Rabia van harte gefeliciteerd met je zoontje, geniet maar lekker van hem meis en heel erg veel succes. Het Staat Nu 9 Jongens - 5 Meisjes Jantien - 25 november - ? - normale ligging - ...... Debski - 27 november - jongen - normale ligging - 6 december - 50 cm - Jesse Melliemel - 30 nov/1 dec - jongen - normale ligging - 4 november - 43 cm - Orlando Lianne - 1 december - meisje - normale ligging - ...... Duikster - 5 december - ? - normale ligging - ...... Batchie - 5 december - jongen - achterhoofd ligging - 17 november - 53 cm - Vishesh Juut - 6 december - ? - normale ligging - ....... Sidessa - 6 december - meisje - normale ligging - ...... Sellie - 7 december - meisje - normale ligging - 26 november - 51 cm - Ecrin Molly - 9 december - jongen - normale ligging - ...... JessicaD - 9 december - meisje - normale ligging - 23 november - ? - Inge Saar - 10 december - meisje - normale ligging - 5 december - 51 cm - Liene Ilonas - 10 december - jongen - normale ligging - 11 december - 51 cm - Julian Antonius Raomi - 10 december - jongen - normale ligging - ...... Vales - 11 december - jongen - normale ligging - ...... Marjan72 - 11 december - meisje - normale ligging - ...... lintjezuur - 11 december - ? - stuit ligging - ...... Nynke31 - 13 december - jongen - normale ligging - 30 november - 49 cm - Jiri Veraenroy - 13 december - meisje - normale ligging - ...... Jolanda 13 december - jongen - normale ligging - 11 december - ? - Aaron Slingding - 14 december - meisje - stuit ligging - 3 december - ? - Kailynn Otje - 14 december - jongen - normale ligging - ...... Suusje76 - 14 december - jongen - stuit ligging - 7 december - ? - Mika ellenD - 15 december - ? - normale ligging - ...... Rabia - 15 december - jongen - normale ligging - 7 december - ? - ? Arwen - 16 december- ? - normale ligging - Duckie - 16 december - ? - normale ligging - Natas26 - 16 december - jongen - normale ligging - 7 oktober - 38 cm - Colin Karina - 16 december - ? - normale ligging - Setje - 17 december - jongen - normale ligging - ....... nijn - 17 december - ? - normale ligging - ...... Lientje - 18 december - ? - normale ligging - ...... Debbie1988 - 18 december - jongen - normale ligging - ...... Doenka - 19 december - ? - stuit ligging - ...... patricia24 - 20 december - ? - normale ligging - ...... Manon - 20 december - meisje - normale ligging - ....... Eve - 20 december - jongen - normale ligging - ...... marjoleinch - 22 december - ? - normale ligging - ...... Bianca16 - 22 december - meisje - normale ligging - 6 december - 48 cm - Lynn Feitkifkim - 24 december - ? - normale ligging - ...... renaatje - 25 december - jongen - normale ligging - ...... gnessy21 - 25 december - meisje - normale ligging - ...... Lola - 25 december - meisje - normale ligging - ...... Mootje1985 - 26 - december - ? - normale ligging - ...... Robyn - 26 december - ? - stuit ligging - Neeltje - 26 december - jongen - normale ligging - ...... pascalina69 - 26 december - meisje - normale ligging - ...... Ayla - 28 december-meisje - normale ligging - ...... boogschuttertje - 28 december - ? - stuit ligging - ...... manuela6 - 28 december - ? - normale ligging - ...... charissa27 - 29 december - meisje - normale ligging - ....... essepes - 30 december - jongen - normale ligging - ...... Daphne - 31 december - jongen - normale ligging - ...... Noura - 31 december - jongen - normale ligging - ....... gogadow - 31 december - ? - normale ligging - ......
Goedemorgen Meiden, Hier een redelijk goede nacht achter de rug, ik heb helaas heel erg veel last van me banden met omdraaien in bed. Maar dit hoort er natuurlijk ook gewoon bij, verder heb ik nog steeds rugpijn. Ik heb die kleine nog maar wat weinig gevoeld sinds gister morgen, als ik die kleine vandaag weer zo weinig voel ga ik maar wel ff bellen hoor. Misschien bereid hij zich wel voor op de bevalling haha, wie weet he ff afwachten dus. Ik kwam vanmorgen wel weer erg misselijk uit bed, had gister avond en vannacht ook weer lekker veel last van me buik. Met harde buiken en maagzuur, was niet echt een pretje. Vandaag ga ik niet veel doen, alleen vanavond samen met me mannetje de wekelijkse boodschappen. Voor de rest gewoon lekker rustig tv kijken, was opruimen, eten en nog wat kleine dingetjes. Stofzuigen en afstoffen van de babykamer komt morgen wel, moet wel ff gebeuren namelijk.
