Goedenmorgen allemaal! Hier lekker geslapen en verder geen nieuws. @Noura: Oei oei, spannend hoor. Ik ben benieuwd of je kleintje er nu snel zal zijn. @Otje: Ja, wie weet wil ze je wel strippen, dat zou "fijn" zijn. Over dat overgeven: Phoe, dat zou ik niet weten. Ik weet wel dat je vlak voor je bevalling minder bevattelijk bent om ziek te worden, dus ik hoop dat dat bij jullie allemaal ook zo is.
Veraenroy: Gefeliciteerd met jullie dochter Jelina! Noura: Wat spannend allemaal en zeker nu je naar de tandarts moet... hoop dat het nog eventjes rustig blijft. Daphne: Fijn dat je een goede nacht hebt gehad! Die zijn redelijk zeldzaam bij jou de laatste tijd, toch? Zo, moet ff douchen en dan naar VK. DOEIDOEI!
Vera en Roy Van Harte Gefeliciteerd Met Jullie Lieve En Mooi Dochtertje, Mooie Naam Hoor En Die Foto Echt Een Poppetje. Het Staat Nu 10 Jongens - 6 Meisjes 16 Bevallen Nog 39 Bevallingen Te Gaan Jantien - 25 november - ? - normale ligging - ...... Debski - 27 november - jongen - normale ligging - 6 december - 50 cm - Jesse Melliemel - 30 nov/1 dec - jongen - normale ligging - 4 november - 43 cm - Orlando Lianne - 1 december - meisje - normale ligging - ...... Duikster - 5 december - jongen - normale ligging - 13 december - ? - Nick Batchie - 5 december - jongen - achterhoofd ligging - 17 november - 53 cm - Vishesh Juut - 6 december - ? - normale ligging - ....... Sidessa - 6 december - meisje - normale ligging - ...... Sellie - 7 december - meisje - normale ligging - 26 november - 51 cm - Ecrin Molly - 9 december - jongen - normale ligging - ...... JessicaD - 9 december - meisje - normale ligging - 23 november - ? - Inge Saar - 10 december - meisje - normale ligging - 5 december - 51 cm - Liene Ilonas - 10 december - jongen - normale ligging - 11 december - 51 cm - Julian Antonius Raomi - 10 december - jongen - normale ligging - ...... Vales - 11 december - jongen - normale ligging - ...... Marjan72 - 11 december - meisje - normale ligging - ...... lintjezuur - 11 december - ? - stuit ligging - ...... Nynke31 - 13 december - jongen - normale ligging - 30 november - 49 cm - Jiri Veraenroy - 13 december - meisje - normale ligging - 14 december - ? -Jelina Jolanda 13 december - jongen - normale ligging - 11 december - ? - Aaron Slingding - 14 december - meisje - stuit ligging - 3 december - ? - Kailynn Otje - 14 december - jongen - normale ligging - ...... Suusje76 - 14 december - jongen - stuit ligging - 7 december - ? - Mika ellenD - 15 december - ? - normale ligging - ...... Rabia - 15 december - jongen - normale ligging - 7 december - 47 cm - Jayron Arwen - 16 december- ? - normale ligging - Duckie - 16 december - ? - normale ligging - Natas26 - 16 december - jongen - normale ligging - 7 oktober - 38 cm - Colin Karina - 16 december - ? - normale ligging - Setje - 17 december - jongen - normale ligging - ....... nijn - 17 december - ? - normale ligging - ...... Lientje - 18 december - ? - normale ligging - ...... Debbie1988 - 18 december - jongen - normale ligging - ...... Doenka - 19 december - ? - stuit ligging - ...... patricia24 - 20 december - ? - normale ligging - ...... Manon - 20 december - meisje - normale ligging - ....... Eve - 20 december - jongen - normale ligging - ...... marjoleinch - 22 december - ? - normale ligging - ...... Bianca16 - 22 december - meisje - normale ligging - 6 december - 48 cm - Lynn Feitkifkim - 24 december - ? - normale ligging - ...... renaatje - 25 december - jongen - normale ligging - ...... gnessy21 - 25 december - meisje - normale ligging - ...... Lola - 25 december - meisje - normale ligging - ...... Mootje1985 - 26 - december - ? - normale ligging - ...... Robyn - 26 december - ? - stuit ligging - Neeltje - 26 december - jongen - normale ligging - ...... pascalina69 - 26 december - meisje - normale ligging - ...... Ayla - 28 december-meisje - normale ligging - ...... boogschuttertje - 28 december - ? - stuit ligging - ...... manuela6 - 28 december - ? - normale ligging - ...... charissa27 - 29 december - meisje - normale ligging - ....... essepes - 30 december - jongen - normale ligging - ...... Daphne - 31 december - jongen - normale ligging - ...... Noura - 31 december - jongen - normale ligging - ....... gogadow - 31 december - ? - normale ligging - ......
