december 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door duikster, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    21 jongens tegen 10 meisjes

Jantien - 25 november - jongen - normale ligging - 5 december - 50 cm - Kasper
    Debski - 27 november - jongen - normale ligging - 6 december - 50 cm - Jesse
    Melliemel - 30 nov/1 dec - jongen - normale ligging - 4 november - 43 cm - Orlando
    Lianne - 1 december - meisje - normale ligging - 15 december -.. cm -Dimphy
    Duikster - 5 december - jongen - normale ligging - 13 december - 50 cm - Nick
    Batchie - 5 december - jongen - achterhoofd ligging - 17 november - 53 cm - Vishesh
    Juut - 6 december - ? - normale ligging - .......
    Sidessa - 6 december - meisje - normale ligging - 14 december - 49 cm - Janissa
    Sellie - 7 december - meisje - normale ligging - 26 november - 51 cm - Ecrin
    Molly - 9 december - jongen - normale ligging - 20 december - ? cm - Dain
    JessicaD - 9 december - meisje - normale ligging - 23 november - .. cm - Inge
    Saar - 10 december - meisje - normale ligging - 5 december - 51 cm - Liene
    Ilonas - 10 december - jongen - normale ligging - 11 december - 51 cm - Julian Antonius
    Raomi - 10 december - jongen - normale ligging - 19 december - 53 cm - Storm
    Nietje - 10 december - jongen - normale ligging - 16 december - .. cm - Emir
    Vales - 11 december - jongen - normale ligging - ......
    Marjan72 - 11 december - meisje - normale ligging - 11 december - 45 cm - Emma
    lintjezuur - 11 december - jongen - stuit ligging - 13 december - .. cm - Sven
    Nynke31 - 13 december - jongen - normale ligging - 30 november - 49 cm - Jiri
    Veraenroy - 13 december - meisje - normale ligging - 14 december - .. cm -Jelina
    Jolanda – 13 december - jongen - normale ligging - 11 december - .. cm - Aaron
    Slingding - 14 december - meisje - stuit ligging - 3 december - .. cm - Kailynn
    Otje - 14 december - jongen - normale ligging - ......
    Suusje76 - 14 december - jongen - stuit ligging - 7 december - .. cm - Mika
    ellenD - 15 december - ? - normale ligging - ......
    Rabia - 15 december - jongen - normale ligging - 7 december - 47 cm - Jayron
    Arwen - 16 december- meisje - normale ligging - 15 december - … - Myrthe
    Duckie - 16 december - ? - normale ligging - ……
    Natas26 - 16 december - jongen - normale ligging - 7 oktober - 38 cm - Colin
    Karina - 16 december - ? - normale ligging - ……
    Setje - 17 december - jongen - normale ligging - 14 december - 50 cm - Jayden
    nijn - 17 december - ? - normale ligging - ......
    Lientje - 18 december - ? - normale ligging - ......
    Debbie1988 - 18 december - jongen - normale ligging - 22 december - 53 cm - Thijmen
    Doenka - 19 december - jongen - stuit ligging - 15 december - .. cm - Stan
    patricia24 - 20 december - ? - normale ligging - ......
    Manon - 20 december - meisje - normale ligging - .......
    Eve - 20 december - jongen - normale ligging - 19 december - ? cm - Fynn
    marjoleinch - 22 december - ? - normale ligging - ......
    Bianca16 - 22 december - meisje - normale ligging - 6 december - 48 cm - Lynn
    Feitkifkim - 24 december - ? - normale ligging - ......
    renaatje - 25 december - jongen - normale ligging - ......
    gnessy21 - 25 december - meisje - normale ligging - ......
    Lola - 25 december - meisje - normale ligging - ......
    Mootje1985 - 26 - december - ? - normale ligging - ......
    Robyn - 26 december - ? - stuit ligging - ……
    Neeltje - 26 december - jongen - normale ligging - ......
    pascalina69 - 26 december - meisje - normale ligging - ......
    Ayla - 28 december-meisje - normale ligging - ......
    boogschuttertje - 28 december - ? - stuit ligging - ......
    manuela6 - 28 december - ? - normale ligging - ......
    charissa27 - 29 december - meisje - normale ligging - .......
    essepes - 30 december - jongen - normale ligging - ......
    Daphne - 31 december - jongen - normale ligging - 19 december - .. cm - Mitchell
    Noura - 31 december - jongen - normale ligging - 21 december - ? cm - Safouan
    gogadow - 31 december - ? - normale ligging - ......

