Denk het niet hoor, Otje. Volgens mij zakt het al wat af. Heb de rugweeen nog wel maar de tussenpozes worden wat langer
Molly, als je woensdag pas naar vk moet is de kans klein dat je donderdag of vrijdag nog naar de gynaecoloog kan....mijn vk belt vandaag voor een afspraak voor mij op vrijdag, zodat ik zeker ben dat ik deze week nog kan. Woensdag (op mijn controle) hoor ik dan hoe laat. Ik heb eigenlijk helemaal geen last gehad van huilbuien, maar afgelopen weekend.....ik merk dat de laatste loodjes nu zijn tol gaan eisen...mijn grootste angst is dat de controle vrijdag niet goed is, en dat ze me met kerst in het ziekenhuis laten! Vreselijk, ik ben echt een huismus en wil zo graag thuis zijn met kerst (met of zonder beeb, maar het liefst met natuurlijk), heerlijk met de familie onder de kerstboom. Heb gister trouwens drie keer een schone onderbroek aangedaan, zoveel afscheiding heb ik nu....geen bloed erbij. Ik wil geen inlegkruisjes gebruiken, omdat ik daar gauw schimmelinfectie van krijg....de wasmachine draait overuren nu!
Molly die eerste slijmprop of wat jed acht dat het was die kwma gewoon door dat inwendig onderzoek. Dit was dus de echte pas! Dus binnen nu en een paar dagen kan het gaan gebeuren. En ik heb je niets beloofd ik ging ervan uit dat je je slijmprop echt was verloren, maar stond er niet bij stil dat het door het onderzoek kwam. Eve dit is gewoon je slijmprop hoor, het kan zo wisselend zijn hoe hij eruit komt, bij de eerste ben ik hem helemaal verloren en met de 2de heb ik em niet eens gezien. Dus denk dat je er een paar gaan inhalen zo en als erbloed bij zit dan is de ontsluiting al een beetje begonnen dussseeeh.... Otje erg he dat gevoel dat het maar nooit lijkt te gaan gebeuren... maar je weet toch wel al beter hé! Nog ff meid voor je het weet is het echt zover ze blijven er nooit tot hun 18de inzitten dat heb ik iig nog nooit gezien Hoe zou het met Sidessa en Juut zijn? daar hebben we toch ook alweer een tijd niets van gehoord en dat zijn de volgende in de rij. En het is vandaag de verjaardag van de beeb van Lientje! Tot straks maar weer doeiiiiiiiii
Raomi; daar was ik ook bang voor, dus ik heb mijn vriend gevraagd nog een keer te bellen. dat heeft hij net gedaan en de verloskundige heeft gezegd dat als ik woensdag op controle kom, ze dan 100% zeker een afspraak voor donderdag met de gynaecoloog inplannen. Daar kon ik echt van op aan. Mijn vriend heeft een beetje aangedikt dat ik er echt goed doorheen zit en zij zei ook dat ik dat sowieso woensdag bij de verloskundige en donderdag bij de gynaecoloog nog een keer moet zeggen. ook zei ze dat als ik het vandaag helemaal niet meer trek dat ik haar dan ook mag bellen. Ben nu dus wel iets meer gerustgesteld. Sowieso dus donderdag een afspraak bij de gynaecoloog, hopelijk een aardige die me vrijdag al wil inleiden. woensdag word ik sowieso nog een keer gestript. Daphe; ik duim voor je hoor!
@Ayla; ik denk ook dat die slijmprop van woensdag door het inwendige onderzoek kwam. Het was wel een echte slijmprop, alleen niet zo groot als die van gisteravond. Nu maar hopen dat ik nog voor donderdag beval, zodat ik nog thuis mag bevallen en ik niet hoef te worden overgedragen aan de gynaecoloog, want dat lijkt me eerlijk gezegd ook geen pretje. @Raomi; mijn wasmachine draait ook overuren, ik verslijt ook heel wat onderbroeken op een dag! Ik draag ook geen inlegkruisjes meer, want daar krijg ik irritatie van. @Lientje en Debbie (ze kan het nu wel niet lezen maar goed), gefeliciteerd met de verjaardag van jullie baby's, hopelijk komen ze opdagen!
Heb sinds 2 dagen niks meer van Debbie gehoord. Heb haar wel een sms gestuurd om te vragen hoe het gaat. Geen antwoord. Ben benieuwd wat dat betekent.
Nou, ben benieuwd hoe het met debbie is dan op dit moment! Ook hier draait de wasmachine overuren, al is het maar omdat ik het idee heb dat de wasmand steeds leeg moet. Weet ook niet waarom, zou dat dan de nesteldrang zijn Molly, we gaan gewoon allemaal voor jou duimen dat het voor donderdag spontaan gaat beginnen! En het verliezen van de slijmprop lijkt me een goed begin daarvan! Daphne, ben benieuwd hoe het nu met je bloeddruk staat. Eve, wat spannend, die rugweeen. Ga je nog naar de verloskundige straks of zijn ze inmiddels weer heviger geworden? Ik heb al de hele ochtend menstruatieachtige krampen in mijn liezen, maar geloof niet dat dat voortekenen zijn hoor.