@Veraenroy: Van harte met de geboorte van Jelina! Wat een schatje zeg. Je moet je geen aansteller voelen hoor, omdat je om pijnbestrijding vroeg. Sommige hebben nu eenmaal meer pijn dan anderen! Ik hoop dat je een fijne kraamtijd hebt!
vera en roy wat een schatje, gefeliciteerd, en een aparte naam! nou ik ben weer terug van de tandarts. was een hoekje wat die er weer aan gezet heeft. ze waren heel voorzichtig met me, of ikwel goed lag enzo.. haha dat ga ik straks wel missen. nou mijn buik is wat rustiger, af en toe nog een harde buik. en wie zei dat nu, de bevalling begeleiden door tandarts of dierenarts.. haha ik moet er niet aan denken... weet je ayla, ik heb nog nooit echt een slijmprop verloren, dus weet ook niet echt hoe zo`n ding eruit ziet. ik vond dit maar iets raars. otje succes bij de vk! daphne heerlijk he? als je lekker slapen kan. nou ga even een kopje thee drinken, wasje draaien, en dierenarts natuurlijk.
Alleereerst: Vera en Roy: Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid! Echt leuk. En voel je niet rot om die pijnbestrijding. Is juist hartstikke goed dat dat er is voor als het nodig is ! leuk dat je al zo snel je verhaal post. @NOura: Hahaha, ik zie je al liggen bij de dierenarts . Ik ben benieuwd wanneer het voor jou door gaat zetten! @Debbie: Volgens mij moet je met misselijkheid wel opletten in combinatie met een hoge bloeddruk, dus dat is voor jou misschien nog wel even van belang Debby. En waar je ook mee op moet letten is als je het gevoel hebt dat ze boven in je buik een band heel strak aan trekken. Ik weet niet of je dat bedoelt met de pijn tussen je buik en borsten. Ik wil je niet verontrusten hoor, maar anders zou je misschien nog even met de verloskundige kunnen overleggen. @Otje: Ik hoop dat je man gelijk heeft! Ik ben de laatste paar dagen ook wat sneller misselijk en vooral de warme hap 's avonds krijg ik amper naar binnen. Alleen al van de geur word ik gek. En 's ochtends moet ik echt iets eten, want anders gaat het ook niet goed. En bij mij beweegt de baby ook minder. Niet eens echt minder vaak, maar minder hard. Het is meer duwen, dan dat het het nog echt echte flinke schoppen ofzo zijn. Maar dat kon zei de gynaecoloog gisteren, daar hoefde ik me geen zorgen over te maken. Ik ga zo maar eens even boodschappen doen. Eerst maar even een lijstje maken. Dat doe ik eigenlijk nooit, maar aangezien ik steeds de helft vergeet is dat misschien toch wel handig
@Vera en Roy: Proficiat en veel geluk gewenst met jullie dochtertje Jelina! Enne... maak je niet druk om die pijnbestrijding, daar is-ie voor! Een 'trauma' overhouden aan je bevalling of er met een negatief gevoel op terug moeten kijken is veel erger! Verder niet veel bijzonders hier. Ik slaap de laatste paar dagen zelfs weer beter, nu mijn gekneusde ribben minder pijn doen en ik ook weer op mijn zij kan slapen in plaats van alleen maar op mijn rug. Toch hoop ik stiekem heel erg dat ons kindje zondag (de 17e) geboren wordt. Vorig jaar heb ik namelijk een miskraam gehad en van dat kindje was ik op 17 december uitgerekend. Bovendien is dat ook onze trouwdag! Lijkt me dus wel mooi symbolisch... Goh, wat vervelend voor de dames die nu op het laatst weer misselijk worden en gaan overgeven! Ik heb tijdens de hele zwangerschap nog niet één keer overgegeven en ik hoop eerlijk gezegd dat dit zo blijft.... Groetjes, Lola
Goedemorgen allemaal! Ik ben duidelijk te laat uit bed gekomen, want ik krijg het alweer bijna niet meer bijgelezen. @veraenroy: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jelina. @lianne: ik hoop voor je dat ze je inleiden vandaag. Bij mij is alles rustig. Vannacht nergens last van gehad en nu ook niet. Ik hoop elke keer dat er eens wat begint, maar helaas. Ik heb het gevoel dat ik wel overtijd ga lopen, maar ja je weet het toch niet van tevoren natuurlijk. Gisteren op mijn verjaardagsvisite werd er al ingezet wanneer het geboren zou worden, ik hoop dat mijn moeder gelijk heeft, die zei dit weekend.... Zelf denk ik eerder tegen kerst.
