Inderdaad Vales, we moeten het als een compliment beschouwen. Ze willen zo lang mogelijk bij ons blijven! (als ze maar niet tot hun 40e thuis blijven wonen!) Ik blijf slijm verliezen zeg, niet normaal, net weer een hele sliert Nijn, mooi dat je baby nu is ingedaald, hopelijk beval je voor volgende week woensdag, voordat je gestript gaat worden
Nou Molly denk echt dat het nu niet meer lang duurt als je zoveel slijm blijft verliezen is dat een heel goed teken.
Stomme banner hebben wij trouwens, vind je niet vales, houdt na de uitgerekende datum op met tellen! De banners van andere sites tellen wel gewoon door.
goedemiddag allemaal weer. er is weer veel bijgeschreven. nietje allereerst gefeliciteerd met jullie kindje! spannend eve, er is duidelijk wat aan de hand bij jou daarbinnen, ik hoop dat het doorzet voor je! daphne, jammer dat je bloeddruk niet zakken wil. maar je hebt wel gelijk je bent wel lekker uitgerust nu. nou molly, jij nog eens de slijmprop verloren. wie weet zet het door. hier gebeurd nog niets, maar ik ga er ook niet vanuit, want bij sommigen gebeurd er niets na het verliezen van de slijmprop. ik heb alleen wat menstruatiekramp, en veel slijmverlies (lekker fris) maar ja, dat hebben sommigen al zolang. wat fijn vales dat je weer terug mag naar de vk. ik ga voor je duimen dat dat de beeb deze week komt. ik was ook al benieuwd naar debbie, maar las dat ze moet blijven. ben wel heel benieuwd wanneer we horen dat ze bevallen is. saskia, helemaal niet erg hoor dat je niet zo vaak kan posten. geniet maar lekker van je mannetje. ik hoop alleen niet voor degeen die echt als laatste achterblijven, dat er niemand meer op het forum is. dan duurt het wachten nog langer ik ga straks denk ik maar een stukje fietsen, heb vanmorgen al wat in het huis gedaan. het is hier trouwens verschrikkelijk mistig zeg.
@Molly Ja vind ik ook maar ik vind deze wel het leukst met het babytje alleen wel jammer dat het ophoudt ja. @Noura dank je wel voor het duimen
Ik durfde het bijna niet te denken maar dacht net echt dat er iets gaande was hier... De hele tijd een vervelende menstruatiepijn onder in mijn buik en tegelijk ook in mijn rug. Het bleef wel een uur hangen en soms werd de pijn heviger maar helemaal weg ging het ook niet... Nu begint het weer minder te worden lijkt het wel. Ik vind het soms zo moeilijk want wil mezelf geen valse hoop geven. Het zullen wel voorweeen ofzo zijn? Molly: Dat slijmverlies van jou... je zou toch bijna gaan denken dat het nu niet meer lang duurt he? Zit er ook bloed bij? Eve: Doe de groetjes aan Debbie! Noura: Hier is het ook al zo mistig en KOUD! Brrrr... echt winter nu. Vales: Onze babys houden heeeeeel erg veel van ons als ze zo lekker blijven zitten... hihi. Tja, we moeten er maar toch het positieve (soms) van blijven in zien... Nijn: Ook last van voorwerk? Wat voel je? Daphne: He meid, wat balen nou dat je bloeddruk nog steeds hoog is. En je doet zo je best... Nou slaap ze vanmiddag he? Melliemel: Ik snap best dat je niet meer zo vaak hier bent. Ik ben er nu nog superveel... mijn dochter zit natuurlijk overdag op school. Maar vrijdag is dr laatste schooldag en dan kerstvakantie en dan zal de kleine er hopelijk ook wel snel zijn en zal ik er ook een stuk minder zijn. Zo, ik ga even stofzuigen en strijken. Wilde ik vanochtend doen maar hier ging de telefoon weer steeds. Hebben jullie dat nu ook? Dat iedereen steeds vaker belt en smst enzo? Ik vind het natuurlijk superlief maar soms heb ik er gewoon even geen zin in en laat ik 'm gewoon gaan. Als het echt belangrijk is bellen ze toch wel terug... Groetjes van Otje
