december 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door duikster, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Goh wat leuk, weer een aantal nieuwe babys erbij! Gefeliciteerd nieuwe mama's!

Hier alles goed. Ben al niet meer zo sjaggo als vanmiddag. Ik kijk toch wel erg uit naar morgen... dan gaat de VK (proberen) me te strippen en hoop zooo dat het helpt!

Zo, ik ga lekker vroeg naar bed... even nog boekje lezen en dan lekker slapen.

Veel groetjes Otje

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hallo, ik probeer natuurlijk om mijn vrouw ook een beetje op de hoogte te houden van hoe het hier allemaal gaat, dus ik lees af en toe mee. Nick en mama maken het goed, hij drinkt goed en mama herstelt ook goed.

@Debbie: Bij ons was het eigenlijk ook de bedoeling om thuis te bevallen en ook wij zijn overgedragen aan het zkh. Toch is onze eigen vk er gewoon bij geweest. De vk van het zkh leidde de bevalling maar het meeste heeft onze eigen vk gedaan. Vraag maar aan je vk of dat kan volgens mij wel.

Groet,

Nick, Duikster en Frank

3. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Hoi meiden, Ik kom even tussen vallen....

Jantien: Gefeliciteerd met de geboorte van Kasper! Geniet maar lekker van de kraamtijd meid. Ben blij dat alles goed is gegaan. Doe maar rustig aan en gun jezelf de tijd om te herstellen!

Veel liefs Sal (novembermama)

4. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hallo Allemaal,

Hier een best slechte nacht achter de rug, heb alweer veel hoofdpijn helaas. Moet om 09.45 in het ziekenhuis zijn, ik laat jullie weten zodra ik meer weer en als ik moet blijven dan sms ik EVE meteen.

Groetjes

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    @Setje: Van harte met de geboorte van Jayden. Wat een schatje!

@Doenka: Van harte met de geboorte van Stan!

@Suusje: Goed te horen dat alles goed gaat met de kleine. Wat balen zeg, mag je gaan persen, krijg je toch nog een keizersnede. En dan ook nog griep in je kraamperiode. Ik hoop dat het allemaal snel beter gaat.

@Lintjezuur: Van harte met de geboorte van Sven!

@Man van Duikster: Wat goed dat je ons op de hoogte houdt! Blij te horen dat alles goed daar. Heel veel groetjes voor Duikster en ik hoop dat ze snel weer op de been is.

@Debbie: Succes in het ZH en we horen het strakjes wel!

Nou ik heb best goed geslapen. Wel vier plasjes gedaan, maar goed, als je moet dan moet je. Vanmiddag ga ik naar mijn paard en heb mijn ingelaste slaapje (van 12 tot 14) maar even verzet naar 11 tot 13. De auto staat in de garage en die moeten we van tevoren nog ophalen en ook nog boodschappen doen. Slaapje is dus geen overbodige luxe.

6. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Goeiemorgen!

Debbie: Als je dit nog leest, succes int ZKH!

Daphne: Lekker rustig aan doen hoor!

Tis nu 9.30 uur... ergens tussen 10 en 15 uur komt de VK... ik hoop eigenlijk zooo erg op goed nieuws! Misschien wel TE erg... :(

Gr Otje

7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    even gauw want ik moet de kleine in bad gaan doen anders kom ik met de voeding klem te zitten.

Setje, gefeliciteerd met je zoon Jayden

Doenka, gefeliciteerd met Stan

Lintjezuur, gefeliciteerd met Sven

Geniet van jullie kleine en de kraamtijd!

8. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Oh ik geniet er met volle teugen van!

Wat is het leuk om moeder te zijn.
    Ik ga ook even een plaatje van mijn kanjertje plaatsen in mijn fotoalbum.

De jongens zijn in december wel in overvloed zeg.

Allemaal bedankt voor de felicitaties en diegene die nog moeten.......
    SUCCES en veel plezier.

9. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Nou, ik loop weer onwijs achter!

Voor alle mama's: Van harte gefeliciteerd met jullie knulletjes! Geniet ervan! En wat een mooie foto's allemaal!

@Otje: Ik hoop met je mee! Ben benieuwd of het strippen gaat helpen.
    @Daphne: Sinds ik aan die middagdutjes gewend bent vind ik het heerlijk. Ik slaap niet altijd, als ik niet moe ben pak ik een boek.
    @Debbie: Ik ben benieuwd hoe het in het ziekenhuis is/was. Hoop dat je bloeddruk een beetje gedaald is, maar gezien de hoofdpijn lijkt het er niet op. En jouw gezondheid en die van jouw kindje zijn nu het belangrijkst, dus als het uiteindelijk een ziekenhuisbevalling wordt kun je je daar het best maar gewoon op instellen. Ik ga zelf ook in het ziekenhuis bevallen en vind het juist een fijn gevoel. En ik vind ze super vriendelijk en meelevend in het ziekenhuis. En inderdaad, nu volledige rust nemen!
    @Man van Duikster: Leuk dat je ons op de hoogte houdt. Fijn dat het allemaal goed gaat.
    @Raomi: Ben benieuwd of het voor jou doorzet.

