december 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door duikster, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keizerin

keizerin Niet meer actief

Joepie Molly daar is hij eindelijk.
    Gefeliciteerd met jullie zoontje :D

@Otje ik heb sinds vanochtend een beetje harde buiken maar het steld niet veel voor.
    Ik zit nu maar aan de bitter lemon misschien dat dat wat gaat helpen.

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    molly en michel: gefeliciteerd met jullie zoon!
    geniet ervan en hopelijk morgen met z'n allen naar huis!

3. Kim/Molly en Michel: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Dain!

ayla, bedankt voor de tip over de krampjes. Ik gebruik ook de producten van weleda voor ons Liene. Sinds gisteren drink ik ook twee glazen van die kamille/venkel thee en gisteren en vandaag (hout vasthouden) heeft ze nog geen krampjes gehad. Dus heb ik je tip nog niet uitgeprobeerd.

Groetjes,
    Saartje

4. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Je kunt wel merken dat er steeds minder 'wachtenden' zijn op dit stukje forum. Er staan steeds minder reacties. K hoop dat ik ook snel hier verdwenen ben.

5. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik heb soms het idee dat ik echt als laatste ga overblijven hier... Heb totaal nergens last meer van. Geen harde buiken... geen gerommel. En zit al vanaf week 37 aan die stomme thee. Die drink ik nu dus ook niet meer...

Gr Otje

6. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Jaaaaaaaa er is er weer een bevallen! Ik krijg net een sms van Noura. Ze is vanmiddag bevallen van een zoon Safouan!

Noura en man: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

Gr Otje

7. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    20 jongens tegen 9 meisjes

Jantien - 25 november - jongen - normale ligging - 5 december - 50 cm - Kasper
    Debski - 27 november - jongen - normale ligging - 6 december - 50 cm - Jesse
    Melliemel - 30 nov/1 dec - jongen - normale ligging - 4 november - 43 cm - Orlando
    Lianne - 1 december - meisje - normale ligging - 15 december -.. cm -Dimphy
    Duikster - 5 december - jongen - normale ligging - 13 december - 50 cm - Nick
    Batchie - 5 december - jongen - achterhoofd ligging - 17 november - 53 cm - Vishesh
    Juut - 6 december - ? - normale ligging - .......
    Sidessa - 6 december - meisje - normale ligging - 14 december - 49 cm - Janissa
    Sellie - 7 december - meisje - normale ligging - 26 november - 51 cm - Ecrin
    Molly - 9 december - jongen - normale ligging - 20 december - ? cm - Dain
    JessicaD - 9 december - meisje - normale ligging - 23 november - .. cm - Inge
    Saar - 10 december - meisje - normale ligging - 5 december - 51 cm - Liene
    Ilonas - 10 december - jongen - normale ligging - 11 december - 51 cm - Julian Antonius
    Raomi - 10 december - jongen - normale ligging - 19 december - 53 cm - Storm
    Nietje - 10 december - jongen - normale ligging - 16 december - .. cm - Emir
    Vales - 11 december - jongen - normale ligging - ......
    Marjan72 - 11 december - meisje - normale ligging - ......
    lintjezuur - 11 december - jongen - stuit ligging - 13 december - .. cm - Sven
    Nynke31 - 13 december - jongen - normale ligging - 30 november - 49 cm - Jiri
    Veraenroy - 13 december - meisje - normale ligging - 14 december - .. cm -Jelina
    Jolanda – 13 december - jongen - normale ligging - 11 december - .. cm - Aaron
    Slingding - 14 december - meisje - stuit ligging - 3 december - .. cm - Kailynn
    Otje - 14 december - jongen - normale ligging - ......
    Suusje76 - 14 december - jongen - stuit ligging - 7 december - .. cm - Mika
    ellenD - 15 december - ? - normale ligging - ......
    Rabia - 15 december - jongen - normale ligging - 7 december - 47 cm - Jayron
    Arwen - 16 december- meisje - normale ligging - 15 december - … - Myrthe
    Duckie - 16 december - ? - normale ligging - ……
    Natas26 - 16 december - jongen - normale ligging - 7 oktober - 38 cm - Colin
    Karina - 16 december - ? - normale ligging - ……
    Setje - 17 december - jongen - normale ligging - 14 december - 50 cm - Jayden
    nijn - 17 december - ? - normale ligging - ......
    Lientje - 18 december - ? - normale ligging - ......
    Debbie1988 - 18 december - jongen - normale ligging - ......
    Doenka - 19 december - jongen - stuit ligging - 15 december - .. cm - Stan
    patricia24 - 20 december - ? - normale ligging - ......
    Manon - 20 december - meisje - normale ligging - .......
    Eve - 20 december - jongen - normale ligging - 19 december - ? cm - Fynn
    marjoleinch - 22 december - ? - normale ligging - ......
    Bianca16 - 22 december - meisje - normale ligging - 6 december - 48 cm - Lynn
    Feitkifkim - 24 december - ? - normale ligging - ......
    renaatje - 25 december - jongen - normale ligging - ......
    gnessy21 - 25 december - meisje - normale ligging - ......
    Lola - 25 december - meisje - normale ligging - ......
    Mootje1985 - 26 - december - ? - normale ligging - ......
    Robyn - 26 december - ? - stuit ligging - ……
    Neeltje - 26 december - jongen - normale ligging - ......
    pascalina69 - 26 december - meisje - normale ligging - ......
    Ayla - 28 december-meisje - normale ligging - ......
    boogschuttertje - 28 december - ? - stuit ligging - ......
    manuela6 - 28 december - ? - normale ligging - ......
    charissa27 - 29 december - meisje - normale ligging - .......
    essepes - 30 december - jongen - normale ligging - ......
    Daphne - 31 december - jongen - normale ligging - 19 december - .. cm - Mitchel
    Noura - 31 december - jongen - normale ligging - 21 december - ? cm - Safouan
    gogadow - 31 december - ? - normale ligging - ......

