december 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door duikster, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja ik ben ook blij dat ik terug ben, en jullie mogen van mij allemaal eerder bevallen :) ik vind het nog veel te gezellig met dat kleine mannetje in mijn buik. :)

debski jolanda en ilonas, gefeliciteerd met jullie zoontjes!

manon hier staat het bed ook op klossen sinds vrijdag. en ik heb het idee dat het wel een meter hoog is :confused: haha en het grappige is dat mijn man er al uitgevallen is. nou ja misgestapt, maar ik heb me toch gelachen :)

gister heb ik ook even de zeiltjes en toestanden in bed gedaan, nu knispert het wat, maar heb wel geslapen.

spannend hoor nietje, wie weet zet het door.

molly ik ben heel benieuwd wat de vk zegt. en soms is het moeilijk te timen, maar als je zelf onzeker bent, en het gevoel dat je bellen wilt kan je dat maar beter doen denk ik zo.

ik had vannacht wel een harde buik, maar dat was met omdraaien. en toen ik om 5 uur dacht dat ik heel nodig plassen moest, en toen viel dat reuze mee. maar alles zit daar in de verdrukking, dus ik denk dat je ook best met een volle blaas een harde buik krijgen kan.

nou het is vandaag gelukkig weer droog. dus denk dat ik maar even de stad in ga. even kijken of ik nog een klein mutsje kan scoren.
    en dan vanmiddag denk ik de enveloppen schrijven.

2. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    debski, jolanda en Ilona, van harte gelfelicitereerd ,met jullie mannetjes.

Eigenlijk vind ik dat ik nu eerst mag, iedereen gaat me voor....
    Vindt het nu echt niet leuk meer.
    Duimen jullie met me mee, ik mag nog 4 dagen thuis bevallen en dat wil ik heel graag, was gisteravond in het zh en had toen echt zoiets van,Nee doe me nu aub een thuisbevalling.....

Molly, spannend ook bij jou hoor......
    Ik had bij me vorige ook een valse start, dan heb je alleen pijn maar het levert je geen ontsluiting op.
    Vandaar dat mijn vk nu ook niet te veel van binnen wil gaan rommelen.

3. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Otje, jij ook veel succes gewenst hoor, lijkt bij jou ook iets te gaan gebeuren..

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja ik heb ook het gevoel dat er bij otje wat te gebeuren staat. spannend hoor.

en lianne ik hoop voor je dat het snel bij je doorzet, kan me voorstellen dat je niet in het ziekenhuis bevallen wilt.

5. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ja inderdaad, ik hoop het ook lianne, het is toch vervelend als je tegen je wil in in het ziekenhuis moet bevallen.

6. Juut

Juut Actief lid

13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    debski gefeliciteerd,
    Fijn te horen dat het weer wat beter gaat.. knap maar rustig op en geniet van de kleine.

7. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Lianne: Ik vind ook dat jij nu wel mag hoor! Mag ik dan vlak na jou? Het liefst zou ik zo meteen weeen krijgen en vandaag nog bevallen.

Denken jullie echt dat er hier iets gaat gebeuren? Ik denk nog van niet... :) Maar ja... kan zomaar ineens zijn he? Harde buiken zijn alweer minder.

Ik heb net nog even gebeld met een vriendin die ook zwanger is van de 2e. Ze is 17 dec. uitgerekend... ietsje na mij. We zijn dan ook erg benieuwd of zij of ik eerst beval...

8. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Haha! Ik zie dat ik zojuist mijn 1000ste bericht heb gepost! :D

9. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Joepie, weer 2 beebs erbij!

@Ilonas: Gefeliciteerd en heel veel geluk met Julian!

@Debski: Gefeliciteerd en heel veel geluk met Jesse!

@Molly: ben benieuwd wat de vk zegt. Laat het ons weten!

@Otje: ik krijg 's nachts meestal ook een harde buik als ik een volle blaas heb. Maar heb er nog meer last van als ik me omdraai. Dan moet ik m'n spieren kennelijk te veel aanspannen. Dat doet echt zeer en heb dan prompt een harde buik :(

@Daphne: ik duim al een tijdje voor je. Ga daar gewoon mee door.

@Lientje: ik ken het gevoel. Heb het nu ook wel gehad met thuis zitten. Zou bijna een dagje gaan werken :D Verdeel de klusjes die ik moet doen maar zoveel mogelijk dan heb ik iig elke dag iets te doen. Zou op zich ook wel ff naar de stad willen maar echt lang lopen lukt me ook niet meer :(

@Noura: haha....grappig dat je man er bijna uitviel :D Heb ook het blauwe zeiltje in m'n bed gelegd. Het knisperen valt me mee. Heb jij ook zo'n onderlegger gebruikt?

@Lianne: ik vind ook dat jij nu echt als eerste mag! De rest moet zich gewoon maar even inhouden :)

10. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Lianne van mij mag je ook al eerst volgende hoor, dus baby van Lianne kom er nu maar eens uit ;). Nee ik hoop echt dat jij de eerst volgende ben meis, heel erg veel succes.

