december 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door duikster, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    @Arwen en vriend: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!
    @Lianne: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!
    Eindelijk weer eens wat meiden voor de statistieken... ;)
    @Karin: welkom thuis/terug! Viel de keizersnede je mee? Mij niet echt, ben vandaag pas weer echt op de been!
    @Duckie: sterkte!
    @Eve: sterkte!
    @Noura: ik zou ook niet meer gaan. Ik heb ook een sinterklaasfeestje van mijn werk aan mij voorbij laten gaan...

Ik heb nog enkele fotootjes van Mika geplaatst.
    Alles gaat hardstikke goed, hij groeit goed en is een fijn en tevreden ventje. Gaf geen krimp met het hielprikje, stoere jongen he?!

Heb alles weer bijgelezen en hoop binnenkort wat meer tijd voor het forum te vinden.

Groetjes Suusje

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    @Saar en Suusje: Wat een lieve foto's weer. En Saar, wat een hoop haar heeft Liene, schattig zeg.

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Suusje: leuk om nog meer foto's te zien :D

Enne...ik verlies de hele dag tijdens het afvegen kleine stukjes bruin taai slijm. Kunnen dit stukjes slijmprop zijn?

4. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Dank je wel allemaal. Jullie hoeven je niet te verontschuldigen hoor, ik weet hoe snel je soms over iets heen leest en je kunt ook niet overal op reageren ;)

@Eve: Ik heb geen idee! Spannend!
    @Saar en Suusje: Liefffff, die foto's!
    @LIanne: Fijn dat het zo goed gaat!
    @Vales: Fijn dat het gewoon allemaal goed is. Het overtijd gaan geeft mij ook een onrustig gevoel.
    @Eve: Dubbel he, dat dood en geboorte soms zo dicht bij elkaar liggen. Heel herkenbaar voor ons op dit moment. Triest eigenlijk.

Ik ben enorm sjaggie vanavond :cry: ! Had zo gehoopt dit weekend te bevallen, maar er is gewoon weer een week voorbij. En ik mag helemaal niet klagen hoor, want ik ben pas net over tijd, maar ik ben het gewoon even helemaal beu. Wil lekker van die kleine genieten. Heb ook niet zoveel meer om handen nu, dus heb het idee dat ik echt zit te wachten. Maar volgens mij zijn er nog een paar van jullie eerst aan de beurt ;) .
    Misschien moet ik ook maar eens proberen er wat minder mee bezig te zijn.

5. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Ja Eve dat zijn waarschijnlijk stukjes slijmprop... ;) Nog eventjes dus!

Lianne wat fijn dat je bv zo goed gaat, ja krampjes zijn vervelend maar gaan vanzelf over en veel kun je er volgens mij niet aan doen. De kleine lekker bij je dragen helpt volgens mij nog het beste.

Suusje idd een stoere vent hoor! Wees maar lekker trots op hem :D

Ik las trouwens laatst dat je door inwendig onderzoek ook je slijmprop kunt verliezen moest gelijk aan Molly denken, jij had toch je slijmprop verloren na inwendig onderzoek? Dan verliest het dus zijn "voorspellende gave" en kan je niet weten of je bevalling aanstaande is of niet.

Nou heb net een ellendige dag en avond toch nog goed afgesloten. Ben de hele dag dus ellendig en daarna zelfs nog moeten spugen... als je denkt dat het niet erger kan weet je wel :rolleyes: Daarna heeft mn lief het bad voor me vol laten lopen, kaarsjes aan mn spullen klaargelegd en na het bad me gemasseerd, dus nu gaat het wel weer. Ik hoop dat ik me morgen weer wat beter voel, voel me nu zo'n zeikerd af en toe maar goed hij begrijpt het gelukkig allemaal wel hij ziet ook dat het zo niet al te lang meer moet duren maar wat doe je eraan hé. Ik zal nog wel minstens 3 weken zo door moeten vrees ik, maar denk wel dat ik donderdag de vk even laat kijken hoe het ervoor staat. Dat is de vorige keren nooit gedaan, toen keken ze pas laat en was ik al ruim 7 cm ontsloten. Heb eigenlijk nooit geweten wanneer ik 3 cm was of zo wat je vaak leest en hoort... ik hoefde nooit zo lang in spanning te wachten tot vo gelukkig.

Nou ga zo weer eens slapen voor de verandering maar moet ff herstellen van dit griepje merk ik, pakt me toch vrij hard aan. Ik kan me niet eens meer concentreren op mn haakwerk of zo er komt echt niets meer uit mn handen lig hier maar wat voor me uit te staren en daar word ik ook lekker lamlendig van..

Eve trouwens nog iets gehoord van Debbie?

Welterusten!

6. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Hee wat ik net toch lees!

