december 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door duikster, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    go for it!

Karin

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Tis echt rustig hier zeg... Allemaal aant genieten van de babys? Zijn er nog dames aant puffen? Ik niet... We hebben vanmiddag nog even lekker gewandeld (man, dochter en ik). Het was wel koud en op de weg terug had ik een volle blaas. Nou, dat loopt niet echt prettig dus was blij dat ik weer thuis was. Nu lekker binnen met de verwarming aan...

Ben benieuwd of er nog kerstkindjes geboren worden...

Gr Otje

3. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    22 jongens tegen 10 meisjes

Jantien - 25 november - jongen - normale ligging - 5 december - 50 cm - Kasper
    Debski - 27 november - jongen - normale ligging - 6 december - 50 cm - Jesse
    Melliemel - 30 nov/1 dec - jongen - normale ligging - 4 november - 43 cm - Orlando

Lianne - 1 december - meisje - normale ligging - 15 december -.. cm -Dimphy
    Duikster - 5 december - jongen - normale ligging - 13 december - 50 cm - Nick
    Batchie - 5 december - jongen - achterhoofd ligging - 17 november - 53 cm - Vishesh

Juut - 6 december - ? - normale ligging - .......
    Sidessa - 6 december - meisje - normale ligging - 14 december - 49 cm - Janissa
    Sellie - 7 december - meisje - normale ligging - 26 november - 51 cm - Ecrin

Molly - 9 december - jongen - normale ligging - 21 december - 49 cm - Dain
    JessicaD - 9 december - meisje - normale ligging - 23 november - .. cm - Inge
    Saar - 10 december - meisje - normale ligging - 5 december - 51 cm - Liene

Ilonas - 10 december - jongen - normale ligging - 11 december - 51 cm - Julian Antonius
    Raomi - 10 december - jongen - normale ligging - 19 december - 53 cm - Storm
    Nietje - 10 december - jongen - normale ligging - 16 december - .. cm - Emir

Vales - 11 december - jongen - normale ligging - ......
    Marjan72 - 11 december - meisje - normale ligging - 11 december - 45 cm - Emma
    lintjezuur - 11 december - jongen - stuit ligging - 13 december - .. cm - Sven
    Nynke31 - 13 december - jongen - normale ligging - 30 november - 49 cm - Jiri

Veraenroy - 13 december - meisje - normale ligging - 14 december - .. cm -Jelina
    Jolanda – 13 december - jongen - normale ligging - 11 december - .. cm - Aaron
    Slingding - 14 december - meisje - stuit ligging - 3 december - .. cm - Kailynn
    Otje - 14 december - jongen - normale ligging - ......
    Suusje76 - 14 december - jongen - stuit ligging - 7 december - .. cm - Mika
    ellenD - 15 december - ? - normale ligging - ......
    Rabia - 15 december - jongen - normale ligging - 7 december - 47 cm - Jayron
    Arwen - 16 december- meisje - normale ligging - 15 december - … - Myrthe
    Duckie - 16 december - ? - normale ligging - ……
    Natas26 - 16 december - jongen - normale ligging - 7 oktober - 38 cm - Colin
    Karina - 16 december - ? - normale ligging - ……
    Setje - 17 december - jongen - normale ligging - 14 december - 50 cm - Jayden
    nijn - 17 december - ? - normale ligging - ......
    Lientje - 18 december - ? - normale ligging - ......
    Debbie1988 - 18 december - jongen - normale ligging - 22 december - 53 cm - Thijmen
    Doenka - 19 december - jongen - stuit ligging - 15 december - .. cm - Stan

patricia24 - 20 december - ? - normale ligging - ......
    Manon - 20 december - meisje - normale ligging - .......
    Eve - 20 december - jongen - normale ligging - 19 december - ? cm - Fynn
    marjoleinch - 22 december - ? - normale ligging - ......
    Bianca16 - 22 december - meisje - normale ligging - 6 december - 48 cm - Lynn
    Feitkifkim - 24 december - jongen - normale ligging - 22 december - 50 cm - Rick
    renaatje - 25 december - jongen - normale ligging - ......
    gnessy21 - 25 december - meisje - normale ligging - ......
    Lola - 25 december - meisje - normale ligging - ......
    Mootje1985 - 26 - december - ? - normale ligging - ......
    Robyn - 26 december - ? - stuit ligging - ……
    Neeltje - 26 december - jongen - normale ligging - ......
    pascalina69 - 26 december - meisje - normale ligging - ......
    Ayla - 28 december-meisje - normale ligging - ......
    boogschuttertje - 28 december - ? - stuit ligging - ......
    manuela6 - 28 december - ? - normale ligging - ......
    charissa27 - 29 december - meisje - normale ligging - .......
    essepes - 30 december - jongen - normale ligging - ......
    Daphne - 31 december - jongen - normale ligging - 19 december - .. cm - Mitchell
    Noura - 31 december - jongen - normale ligging - 21 december - ? cm - Safouan
    gogadow - 31 december - ? - normale ligging - ......

