december 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door duikster, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik heb ook de Wij Jonge Ouders, die heb ik zelfs al een aantal maanden, knap he :D Mijn vriend had namelijk gedacht dat ik wel iets eerder zwanger zou zijn!

Bij mij is de misselijkheid nu ook begonnen. gisteren op mijn werk kreeg ik het heel erg, toen heb ik echt diep in zitten ademen en geprobeerd aan iets anders te denken en heb ik maar een sultana genomen. Gelukkig zakte het toen weer wat. Ik moet er niet aan denken op mijn werk te gaan spugen. Voor ik bij de wc ben kom ik langs allemaal gasten (werk in een hotel) en ik zou me kapot schamen als ik de wc niet zou halen! Daarbij weten ze het op mijn werk ook nog niet en dat wil ik nog even zo houden tot na de echo op 3 mei. Gisteravond al vroeg naar bed gegaan en eindelijk de hele nacht doorgeslapen, wat een heerlijkheid!

2. manon

manon Bekend lid

27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Meiden :p

Hope ik ben blij dat je nu geen bloed meer heb ;)

Hey ja stom misschien maar ik heb net nog een test gedaan :oops: :)

Omdat ik niet het gevoel heb dat ik zwanger ben :(:

Maar ja de test liegt niet, gewon een vette dikke plus :)

Dus ik twijfel nu niet meer :)

Maar nu gaan de dagen wel erg langzaam pffff

Liefs Manon.

3. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Zo ik meld me ook maar even aan. Ben er wel erg snel bij maar goed als je per ongeluk een testje doet waarvan je niet verwacht dat hij posi is.. tjsa dan krijg je dit ;) Ben volgens mij de "jongste" hier.
    Ik heb al 2 kinderen en dit wordt dus hopelijk de 3de! Krijg wegens een vorige zwangerschap die niet goed ging nu een hele vroege echo met 6 weken enkel voor hartactie eigenlijk. de vorige keer kwam ik er tijdens de termijneco pas achter dat er geen hartactie was, dat willen we nu dus voorkomen. Ik ben 28 dec uitgerekend zoals het er nu naar uitziet iig met de echo zal het mss wat duidelijker worden. Dus een decemberkindje op het randje of een januarikleintje, wie weet ;)

Ayla

4. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi iedereen,

ff een update van mij, ik heb vandaag een echo gehad (2e, 1e met 5wk2dg, dachten ze 2 wkn geleden ;) ) ik ben dus 8wkprecies en heb het hartje goed zien kloppen, ik ben heel erg opgelucht hoor.

maarre dan ben ik eigenlijk nu verkeerd want mijn uitrekendatum is nu 30 nov :) :oops: . zal ik dan maar overstappen naar de nov mama's?!

ik ben iig heeeeel erg opgelucht en ga nu genieten

gr saskia

5. Juut

Juut Actief lid

13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    @molly: Das toevallig, ik heb ook mijn 2e echo op 3 mei, lijkt nog wel een eeuwigheid.

@melliemel: Meid, ga ook bij de november mama's, maar blijf hier ook nog maar lekker kletsen hoor, je zit zo op het randje van december mama! Dan kun je gerust blijven :)

6. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    Hallo meiden,

Hier nog effe een berichtje van mij! Gisteravond had ik andere verplichtingen en vanavond heb ik een verjaardag, dus kan niet zoveel babbelen.
    Ik voel me vandaag wederom wat minder goed. Ik word nog steeds elke nacht rond 2.00 uur wakker met krampen (wederom links met uitstraling naar bovenbeen) en die zijn zo pijnlijk dat ik daar wakker van word en wakker blijf tot ze zijn weggetrokken. Al de derde onderbroken nacht, dat gaat wel opbreken, terwijl ik privé ook nog erg druk ben deze week (geen avond thuis).
    Ik maak me wel zorgen wat het is, maar zolang het een half uurtje aanhoudt en daarna wegtrekt, kan het denk ik niet zoveel kwaad.

@Aila: welkom bij de decembermama's!
    @Hope: sterkte, ik hoop dat je nu geen bloedverlies meer zult hebben!

Moet nu echt weer aan het werk na deze update!

Tot horens en meiden: succes en sterkte allemaal met de kwaaltjes!

Suusje

7. Yoda

Yoda Lid

7 apr 2006
    32
    0
    0
    Maastricht
    Hallo allemaal, het is weer even geleden dat ik van me heb laten horen. Hope, ik hoop voor jou dat je geen bloedverlies meer krijgt, je laat ons wel schrikken zeg! Ik zal voor je duimen!
    Voor de nieuwelingen welkom :)

Ik krijg mijn intake en echo op 9 mei. Zou dan 10 weken moeten zijn, maar ben benieuwd wat de echo aangeeft. Is wel heel spannend.

Verder voel ik me vreselijk de laatste tijd. Ik ben erg misselijk. Vooral 's morgens en 'avonds. Gister had ik zo'n zin in zuurkool, dus die heb ik gemaakt. Maar ik kreeg geen hap door mijn keel. :rolleyes: Het lijkt wel alsof ik helemaal blokkeer als ik eten zie of ruik. Lus nu ineens geen koffie meer, moet dan kokhalzen, terwijl ik vorige week nog schreef of het geen kwaad kon om kofie te drinken. Fijn al die symptomen, maar ik hoop echt dat ik van die misselijkheid af kom. Dit houd ik zo echt niet 9 maanden vol :cry: Maar men zegt dat het met 3 maanden wegtrekt, nou ik ken ook mensen die dus echt 9 maanden zo misselijk zijn geweest :(

In ieder geval hebben we wel gelukkig allemaal zo ongeveer dezelfde symptomen in dezelfde periode. Eerst was iedereen bang omdat we niks voelden en nu is iedereen misselijk hihi.