Goedemorgen, Nou, mijn strippoging heeft nog niets opgeleverd. Om 11.45 moet ik weer naar de verloskundige, misschien dat ze dan nog een poging wagen kan. Otje; wij hebben ook een tweepersoonsmatras, mijn vriend heeft het zeiltje dubbelgevouwen en aan mijn kant van het bed onder mijn rug, billen, benen vastgeplakt met tape. Zo blijft het goed liggen en kraakt het ook niet zo erg. Daaroverheen heb ik zo'n molton zeiltje neergelegd. Rabia, gefeliciteerd met je zoon, hoe heet hij?
Rabia, gefeliciteerd met je zoontje. Sinds vannacht veel krampen om de 10 minuten. Vanochtend vk gebeld, ze zegt dat dat geen weeen zijn, maar krampen door het verliezen van de slijmprop. Weinig geslapen dus.. Spannend karin is nu in het zh....
Jaa dat is zeker positief molly, jeetje dan gaat het voor jou nu hoogst waarschijnlijk echt beginnen heel erg veel succes. Lianne voor jou ook al zo spannend meis, heel erg veel succes en sterkte meiden.
@rabia: gefeliciteerd met je zoontje. Volgens mijn kraamhulp kon het geen kwaad om een speentje te geven als je borstvoeding geeft. Heb vanaf dag 2 een speen gegeven omdat ie zoveel huilde. Sommige baby's hebben nu eenmaal een grote zuigbehoefte. Ik was ook geen voorstander van de speen, maar het geeft nu wel meer rust. Dan kan ik Jiri dus nog lekker 6 maandjes verwennen . Merk inderdaad dat hij dan met huilen stopt, als hij bij mij ligt. Want honger kan hij dan ook nog niet hebben.
Molly; Dan heeft het strippen misschien toch wel geholpen gisteren als je nu de slijmprop verloren bent! Nu moet het toch wel doorzetten!
Otje & Debbie; ja, spannend he, ben inene hyperactief en zenuwachtig! Terwijl het ook nog wel een paar dagen kan duren, maar het begin is er in ieder geval! Ik ga me nu klaarmaken om naar de verloskundige te gaan.
jaaaaah molly dan heeft het strippen toch wat gedaan! gingen ze vandaag nu nog een keer proberen? want dan denk ik dat het vast doorgaat zetten. ah daphne wat een rotnieuws, kan me voorstellen dat je er de pest over in hebt zitten. belangrijkste is wel dat het kindje zich goed voelt toch? leuk ayla, jij ook buzzer. grappig, voor mij is het de eerste keer. maar ik denk niet dat je voor 3 maanden luiers krijgt. ik denk dat de aktie om ze te gebruiken en beoordelen 3 maanden duurt. er zijn 1500 mensen geselecteerd geloof ik, en als je die 3 maanden van pampers moet voorzien. ik vind het een waanzinnig initiatief van pampers. ik ga dan ook zeker wel zo`n pak halen. rabia, gefeliciteerd met je zoon! heerlijk genieten en knuffelen met de kleine. hoe heet die? en wat woog die? debbie ik heb snachts ook steeds vaker bandenpijn. ik was er juist zolang vanaf. ik ga zo de tandarts even bellen, bah, ik heb een vulling die uitmekaar valt ofzo. was van een kies die afgebroken was. ik heb al angst voor de tandarts.
sorry dat ik even inbreek,maar ik ben een november mama en vroeg me af of Jantien al is bevallen.ze schreef een tijdje mee met de november mama's ,maar we hebben niks meer van har gehoord? weet iemand het misschien? bedankt in ieder geval en succes voor de bevallingen.
Wij hebben ook al even niets meer van Jantien gehoord. Hopelijk is ze aan het genieten van haar kindje..
@Ayla: Ik buzz ook, maar kon helaas niet mee doen met de pampers, aangezien je al een kleine moest hebben. Helaas, pindakaas. Over die reclame: daar kan ik dus echt niet naar kijken, moet er van huilen, hehehe. @Rabia: Van harte meid! En wat fijn te horen dat je bevalling je zo is meegevallen. Zo willen we het vast allemaal wel! @Lianne: Hmm, das balen zeg. Lig je mooi wel wakker van, van die krampen. @Molly: Ik duim voor je meid, dat het nu toch echt begint. Gisteren vertelde de VK me nog dat ik zo'n nette buik heb. Dat vond ik wel leuk om te horen. Hij is wel lekker puntig en steekt een eind naar voren. Op foto's van de zijkant ziet hij er dus mega uit. Zal er een van gisteren in mijn album zetten. Verder lekker geslapen vannacht. Ik heb besloten vandaag maar rustig aan te doen. Ik wil wel graag de behangrand vast plakken, dus ik denk dat ik alleen dat ga doen.