Zo, kom net terug van de VK. Bloeddruk was prima (125/80) en qua gewicht zelfs een 1/2 kg afgevallen. Kindje ligt prima ingedaald dus nu is het afwachten wanneer het begint. Ik vroeg haar of ze eventueel wilde strippen... Nou, ze komt morgen overdag bij me thuis langs en dan gaat ze kijken wat ze kan doen. Even kijken hoe het er voor staat. Ze komt morgen tussen 10 en 15 uur... Wel fijn dat ze thuis langs komt. Ik hoef nu ook niet meer naar de praktijk. We maken morgen een nieuwe afspraak voor volgende week (als het nodig is). Ik ga even plat... net op de fiets geweest en tis echt maar een stukje maar merk nu wel dat ik hoogzwanger ben en dat het toch veel eist van mijn lichaam zeg. Ben echt supermoe nu. Tot later! Gr Otje Sorry dat ik even op niemand reageer... kom later terug...
hallo allemaal ik zie dat er al vele bevallen zijn en daar wil ik jullie ook van harte mee feliciteren. ik ben lang niet geweest maar ik ben ook erg ziek geweest. buikgriep gehad en koorts en overgeven. mijn kindjes zijn ook nog allebei jarig geweest en ook natuurlijk sinterklaas gevierd. nu zijn ze allebei naar school toe en kan ik weer een beetje tot rust komen. met de baby gaat alles goed. ze is al helemaal ingedaald en kan niet meer draaien. vandaag precies 38 weken alweer dus nog max 4 te gaan. ik volg jullie verhalen wel allemaal hoor. ik hoop dat er nog vele mooie en vooral gezonde baby bijkomen en dat ik zelf ook snel aan de beurt ben. groetjes charissa
Het is alweer een hele tijd geleden, maar hier ben ik dan weer. Ik ben heel erg weinig achter de computer. Vandaar dat ik niets van me heb laten horen. Mijn computer staat boven op zolder en ik ben helemaal gekneusd van onderen. Dus ik kan moeilijk trappen lopen. Maar goed hier even in het kort mijn bevalling. Op dinsdag 5 december om 05:30 begonnen de weeen. om 10:15 heb ik mijn vriend van zijn werk gebeld, de weeen kwamen toen om de 5 minuten. een half uur later was hij thuis en toen kwamen de ze al om de 3 minuten. om half 12 hebben we de vk gebeld die kwam om 12 uur. Toen had ik pas 4 cm ontsluiting. Ik moest maar even een uurtje ioonder de douche gaan, dan zou zij om 4 uur wel weer terugkomen. Was dat een tegenvaller...... Nou ik in bad, want de vliezen waren nog niet gebroken. Ik lag nog geen half uur in bad, toen de weeen in elkaar overgingen. Dit duurde ongeveer een kwartier en toen voelde ik dat ik mee ging persen. Mijn vriend heeft direct de vk gebeld en die kwam er meteen aan. Al met al bleek ik volledige ontsluiting te hebben en ik mocht gaan meepersen. Na 26 minuten persweeen en een knip is hij geboren. Kasper 3820 gram 50 cm