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Hallo meiden,

Hier wederom een berichtje uit het Ronald McDonald huis. Vandaag zou de uitslag vd bloedtest van Fynn bekend zijn. Maar dat bleek niet het geval. Ik word echt helemaal gek van onzekerheid. Voel me zo machteloos. Merk aan mezelf dat ik zwaar oververmoeid aan het raken ben. En ik loop de hele dag te huilen. Het is echt vreselijk om je kind in zo'n ziekenhuisbedje te zien liggen en niet te weten wat ie nou precies mankeert en wanneer ie naar huis mag. Wist niet dat je dat zo kan raken. Hoop dat ik jullie de volgende keer een beter bericht kan sturen.

Sorry, dat ik even nergens op reageer.

Liefs, Eve

5. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Hoi meiden,

Nou, vannacht de eerste nacht thuis met Dain gehad. Ik had gehoopt op wat slaap, maar helaas, weer niet. Dain wilde ieder uur eten, dus van slapen is weer niet veel terecht gekomen. Dit heeft wel als resultaat dat de melkfabriek in werking is gezet en hopelijk betekent dit dat ie vannacht gewoon netjes iedere 3 uur komt. Vandaag is het echt een zoet ventje, ik kan echt uren naar hem kijken. Voor de rest voel ik me wel redelijk, al heb ik wel behoorlijk wat last van mijn hechtingen.

Feitkifkim; gefeliciteerd met jullie zoon!

Eve, wat vervelend, kan me voorstellen dat je alleen maar moet huilen. Ik hoop echt dat je Fynn snel mee naar huis mag nemen hoor.

Hopelijk duurt het voor jou nou ook niet lang meer Otje
    En Vales, heeft het bij jou inmiddels doorgezet? Ik hoop het echt hoor!

Van de week zal ik wat foto's plaatsen van ons mooie mannetje. Nu ga ik weer even plat denk ik!

6. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    @feitkifkim: gefeliciteerd!

7. Lieverd

Lieverd Bekend lid

12 mrt 2006
    764
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Otje,

Sterkte met de laatste loodjes! Ik hou je in de gaten, hihi!

Gr. Lieverd

8. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Heeeeeeel even snel een berichtje om jullie te laten weten dat ik bevallen ben van een prachtige dochter, Demi.

Na een zware bevalling, is het uiteindelijk toch een keizersnede geworden, dus ik heb in het ziekenhuis gelegen.

Ze is geboren op de 19e, weegt 3575 gram en is 52 cm lang. Het is een prachtmeissie.

Ga haar nu weer voeden. Kom snel met een uitgebreider berichtje en om ook jullie berichtjes te lezen en te kijken wat er hier allemaal is gebeurd.

9. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Eve wat jammer meid dat je in zulke onzekerheid moet verkeren nu je eigenlijk van je nieuwe gezinnetje zou moeten kunnen genieten. Ik hoop dat kleine Fynn snel naar huis mag met jullie meid, en dat je kraamtijd eindelijk eens mag beginnen. Heel veel sterkte met afwachten en ik hoop dat er snel duidelijkheid mag komen.

En Nijn en Lientje, inleiden doen ze pas als de kleine het niet meer prettig vindt in de bm. Dus als de gyn vindt dat het allemaal nog goed gaat er nog voldoende vruchtwater is ed, dan gaan ze echt niet meer voor het nieuwe jaar inleiden denk ik. Als er nu blijkt dat bv de hoeveelheid vruchtwater daalt dan kan er rond oud en nieuw ingeleid gaan worden maar rond feestdagen en weekends zijn ze daar niet zo scheutig mee hoor. En trouwens lijkt me voor die kleine ook niks met oudennieuw jarig te zijn.

