december 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door duikster, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angela

angela Actief lid

8 sep 2005
    120
    0
    0
    ben net terug van de gynecoloog weet eigelijk nog niet meer wel dat het nog van alles kan zijn ik kan dus ook nog zwanger zijn maar dan is het een jonge zwangerschap en zou ik minder weken zwanger zijn dan ik nu denk maar ja dat nog maar afwachten heb bloed moeten prikken en krijg maandag de uitslag dus tot die tijd is het nog even afwachten geblazen
    groetjes angela

2. Angela,

wat rot dat je nu nog geen duidelijk antwoord hebt! Veel geduld tot maandag! Ik denk aan je.

Saartje

3. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    @Saartje, wat een rot collega, ik vraag me af wat zij ervan zou vinden als ze in jouw schoenen stond.

@Angela, ik hoop dat je het weekend goed doorkomt. Ik blijf zeker duimen dat alles goed blijft gaan. Het is je echt gegund.

@Neeltje, neem je tijd, de komende maanden zijn we toch niet van plan om hier weg te gaan, hahaha

Ik heb vanmiddag mijn badkamer een grote beurt gegeven.
    Ik denk iets te enthousiast. Werd steeds duizelig, nu ben ik hartstikke moe en zo`n raar gevoel in mijn maag.
    Niet echt misselijk maar ook niet lekker.

Ik denk dat ik het de volgende keer toch met iets meer tussenpozen moet doen.
    Wat zwangerschap niet met je doet!!!!

4. angela

angela Actief lid

8 sep 2005
    120
    0
    0
    hey hope
    wat het inderdaad niet allemaal met je doet he je moet het ook een beetje rustig aan doen en niet alles hoeft toch tegelijk hihi
    raar is dat eigelijk he de een heeft in de eerste drie maanden energie voor tien en de ander is snel uitgeput
    maar doe gewoon rustig aan en neem inderdaad tussendoor even pauze

en saartje je moet je niets aantrekken wat andere zeggen je moet niet meer doen dan in je macht ligt en ik vind dat je collega daar rekening mee moet houden zou jij ook doen als zij zwanger zou zijn toch
    maak je er niet druk om meid

nou neeltje je hebt inderdaad nog veel tijd om alles te lezen want we moeten op naar december en daarna openen we natuurlijk een niewe met de naam december kindjes toch?

groetjes angela

5. Nathalie76

4 apr 2006
    51
    0
    0
    hallo dames,
    ik kom voorzichtig kijken.ik heb 24 mrt een curretage gehad en nu 4 weken later heb ik posi getest en volgens de vk hier op het forum kan ik er vanuit gaan dat ik terug zwanger ben.

ik heb wel last van mijn tepels,die doen een beetje vervelend zeer en ik ben misselijk.en moe....

ik moet 2 mei voor nacontrole naar de gyn dus als ik zwanger ben moet dat met een echo naar voren komen.ben heel benieuwd.

ik stel me dus pas echt voor als ik zwanger blijk te zijn.ik wens jullie alvast een leuke zwangerschap toe.

6. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    NEELTJE, wat gezellig meid dat jij hier ook bent, van harte gefeliciteerd!!! Ga inderdaad maar lekker genieten!

Ik werk niet in de zorg, maar in de horeca weliswaar op kantoor, maar de werkdruk ligt behoorlijk hoog en dagen van 10 uur zijn me niet vreemd. Ik begin nu ook wel te merken dat ik gewoon op tijd naar huis moet gaan en niet te veel moet stressen, anders gaat de baby of ikzelf eronder lijden. Dat willen we natuurlijk niet.

Wat klote Angela dat je nu nog niet echt iets weet.

7. angela

angela Actief lid

8 sep 2005
    120
    0
    0
    hallo dames

hartelijk gefeliciteerd nathalie en geniet er van

je moet inderdaad niet meer doen dan je kan molly
    want je moet geen problemen krijgen door te hard en
    gestrest werk je moet echt van deze maanden genieten
    en ook voldoende rust nemen anders heb je daar inderdaad
    onder te leiden en mischien het kindje ook

geld voor iedereen natuurlijk he kijk gewoon wat je lichaam aan kan
    en zorg dat je voldoende rust hebt

groetjes angela

8. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey Molly, had het "recept" nog geholpen tegen de hoofdpijn?

Nathalie alvast welkom en geniet ervan.

Ik ga nu lekker slapen, heb dit echt nodig, moet morgen weer werken.
    Zie er echt tegen op, zou het liefst een dagje luieren.
    Maar goed, als ik werk gaan de dagen wel sneller om en dan is het zo woensdag, Yes!!!!!!

9. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    @Nathalie, fijn dat je zo snel weer zwanger bent. Welkom!!!

Ik heb vanavond een avond-slaapdienst. Dat houdt in dat ik om 15.00u moet beginnen, dan moet ik tot 00.00u werken. Dan mag ik gaan slapen (op mijn werk) en moet de volgende dag weer om 7.00u beginnen pff :(
    Had er deze week al moeite mee om tot 22.00u te werken. Ik stort echt gewoon in :rolleyes:
    We zullen wel zien, ik denk dat ik van te voren nog ff ga liggen.

