Nog niet bevallen zijn (of wel bevallen en nog niet online geweest): --> Nog 21 te gaan Juut - 6 december - ? - normale ligging - ....... Vales - 11 december - jongen - normale ligging - ...... Otje - 14 december - jongen - normale ligging - ...... ellenD - 15 december - ? - normale ligging - ...... Karina - 16 december - ? - normale ligging - nijn - 17 december - ? - normale ligging - ...... Lientje - 18 december - ? - normale ligging - ...... patricia24 - 20 december - ? - normale ligging - ...... marjoleinch - 22 december - ? - normale ligging - ...... renaatje - 25 december - jongen - normale ligging - ...... gnessy21 - 25 december - meisje - normale ligging - ...... Lola - 25 december - meisje - normale ligging - ...... Mootje1985 - 26 - december - ? - normale ligging - ...... Robyn - 26 december - ? - stuit ligging - Neeltje - 26 december - jongen - normale ligging - ...... pascalina69 - 26 december - meisje - normale ligging - ...... boogschuttertje - 28 december - ? - stuit ligging - ...... manuela6 - 28 december - ? - normale ligging - ...... charissa27 - 29 december - meisje - normale ligging - ....... essepes - 30 december - jongen - normale ligging - ...... gogadow - 31 december - ? - normale ligging - ......
Ayla: gefeliciteerd! Zo'n bevalling wil ik ook (op het placentagedeelte na dan) Manon: gefeliciteerd! Eve: gelukkig dat je naar huis mocht met je kindje.
ayla: gefeliciteerd met je dochter marley! Manon: gefeliciteerd met je dochter Jaimy! Dames geniet ervan, en laat jullie maar lekker verwennen door alles en iedereen! En fijn dat jullie het meisjes aantal opkrikken want we lopen achter met de meisjes! Eve Welkom thuis en ga nu maar eens lekker uitrusten!
22 jongens tegen 13 meisjes Jantien - 25 november - jongen - normale ligging - 5 december - 50 cm - Kasper Debski - 27 november - jongen - normale ligging - 6 december - 50 cm - Jesse Melliemel - 30 nov/1 dec - jongen - normale ligging - 4 november - 43 cm - Orlando Lianne - 1 december - meisje - normale ligging - 15 december -.. cm -Dimphy Duikster - 5 december - jongen - normale ligging - 13 december - 50 cm - Nick Batchie - 5 december - jongen - achterhoofd ligging - 17 november - 53 cm - Vishesh Juut - 6 december - ? - normale ligging - ....... Sidessa - 6 december - meisje - normale ligging - 14 december - 49 cm - Janissa Sellie - 7 december - meisje - normale ligging - 26 november - 51 cm - Ecrin Molly - 9 december - jongen - normale ligging - 20 december - ? cm - Dain JessicaD - 9 december - meisje - normale ligging - 23 november - .. cm - Inge Saar - 10 december - meisje - normale ligging - 5 december - 51 cm - Liene Ilonas - 10 december - jongen - normale ligging - 11 december - 51 cm - Julian Antonius Raomi - 10 december - jongen - normale ligging - 19 december - 53 cm - Storm Nietje - 10 december - jongen - normale ligging - 16 december - .. cm - Emir Vales - 11 december - jongen - normale ligging - ...... Marjan72 - 11 december - meisje - normale ligging - 11 december - 45 cm - Emma lintjezuur - 11 december - jongen - stuit ligging - 13 december - .. cm - Sven Nynke31 - 13 december - jongen - normale ligging - 30 november - 49 cm - Jiri Veraenroy - 13 december - meisje - normale ligging - 14 december - .. cm -Jelina Jolanda 13 december - jongen - normale ligging - 11 december - .. cm - Aaron Slingding - 14 december - meisje - stuit ligging - 3 december - .. cm - Kailynn Otje - 14 december - jongen - normale ligging - ...... Suusje76 - 14 december - jongen - stuit ligging - 7 december - .. cm - Mika ellenD - 15 december - ? - normale ligging - ...... Rabia - 15 december - jongen - normale ligging - 7 december - 47 cm - Jayron Arwen - 16 december- meisje - normale ligging - 15 december - - Myrthe Duckie - 16 december - meisje - normale ligging - 19 december - 52 cm - Demi Natas26 - 16 december - jongen - normale ligging - 7 oktober - 38 cm - Colin Karina - 16 december - ? - normale ligging - Setje - 17 december - jongen - normale ligging - 14 december - 50 cm - Jayden nijn - 17 december - ? - normale ligging - ...... Lientje - 18 december - ? - normale ligging - ...... Debbie1988 - 18 december - jongen - normale ligging - 22 december - 53 cm - Thijmen Doenka - 19 december - jongen - stuit ligging - 15 december - .. cm - Stan patricia24 - 20 december - ? - normale ligging - ...... Manon - 20 december - meisje - normale ligging - 24 december - 48 cm - Jaimy Eve - 20 december - jongen - normale ligging - 19 december - ? cm - Fynn marjoleinch - 22 december - ? - normale ligging - ...... Bianca16 - 22 december - meisje - normale ligging - 6 december - 48 cm - Lynn Feitkifkim - 24 december - jongen - normale ligging - 22 december - 50 cm - Rick renaatje - 25 december - jongen - normale ligging - ...... gnessy21 - 25 december - meisje - normale ligging - ...... Lola - 25 december - meisje - normale ligging - ...... Mootje1985 - 26 - december - ? - normale ligging - ...... Robyn - 26 december - ? - stuit ligging - Neeltje - 26 december - jongen - normale ligging - ...... pascalina69 - 26 december - meisje - normale ligging - ...... Ayla - 28 december-meisje - normale ligging - 24 december - 48 cm - Marley boogschuttertje - 28 december - ? - stuit ligging - ...... manuela6 - 28 december - ? - normale ligging - ...... charissa27 - 29 december - meisje - normale ligging - ....... essepes - 30 december - jongen - normale ligging - ...... Daphne - 31 december - jongen - normale ligging - 19 december - .. cm - Mitchell Noura - 31 december - jongen - normale ligging - 21 december - ? cm - Safouan gogadow - 31 december - ? - normale ligging - ......
@ayla: gefeliciteerd met je dochter marley @Manon: gefeliciteerd met je dochter Jaimy Nou de rugpijn is alweer iets minder geworden, al voelt de binnenkant bij me schaambeen nog erg gevoelig aan, geloof dat ik fijn 3 uur lang oefen weeen heb gehad Het gaat nu ineens hard met de geboortes @ nou otje zet hem op meid! het word nu ook wel eens jou tijd patricia
Ik ben eigenlijk echt boos dat ik zo word afgescheept door de VK. Ben het zo zat ik zit er echt doorheen,en waarschijnlijk word ik morgen ook niet eens ingeleid. Ik had vanmiddag wel wat taaislijm met een streepje bloed maar nu verder niks meer. Als het vanavond of vannacht nog begint mag ik nog thuisbevallen en anders word het het ziekenhuis. Het kan me ook niet meer schelen op welke datum hij geboren word als het maar zo snel mogelijk is wil hem echt zo graag zien. Ik ben morgen inderdaad 42 weken. @Ayla Gefeliciteerd met jullie dochtertje @Manon Gefeliciteerd met jullie dochtertje @Eve heerlijk dat je eindelijk thuis bent en dat je mannetje helemaal gezond is. @Otje dat is schrikken zeg opeens je bloeddruk zo hoog.