@Rabia: gefeliciteerd en heel veel geluk met jullie zoontje! Fijn ook om zo'n positief bevallingsverhaal te lezen. Zo krijg ik er ook wel zin in @Ayla: tegen mij zei de vk ook dat ik zo'n soepele buik had. En dat ze daarom verwachtte dat die kleine geen haast maakt. Zijn er volgens jou (als ervaringsdeskundige ) nog meer voordelen van een soepele buik? Heeft dat ook invloed op de bevalling bijvoorbeeld? @Lianne en Molly: Yes! Alletwee de slijmprop verloren. En nu maar afwachten wie de eerste is... En ben erg benieuwd hoe het met Karin is!
@rabia: gefeliciteerd met jullie zoontje! @ molly en lianne: ben benieuwd wie er als eerste zal beginnen, spannend! @eve: ik heb ook nog een soepele buik, was maandag nog bij de VK toen zei ze me dat, dus ik kan het wel schudden dat het kindje er voor de kerst er nog niet is want wij zijn even ver nou hier is nog steeds alles rustig, bah :x patricia
@Rabia Gefeliciteerd met jullie zoontje @Molly ook wat spannend ik hoop dat het doorzet @Lianne voor jou mag het ook wel eindelijk gaan beginnen. @Daphne wat vervelend zeg dat je bloeddruk nog steeds niet goed is. @Otje ik heb me zeiltje nog steeds niet op mijn bed gelegt Ik doe hem er denk ik vanavond wel even omheen. @Noura hopelijk blijft je vulling zitten tot dat je naar de tandarts bent geweest.
Wat bedoelen jullie eigenlijk met buzzen? Net bij de verloskundige geweest. Niet veel wijzer teruggekomen. Het verliezen van de slijmprop is het begin, maar het kan ook zo nog een week duren. Een datum om in te leiden kan niet gemaakt worden nog. Nu heb ik voor woensdag weer een afspraak staan, dan wordt er pas een afspraak met de gynaecoloog gemaakt, die maakt dan een ctg en dan pas beslist hij/zij wanneer er ingeleid wordt, waarschijnlijk dus pas na de kerst. Ze zei als je je goed blijft voelen, wachten we het liever af. Dus ik weer mijn verhaal afgestoken dat ik al 4 weken aan het rommelen ben en 2 weken met voorweeen zit, maar dat deed haar niet zoveel geloof ik. Ik heb dus voor mezelf al bedacht dat ik dan vrijdag of maandag gewoon de verloskundige weer eens bel en dan desnoods iets verzin van erge buikpijn ofzo, zodat ze dan bij me langskomen. Dan maar een leugentje om bestwil hoor. Strippen heeft ze ook niet nog een keer gedaan, doen ze pas volgende afspraak weer. Wel zei ze dat ze niet verwachtte dat ik tot week 42 zou doorlopen met al mijn symptomen. Nou, laten we het hopen dan maar! Het lopen ging trouwens verdomde lastig, net of ik de hele tijd mijn baarmoedermond voelde, heel stekerig. Ben benieuwd of het eerdaags gaat beginnen nu ik die slijmprop kwijt ben. Doe je wel rustig aan Daphne, die behangrand hoeft niet perse vandaag he, jij mag alleen nog maar op de bank met een boek of dvd!
rabia, proficiat met je zoon! Geniet ervan! Ik ben ook wel benieuwd naar de naam van je knulletje... Saartje
Molly: Wat balen zeg! En pas inleiden na de kerst? Dan ben je hardstikke ver overtijd! We gaan er gewoon lekker van uit dat je deze week nog gaat bevallen. Ik was van plan om vanochtend vanalles in huis te doen. Nou, das niet echt gelukt. Kreeg 3 x telefoon (geen 5 minuten gesprek) en daarna nog onverwachts bezoek. Ondertussen was het 12.30 en kwam mijn dochter alweer uit school. Jeeetje, wat een ochtend. Moet zo wel nog ff stofzuigen en strijken en dan is het weer goed. Heb weer een harde buik maar had net ook een volle blaas dus ff snel naar de wc maar harde buik blijft... Ik hoop de laatste tijd ook gewoon steeds bij elk krampje/pijntje dat het begint. Officieel is het nog maar 1 dag tot ik ben uitgerekend maar verwacht niet dat ie snel gaat komen. Gr Otje