Molly, wat fijn dat je bv op gang begint te komen. En slaapt Dain bij jullie of apart, want vaak slapen ze beter als ze vertrouwde geluiden horen dus lekker bij je liggen, is met het voeden ook makkelijker dan leg je even halfslaperig aan en je slaapt daarna lekker weer verder.
    Als je het eng vind om hem bij je te nemen dan kun je hem naast je bed leggen of met een (voedings)kussen om hem heen.
    Wel knap dat je na je wel erg zware bevalling alweer hier komt posten! Je hebt volgens mij echt afgezien tijdens de bevalling, petje af meid dat je nu zo lekker bezig bent met die kleine. Neem veel rust maar volgens mij ben je wel zo verstandig ;)

Daph wat goed dat je volhoudt met de bv! Idd ik denk dat je pas kunt stoppen als je voor je gevoel alles al hebt geprobeerd en je bent pas een paar dagen bezig natuurlijk. Als je langer problemen ondervind dan kun je ook nog een lactatiekundige inschakelen, wordt zelfs door sommige verzekeringen vergoed. Maar sowieso is dat altijd goedkoper dan het overstappen op kv. Blijf er relaxed onder, als je gaat stressen dan beïnvloed dit de productie.

Nou ik ben gisteren iets te laat gaan slapen en merk daar gelijk de gevolgen van... bah wat ben ik moeeehh Ik ga dus zo slapen. Morgen met de jongens naar de speeltuin en dan naar een kerkje hier in de buurt om peuter/kleuterkerst te vieren ik ben benieuwd.
    Nou kom op meiden er moeten er nog een paar bevallen de komende dagen anders zijn het geen decemberkindjes meer hoor, die van mij wordt waarschijnlijk tocht een januarikindje ik zal de hekkensluiter wel zijn maar dan moet de rest nu wel even snel gaan bevallen! Oké! En mss een paar kerstkindjes ook wel eens leuk mss er zijn er zat uitgerekend rond die tijd dus het moet nog wel lukken ;)

10. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Duckie gefeliciteerd! Jammer van de keizersnee maar ja het was voor een goed doel, ben benieuwd naar je verhaal doe nu maar even rustig aan!

Oh en Eve, dat je niet reageerd op onze berichtjes is niet meer dan normaal hoor, je hebt wel wat anders aan je hoofd op het moment..

11. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Eve, waarom kon jij je kraamdagen niet ook in het zkh doorbrengen zodat je bij Fynn kon zijn? Ik kan me voorstellen dat je nu heel erg moe wordt zo.... Veel sterkte en ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt....

Molly fijn dat de melkproductie op gang is gekomen. Als hij genoeg voeding krijgt zal de tijd tussen de voedingen ook wel toe gaan nemen denk ik... Wij moeten Nick nu soms echt wakker maken om te voeden, met name voor de voeding van 23.00 uur. Ik wil namelijk graag slapen daarna.
    Momenteel komt Nick rond 4.30 - 8.00/8.30 - 12.00/12.30 - 15.00/15/30 - 19.00 uur en om 23.00 uur maken we hem dus wakker. Keurig ventje he..... Van mij mag hij dit volhouden...

Duckie gefeliciteerd met dochter Demi...geniet maar lekker van je kraamdagen...

Het valt me op dat er best veel meiden uiteindelijk met een keizersnede zijn bevallen, waarbij dit in principe niet de bedoeling was...

Ayla veel plezier bij de peuterviering voor de kerst. Als ons Nick iets eerder geboren zou zijn, had hij mogelijk in de kerstviering als kindeke Jezus mogen 'optreden' maar nu vind ik hem daar toch echt nog te klein voor.
    Ik vind het wel een raar idee. Wij hebben dit jaar in tegenstelling tot andere jaren geen kaartjes voor de kerstviering van de kerk gehaald. Ik kon en kan nog niet overzien hoe het allemaal loopt, maar tegelijk vind ik het ook raar om helemaal geen kerkelijke viering mee te maken met kerst. Op de een of andere manier heb ik ook nog weinig kerstgevoel hierdoor. Misschien dat ik morgen de fut krijg om nog een boompje neer te zetten om het huis nog een beetje kerstsfeer te geven. Is eigenlijk toch wel leuk om Nick's eerste kerst met een boompje op te sieren..... Ach we zien wel....

Karin

12. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    @Duckie: gefeliciteerd met jullie dochter Demi! Geniet er lekker van!