@Otje daar heb ik ook al weken last van en ik heb het ook vaak gewoon de hele dag dus ga maar nergens op hopen want dat deed ik dus ook elke keer. En ik ben vandaag zo positief met me gedachte,ik zei net nog tegen hem wat is het toch fijn dat je wat langer bij me wil blijven maar je mag er best wel uitkomen hoor klein lief babytje (hopelijk luistert hij vandaag wel) Gisteren ook stond ik in de babykamer een heel verhaal tegen hem aan te houden dat zijn kleertje klaar voor hem liggen en dat hij buiten me baarmoeder lekker zijn beentjes kan strekken enz maarja hij luistert niet,eigenwijsje wil liever krap zitten
ja heel herkenbaar, heb het nu ook bijna iedere avond dat ik denk van jaaa dat is het, maar dan zakt het toch weer. en vales, ik denk de laatste dagen ook steeds vaker dat het toch helemaal niet meer fijn moet zijn daarbinnen. op je kop hangen, vast in het bekken, helemaal opgevouwen, ik zou er claustrofobisch van worden. maar ja, wie weet denken die babys wel, van wanneer gaat die eigenwijze baarmoeder eens open, ik wil er uit........
begin het ook goed zat te worden net als iedereen tis officieel nog 2 dagen, maar heb nog niet het gevoel dat ik nu ieder moment kan bevallen. Ga zo naar een vriendin van me, ze komt me ophalen want ze wil niet hebben dat ik nog ga autorijden, ja stel je voor dat je opeens weeen bij mij zou krijgen, en dat je dan nog terug moet rijden. wel lief zij heeft ook een kleine van 1 1/2 jaar echt superleuk patricia
Hahaha ja Noura: Ik denk soms ook wel eens als ie weer flink hard loopt te schoppen in mn buik... die baby denkt vast: HELLUUUUP hoe kom ik hier uit? Flink hard schoppen? Mamaaaaaaa!
hahaha ja otje, arm kind. hoe durven wij te klagen mijn zoontje had schijnbaar vast gelegen, die had echt een hele bult op zijn hoofd, zo`n punthoofd. dit is met een paar weken weg getrokken. maar dat was dus omdat die vast had gelegen, lijkt me geen prettig gevoel. ik ben net weer terug van mijn fietstochtje, even naar de bank, en naar ah. maar het is goed mistig, en koud. eindelijk iets van winter in de lucht.
@Molly: Ik zal in het ziekenhuis moeten bevallen. Ja, tenzij mijn bloeddruk nog daalt, maar dat geloof ik niet meer. Debbie had volgens mij eiwitten in haar urine of iets in haar bloed. Mijn uitslagen zijn allemaal goed, dus vandaar dat ik iedere keer gewoon naar huis mag. Over die banner: Die is alleen voor mensen die niet overtijd lopen schijnbaar. Ik had het ook al gezien, heel irritant.
Ik denk dat onze baby een beetje verlegen is. Mijn vriend en ik waren vroeger ook geen helden en ik denk dat onze kleine dat geerfd heeft en gewoon niet naar buiten durft. Hij twijfelt wel steeds, vandaar die voorweeen, maar op het laatst bedenkt hij zich steeds en denkt ie; dag, hier is het veilig en wat ik daar tegenkom weet ik niet, laat maar zitten!
De vk is net geweest. Ik heb nog helemaal geen ontsluiting. De baarmoedermond stond nog helemaal naar achter zodat ze er zelfs niet bij kon om een beetje te strippen Ik heb echter nog steeds om de 5 a 10 minuten een pijnlijke rugwee (en dat dus al vanaf 4.00 vannacht). Ze vindt dat wel erg lang duren. Mocht nu paracetemol nemen. En als het vanavond nog zo is krijg ik een slaapmiddeltje. Mocht de bevalling vannacht of morgenochtend nog niet op gang zijn gekomen (dus nog steeds geen ontsluiting) en ik heb nog pijn dan stelt ze voor om naar het ziekenhuis te gaan en een beetje te gaan inleiden met een pijnstiller erbij (pethidine). Het is dus echt afwachten wat m'n lichaam gaat doen. Met die kleine gaat alles iig goed. Hij schijnt heel diep te liggen. Ik ga nu even een warme douche nemen.