8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    sorry hoor wachtende mensen, maar het is erg druk met zo'n kleintje, voeden ,badderen, visite, huishouden, aankomende kerst enz. voor de wachtende kruipt de tiojd en voor de bevallende vliegt de tijd.
    Voor de gene die hier weinig komen wil ik alvast iedereen hele prettige dagen toe wensen, en wie o wie gaat er een kerst kindje krijgen?

9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    noura hartelijk gefeliciteerd met je zoon! wat een mooie naam! maar hoe spreek je het uit?
    bevalling goed gegaan?
    lekker nog voor alle feestdagen er van af!
    geniet ervan en laat je maar lekker verwennen hoor!

10. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Noura van harte gefeliciteerd!

11. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    @Molly: gefeliciteerd met jullie zoon, rust goed uit en geniet van je mannetje!

@Noura: gefeliciteerd met je zoon! Geniet ervan en ook jij lekker uitrusten!

Jeetje, wat een boel jongens hè, hihi! Begin nou toch wel heel erg nieuwschierig te worden naar onze spruit!

Ik ben weer ingeleid, had 2 cm en het is weer afwachten...

12. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Eve gefeliciteerd met Fynn! rust maar goed uit van de zware bevalling

Molly spannend!

Otje niet te lang gespannen rond blijven lopen hoor als je de kleine niet voelt, gewoon de VK bellen. Het lijkt me echt eng als je je kleine nauwelijks voelt en zij kan je dan zo makkelijk gerust stellen door effe naar het hartje te luisteren...
    fijn dat je nu beter in de gaten gehouden gaat worden... Maar wat een gedoe zeg als ze in het zkh zo aan het klungelen zijn...

Noura hoe is het met de sneeuw... ach daar zul je de komende dagen weinig van zien denk ik geniet samen met je man van je zoon Safouan...

Molly en man gefeliciteerd met Dean

Slingding was het lekker de eerste keer buiten met Kailynn.

Debbie ik hoop dat je vandaag aan het bevallen bent..
    lijkt me wel druk met zoveel mensen tegelijk aan de CTG... Maar morgen 6.00 uur bellen dus... da´s wel vroeg...

.
    Vales da´s niet leuk nog moeten wachten tot de 25e. Maar wie weet komt het eerder nog uit zichzelf op gang...

Raomi gefeliciteerd met zoon STORM

Nijn en Manon... kom op meiden de laatste loodjes....

Ik wilde gisteravond eigenlijk effe het forum lezen, maar ons ventje dacht daar anders over. Hij was de hele tijd wakker en van die huiltjes... echt zielig. Hij was wel drie keer in 4 uur aan het happen naar mijn borsten, maar ik dacht toch echt dat hij wel genoeg had gegeten.... Ik vermoedde dat hij meer zuigbehoefte had. Heb effe de VK gebeld en met haar overlegd en toen toch maar een speentje uitgekookt en aan hem gegeven. Eigenlijk zijn ze er niet voor bij BV maar omdat hij zo goed aanhapt en drinkt gaf ze aan het toch te proberen. Ze dacht dat hij mogelijk wat krampjes had en meer wilde zuigen. Nou wij de speen gegeven en.... 10 minuten later een heerlijk slapende Nick... Wonderen zijn de wereld nog niet uit.... Vanmiddag wel een andere gehaald die beter bij borstgevoede kinderen past, maar ik hoop dat dit echt gaat werken. Achteraf denk ik dat hij hier eergister ook al last van had...

NOu ik ga mijn kleine zo samen met mijn man badderen.... lekker zonder kraamhulp die vandaag weg is gegaan. Morgen lekker met zijn drietjes wakker worden. Ik heb er zin in... Misschien tot later vanavond.

Karin

13. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Otje, ik leef met je mee ik weet hoe het voelt om over de 41 te gaan.
    Het is echt niet leuk dat iedereen je voor gaat he?

Noura gefeliciteerd met je zoonte, aparte naam hoor.