10. angela

angela Actief lid

8 sep 2005
    120
    0
    0
    ik hoop voor je dat je de dag doorkomt narolien en inderdaad mischien helpt het wel als je tussendoor even gaat liggen je moet niet instorten dat is niet goed ik zou proberen het een beetje rustig aan te doen en als je werk je teveel word dan kan je mischien beter een paar dagies vrij nemen mischien dat ze op je werk daar rekening mee willen houden

ik heb sinds vanochtend geen bloedverlies meer
    ik weet niet mischien is het de hoop maar ik heb eigelijk het gevoel nog
    steeds zwanger te zijn maar eigelijk durf ik het niet hard op te zeggen omdat ik er een beetje onzeker over ben

zo ga even boodschappen doen en wat luieren

groetjes angela

11. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Nou Angela, ik hoop echt voor je dat alles nog goed is. In ieder geval fijn dat het bloeden gestopt is.

12. Angela,

ik hoop ook voor je dat alles nog in orde is. 't Moet in ieder geval een opluchting zijn dat het bloeden gestopt is.

Pfff, ga nu even op de zetel liggen!

Saartje

13. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Hoi Meiden,

Angela veel sterkte meid die onzekerheid is verschrikkelijk, had jij nou een echo gehad of was dat iemand anders?

Hier gaat het goed af en toe een weeég gevoel maar de misselijkheid is tot op heden nog niet te zien. Verder wel erg moe en onzeker maar krijg gelukkig met 6 weken al een echo.

doei

14. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik heb het recept nog niet kunnen proberen Hope, we hadden geen citroen meer! Gelukkig heb ik nu geen hoofdpijn meer. Heb vandaag wel weer citroenen gehaald, dus mocht ik weer hoofdpijn krijgen ga ik het proberen en laat ik het je uiteraard weten.

Ik heb net op de markt een lekker brietje gekocht, maar daar staat natuurlijk geen etiket op. Nu weet ik niet of ik dit mag eten. Heb een klein stukje bij de kaasboer geproefd en was echt heerlijk. Heb net al een beetje op internet gezocht en ik lees vooral dat wanneer er rauwe melk in zit, dit dan ook op het etiket hoort te staan. Maar hier zit dus geen etiket op en ik heb het daar niet gevraagd (ja erg stom). Wat nu, kan ik het nu eten of niet?

15. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Als er niets op staat zou ík ervan uit gaan dat het een rauw melkse kaas is. Misschien dat je het later een keer kan vragen bij degene waar je het van gekocht hebt?!

16. Met brie zou ik ook oppassen. Ik dacht dat dat vaak van rauwe melk was, maar ik kan mer vergissen!

Saartje

17. Dit vond ik op internet:

Rauwmelkse zachte kazen: het gaat vooral om kaas van rauwe melk die een rijping heeft ondergaan, dus schimmelvorming. Voorbeelden van riskante kazen: Brie de Meaux, Camembert au lait Cru, Reblochon fermier en Coulommiers. Bij voorverpakte kaas staat op het etiket vrijwel altijd of deze is gemaakt van rauwe of gepasteuriseerde melk. Bij Franse schimmelkaas, zoals brie, camembert, roquefort en gorgonzola, staat er ‘ au lait cru ’ op de verpakking als de kaas gefabriceerd is van rauwe melk.

Door rauwe melk te verkazen behouden we bovendien de rijke smaak van deze lekkere grondstof en dat is een niet te versmaden pluspunt. Ook de grote Franse kazen als Brie de Meaux, Comté en Vacherin worden uit rauwe melk gemaakt en danken hun rijke aroma aan de smaak van de verse melk.

Ik zou toch opppassen met Brie precies... al weet ik niet of alle brie, bire de meaux is???
    Saartje

18. Ivonne

Ivonne Actief lid

9 apr 2006
    441
    0
    0
    Tiramisu zou je eigenlijk ook niet mogen hebben omdat er rauwe eieren in verwerkt zijn.
    Had het in mijn eerste zwangerschap iedere week gegeten want ik wist het niet.

19. angela

angela Actief lid

8 sep 2005
    120
    0
    0
    inderdaad ayla ik had een echo gehad er was niets op te zien de gynecoloog zei dat het mischien nog een hele vroege zwangerschap was dus dan zou mijn eisprong veel later geweest zijn het kan ook een miskraam zijn dus dat is even afwachten sinds vanmorgen ben ik heel erg duizelig dat was ik voor dat ik een zwangerschaps test had gedaan ook het bloeden is gestopt en was niet zoveel als een normale menstruatie
    diep van binnne denk ik dat ik nog steeds zwanger ben dat is heel erg raar mischien is het de hoop die ik heb ik weet het niet maar ja maandag hoor ik meer en dan weet ik het zeker
    groetjes angela

20. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Heb je vanmorgen opnieuw een zwangerschapstest gedaan dan? En wat gaf dat aan?

Deel Deze Pagina