Nou nog 1 erbij dus!!

7. Meiden die al bevallen zijn: Van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes.

Meiden die nog moeten: Het zijn de laatste loodjes, maar het wachten is het echt waard.

Lfs Kelly

8. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Pff, kan niet slapen van het maagzuur, dus zit weer lekker beneden met een kop melk. Ben vandaag uitgerekend, maar heb er een hard hoofd in. Ik voel helemaal niets.

9. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    @Lientje: Hihi, ik zie je berichtje net binnen komen, ik ga nu afsluiten en ook zo lekker proberen te slapen!

Ik ken die zuuraanvallen, gek kan je er van worden, heb je geen rennies in huis?!?

En dat je niets voelt, hoeft helemaal niets te betekenen hoor, het kan zo ineens beginnen!
    Maar ook ik heb erop het moment een hard hoofd in, heb zelfs nu even het idee dat die buik nooit meer weggaat en dat beebje lekker voor altijd blijft zitten! Maar goed net wat ik zeg, het begint ineens!

Nou, probeer lekker na je melk te slapen, want dat heb je toch hard nodig! Heb je Lavendel in huis? Druppel daar wat van bij je hoofdeind (twee druppeltjes) wordt je rustig van en wie weet werkt het en val je lekker inslaap! Druppel het ook iedere dag bij mijn dochter in bed, vergeet het steeds bij mezelf te doen, maar deze avond heb ik het wel gedaan!

Nou, ik ga zo lekker slapen, weltrusten voor iedereen en voor degene die liggen te bevallen of beizg zijn met rommelen succes!

10. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Dank je voor de tips Karina. Heb ze helaas niet in huis, maar kan ze altijd nog kopen mocht het de komende week zo blijven.

11. nijn

nijn Lid

28 apr 2006
    99
    0
    0
    Hier alleen gisteravond wat licht gerommel.
    Verder niets te melden.

12. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

@Ayla; het weekend is voorbij en nog geen baby hier ;)
    Zoals jullie weten was ik woensdag mijn slijmprop verloren. Nou ik ging gisteravond nog even plassen voor ik naar bed ging, zat me daar toch een slijmprop in mijn onderbroek :oops: Daar was die van woensdag niets bij! Ik denk dat ik m nu dus pas helemaal kwijt ben. Zou het dan toch 1 dezer dagen gaan gebeuren? Gisteren had ik een verjaardagsfeestje van mijn vriendins zoontje, hij werd 1. Wat is hij verwend zeg, ze vond het zelf geloof ik ook een beetje overdreven. Hij was zelf ziekig (de 6e ziekte, ik had er nooit van gehoord, maar blijkt echt te bestaan), dus hij zat er een beetje pips bij, maar uiteindelijk vond hij het toch allemaal wel leuk. er waren nog meer kleintjes en het was echt heel gezellig. Kreeg natuurlijk veel opmerkingen, van jezus zit ze nog met die buik tot o leuk je krijgt vast een kerstkind (is dat leuk dan?). Ik kon het goed hebben gelukkig en iedereen leefde mee, vooral de moeders van jonge kinderen. Ik was wel de enige in het gezelschap trouwens die zover overtijd liep. Maar nu ik die mega slijmprop ben verloren heb ik er weer iets meer vertrouwen in. Mijn vriend gaat straks trouwens de verloskundige bellen. Ik heb een hele waslijst met punten aan hem meegegeven, ben benieuwd wat er uitkomt!

13. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Nietje en man; gefeliciteerd met de geboorte van Emir!

Jantien - 25 november - jongen - normale ligging - 5 december - 50 cm - Kasper
    Debski - 27 november - jongen - normale ligging - 6 december - 50 cm - Jesse
    Melliemel - 30 nov/1 dec - jongen - normale ligging - 4 november - 43 cm - Orlando

Lianne - 1 december - meisje - normale ligging - 15 december -... -Dimphy
    Duikster - 5 december - jongen - normale ligging - 13 december - .. cm - Nick
    Batchie - 5 december - jongen - achterhoofd ligging - 17 november - 53 cm - Vishesh

Juut - 6 december - ? - normale ligging - .......
    Sidessa - 6 december - meisje - normale ligging - ......
    Sellie - 7 december - meisje - normale ligging - 26 november - 51 cm - Ecrin
    Molly - 9 december - jongen - normale ligging - ......
    JessicaD - 9 december - meisje - normale ligging - 23 november - .. cm - Inge
    Saar - 10 december - meisje - normale ligging - 5 december - 51 cm - Liene