Ben ik effe 2 uurtjes niet online en gelijk 2 meiden geboren of hier gemeld dan... Ayla en man gefeliciteerd met Marley fijn dat de bevalling zo goed ging, maar balen dat je dan toch nog naar het ziekenhuis moest.... Maar je bent al weer lekker thuis.... geniet lekker me de kerst van jullie mooie meid (dat neem ik tenminste aan dat ze mooi is) Manon en man gefeliciteerd met Jaimy ook lekker thuis genieten van het kraambed.... Ayla ik had je al gemist vandaag maar dacht... die gaat toch pas in januari bevallen. Je was er zo van overtuigd.... Karin
oh net effe gekeken als alle verrassingskinderen nog meiden worden zou december nog redelijk in evenwicht kunnen komen wat jongens en meiden betreft.... Karin
Ayla en Manon, gefeliciteerd met jullie dochters! Klinkt als een droombevalling Ayla! Jammer dat je voor die stomme placenta toch nog naar het ziekenhuis moest. Otje; de datum van Dains verjaardag staat niet goed in de lijst Ik had van de week de lijst al aangepast, maar je hebt die andere weer gebruikt Zou je de lijst willen aanpassen naar 21 december voor Dain en hij is 49 cm. Thanx! En daarnaast natuurlijk nog succes met de laatste paar dagen. Vales; jeeh meid, ik leef met je mee hoor, die kerstdagen zullen je ook wel gestolen kunnen worden dit jaar, het enige dat je nu nog wil is je kindje. Ik hoop echt voor je dat het zich nu snel aandient. Eve; Fijn dat je weer thuis bent en dat alles goed gaat met Fynn. Toch grappig hoe onze bevallingen op elkaar lijken vind je niet Karin; Wat een heerlijke borstvoedingstijden heeft jouw zoon! Ben jaloers! Vannacht kwam Dain al minder vaak, iedere 2,5 uur en dat voor zijn 3e nacht is toch wel aardig. Overdag zit er zelfs meer tijd tussen. De nacht dat hij ieder uur kwam bleek dus ook dat hij last had van krampjes en helemaal niet de borst hoefde, maar gewoon een pink in zijn mondje om op te zuigen. Zo leer je iedere keer weer wat. Dain ligt trouwens met zijn wieg op onze kamer Ayla, vlak naast me, zodat ik eventueel nog een pink in zijn mond kan stoppen. Ik ben echt verliefd op mijn kereltje, hij kan je echt zo ondeugend aankijken en dan lijkt het net of hij lacht. Ik weet dat dat nog niet kan, maar het ziet er zo leuk uit! Meiden die nog moeten bevallen; echt heel veel succes met de laatste loodjes en het is echt waar, als je kindje er eenmaal is ben je die dagen dat je overtijd liep echt vergeten. Ik denk aan jullie en ga nu even proberen een foto van Dain te plaatsen.
@Ayla: gefeliciteerd met jullie dochtertje Marley! Geniet er lekker van! @Manon: gefeliciteerd met jullie dochtertje Jaimy! Ook jij lekker genieten! Hier last van rugweeën, zo kl*te is dat, had het bij mijn vorige bevalling ook, maar ja, deze keer durf ik niets meer met zekerheid te zeggen, zet het nou door of niet, maar 1 ding weet ik zeker, hier kan ik geen dagen mee blijven lopen!
@Vales: en nu positief blijven denken meid, het is lastig, maar wie weet gaat dit je er heel snel doorheen helpen! Ik duim voor je! SUCCES!
Sorry Molly... ik ga het meteen aanpassen! Vales: Meid, ik hoop dat het strippen helpt! Ik denk aan je. Gr Otje
22 jongens tegen 13 meisjes Jantien - 25 november - jongen - normale ligging - 5 december - 50 cm - Kasper Debski - 27 november - jongen - normale ligging - 6 december - 50 cm - Jesse Melliemel - 30 nov/1 dec - jongen - normale ligging - 4 november - 43 cm - Orlando Lianne - 1 december - meisje - normale ligging - 15 december -.. cm -Dimphy Duikster - 5 december - jongen - normale ligging - 13 december - 50 cm - Nick Batchie - 5 december - jongen - achterhoofd ligging - 17 november - 53 cm - Vishesh Juut - 6 december - ? - normale ligging - ....... Sidessa - 6 december - meisje - normale ligging - 14 december - 49 cm - Janissa Sellie - 7 december - meisje - normale ligging - 26 november - 51 cm - Ecrin Molly - 9 december - jongen - normale ligging - 21 december - 49 cm - Dain JessicaD - 9 december - meisje - normale ligging - 23 november - .. cm - Inge Saar - 10 december - meisje - normale ligging - 5 december - 51 cm - Liene