Nou, er is weer een baby jarig vandaag :D . Die van mij. Maar volgens mij gaat hij/zij niet geboren worden vandaag hoor. Ik zie het althans nog niet gebeuren, maar het schijnt dat dat soort dingen snel kunnen veranderen ;) . We zullen wel zien. Ik heb vannacht in ieder geval heerlijk geslapen, tot half 10 vanochtend! En maar drie keer eruit geweest om te plassen. Wat een genot.

10. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Man van Duikster: Fijn om te horen dat alles goed gaat met Karin en Nick! :D

@Debbie: Hopelijk horen we straks iets van je via het forum en niet via sms want dan ben je tenminste weer lekker thuis.

@Otje: tussen 10.00 en 15.00. Jeetje, das lang wachten. Maar hoop voor je dat het het wachten waard is!

@Jantien: wat heeft Kasper een mooie indringende blik in z'n ogen!

@Duckie: weer zo eentje die z'n verjaardagscadeautjes niet leuk genoeg vindt... :D

11. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    @eve
    Ja die blik heeft hij heel erg indringend.
    Prachtig gewoon, en hij lacht ook al een heel klein beetje.

Ik was ivm 10 dagen overtijd helemaal voorbereid op een kindje met een droog verschrompeld velletje.
    Nee hoor hij is helemaal gaaf, zonder verdroging of pukkeltjes of wat dan ook.

Ik ben ECHT trots!

12. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Jantien: is het overigens waar dat babies die goed volgroeid zijn beter doorslapen 's nachts? Of merk jij daar weinig van?

Enne...tijdje niks gehoord van Lianne. Die zal haar baby nu eindelijk wel aan het knuffelen zijn :D

Lees net dat de 1e januari beeb is geboren. Oeps, straks gaan ze ons daar nog inhalen :(

13. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    @ @Jantien.. dat is nog geen echt lachen meid, dat zijn stuipjes maar wel lief hé ;) Wacht maar tot ie echt gaat lachen dat is meestal zo rond de 6 weken, kan eerder of later zijn hoor, dan zie je het verschil wel.

@Eve volgens mij maakt dat voor slapen niet uit hoor, ze drinken vaak beter en hebben iets betere reflexen maar slapen verschilt per kind of die nou vroeger of later geboren is... helaas anders had ik lekkere slapertjes gehad en ze sliepen allebei pas door met 7 mnd.

Ik heb vandaag weer eens veel te veel gedaan, en dat terwijl mn man weg is maar moest naar de uitvoering van mn zoons toneel dat kon ik echt niet laten schieten ik mis al zo veel. BEn daarna nog even naar de hema geweest want had echt nieuwe slips nodig, niets wat ik had zat meer lekker was echt verschrikkelijk ik kan niet meer tegen naadjes enz deed gewoon pijn. Maar mn zoon heeft ze gevonden hoor... riep hij door de winkel "maaaahaam hier zijn dikke onderbroeken!" :oops: :)
    Erg toch alleen maar omdat ik zei dat ik nieuwe broekjes nodig had omdat mn buik te dik word... Die dikke onderbroeken bleken dus wangerschapsbroeken te zijn... dat kind heeft ook altijd alles door
    ;)

hihi begin ineens te lekker heb ik bij de vorige nooit zo vroeg gehad... moet dus maar vast zoogcompressen in gaan slaan, staks even manlief op pad sturen als die nog op tijd thuis is want volgens mij is hij vergeten dat het al weer zaterdag is... er moeten nog boodschappen gedaan worden voor het weekend.. maar ja de ah is langer open dan maar maandag compressen halen.

Ik ga nu even rusten hoop dat ik het trek vandaag anders moet ik straks de buuf nog inschakelen en ik vraag al zo makkelijk om hulp :rolleyes:

14. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    haha dat méén je niet!!!! :confused:

15. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Nog nieuwe baby's? Geloof het niet he, wel weer een jarige die er nog niet is zag ik!

Otje; Ik hoop voor je dat het werkt meid.
    Jantien; Mooi mannetje hoor, inderdaad hele mooie ogen!
    Debbie; Succes vandaag

Ik ben vandaag niet zoveel online denk ik, we gaan wat dingetjes halen. Dus niet denken dat ik lig te bevallen, want die hoop heb ik zelf ook al opgegeven! Maandag gaat mijn vriend de verloskundige bellen om duidelijke afspraken te maken, ik word er namelijk helemaal zenuwachtig van dat ze nog geen afspraak willen maken om eind van de week in te gaan leiden. Ik wil duidelijkheid en ik wil volgende week gewoon uiterlijk mijn kindje vasthouden en er kerst mee vieren. Ik ben dan 42 weken, dus lijkt me niet te veel gevraagd. De slijmprop die ik woensdag ben verloren heeft ook nog niet veel opgeleverd, wat harde buiken, maar die kenden we al!

Lianne, hoe is het met je?

Juut, begint er bij jou al wat?

Nietje, heeft het bij jou al doorgezet?

16. Raomi

Raomi Actief lid

4 mei 2006
    130
    0
    0
    Hier heeft niks doorgezet.....wel heb ik veel afscheiding, misschien dat de slijmprop onderweg is.....