Hebben jullie het ook zo moeilijk met lopen en omdraaien in bed? Ik lijk echt wel een heel oud vrouwtje als ik me om moet draaien, en met lopen lijk ik steeds meer een pinquin.

11. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Daphne: Succes bij de gyn straks! Ik hoop dat je bloeddruk gezakt is!

Baaaaaaaaabyyyyy van Liannnneeeeeeeee!!! Kom je alsjeblieft??????

12. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Debbie: ik baal elke keer als ik me wil omdraaien. Dan denk ik echt: Oh, nee daar gaan we weer :( Gaat echt enorm lastig bij mij en is ook pijnlijk. Maar ja, het moet maar. Enne...dat waggelen blijft idd ook. Ik probeer echt normaal te lopen maar het lukt me gewoon niet :oops:

13. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi hoi,

jolanda, ilonas en debski; gefeliciteerd met jullie kleintje,

vales; alles was ok hoor met mijn hondje ze had een coctailenting nodig en haar anaalklieren werden uitgeknepen :( . en ff gezondheidscheck, was super.

nietje; wel fijn dat je iig voor de feestdgn bevalt ;) .

verders niet veel te melden,

zet m op meiden

gr saskia

14. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    @Noura: Beter je man die uit bed valt dan jij, hihihi.

@Lianne: Ik duim voor je hoor, dat het nog spontaan gaat gebeuren! Van mij mag je nu ook als eerste gaan bevallen!

15. patricia24

patricia24 Actief lid

27 jan 2006
    439
    0
    0
    hengelo overijssel
    jolanda, debski en ilonas: gefeliciteerd met jullie zoontjes! :)

eindelijk beginnen de bevallingen joehoe! :D . Ik heb het idee dat iedereen straks vlak achter elkaar gaat bevallen, echt een geboorte golf wel super leuk!

Nou hier is ook nog alles super rustig, begin nu al wel geirriteerd te raken om de domste dingen :x. Ik wil dat onze kleine komt!
    Ik verveel me de hele dag dood, ik heb alles al in huis, alles is al schoon gemaakt ben er gewoon al helemaal klaar voor, bed is verhoogd, jemig wat is dat een worsteling geworden om erin te komen :confused:

patricia

16. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    @Deborah: gefeliciteerd met jullie zoon Jesse!

@Molly: succes met de vk!

@Daphne: ik ga voor je duimen zeker weten, succes bij de gyn!

Ze beginnen nu toch langzaam aan te komen hè, de decemberkindjes, hie rnog niet hoor, af en toe nog steeds gerommel en steken, maar goed, nog geen baby inzicht hoor, we wachten maar weer af...

17. Jolanda, Ilonas em Debski:

Van harte gefeliciteerd met jullie zoontjes! Geniet maar lekker van jullie knulletjes!

(Zou er hier nu sprake zijn van de eerste baby boom...? Misschien komt de volgende golf met meisjes, wie weet...)

18. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Nou, de verloskundige is net weg. Ze heeft mijn bloeddruk gemeten en hoewel deze hoger was dan normaal (nu 137/75, normaal 120/70), was dit nog goed. Hartje geluisterd en inwendig onderzoek. Door al mijn voorweeen heb ik al 1 hele cm ontsluiting, nog 9 te gaan :( Ze stelde zelf voor om me te strippen en daar zei ik natuurlijk geen nee tegen! Het hoofdje van mijn baby was iets omhoog gekomen, zat niet meer helemaal vast, dus ze kon niet heel goed strippen, maar ze heeft gedaan wat ze kon, het vlies heeft ze wel gevoeld en iets los kunnen maken. Ben dus benieuwd of het wat oplevert. Ik hoef me in ieder geval geen zorgen te maken, het misselijke gevoel komt vaker voor bij de laatste loodjes. De afspraak van morgen moet ik ook gewoon laten staan, dan gaan ze nog een keer kijken of ze me verder kunnen strippen. Ze gaf gelukkig zelf aan dat het in ieder geval met 1,5 week het er is, dus in ieder geval voor de kerst. Morgen ga ik dan de rest van de afspraken regelen. Maar hopelijk heeft het strippen al zin gehad en begin ik straks vast!

Lianne, voor jou wordt het echt tijd meid, kan me voorstellen dat je het nu echt zat ben.

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Molly: fijn dat de vk actie heeft ondernomen. Hoop echt dat dit het zetje was wat je nodig hebt! Wel apart trouwens dat het hoofdje niet meer helemaal vast zat. Ik dacht dat vast vast was. Maar kennelijk zijn die kleintjes toch behoorlijk eigenwijs :D

20. keizerin

keizerin Niet meer actief

Jolanda, Debski en Ilonas: Gefeliciteerd met jullie zoontjes :D

@Saskia gelukkig is alles goed met je hondje.

@Daphne ik ga voor je duimen dat je bloeddruk goed is.

@Molly wat goed dat de VK toch wat heeft gedaan hopelijk begint het straks nog en hoef je morgen niet meer naar de VK.

@Lianne ik vind ook dat jij nu wel mag,lijkt me helemaal niks zoveel overtijd lopen.

Deel Deze Pagina