Hier ook al heel de dag gerommel, maar dan ook wel echt gerommel, hopelijk zet het zo door en kan ik de vk vanavond nog bellen!

13. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    22 jongens tegen 11 meisjes

Jantien - 25 november - jongen - normale ligging - 5 december - 50 cm - Kasper
    Debski - 27 november - jongen - normale ligging - 6 december - 50 cm - Jesse
    Melliemel - 30 nov/1 dec - jongen - normale ligging - 4 november - 43 cm - Orlando
    Lianne - 1 december - meisje - normale ligging - 15 december -.. cm -Dimphy
    Duikster - 5 december - jongen - normale ligging - 13 december - 50 cm - Nick
    Batchie - 5 december - jongen - achterhoofd ligging - 17 november - 53 cm - Vishesh
    Juut - 6 december - ? - normale ligging - .......
    Sidessa - 6 december - meisje - normale ligging - 14 december - 49 cm - Janissa
    Sellie - 7 december - meisje - normale ligging - 26 november - 51 cm - Ecrin
    Molly - 9 december - jongen - normale ligging - 20 december - ? cm - Dain
    JessicaD - 9 december - meisje - normale ligging - 23 november - .. cm - Inge
    Saar - 10 december - meisje - normale ligging - 5 december - 51 cm - Liene
    Ilonas - 10 december - jongen - normale ligging - 11 december - 51 cm - Julian Antonius
    Raomi - 10 december - jongen - normale ligging - 19 december - 53 cm - Storm
    Nietje - 10 december - jongen - normale ligging - 16 december - .. cm - Emir
    Vales - 11 december - jongen - normale ligging - ......
    Marjan72 - 11 december - meisje - normale ligging - 11 december - 45 cm - Emma
    lintjezuur - 11 december - jongen - stuit ligging - 13 december - .. cm - Sven
    Nynke31 - 13 december - jongen - normale ligging - 30 november - 49 cm - Jiri
    Veraenroy - 13 december - meisje - normale ligging - 14 december - .. cm -Jelina
    Jolanda – 13 december - jongen - normale ligging - 11 december - .. cm - Aaron
    Slingding - 14 december - meisje - stuit ligging - 3 december - .. cm - Kailynn
    Otje - 14 december - jongen - normale ligging - ......
    Suusje76 - 14 december - jongen - stuit ligging - 7 december - .. cm - Mika
    ellenD - 15 december - ? - normale ligging - ......
    Rabia - 15 december - jongen - normale ligging - 7 december - 47 cm - Jayron
    Arwen - 16 december- meisje - normale ligging - 15 december - … - Myrthe
    Duckie - 16 december - meisje - normale ligging - 19 december - 52 cm - Demi
    Natas26 - 16 december - jongen - normale ligging - 7 oktober - 38 cm - Colin
    Karina - 16 december - ? - normale ligging - ……
    Setje - 17 december - jongen - normale ligging - 14 december - 50 cm - Jayden
    nijn - 17 december - ? - normale ligging - ......
    Lientje - 18 december - ? - normale ligging - ......
    Debbie1988 - 18 december - jongen - normale ligging - 22 december - 53 cm - Thijmen
    Doenka - 19 december - jongen - stuit ligging - 15 december - .. cm - Stan
    patricia24 - 20 december - ? - normale ligging - ......
    Manon - 20 december - meisje - normale ligging - .......
    Eve - 20 december - jongen - normale ligging - 19 december - ? cm - Fynn
    marjoleinch - 22 december - ? - normale ligging - ......
    Bianca16 - 22 december - meisje - normale ligging - 6 december - 48 cm - Lynn
    Feitkifkim - 24 december - jongen - normale ligging - 22 december - 50 cm - Rick
    renaatje - 25 december - jongen - normale ligging - ......
    gnessy21 - 25 december - meisje - normale ligging - ......
    Lola - 25 december - meisje - normale ligging - ......
    Mootje1985 - 26 - december - ? - normale ligging - ......
    Robyn - 26 december - ? - stuit ligging - ……
    Neeltje - 26 december - jongen - normale ligging - ......
    pascalina69 - 26 december - meisje - normale ligging - ......
    Ayla - 28 december-meisje - normale ligging - ......
    boogschuttertje - 28 december - ? - stuit ligging - ......
    manuela6 - 28 december - ? - normale ligging - ......
    charissa27 - 29 december - meisje - normale ligging - .......
    essepes - 30 december - jongen - normale ligging - ......
    Daphne - 31 december - jongen - normale ligging - 19 december - .. cm - Mitchell
    Noura - 31 december - jongen - normale ligging - 21 december - ? cm - Safouan
    gogadow - 31 december - ? - normale ligging - ......