He gelukkig Molly, dit zei mijn vk er duidelijk bij (zo van, oeh, dan moet ik maandag wel bellen, anders lukt het deze week niet meer!) dus vandaar dat ik het even noemde! Ik hoop ook op een geschikte gyn, het zou mooi zijn als ik zaterdag of zondag ingeleid kan worden. Alhoewel ik liever op de natuurlijke manier beval! Heb net gefietst met de hond, nou ik kan eerst weer een schone onderbroek aan gaan trekken (en aankleden is al zo'n drama nu vind ik!). Ik ga zo maar eens even een kerststukje in elkaar flansen, de hele tijd tv kijken en surfen op internet is ook niet alles. Molly, trouwens, die lijst is echt niet meer leuk om naar te kijken, he....zie je onze namen omgeven door allemaal roze en blauwe....
@Molly: hier wordt ook flink geduimd @Daphne: en? hoe was het? Heb net de vk gebeld en verteld hoe of wat. Ze zei dat ik maar lekker thuis moest blijven en bellen zodra het erger wordt. Af en toe denk ik: Oh, het gaat wel weer, laat ik toch maar even naar de vk gaan. Maar dan sta ik op en dan krijg ik weer zo'n wee. Pfff. Blijf dus idd maar thuis en als het morgen nog niet heeft doorgezet ga ik alsnog langs de vk.
hi meiden, gefeliciteerd voor de meiden die bevallen zijn, ducky; ik had het bericht over het hoofd gezien sorry en gecondoleerd met je oom. voor degene die weeen hebben pufse . en ben ook benieuwd naar debbie. wat een lieve foto's weer zeg ik deeljullie even mee dat ik niet meer zo vaak zal reageren maar dit hebben jullie al gemerkt denk ik . dit omdat ik de tijd met de kleine en mijn hondje wil benutten, en het huishouden natuurlijk! ik lees zo af en toe nog wel mee maar zal niet veel meer posten sorry hiervoor gr saskia
Erg he Raomi, maar nog even en ook onze namen zijn gekleurd hoor! Eve, klinkt toch wel alsof het bij jou niet lang meer gaat duren hoor Duckie, het kan maar zo gebeuren bij je hoor, je bent tenslotte ook al overtijd (jammer trouwens zeg dat het niet gisteren is gebeurd bij je, had zo mooi geweest!) Melliemel; is je helemaal vergeven hoor, kan het me goed voorstellen! als ik straks die kleine in m'n armen heb wil ik daar ook zo veel mogelijk van genieten!
Kreeg net een sms van Debbie. Ze ligt nog in het zh en mag daar waarschijnlijk niet meer weg voor de bevalling. Haar bloeddruk was wel iets gezakt, hoofdpijn is weg en de ctg was ook goed. Afwachten dus maar. Moet iedereen de groeten doen en de kersverse moeders van harte feliciteren!
Gelukkig dat het goed met debbie gaat, nu maar hopen dat ze snel bevalt, zodat ze ook snel weer thuis is.
FF snel een berichtje, want ik ga aan mijn middagslaapje beginnen. Helaas, helaas, bloeddruk was niet gedaald (150/100). Slaapjes helpen dus niet voor de bloeddruk, maar ach, begin ik uitgerust aan de bevalling zullen we maar denken. Tot strakjes!
Balen Daphne, maar inderdaad, rusten is sowieso goed. Mag je nou nog wel thuis bevallen, of houdt dit in dat je naar het ziekenhuis moet?
@Daphne: balen dat de middagdutjes niet geholpen hebben. Maar vraag me net als Molly af of je nu nog thuis mag bevallen. Debbie met haar bloeddruk van 150/92 moet nml in het zh blijven. Af en toe snap ik niet veel van die ziekenhuizen hoor
Ben terug van de VK. Humpie is eindelijk gedeeltelijk ingedaald (dit weekend). Bloeddruk is ook weer "normaal": 125/85. Moet volgende week woensdag weer naar de VK en wordt dan, als ik wil, gestript. Hoop dat Humpie er dan al is (loop dan nl. 10 dagen over tijd). We zullen zien. Voorwerk is nu wel duidelijk begonnen !
@Nietje Gefeliciteerd met jullie zoontje Ik ben zo blij ik mag weer helemaal naar de VK dus hopelijk komt de baby deze week Mijn bloeddruk was 120/75 en ik moest toch nog voor de zekerheid ff een half uurtje aan de CTG en daar is nog een keer me bloeddruk gemeten met zo'n elektrische en daar was hij 115/71 dus heel netjes. @Duckie ik heb echt al weken last van ongikrampen en ook vaak in me liezen en dat doet me toch zeer pffff. @Daphne wat klote dat je bloeddruk niet gedaald is. @Molly hopelijk gaat er nu echt wat gebeuren nu je vanzelf je slijmprop bent verloren. @Eve voor jou word het nu ook wel erg spannend nu jij je slijmprop ook aan het verliezen bent. @Ayla ik kwam inderdaad een beetje onduidelijk over,sorry daarvoor. @Otje ik heb ook het gevoel of die kleine van mij bij me blijft wonen de rest van zijn leven Ik heb gelezen dat ze het dan echt heel erg naar hun zin hebben bij de moeder als je best lang overtijd loopt dus ik ga het maar als compliment beschouwen