Ilonas - 10 december - jongen - normale ligging - 11 december - 51 cm - Julian Antonius Raomi - 10 december - jongen - normale ligging - 19 december - 53 cm - Storm Nietje - 10 december - jongen - normale ligging - 16 december - .. cm - Emir Vales - 11 december - jongen - normale ligging - ...... Marjan72 - 11 december - meisje - normale ligging - 11 december - 45 cm - Emma lintjezuur - 11 december - jongen - stuit ligging - 13 december - .. cm - Sven Nynke31 - 13 december - jongen - normale ligging - 30 november - 49 cm - Jiri Veraenroy - 13 december - meisje - normale ligging - 14 december - .. cm -Jelina Jolanda 13 december - jongen - normale ligging - 11 december - .. cm - Aaron Slingding - 14 december - meisje - stuit ligging - 3 december - .. cm - Kailynn Otje - 14 december - jongen - normale ligging - ...... Suusje76 - 14 december - jongen - stuit ligging - 7 december - .. cm - Mika ellenD - 15 december - ? - normale ligging - ...... Rabia - 15 december - jongen - normale ligging - 7 december - 47 cm - Jayron Arwen - 16 december- meisje - normale ligging - 15 december - - Myrthe Duckie - 16 december - meisje - normale ligging - 19 december - 52 cm - Demi Natas26 - 16 december - jongen - normale ligging - 7 oktober - 38 cm - Colin Karina - 16 december - ? - normale ligging - Setje - 17 december - jongen - normale ligging - 14 december - 50 cm - Jayden nijn - 17 december - ? - normale ligging - ...... Lientje - 18 december - ? - normale ligging - ...... Debbie1988 - 18 december - jongen - normale ligging - 22 december - 53 cm - Thijmen Doenka - 19 december - jongen - stuit ligging - 15 december - .. cm - Stan patricia24 - 20 december - ? - normale ligging - ...... Manon - 20 december - meisje - normale ligging - 24 december - 48 cm - Jaimy Eve - 20 december - jongen - normale ligging - 19 december - ? cm - Fynn marjoleinch - 22 december - ? - normale ligging - ...... Bianca16 - 22 december - meisje - normale ligging - 6 december - 48 cm - Lynn Feitkifkim - 24 december - jongen - normale ligging - 22 december - 50 cm - Rick renaatje - 25 december - jongen - normale ligging - ...... gnessy21 - 25 december - meisje - normale ligging - ...... Lola - 25 december - meisje - normale ligging - ...... Mootje1985 - 26 - december - ? - normale ligging - ...... Robyn - 26 december - ? - stuit ligging - Neeltje - 26 december - jongen - normale ligging - ...... pascalina69 - 26 december - meisje - normale ligging - ...... Ayla - 28 december-meisje - normale ligging - 24 december - 48 cm - Marley boogschuttertje - 28 december - ? - stuit ligging - ...... manuela6 - 28 december - ? - normale ligging - ...... charissa27 - 29 december - meisje - normale ligging - ....... essepes - 30 december - jongen - normale ligging - ...... Daphne - 31 december - jongen - normale ligging - 19 december - .. cm - Mitchell Noura - 31 december - jongen - normale ligging - 21 december - ? cm - Safouan gogadow - 31 december - ? - normale ligging - ......
Vales ik hoop dat het strippen iets gaat doen. Overigens wel apart dat jouw VK steeds roept niet te strippen en dit nu ineens wel komt doen.... Maar ik hoop voor jou dat het snel tot een mooi resultaat gaat leiden... Karina... rugweeen zijn niet fijn. Ik hoop dat het snel doorzet en je bijna mama mag zijn.... Molly de eerste 2 a 3 dagen was het bij mij ook nog niet zo mooi qua tijden, maar nu gaat het heerlijk.... enne ieder uur aanleggen is wel goed om je BV op gang te brengen, maar inderdaad erg vermoeiend... Ik heb ook een dag gehad dat Nick elk uur of zo kwam. Heb toen de VK gebeld en van haar ook het advies gekregen om met een pink / speen te proberen vanwege zuigbehoefte. Te veel voeding in te korte tijd geeft inderdaad krampjes en dat schiet natuurlijk ook niet op. Overigens mocht Nick van haar al een speen (was na ca. een week) omdat hij de techniek van happen aan de borst goed beheerste. Nu gebruikt hij de speen af en toe, tussen de voedingen in om zijn zuigbehoefte te voldoen, met name als hij beneden in de box ligt. Ik merk trouwens dat als Nick in de box ligt hij eigenlijk moeilijk in slaap kan komen. Hij blijft dan lang wakker. Ik vraag me af of het boxkleed dik genoeg is en hij niet te hard ligt. Of heeft iemand andere ideeen wat het kan zijn? Hij ligt wel in een omslagdoek en eventueel zelfs met een dekentje erover dus te koud kan het niet zijn.... Als hij op de bank ligt slaapt hij wel goed door beneden, alleen dat is natuurlijk niet de bedoeling.... Karin
