar voel me nog steed heerlijk hoor hahah gelukkig wel
    groetjes angela

4. Sellie

Sellie Lid

8 mrt 2006
    78
    0
    0
    Inderdaad Saar, je hebt gelijk..
    Ach ja, ik weet het ook allemaal niet meer!! Het is hier zo gezellig druk, dat ik veel verhalen en veel aanstaande mama's door elkaar gooi...

Hope, ik heb ook al zo'n trek gehad in patat, het liefst met pinda.. ik moest er de hele tijd aan denken.. echt maf he!!

Welterusten allemaal..

5. angela

angela Actief lid

8 sep 2005
    120
    0
    0
    ja das inderdaad raar hihi maar dan eet je toch een leker patatje met pinda je moet jezelf goed verwennen hoor hihihi
    groetjes angela

6. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    @Sellie, ik zie dat je over 2 dagen al de echo hebt!!!
    Te gek hoor. geniet er maar van.

@Angela, die frikandel speciaal was echt lekker, maar ook vannacht heb ik er "last" van gehad.
    Nu vanmorgen gaat het wel weer.

Ik ga zo werken, moet om 7 uur beginnen.
    Fijne dag allemaal en tot gauw.

Groetjes Hope

7. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi meiden,

Ik ben dan niet kots en kots misselijk maar soms besluipt het gevoel me gewoon. Klinkt raar maar ik zal het proberen uit te leggen. Heb geen last van de misselijkheid maar als ik op straat loop of in de winkel en dingen zie of ruik dan sta ik echt bijna te kokhalzen en moet me inhouden om dan niet ineens te spugen... Ik was net bij de Aldi en moest echt bijna spugen toen ik allemaal dat eten zag. Heb trouwens net even dit berichtje moeten onderbreken door een kotsbui (sorry voor 't vieze taalgebruik).

Hebben jullie dat ook?

Gr Otje

8. angela

angela Actief lid

8 sep 2005
    120
    0
    0
    haha inderdaad wat een vieze praat ik zou er bijna kots misselijk van worden haha das niet handig he om overal en nergens misselijk te worden maar ja hoort erbij hoor ik heb bij de tweede ook overal waar ik liep overgegeven echt erg gewoon in het winkelcentrum en zo dus ja hooop voor je dat het bij neigingen blijft haha want ik weet wat het is
    groetjes angela

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Heej Angela,

Ik hoop dat ik je niet te erg misselijk heb gemaakt!? Inmiddels gaat het wel weer. Heb net een beetje dubbelvla gegeten en dat ging prima.

Gr Otje

10. Arwen

Arwen Actief lid

23 jan 2006
    228
    0
    0
    Secretarieel/administratiefmedewerkster
    Deventer
    Hoi hoi allemaal,
    Pfff Otje lijkt me erg vervelend toe om overal misselijk vante worden..brrrr
    Ik heb juist het tegen overgestelde..ik vind het heel erg aangezien ik al goed gezet ben :S ik moet om de 2 uur echt eten en als ik door de supermarkt heen loop lijkt me alles juist ergggggg lekker!!Dus geen boodschappen voor mij anders haal ik te veel lekkere dingen..
    Maar otje ik hoop dat dat gauw verdwijnt!is echt niet alles he en maakt het er niet leuker op:(
    Ik duim voor je dat het gauw beter word!!

ik ben de laatste dagen ook erg emotioneel pfff ik ben gek op horrorfilms maar daar kan ik even niet tegen, baal wel btw, ik hoef maar iets naars of zieligs op tv te zien en ik schiet vol en nu luister ik op mijn werk naar denk dat het circus cristus (ofzo) met monica en de tranen staan in me ogen, en dat om zo liedje pffff.stom he!!!
    Zijn er meer die hier last van hebben???

Liefs XXX

11. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Arwen, ik ben ook emotioneel, kan ook zo huilen en voel me ook erg down.
    Misschien door de symptomen, ik heb geen puf om dingen te doen.
    Hebben jullie dit ook?

12. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    pfff hoezo duf!
    Kan me echt niet tot dingen zetten, tis echt heel erg.
    En de andere dag dan ben ik alleen maar aan het poetsen!

Nou ik ben bij de ha geweest maar hij stuurt me niet eerder door voor een echo, hij vind 8 week ook al erg vroeg.

Er zit niks anders op dan afwachten helaas!

13. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Erg he Jolanda, ik kan de hele dag wel slapen.
    Ik ben ook te duf om hier in huis wat te doen...ben ik van mezelf niet gewent.
    Ik heb de laatste dagen ook zo'n hoofdpijn, wie heeft hier ook last van?