Sterkte allemaal!

Groetjes

8. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Vandaag geen bloedverlies meer gehad, gelukkig.
    Ben nu 7 weken, wat klinkt dat he!!!!
    Nu nog van mijn schimmelinfectie afkomen, want die jeuk is toch wel vervelend en genant.

Voor degene die dat nog niet weten, daar kun je je abonneren op het blad "wij jonge ouders" en het is helemaal gratis.

Succes voor de meiden die misselijk zijn.
    Tot gauw.

9. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    He fijn Melliemel, dat alles in orde was!!

Hope, ik hoop dat dat akelige bloed verder weg blijft hoor.

Alle misselijken onder ons: sterkte. Ik heb er zelf nog weinig last van en moet zeggen dat dat me dan ook wel weer bezorgd maakt!! Ik heb de laatste 2 dagen juist weer wat meer energie en denk dan:'t zal toch wel goed gaan???

Nou wij gaan morgen heerlijk een weekje luieren en uitrusten in Zeeland. Eigenlijk zouden we gaan duiken...... maar ja je moet wat over hebben voor een kleine.. dus dat wordt volgend jaar weer. Karin

10. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Alle nieuwelingen, welkom..
    Hope, gelukkig is het bloeden gestopt. En Meilliemel, blijf gezellig bij ons en babbel wat mee aan de overkant.

Vandaag ben ik met een collega die hoogzwanger is naar Kids Factory in Breda geweest. Jeetje wat zijn die duur.
    Waar halen aanstaande moeders zoveel poen bijeen. Lenen ze dat?
    Ik kan het me niet veroorloven. En de baby geniet er maar zo kort van.
    voorbeeld: klamboe voor 129 euro,ledikant 500 euro, muziek beertje 25 euro

Ik heb niets gekocht!
    Ik ben van plan om zelf creatief te zijn. Je kan al een klamboe kopen voor ongeveer 7 euro en zet er zelf wel wat vlindertjes/ sterrejes/ bloemetjes whatever, aan

Het was wel leuk om wat ideetjes op te doen.

11. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi hoi,

ja juut en mieltje dit was idd mijn plan hier ben ik begonnen zeg maar.
    enne duikster thnx, jij veel plezier met je weekje rust maar dat zal wel lukken denk ik.

en mieltje dat is toch eigenlijk ook het leukste een beetje je eigen ding ervan maken?

gr saskia

12. Melliemel, leuk om te horen. 8 weken klinkt al!

Duikster, leuke vakantie!

Hope, gelukkig is het bloeden gestopt. Ik duim dat het ook niet meer terug komt.

Ik ben deze morgend weer misselijk geweest en nu verschrikkelijk moe! Ik ga op de zetel liggen.

Groetjes,
    Saartje

13. angela

angela Actief lid

8 sep 2005
    120
    0
    0
    alle nieuwe decembermamas gefeliciteerd en geniet van
    jullie zwangerschap

hope ik hoop nu echt dat je nu geen bloedverlies meer
    hebt want dat geeft denk ik toch steeds een onrustig
    gevoel
    ik hoop ook dat je snel van die schimmer infectie af
    gaat komen want dat is echt vervelend he

ik heb sinds vanmorgen ook bloedverlies van de week was
    het bruin maar nu helder rood ben naar de gynecoloog
    geweest en moet morgen vroeg terug komen
    zelf denk ik dat het niet goed zit maar diep van binnen
    is er toch nog wel een klein beetje hoop
    groetjes angela

14. Yoda

Yoda Lid

7 apr 2006
    32
    0
    0
    Maastricht
    Hey Angela,

Heel veel sterkte morgen, ik duim voor je dat toch alles goed is. Dit soort momenten is altijd schrikken. Succes en sterkte, zal aan je denken.

15. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik duim ook voor je Angela!

Hope, hopelijk verlies je nu verder geen bloed meer meid.

Ik heb vandaag de hele dag stampende koppijn, heb geen aspirine genomen, ben toch een beetje huiverig om dit nu in te nemen. Ik hoop wel dat het morgen weer weg is.

Ayla, welkom bij de club!

Mellie; gewoon gezellig bij allebei de topics blijven, pik je van alle tips de beste eruit!

16. keizerin

keizerin Niet meer actief

Heel veel sterkte morgen Angela.
    Ik hoop zo voor je dat alles goed is.

17. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Bedankt meiden voor de opbeurende woorden.

@ Angela, succes morgen, ik zal voor je duimen dat alles goed is.

@karin, fijne vakantie, geniet er maar van.

@Molly, weet je wat helpt tegen hoofdpijn?
    Zwarte /sterke koffie met een theelepel citroensap.
    Mijn schoonmoeder haalt dit soort tips uit een boekje met huis tuin en keukenmiddeltjes.
    Het is het proberen waard toch?
    Je kunt er eventueel wat suiker bij doen voor de smaak, succes.

Slaap lekker allemaal, neem maar lekker jullie rust.
    Ik ga er zo ook in, truste.

18. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ga ik zo gelijk proberen Hope, thanx voor de tip!

Welterusten! Ik ga na Prison Break ook lekker mijn bedje in!

19. keizerin

keizerin Niet meer actief

Leuk is Prison Break hé.
    Ik heb al 19 delen gezien ;)

20. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Dan loop je flink voor Vales, zo lang is het nog niet bezig. Niks verklappen hoor!

Deel Deze Pagina