hoi hoi, hier ben ik toch nog weer ff hè eve; getsie wat rot voor je zeg, hopelijk zet het snel door. noura; nee dat zou idd niet fijn voor diegen zijn, maar ik zal wel het een en ander af en toe lezen en wel af en toe posten maar niet meer zo frequent als voorheen. enne mss een idee voor de meeting, mss is het een idee om een babykledingparty te geven bij iemand thuis? 't is natuurlijk wel je privé en er moet wel ruimte voor zijn maar dacht ik opper het gewoon, mss dat iemand wel een zaaltje weet in utrecht ergens wat niet te duur is! ik hoor wel wat jullie ervan vinden. gr saskia
@Molly: Moedig hem dan maar goed aan, dat hij naar buiten komt. @Eve: He, dat valt tegen. Maar goed, ze laten je er niet zomaar mee lopen zo te horen. Ik hoop voor je dat het alsnog vanzelf op gang komt. Sterkte meid!
@Eve: Vervelend, zo'n lange aanloop zonder resultaat. Hopelijk zet het nu snel van zelf door! Volgens mij ben ik ook een begin aan het maken. Ben aan het eind van de ochtend te voet naar de supermarkt geweest en toen had ik al steeds krampen en moest ik aanhoudelijk naar de wc (grote boodschap maar ook om te plassen). Nu heb ik al de hele middag krampen in mijn onderbuik, liezen en benen. Eerst kwam het nog heel onregelmatig, de laatste paar uur om de 7 a 10 minuten. Geloof wel dat het weeen zijn, dus ik hoop dat het ook geen valse start is en dat het doorzet. Ga nog even de tijd bijhouden en dan straks maar eens even het ziekenhuis bellen als het aanhoudt (ik beval op medische indicatie in het ziekenhuis). Spannend hoor.
hallo allemaal, Sorry dat ik niet zoveel reageer (ik lees wel mee hoor als ik tijd heb) maar het is erg druk, moet echt m'n ritme vinden in dit babywereldje. Ik ben sinds zaterdagmiddag kraamhulp af en dat is ook wel erg wennen want nu moet ik toch wel weer een beetje gaan huishouden, maar ik zou niet weten wanneer ik dat nu moest doen maar goed. Ik ben vandaag naar de stad geweest om een electische kolf van avent want ik heb besloten om te gaan kolven en dit te geven met de fles, dit scheeld mij 45 min. per voeding. Ik huurde een dubbele kolf van de thuiszorg maar op langer termijn is dit erg duur dus heb ik er zelf 1 aangeschaft. nog een schattig jasje gekocht voor kailynn. Kailynn mag helaas nog steeds niet naar buiten, pas als ze 6 pond weegt en dat doet ze nog niet. Het slapen gaat gelukkig beter ze heeft nu 's morgens en sávonds een krijs moment en niet meer in de nacht uren. volgende week is mijn man lekker 2 weken vrij, kan hij ook even bij komen! Hij doet nu in de nacht de fles en ondertussen kolf ik af zodat we tegelijk klaar zijn. teamwork! alleen poep luiers kan hij niet verschonen (gaat kokhalzen) overdag met veel moeite lukt het maar in de nachturen en nuchtere maag gaat het niet. Meiden succes met al dat gerommel en verloren slijmproppen. Ik volg jullie wel hoor!
Pfff... wat een dag. Het rommelt wel door hier... Maar tis niet zo van pijn om de paar minuten maar gewoon de hele dag een krampgevoel. Had straks erg last van mijn rug en onderbuik en nu ook steken in mijn ... Jullie snappen wel wat ik bedoel he? Stond net in de keuken groente te snijden en moest echt even gaan zitten omdat ik zo'n pijn had. Ben nu ook een beetje duizelig... bleehhh... en misselijk... Als ik dit nog 1 1/2 week vol moet houden... Hoop het niet...