Ilonas - 10 december - jongen - normale ligging - 11 december - 51 cm - Julian Antonius
    Raomi - 10 december - jongen - normale ligging - ......
    Nietje - 10 december - jongen - normale ligging - 16 december - Emir
    Vales - 11 december - jongen - normale ligging - ......
    Marjan72 - 11 december - meisje - normale ligging - ......
    lintjezuur - 11 december - jongen - stuit ligging - 13 december - .. cm - Sven
    Nynke31 - 13 december - jongen - normale ligging - 30 november - 49 cm - Jiri

Veraenroy - 13 december - meisje - normale ligging - 14 december - .. cm -Jelina
    Jolanda – 13 december - jongen - normale ligging - 11 december - .. cm - Aaron
    Slingding - 14 december - meisje - stuit ligging - 3 december - .. cm - Kailynn
    Otje - 14 december - jongen - normale ligging - ......
    Suusje76 - 14 december - jongen - stuit ligging - 7 december - .. cm - Mika
    ellenD - 15 december - ? - normale ligging - ......
    Rabia - 15 december - jongen - normale ligging - 7 december - 47 cm - Jayron
    Arwen - 16 december- meisje - normale ligging - 15 december - … - Myrthe
    Duckie - 16 december - ? - normale ligging - ……
    Natas26 - 16 december - jongen - normale ligging - 7 oktober - 38 cm - Colin
    Karina - 16 december - ? - normale ligging - ……
    Setje - 17 december - jongen - normale ligging - 14 december - 50 cm - Jayden
    nijn - 17 december - ? - normale ligging - ......
    Lientje - 18 december - ? - normale ligging - ......
    Debbie1988 - 18 december - jongen - normale ligging - ......
    Doenka - 19 december - jongen - stuit ligging - 15 december - .. cm - Stan
    patricia24 - 20 december - ? - normale ligging - ......
    Manon - 20 december - meisje - normale ligging - .......
    Eve - 20 december - jongen - normale ligging - ......
    marjoleinch - 22 december - ? - normale ligging - ......
    Bianca16 - 22 december - meisje - normale ligging - 6 december - 48 cm - Lynn
    Feitkifkim - 24 december - ? - normale ligging - ......
    renaatje - 25 december - jongen - normale ligging - ......
    gnessy21 - 25 december - meisje - normale ligging - ......
    Lola - 25 december - meisje - normale ligging - ......
    Mootje1985 - 26 - december - ? - normale ligging - ......
    Robyn - 26 december - ? - stuit ligging - ……
    Neeltje - 26 december - jongen - normale ligging - ......
    pascalina69 - 26 december - meisje - normale ligging - ......
    Ayla - 28 december-meisje - normale ligging - ......
    boogschuttertje - 28 december - ? - stuit ligging - ......
    manuela6 - 28 december - ? - normale ligging - ......
    charissa27 - 29 december - meisje - normale ligging - .......
    essepes - 30 december - jongen - normale ligging - ......
    Daphne - 31 december - jongen - normale ligging - ......
    Noura - 31 december - jongen - normale ligging - .......
    gogadow - 31 december - ? - normale ligging - ......

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Goedemorgen allemaal,

Molly: Ben benieuwd of er nu toch iets bij je gaat beginnen nu je (nog eens) de slijmprop verloren bent!? Ik hoop het voor je. Enne... nee, een kerstkindje is helemaal niet zo leuk. Zeker niet voor hem/haar zelf later. Maar ja... als het zo is... helaas...
    Weet je trouwens al wanneer je uiterlijk wordt ingeleid?

Lientje: Probeer rennies. Ik heb ze ook want heb ook veeeeeeeeeeeel last van zuur. Doet echt pijn soms...

Nietje: Gefeliciteerd met je ... ja sorry heel stom maar weet niet of Emir een jongens of meisjesnaam is... :oops: Geniet ervan in ieder geval!

Ayla: Beterschap hoor! En je mag best even lekker zeiken hoor. Doen we allemaal wel eens he? ;)

Duckie: Wat erg van je oom! Heel veel sterkte voor jou en je familie.

Saar: Wat is je dochter een snoesje zeg! Heerlijk!

Eve: Wat een moeilijke tijd ook weer in jou familie... Sterkte hoor.
    Enne... verlies je nog (bruin) slijm? Of is t weer gestopt?

Hier is het rustig... alweer 4 dagen overtijd en niks aan de hand. Vannacht wel pijnlijke harde buik maar das niks nieuws meer. Heb ik steeds met draaien enzo. Volgens mij moet ik gewoon geduldig afwachten tot 28 december... vind het wel moeilijk...
    Gisteren zijn we eventjes gaan shoppen hier in de buurt, even lekker de aandacht afleiden. Het was gezellig en nog even lekker geluncht ergens. Alleen toen ik 's avonds thuis kwam was ik supermoe... was even op bed gaan liggen en mn man was beneden bij mn dochter. Op een gegeven moment kwam ie naar boven vragen hoe het ging en moest toen weer zooo huilen. Pfff... hormonen en spanning vooral. Daarna lucht het wel op maar moet gewoon steeds huilen zeg. Ook gisteren bij het shoppen, hardstikke leuk maar wat zie je? Ja, vrouwen met kinderwagens en lieve kleine babys. IK WIL OOK! :( Ik weet dat het nog maar eventjes duurt maar de dagen zijn nu zo lang voor mij. Bah bah. :(

Vanochtend gaat het wel weer iets beter. Vandaag nog maar wat dingen in huis doen enzo. Beetje rustig aan...