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Duckie: Gefeliciteerd met je dochtertje Demi!!

Eve: Meid, wat een onzekerheid voor jou zeg om je zoontje. En vind het niet gek dat je tranen hebt hoor. Je bent zelf net bevallen dus je hormonen spelen op en als je kleine mannetje daar zo ligt. Echt sneu voor je meid. Ik denk aan je en hoop dat snel alles goed is.

Karina: Succes met het gerommel. Hopelijk zet het door!

Hier nog steeds alles rustig. Vanmiddag nog 1 uur gewandeld... blijkbaar nergens goed voor geweest.

Morgenochtend moet ik om 10.45 in het ziekenhuis zijn voor een CTG en echo... extra controle omdat ik overtijd ben. Morgenmiddag nog even op visite bij mijn oma dus kan zijn dat ik er morgen overdag niet veel ben. Dan weten jullie dat! Anders denken jullie natuurlijk dat ik aan het bevallen ben. Hihi. :)

Gr Otje

15. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Thnx Lieverd! Jij hoeft ook niet meer lang he?

16. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Is er nog iemand wakker? Ik wil eigenlijk heel graag de vk bellen, maar wil ook geen zeikerd zijn! Hebben jullie dat weleens gedaan, gewoon om te weten waar je aan toe bent?!?
    Zal ik gewoon even bellen, heb nog steeds last, maar regelmaat is ver te zoeken, heb geloof ik aan 1 stuk door een harde buik!

@Otje, succes morgen in het ziekenhuis en veel plezier bij je oma! Het kan bij jou toch echt niet meer lang duren?

17. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ik heb maar even gebeld en ze kwamen gelijk langs! Zit nog steeds op 2 cm, en ze zei al het wordt een kerstkindje, want een halve week haal je sowieso niet meer (omdat ik al bezig ben inprincipe)!

Ik kon me gelijk weer laten strippen, maar zei ze denk er goed over na, want het is voor de rest van het leven van het kindje (het zou dan mogelijk op 1e kerstdag komen), ook zei ze misschien kan ik dan beter maandag eind van de middag komen, dan komt het waarschijnlijk 2e kerstdag of een dag later en dat is al minder hectisch dan 1e kerstdag!
    Kijk, komt het kindje eerder dan komt het, dat is ook geen ramp, maar nu ik het zelf kan bepalen, kies ik idd liever voor 2e kerstdag of een dag later dan voor 1e kerstdag!

Ik ben al weer wat ontspannender, zal je net zien komt het toch ineens hihi, maar ja geeft niet, ik weet igg dat het nog maar een paar daagjes is en zeker geen week meer!

Ik wens iedereen die nu bezig is heel veel succes en anders een lekkere nacht!

18. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    gefeliciteerd meiden die bevallen zijn !
    degene voor wie het eraan komt, veel succes !

@Karina, spannend joh, en het is toch ook wel het mooiste kerstkadootje ;) succes deze dagen !

liefs sil

19. keizerin

keizerin Niet meer actief

Nou ben ik weer zonder baby!

Het blijft rommelen en ik heb net de VK gebeld en ik kreeg als antwoord we kunnen niks doen maar je kan wel een pijnstiller krijgen,wat heb ik daar nou weer aan ik wil gewoon dat ze me strippen maar dat willen ze gewoon niet doen.
    O,ja en me baarmoeder is een heel stuk gezakt maar ze zei dat hij gewoon aan het indalen is,nou hij is al een hele tijd ingedaalt en op een gegeven moment kan die toch ook niet verder lijkt mij maar oké.
    Vandaag is de laatste dag dat ik thuis mag bevallen en morgenochtend moet ik naar het ziekenhuis.
    Ik zit er aan te denken om wonderolie ofzo te gaan halen want ik ben het zo zat......ik wil gewoon me baby.

@Duckie Gefeliciteerd met jullie dochtertje :D

20. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    duckie: gefeliciteerd met je dochter hoor!
    balen dat het een keizersnee is geworden, hopelijk herstel je er goed van!

Deel Deze Pagina