@Duikster een invaller kwam me strippen want die vind het eigenlijk ook raar dat ze het niet doen en zij heeft toch dienst dus zij vind het niet erg als ze vannacht me bevalling zou moeten doen. Ik heb haar nu 3 keer gezien en ze is echt aardig en ze is blij dat ze me kan helpen met dit. Goed nieuws ik heb al 1.5 a 2 cm ontsluiting dus ze kon goed strippen,wel een naar gevoel maar straks heb ik veel meer pijn dacht ik bij mezelf. Als er niks gebeurt moet ik haar morgenochtend om half 9 bellen en dan belt zij het ziekenhuis en waarschijnlijk gaan ze me morgen gelijk inleiden omdat ik al ontsluiting heb. Oww ik ben zo blij
Bedankt allemaal voor de felicitaties.... enneuh natuurlijk is ze mooi Karin Duh! Ja ik weet het dacht echt dat ik de laatste zou zijn maar ja heb het niet voor het zeggen natuurlijk. En die bevalling lijkt leuk en was het ook wel hoor, maar ergens blijft het dan toch erg onwerkelijk en vreemd dat je ineens een kindje hebt, dat had ik de vorige keren eigenlijk ook, je kunt ook té makkelijk bevallen vergeet dat niet. Al is het natuurlijk tijdens de bevalling wel fijn om niet veel pijn te hebben. De placentagebeurtenis heeft het allemaal een beetje werkelijk gemaakt dus kwam eigenlijk wel "goed" uit. Al mag ik nu nooit meer thuisbevallen maar ja ik was toch niet meer van plan om meer kinderen te nemen, 3 is goed. Vales eindelijk luistert ze eens naar je, ze had eigenlijk al veel eerder moeten kijken of ze kon strippen kijk baat het niet dan schaad het niet toch!? Voor je het weet heb je je kindje in je armen meid nog ff doorbijten karin over dat slapen in de box, het kan zijn dat er te veel ruimte om hem heen zit. Op een bank heb je al snel de leuning die de loze ruimte beperkt. Probeer eens om een voedingskussen (als je dat hebt want dat is dus ideaal hiervoor) om hem heen te leggen in een hoefijzervorm. Dat werkt volgens mij altijd wel dan hebben ze een grens om zich geen dat geeft veiligheid. Als je niet zo'n kussen hebt dan kun je natuurlijk vanalles gebruiken kussens, een deken die je oprolt enz. Die toeschietreflex als die te krachtig is dan kun je van te voren ook eerst de eerste stroom afkolven dat scheelt ook heel veel. De kleine van mij is nu al een prof wat borstdrinken aangaat... haha en wat poepen aangaat trouwens ook... sjee ze had net een meconiumluier Zeg trouwens maar gerust een meconiumluier én romper! Daarna ging ze tijdens het verschonen nog eens uitgebreid verder poepen en een flinke plas lozen... Dacht dat de jongens erg waren! Ff een vraagje ben het namelijk even kwijt van de vorige keren. Als een kleine een lage temp heeft onder de 36,5 dan moet er 1 kruik bij toch? Maar bij ondertemp van 36,0 moesten er dan 2 kruiken bij of niet? Het is nu namelijk best warm in de woonkamer, durf niet naar boven te verhuizen met haar daar is het erg koud, alleen kan ze nu niet bij me in bed. Dus ligt ze in haar mandje met 2 kruiken net maar heb er toch maar 1 weggehaald ben bang dat ze het nu weer te warm krijgt... ooh erg dit ben het helemaal vergeten! Nou ja zal haar temo zo nog even opnemen al ligt ze wel heerlijk te slapen (al de héééle dag alleen wakker om te drinken en slaapt dan weer in) Hoop dat het dan beter is, zal wel ze lag net een tijdje bloot met alleen een doek over zich omdat ze zo uitgebreid aan het ontlasten was.. denk dat het nu wel weer beter gaat. Nou welterusten voor straks! Oh en Manon! Gefeliciteerd.. leuke geboortedatum hé de dag voor kerst Arme kids! Geniet ervan meid! En de rest kom op nou kindertjes jullie mogen óók met kerst geboren worden dan zijn jullie moeders ook verlost!