Groetjes Otje

15. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Erg he Otje, maar huil het er maar lekker uit hoor, dan ben je het kwijt. Mijn vriend gaat om 9 uur bellen, dus dan laat ie het mij weten en dan zal ik het uiteraard hier ook even melden (van het inleiden). Ik hoorde gisteren ook een eng verhaal (met goede afloop hoor!). Het nichtje van mijn vriendin was gisteren uitgerekend en afgelopen week had ze ontzettende buikpijn. Bleek ze een blindedarmonsteking te hebben die er acuut moest worden uitgehaald. Lekker eng he met zo'n baby in je buik. Gelukkig is het allemaal goed gegaan en de baby zit nog in de buik.

emir is trouwens een jongetje zag ik op een andere site!

16. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Nietje: Gefeliciteerd met Emir!

Hier een erg onrustige nacht gehad. Veel slijm met wat bloed er door heen verloren. Dus niet echt een prop. Verder vanaf 4.00 om de 8 a 10 minuten rugweeen. Ze zijn wel pijnlijk maar worden nog niet erger. Heb om 12.00 eigenlijk een afspraak bij de vk maar als het zo blijft ga ik wel bellen dat ik niet naar ze toe kom.

17. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Goedemorgen deze morgen!

@Lientje: Ik zou toch rennies halen. Allereerst onderbreekt het je nachtrust niet en die heb je hard nodig nu. Ten tweede is maagzuur in je slokdarm niet goed voor je en je kunt er zelfs een maagzweer van krijgen.

@Molly: Ik heb gehoord dat je lichaam na het verliezen van de slijmprop een nieuwe aan kan maken. Wellicht ben je van de week een deel verloren en is het andere deel weer aangevuld. Ik hoop voor je dat het nu echt snel gaat beginnen. Enne.... dat is schrikken zeg, van het nichtje van je vriendin. Phoe, gelukkig is alles goed gegaan.

@Nietje: Van harte met de geboorte van Emir!

@Otje: Hehe, je nieuwe onderschrift. Meis: haastige spoed is zelden goed! Vannacht weer wat menstruatiekramp en moest WEER meteen aan jou denken :p

@Eve: Je slijmprop kan ook "verslijmen" en er zo uitkomen, dus wellicht ben je hem wel verloren. Misschien kun je even onder de douche gaan staan, kijken of ze dan heftiger worden. Ik hoop voor je dat het is begonnen, dan heb je bijna je kleintje in handen. Mocht het inderdaad begonnen zijn: succes en zet m op!

Hier niks te melden eigenlijk. Om 10.15 uur moet ik bij de gyn zijn. Owja, heb nog wel duimen nodig voor mijn bloeddruk, dus als jullie tijd hebben...

18. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    O Eve, wat spannend! Maarre, je bent eigenlijk nog niet aan de beurt he!

Mijn vriend belde net en ik ben dus nog niets wijzer. Woensdag op controle en dan maken ze een afspraak met de gynaecoloog (in diezelfde week) en hij/zij bepaalt pas wanneer het gaat gebeuren. Nog steeds geen duidelijkheid of afspraak met de gynaecoloog dus. De tranen zitten nu dus weer even erg hoog, want dit was natuurlijk niet wat ik wilde horen. Ik baal er ook goed van dat ik bij een praktijk zit waarbij de een dit zegt en de ander dat. Ik baal ook even van mijn vriend dat hij niet heeft gevraagd nu al vast een afspraak met die gynaecoloog te plannen. Ik ga even een potje huilen nu.

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Molly (en alle anderen die al weken aan het rommelen zijn): ik begrijp nu eindelijk hoe frustrerend dat moet zijn. Lijkt me heel naar om steeds hetzelfde te voelen als ik in nu voel en dat het dan weer afzakt. Je hoopt idd dat het maar meteen doorzet. Knap dat jullie dat al weken volhouden :(

20. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Oh Molly, lekker vervelend dat het zo onduidelijk blijft zeg! Daar zou ik ook een portie huilerig van worden. Sterkte hoor!

Eve: Spannend! Ga je Molly en mij en anderen nog inhalen? ;)

Daphne: Succes int zkh en hoop dat het goed is met de bloeddruk!

Deel Deze Pagina