Oeps, ik moet voortaan echt eerder op gaan staan want op deze manier mis ik veel te veel @Molly: gisteravond was die kleine weer heel erg druk. Kon er niet van in slaap komen. Maar vanmorgen voelde ik em ook niet. Heb echt ff m'n best moeten doen om en wakker te maken. Maar toch beweegt ie weer veel minder heftig. Maar als ik het zo lees is dat bij meerderen van ons het geval. Van overgeven heb ik gelukkig geen last. Verlies alleen wel meer en dikker slijm. @Noura: dat klinkt idd als de slijmprop. Ben benieuwd of het nu snel op gang komt. Maarre...je bent eigenlijk nog helemaal niet aan de beurt @Vera: Gefeliciteerd en heel veel geluk met jullie Jelina! Wat een lief grietje! @Otje: fijn dat alles weer goed was! Nu op naar de volgende stap. @Jantien: Gefeliciteerd met Kasper! Fijn om weer iets van je te horen! Ik ga zo ff naar de stad m'n collega's opzoeken. Zal waarschijnlijk de laatste keer zijn met dikke buik. Willen jullie in de tussentijd niet al te veel schrijven hier
@Noura: Fijn dat het tanden-probleem ook weer is opgelost. @Otje: Wat een service, zo'n thuisbezoek. @Jantien: Van harte met de geboorte van Kasper! Het klinkt als een fijne bevalling.
Joepie, 2 nieuwe kindertjes! Jantien; gefeliciteerd met Kasper, fijn om weer van je te horen! Vera; gefeliciteerd met Jelina, klinkt niet echt als een fijne bevalling, dus schaam je zeker niet voor de pijnbestrijding! Otje, wat een luxe dat je niet meer naar de verloskundige hoeft, maar dat ze naar jou toekomt! Noura, dat klinkt inderdaad als je slijmprop! Wat betreft het misselijk zijn en overgeven; het vreemde is dat ik helemaal niet misselijk was, ik voelde me vanochtend juist goed en in ene voelde ik dat ik moest overgeven. Er kwam ook maar een klein beetje uit en daarna voelde ik me direct weer goed. Ik ga de laatste paar dagen wel heel moeilijk naar de wc, misschien heeft het daar mee te maken. Lola, dat hoop ik dan ook voor je dat het zondag komt, zou wel heel mooi zijn. Mijn beste vriendin haar zoontje wordt zondag 1 jaar. We grappen nu al dat onze kinderen straks op dezelfde dag jarig zijn, zou nu maar zo kunnen. Wel jammer, want dan kunnen ze nooit op elkaars feestje komen, of moeten we altijd overleggen wie het wanneer viert. Wel een leuk kereltje overigens, dus als ik er ook zo 1 mag krijgen, klaag ik zeker niet!
hoi meiden, ik heb niks bijgelezen , maar wel gezien dat karin en vera en jantien bevallen zijn; karin en man; GEFELICITEERD met jullie zoon nick vera en man; GEFELICITEERD met jullie dochter jelina jantien en man; GEFELICITEERD met jullie zoon kasper gr saskia
veraenroy: gefeliciteerd met jullie dochter. De meesten van jullie slapen slecht, maar ik kan jullie vertellen dat als de baby er eenmaal is, dit dus niet anders is Ik heb al 2 weken niet een nacht doorgeslapen. Sowieso 2 keer voeden 's nachts en als meneer tussendoor ook nog besluit te gaan huilen en liever bij mij wil liggen, dan ben ik ook weer wakker. Dus ik zou zeggen geniet nog van de rust Maar ik snap ook wel dat jullie heel graag je baby in je armen wilt hebben, dat had ik ook. Heb trouwens een draagdoek gekocht, van tricot-slen. Net uitgeprobeerd. Erg fijn ding hoor. Jiri vind het ook fijn. Ligt nu lekker te slapen na alweer wakker te zijn geworden tussen de voedingen. De baby-bag van premaxx vond ik geen fijn ding. Heb hem dus maar te koop gezet.