14. Hallo,

sinds ik gisteren heb moeten overgeven, is het voor mij begonnen. Deze morgend was het weer zover. Daarjuist was ik in de winkel en begon ik weer te kokhalzen. Gelukkig woont mijn vriendin daar vlakbij. Daar een sandwish gegeten met een cola en het was door. Dat heb ik dus al door... bij mij hangt de misselijkheid en het overgeven echt samen met een lege maag. Maar het probleem is dat steeds meer en meer eten me tegen staat. :(

Moe ben ik ook. Ik zou niet liever doen als heel de dag in de zetel liggen duffen, maar dat gaat natuurlijk niet. Gelukkig dat mijn man nu het meeste huishoudelijke werk doet. Maar wassen kan hij niet, dus heb ik deze morgen eindelijk nog eens een wasmachine opgezet. Het was nodig, de was paste nimmer in de wasmand. Ik had er al een torentje naast gebouwd. :oops:

Deze voormiddag zijn we dan voor onze eerste echo geweest. Ik had echt bang toen ik daar lag. De twee vorige keren zei de gyn nl. dat het niet goed was, maar nu dus wel. Ons hummeltje is 2.7mm groot! :) En het hartje klopte al! 't Was juist of het aan en uit ging. Volgens de gyn was dat goed vroeg dat we dat zagen, want hij verwachte alleen een vruchtzakje te zien en misschien een klein vruchtje. Dus ons hummeltje wou ons al direct gerust stellen denk ik. (Kijk mama, hoe flink! :) )

Ik ben nu echt opgelucht. 't Is nog maar een eerste stap, maar ik ben zo blij dat we die toch al gezet hebben. Het was er ook eentje en het zat goed op zijjn plek. Ik met zo'n :D weer buiten.

Ik duim dat jullie ook allemaal een leuke eerste echo hebben!

Saartje

15. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Super Saar, wat een goed nieuws van je eerste echo :D
    Wel balen dat je telkens zo misselijk bent, hoop voor je dat het snel overgaat.

16. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    Even tussen de middag gauw wat nieuwe berichtjes lezen. Alweer twee pagina's erbij!

@Otje: Die krampen in buik en pijn in mijn onderrug heb ik ook al een paar dagen last van. Erg vervelend en soms is het heel heftig, maar meestal is het redelijk op de achtergrond aanwezig en goed te dragen.
    @Jolanda: Helaas afwachten, maar 8 weken is toch nog best wel een beetje snel!?
    @Charissa: ik ben niet emotioneel, maar heb wel erg weinig puf om dingen te doen, zowel thuis als op het werk. 'T is niet anders.....
    @ Angela: Kijk eens een aantal pagina's terug! Ik maakte me toen ook zorgen over bruinverlies, maar dat is nu over. Zolang het niet rood bloed is, zit het wel goed.

Groetjes Suusje

PS Ik had maandag ook zin in een frikandel en deze ook heerlijk opgegeten. Daarna kreeg ik last van mijn darmen, misschien dan toch te vet geweest.... :cry:

17. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    En o ja Saar:

Geweldig nieuws van die echo. Daar word je echt blij van!

Groetjes Suusje

18. keizerin

keizerin Niet meer actief

Wat heb ik last van misselijkheid zeg niet normaal meer.
    Het is maandag voor het eerst geweest en het word alleen maar erger,en ik werk bij de Mac donalds dus dat is nu echt niet fijn.
    Vanochtend bestelde iemand een chilli chicken nou ik had het niet meer me hele maag ging draaien bah!

Ik moet 11 mei rijexamen doen maar ik denk dat ik dat even ga verzetten naar 2 weken later als ik steeds zo misselijk blijf is het niet echt fijn om examen te gaan doen.

19. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Saar: Wat fijn voor je dat je de echo hebt gehad en dat het er allemaal goed uit zag!! Ben echt blij voor je. Ik mag morgen over 2 weken voor een echo!

Over dat misselijk zijn... Ja dat heb ik ook dat het samen hangt met een honger gevoel. Ik eet gewoon normaal overdag en neem regelmatig een tussendoortje zoals fruit of ontbijtkoek.
    Normaal als je niet zwanger bent kan je best wel even tegen een hongergevoel. Maar nu? Als ik honger heb moet ik metéén eten! Dat hongergevoel maakt me echt kotsmisselijk. Morgen en vrijdag moet ik werken. Ben benieuwd hoe het gaat...

Gr Otje

20. angela

angela Actief lid

8 sep 2005
    120
    0
    0
    @otje nee hoor ik kan wel ergens tegen hoor ben niet
    zo snel misselijk te krijgen gelukkig niet even afkloppen
    natuurlijk he

@vales wat toevallig ik doe ook in mei mijn rijexamen
    9mei heb ik een tussen tijdse toets en 17 mei moet ik op