Ik hoopte zelf op 17 december, dus afwachten. Ben net even teruggebeld door de vk, hoe het gaat, wat een service he! Ik moest rustig aan doen vandaag, dus heb net even gekeken hoe mijn paardje gereden werd, en ben nu door vriendlief verbannen naar de bank. Hij brengt zo een bakje thee en gaat dan de keukenkastjes poetsen! Lief he!

Succes iedereen die naar het ziekenhuis moeten!

@ Molly, ik kan het echt vergeten dat ik voor de kerst wordt ingeleid, op z'n vroegst de 27e....hoop dat ze voor jou wel wat sneller zijn.....we zijn ongeveer even ver overtijd zag ik.

17. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Hij lacht en grinnikt als hij slaapt vooral.
    En idd als hij wakker is is het meer een grimmas dan een lach.

En of hij een doorslaper is?

Tja hij krijgt om 21:00 ongeveer een voeding, dan komt hij om 02:00 weer en dan weer rond half 6 a 6 uur.

Ik vind dat best een doorslaper voor nog geen 2 weken. Dit deed hij al sinds dag 4. :D

In de middag is hij heel rommelig dan komt hij soms al na 1,5 uur weer en soms denkt hij na een volle buik na 30 minuten dat het toch niet genoeg was. :(

Ach zolang hij er goed uitziet, goed plast en poept en zo gelukkig blijft kijken, dan vind ik het allemaal niet erg. :)

18. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    De VK is nog niet geweest... even afwachten nog... ben al lang blij dat ze komt! :D

Jantien: Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met jou en je kleine mannetje. Hij ziet er schattig uit! Mooi kindje!

Raomi: Ik had net ook superveel afscheiding ineens! Was maar goed dat ik een inlegkruisje om had. Ook voelt mijn buik vandaag wat onrustiger aan lijkt het wel... Maar wil bij mezelf geen valse hoop kweken...

Molly: Groot gelijk dat je afspraken wil maken met de VK! Want dat wachten en wachten... Mijn VK zei laatst: Je wordt gewoon met 42 weken ingeleid als het er nog niet is... dat is 28 december. Hoop dat ie eerder komt uit zichzelf. En die van jou ook he!

Duckie: Flink hard "happy birthday" zingen voor baby! Wie weet helpt het. Die van mij had geen zin in op zijn verjaardag te komen...

Eve: Ohnee toch, de 1e januaribaby al een feit? Nou, januarimama, van harte gefeliciteerd maar ik wil ook nog even! :)

Groetjes van Otje

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik ben ook benieuwd wat de vk zegt vandaag. en wie weet ;)

de eerste januari baby, haa ja het is natuurlijk ook al bijna januari. wie weet gaan er nog wel meer komen.

jantien wat een prachtig heerlijk knulletje zeg, en wat fijn dat die het zo goed doet.

nou ik heb weer een heerlijke nacht achter de rug, het lijkt wel of ik er steeds minder uitmoet om te plassen, vandaag 1x om 6.30.
    verder wat lichte buikpijn onderin, maar is constant, dus niet een met tussenpozen zoals weeen. mischien zijn het de darmen ook wel.

ik ben benieuwd of er nog wat te gebeuren staat voor iemand vandaag. maar ga het zeker in de gaten houden.

ik wou vandaag nog lekker naar de stad, even naar de kerstmarkt. nou het is hier met bakken aan het regenen.
    dan maar even een pizza maken daar heb ik echt zin in.

gister trouwens een brief van de belasting, dachten we alles nu eindelijk geregeld te hebben (hun hadden een fout gemaakt) krijg ik een brief dat ik mijn inkomen niet heb ingevuld, dat ze dat nu opnieuw gaan bekijken. terwijl ik er inmiddels al meerdere keren naar toe ben gereden, en ik ook al de voorlopige teruggaaf heb gehad... jaaaa gebaseerd op mijn inkomen. dus nu gaan ze weer lopen rommelen. wat een stelletje clowns zeg. maar het fijne is dat ik voor 4 januari moet contact opnemen. als ze maar niet denken dat ik weer hun kant op ga komen. lekker zo nog even stressen.

20. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Nou, de VK is net geweest.... Helaas... ze heeft niet kunnen strippen. De baarmoedermond is al wat korter aan het worden maar ligt nog te ver naar achteren... :( Ze komt nu a.s. donderdag 21 dec opnieuw langs om te kijken hoe het ervoor staat. Als er dan niets gebeurd moet ik die vrijdag 22 dec naar het ziekenhuis voor extra controle omdat ik dan al een eindje overtijd ben. Ze maken dan een CTG en kijken naar het vruchtwater enzo. In principe wordt ik pas ingeleid met 42 weken... of het moet zo zijn dat ze het verstandiger vinden voor het kindje om het eerder te halen. Dan wordt het weer een ander verhaal.
    Ze zei ook nog dat het best kan dat ik vandaag nog wat slijm en bloedverlies heb vanwege het onderzoek net.

Gr Otje

Deel Deze Pagina