@Jantien: Gefeliciteerd met jullie zoon Kasper! Klinkt als een goede bevalling! Gaat alles goed met de kleine? De jongetjes zijn wel in de meerderheid hier! @Eve: Ja, je kunt de deur bijna niet meer uit, want dan mis je hier teveel
Kom op Lianne, Sidessa en Juut, nu is het jullie beurt en daarna kom ik! Jantien - 25 november - jongen - normale ligging - 5 december - 50 cm - Kasper Debski - 27 november - jongen - normale ligging - 6 december - 50 cm - Jesse Melliemel - 30 nov/1 dec - jongen - normale ligging - 4 november - 43 cm - Orlando Lianne - 1 december - meisje - normale ligging - ...... Duikster - 5 december - jongen - normale ligging - 13 december - ? - Nick Batchie - 5 december - jongen - achterhoofd ligging - 17 november - 53 cm - Vishesh Juut - 6 december - ? - normale ligging - ....... Sidessa - 6 december - meisje - normale ligging - ...... Sellie - 7 december - meisje - normale ligging - 26 november - 51 cm - Ecrin Molly - 9 december - jongen - normale ligging - ...... JessicaD - 9 december - meisje - normale ligging - 23 november - ? - Inge Saar - 10 december - meisje - normale ligging - 5 december - 51 cm - Liene Ilonas - 10 december - jongen - normale ligging - 11 december - 51 cm - Julian Antonius Raomi - 10 december - jongen - normale ligging - ...... Vales - 11 december - jongen - normale ligging - ...... Marjan72 - 11 december - meisje - normale ligging - ...... lintjezuur - 11 december - ? - stuit ligging - ...... Nynke31 - 13 december - jongen - normale ligging - 30 november - 49 cm - Jiri Veraenroy - 13 december - meisje - normale ligging - 14 december - ? -Jelina Jolanda 13 december - jongen - normale ligging - 11 december - ? - Aaron Slingding - 14 december - meisje - stuit ligging - 3 december - ? - Kailynn Otje - 14 december - jongen - normale ligging - ...... Suusje76 - 14 december - jongen - stuit ligging - 7 december - ? - Mika ellenD - 15 december - ? - normale ligging - ...... Rabia - 15 december - jongen - normale ligging - 7 december - 47 cm - Jayron Arwen - 16 december- ? - normale ligging - Duckie - 16 december - ? - normale ligging - Natas26 - 16 december - jongen - normale ligging - 7 oktober - 38 cm - Colin Karina - 16 december - ? - normale ligging - Setje - 17 december - jongen - normale ligging - ....... nijn - 17 december - ? - normale ligging - ...... Lientje - 18 december - ? - normale ligging - ...... Debbie1988 - 18 december - jongen - normale ligging - ...... Doenka - 19 december - ? - stuit ligging - ...... patricia24 - 20 december - ? - normale ligging - ...... Manon - 20 december - meisje - normale ligging - ....... Eve - 20 december - jongen - normale ligging - ...... marjoleinch - 22 december - ? - normale ligging - ...... Bianca16 - 22 december - meisje - normale ligging - 6 december - 48 cm - Lynn Feitkifkim - 24 december - ? - normale ligging - ...... renaatje - 25 december - jongen - normale ligging - ...... gnessy21 - 25 december - meisje - normale ligging - ...... Lola - 25 december - meisje - normale ligging - ...... Mootje1985 - 26 - december - ? - normale ligging - ...... Robyn - 26 december - ? - stuit ligging - Neeltje - 26 december - jongen - normale ligging - ...... pascalina69 - 26 december - meisje - normale ligging - ...... Ayla - 28 december-meisje - normale ligging - ...... boogschuttertje - 28 december - ? - stuit ligging - ...... manuela6 - 28 december - ? - normale ligging - ...... charissa27 - 29 december - meisje - normale ligging - ....... essepes - 30 december - jongen - normale ligging - ...... Daphne - 31 december - jongen - normale ligging - ...... Noura - 31 december - jongen - normale ligging - ....... gogadow - 31 december - ? - normale ligging - ......