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Pfff... nu ik die lijst zie voel ik me toch wel errug zielig... :cry: Ik zie allemaal roze en blauw om me heen behalve bij 2 die nog voor me staan (Juut en Vales) maar ga er vanuit dat die bevallen zijn of bezig zijn. :cry: Ben ik nu degene die het langs overtijd is?

Enne... gaat iemand straks de lijst bijwerken als ik ga bevallen? Want vind het ook wel leuk als mijn zoon op de lijst komt...

Gr Otje

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    @Otje: Ach meis toch! En het is je zo gegunt om te gaan bevallen. Als je zoontje er is zorg ik er wel voor dat hij op de lijst komt te staan hoor! Duim nog steeds voor je!

4. marjan72

marjan72 Actief lid

3 sep 2005
    162
    0
    0
    Leeuwarden
    Molly: gefeliciteerd met je zoontje meid! Ik hoop dat jou herstel wat vlotter gaat verlopen dan bij mij, maar neem van mij aan dat je eerste paar dagen echt rustig aan moet doen, want na een paar dagen nekt het je als je meteen te veel doet en gaat je herstel veel langer duren. Laat je maar lekker verwennen en geniet vooral van je zoon hoor.

Vales: sterkte met de bevalling meid, ik ben benieuwd of je al met je kleintje op de arm ligt.

Grappig dat er al zo veel jongetjes zijn geboren, het wordt tijd dat er wat meer meiden achteraan komen hoor, dus meiden, nog even jullie best doen!

Liefs Marjolein

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Debbie: gefeliciteerd met je zoon! balen dat het nog een keizersnee is geworden, hopelijk heb je nog wel een ruggenprik gehad. rust maar goed uit en geniet ervan!

6. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Dat schiet al aardig op met de bevallingslijst zie ik.
    Wel grappig, zo'n gemengd topic van meiden die de kleine al hebben en meiden die gespannen zitten te wachten tot de bevalling begint ;)

We zijn gisteren boodschappen gaan doen voor de kerst.
    Vind het wel heel lastig plannen nou hoor :(
    Als ik nog niet bevallen ben en me goed voel, gaan we 1e kerstdag bij mijn schoonouders eten en hoeven we voor die dag dus geen eten in huis te halen. Als ik wel bevallen ben, zullen we toch iets in huis moeten hebben. Daarnaast moeten we dan zorgen dat er iets in huis is voor evt. bezoek. Mijn familie woont in Limburg, en als die komen willen ze toch ook graag iets te eten en te drinken hebben.
    We hebben dus even moeten puzzelen wat we in huis zouden halen.
    We zullen het wel zien....

7. keizerin

keizerin Niet meer actief

Hallo hier ben ik nog steeds zonder baby!

Er zit totaal geen regelmaat in,ik heb nog wel kunnen slapen maar werd wel een paar keer wakker.
    Ik kijk het tot vanmiddag aan en dan ga ik denk ik maar de VK bellen want ik weet het ff niet meer.

@Debbie Gefeliciteerd met jullie zoontje :D

8. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Vales: Jee ik dacht echt dat je in het ziekenhuis of thuis lag te bevallen! Wat balen dat het nu niet doorzet...

Groetjes Otje

9. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Debbie en Marjan gefeliciteerd!

Vales wat balen zeg! klinkt als een vroege start, kan de vk niets doen, ff strippen kan het laatste zetje geven natuurlijk.

Hier gaat het redelijk, gisteren een beetje veel hooi op mn vork genomen maar lijk er vandaag weinig last van te hebben verbazend genoeg. Ga dus straks even met de oudste naar het winkelcentrum.

Juut hebben we ook al weer een tijd niets van gehoord. Heeft iemand toevallig met haar telefoonnummers uitgewisseld?

Otje meid ik duim echt voor je dat het nu eens op gaat schieten voor je. Vraag je vk of je al gestript kunt worden meid! Las laatst dat er nu echt een groot onderzoek naar is gedaan, en als het na de 41 weken gebeurd dan zorgt het er iig vaak voor de er niet ingeleid moet worden en je dus bevalt voor de 42 weken. Ik hoop dat je al wat ontsluiting hebt dan kun je het proberen.

10. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ayla: Mijn VK komt a.s. dinsdag nog een keertje langs om proberen te strippen. Ze is na dat ik 40 weken was ook 2 x gekomen om te strippen maar het ging niet omdat de baarmoedermond nog te ver naar achteren lag. Hoop dat het dinsdag wel resultaat heeft! Want donderdag moet ik naar het ziekenhuis om ingeleid te worden.

Gr Otje

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hallo meiden,
    ik heb nieuwe foto's op kailynn op haar babysite gezet dus als je het leuk vinden (en nog aan kunnen) kunnen jullie kijken.

12. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    @vales: balen dat het niet doorzet, maar het begin is er in ieder geval...

Ik vraag mij af: stel dat ik ingeleid moet worden, ik ben op nieuwjaarsdag 42 weken. Zouden ze het dan eerder doen ivm een feestdag, of juist later? Weet iemand hoe dat gaat?

13. nijn

nijn Lid

28 apr 2006
    99
    0
    0
    Ben ik ook wel benieuwd naar.
    Ik ben met oudjaar 42 weken.
    En alles is hier nog rustig, dus...........................

14. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik wil jullie ook ff laten weten dat mijn zoon geboren is op 22 december om 03.05...
    Ik ben heerlijk in bad bevallen en alles is goed verlopen. Het is een geweldige ervaring geweest maar het heeft vreselijk lang geduurt. Ik heb 5 uur persweeën gehad maar mocht niet persen omdat ik pas 6 cm. ontsluiting had... Toen ik uiteindelijk 10 cm. had is mijn mannetje geboren in 35 minutjes...
    Rick is 50 cm en weegt 3600 gram.
    Groetjes Kim en voor de dames die nog moeten veel succes!

15. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Debbie gefeliciteerd met zoon Thijmen... rust maar lekker uit in het ziekenhuis en fijn dat hij al meerdere keren aan de borst heeft gelegen....

Feitkifkim ook jij gefeliciteerd met zoon Rick..

Het wordt nu toch echt tijd voor wat meiden in december.....

Vales vervelend zeg, ik had echt gedacht dat ik een ander bericht zou zien hier..... Zet hem op...

Otje ik denk dat jij toch een kerstkindje gaat maken....

Lien en Nijn ik heb geen idee, maar ik zou het als ik jullie was gewoon effe vragen aan de VK....
    Toch wel leuk om nog in 2006 te bevallen....
    Overigens is een vriendin van mij vorig jaar op oudjaarsavond bevallen....enne daar vieren we dit jaar oud en nieuw..

Wij hebben weer een rustig nachtje gehad. Nick kwam om 23.00 en om 4.30 en toen om 8.15 weer. Daarna heeft hij lekker tussen mij en Frank in ons bed gelegen terwijl ik lekker gelezen heb en Frank geslapen. Om 11.00 uur hebben we hem in badje gedaan en toen op ons gemakje naar beneden gegaan. ondertussen had ik al wel een ontbijtje gehad van Frank en hebben we langzaam aan geluncht en zijn we effe naar de winkel gelopen. Dat is nog best een eindje, dus ik ga het maar weer rustig aan doen verder vandaag.

O ja.... en het goede nieuws voor mijzelf van vandaag.... Ik kan mijn eigen broeken al weer aan.... er uit met die zwangerschapskleding! ! !

Karin

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    @kim: hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon, lijkt me een mooie bevalling in bad!
    Geniet van je kraamtijd! laat je maar lekker verwennen!

17. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    @Kim: gefeliciteerd met jullie zoontje Rick! Geniet ervan!

18. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    22 jongens tegen 10 meisjes

Jantien - 25 november - jongen - normale ligging - 5 december - 50 cm - Kasper
    Debski - 27 november - jongen - normale ligging - 6 december - 50 cm - Jesse
    Melliemel - 30 nov/1 dec - jongen - normale ligging - 4 november - 43 cm - Orlando
    Lianne - 1 december - meisje - normale ligging - 15 december -.. cm -Dimphy
    Duikster - 5 december - jongen - normale ligging - 13 december - 50 cm - Nick
    Batchie - 5 december - jongen - achterhoofd ligging - 17 november - 53 cm - Vishesh
    Juut - 6 december - ? - normale ligging - .......
    Sidessa - 6 december - meisje - normale ligging - 14 december - 49 cm - Janissa
    Sellie - 7 december - meisje - normale ligging - 26 november - 51 cm - Ecrin
    Molly - 9 december - jongen - normale ligging - 20 december - ? cm - Dain
    JessicaD - 9 december - meisje - normale ligging - 23 november - .. cm - Inge
    Saar - 10 december - meisje - normale ligging - 5 december - 51 cm - Liene
    Ilonas - 10 december - jongen - normale ligging - 11 december - 51 cm - Julian Antonius
    Raomi - 10 december - jongen - normale ligging - 19 december - 53 cm - Storm
    Nietje - 10 december - jongen - normale ligging - 16 december - .. cm - Emir
    Vales - 11 december - jongen - normale ligging - ......
    Marjan72 - 11 december - meisje - normale ligging - 11 december - 45 cm - Emma
    lintjezuur - 11 december - jongen - stuit ligging - 13 december - .. cm - Sven
    Nynke31 - 13 december - jongen - normale ligging - 30 november - 49 cm - Jiri
    Veraenroy - 13 december - meisje - normale ligging - 14 december - .. cm -Jelina
    Jolanda – 13 december - jongen - normale ligging - 11 december - .. cm - Aaron
    Slingding - 14 december - meisje - stuit ligging - 3 december - .. cm - Kailynn
    Otje - 14 december - jongen - normale ligging - ......
    Suusje76 - 14 december - jongen - stuit ligging - 7 december - .. cm - Mika
    ellenD - 15 december - ? - normale ligging - ......
    Rabia - 15 december - jongen - normale ligging - 7 december - 47 cm - Jayron
    Arwen - 16 december- meisje - normale ligging - 15 december - … - Myrthe
    Duckie - 16 december - ? - normale ligging - ……
    Natas26 - 16 december - jongen - normale ligging - 7 oktober - 38 cm - Colin
    Karina - 16 december - ? - normale ligging - ……
    Setje - 17 december - jongen - normale ligging - 14 december - 50 cm - Jayden
    nijn - 17 december - ? - normale ligging - ......
    Lientje - 18 december - ? - normale ligging - ......
    Debbie1988 - 18 december - jongen - normale ligging - 22 december - 53 cm - Thijmen
    Doenka - 19 december - jongen - stuit ligging - 15 december - .. cm - Stan
    patricia24 - 20 december - ? - normale ligging - ......
    Manon - 20 december - meisje - normale ligging - .......
    Eve - 20 december - jongen - normale ligging - 19 december - ? cm - Fynn
    marjoleinch - 22 december - ? - normale ligging - ......
    Bianca16 - 22 december - meisje - normale ligging - 6 december - 48 cm - Lynn
    Feitkifkim - 24 december - jongen - normale ligging - 22 december - 50 cm - Rick
    renaatje - 25 december - jongen - normale ligging - ......
    gnessy21 - 25 december - meisje - normale ligging - ......
    Lola - 25 december - meisje - normale ligging - ......
    Mootje1985 - 26 - december - ? - normale ligging - ......
    Robyn - 26 december - ? - stuit ligging - ……
    Neeltje - 26 december - jongen - normale ligging - ......
    pascalina69 - 26 december - meisje - normale ligging - ......
    Ayla - 28 december-meisje - normale ligging - ......
    boogschuttertje - 28 december - ? - stuit ligging - ......
    manuela6 - 28 december - ? - normale ligging - ......
    charissa27 - 29 december - meisje - normale ligging - .......
    essepes - 30 december - jongen - normale ligging - ......
    Daphne - 31 december - jongen - normale ligging - 19 december - .. cm - Mitchell
    Noura - 31 december - jongen - normale ligging - 21 december - ? cm - Safouan
    gogadow - 31 december - ? - normale ligging - ......

19. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Feitkifkim: Gefeliciteerd met je zoontje Rick!!

20. nijn

nijn Lid

28 apr 2006
    99
    0
    0
    Duikster:

De kleine van mijn broertje is geboren op de 31e, dus dat vind ik zelf niet zo'n geslaagde datum...........
    Ik denk meer aan ergens tussen de 27e en de 30e :) .

Deel Deze Pagina