Borstvoeding loopt echt perfect bij mij, stuwing zit er zo goed als weer op.
    Dimphy kan prachtig aanhappen, ik geef bij erge onrust van krampen af en toe ook het speente hoor, nm in de nacht

Dimphy vanochtend al mee naar school geweest met mijn dochter.
    Ze was gisteren al over haar geboortegewicht en Izanka ( mijn Dochter ) wilde heel graag nog even haar zusje aan juf laten zien voor de vakantie.
    Was een groot succes, ook voor de andere moeders....arme man van me, had alleen maar een grote kring kakelende vrouwen om zich heen.

Molly, jij ook succes hoor met het wachten ...

Allemaal heel veel sterkte met bevallen en veel geluk met alle geboren baby's gewenst.

14. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Lianne,

bij mij loopt de BV ook over.... Net Nick aan de LB laten drinken en toen ik rechts keek, dwars door mijn borstcompres heengelekt en hele shirt nat, ondanks lillypad.... Ach het zal zich wel langzaam aan gaan regelen denk ik....

Nick had bij het badje natuurlijk al even liggen huilen toen hij uitgekleed werd en zo en daar reageert mijn lichaam dus flink op....

Nou ligt hij tevreden in de box te spelen met zijnb handjes. Hij heeft nu een 30 jaar oud pakje aan... het eerste pakje van mijn man... Staat hem erg leuk. Natuurlijk ook al op de foto gekiekt. Zal eens met mijn mannetje kijken of ik nog een paar plaatjes extra in mijn album kan krijgen een van de komende dagen....

Karin

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik ben jaloers op jullie borstvoeding, zo wil ik het ook, ik ben er nog steeds mee aan het tobben, (zit ondertussen te kolven) ik heb er allerlei medicijnen voor nodig en ik heb no0g niet genoeg. over 2 weken ga ik weer proberen of ze aan de borst wil als mijn productie wat beter is (hoop ik) dan scheelt het me ewlke 2 uur 20 min. kolven.
    Die lilly pads, vindt ik handig voor het zicht maar het gaat eronder zo zweten (zuur ruiken) dus thuis gebruik ik van die wegwerp en als ik weg ga of visite krijg de lillypads.
    Er zijn trouwens van die lek schelpen te koop die doe je in je bh als je gaat voeden (aan je andere borst) of kolven dan vangt hij de melk op (voor mij alle beetjes helpen).
    Het is elke dag wel gepuzzel of kailynn vitamine d en k nodig heeft het ligt er nl aan hoeveel kunstvoeding ze gahad heeft en omdat daar geen regelmaat in zit ben je geneigt het te vergeten.
    ga zo kailynn ook in de tummy tub doen met mijn man die komt zo thuis, gezellig hoor.
    nou het was weer een heel verhaal.
    doei. =;

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    we zitten bijna op de 400 pagina's

17. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    vervelend Slingding dat de BV zo veel energie en tijd kost.... Ik vind het knap dat je aanhoud, maar het is en blijft erg goed voor je kleintje. Ik zal eens gaan kijken naar die lekschelpen.... maar hoop dat binnen enkele dagen het vraag/aanbod principe zich ook gaat laten gelden....

Karin

18. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik heb ze van avent, en er zit ook iets bij voor tepelkloven, of platte tepels, ze kosten iets van 19.00 euro bij de etos. je kan bij een goede vraag/aanbod nog lekkende borsten hebben als de kleine aan de borst drinkt, mijn schoonzus had dat ook als de kleine dronk aan de ene borst lekte de andere net zo hard.

19. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Iedereen gefeliciteerd met de kleine, het is nu niet meer bij te houden :D

Borstvoeding liep bij mij ook niet goed, ben overgestapt op flesvoeding. Wel jammer, maar hij groeit er nu tenminste goed door.
    Slingding: inderdaad knap dat je het nog steeds volhoudt.

De tijd gaat inderdaad snel als je een kleintje hebt. Vraag me vaak aan het einde van de dag af wat ik nu eigenlijk gedaan heb, haha... baby, baby en nog eens baby.....

Jiri slaapt niet altijd door tussen de voedingen. Maar als ik hem dan bij me neem, valt ie wel in slaap. Mijn vriend wordt er soms niet goed van als hij weer eens ligt te huilen. Maar mij maakt het allemaal niets uit. Vind het al fijn als ie tenminste slaapt, maakt me niet uit waar. 's Nachts ligt ie ook soms naast me in bed in zijn zijligger. Dan is ie in zijn eigen wiegje niet stil te krijgen.

Succes bij de nog komende bevallingen......

20. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Oooh wordt hier toch een portie jaloers van jullie babyverhalen. IK WIL NU OOOOOOOKKKKK!

Moet zeggen dat ik de laatste dagen me wel een stuk beter voel dan vorige week. Niet meer zo huilerig. Ik weet dat het nu echt niet meer lang kan duren... maar wanneer? Dat is DE vraag... :rolleyes:

Gr Otje en veel geluk met jullie babys!

Deel Deze Pagina