Ik moet straks om half 11 op het ziekenhuis zijn. Ik ga aan de CTG en verder weet ik het niet,de VK zei dat ze aan de telefoon zeiden dat ze vandaag niet zomaar in gaan leiden dus het is afwachten. Ik had vannacht wel weer weeen maar is ook weer een beetje afgezakt maar heb nog steeds wel last van me onderbuik en rug. Ik ben ook heel veel slijm verloren met bloed. Nou jullie horen het wel. Meiden die weeen hebben heel veel succes en voor de rest geniet lekker van kerstdag.
Er zijn er veel die aant rommelen zijn, lees ik! Spannend. Vales: Met Kerst gaan ze waarschijnlijk inderdaad niet zomaar inleiden, behalve als het echt beter is voor het kindje dat ie eruit komt. Succes in ieder geval! Nijn: Wat zei de VK? Ik denk dat ze inmiddels al geweest is? Karina: Bij jou nog alles rustig? Lientje: Jij ook al begonnen? Hoe is het nu met je want je berichtje is al van een aantal uren terug! Fijne kerstdag allemaal, ik ga ontbijten! Gr Otje
@lola gefeliciteerd met jullie dochtertje hier is alles weer rustig Ik wil alle rommelende dames heel succes wensen, en hoop dat het voor jullie nu allemaal mag doorzetten. Hierbij wil ik ook iedereen hele fijne en prettige kerstdagen wensen patricia
O echt iedereen loopt bijna uit he deze maand. Allemaal succes met de laadste loodjes. Wij wensen iedereen hele gezellige kerstdagen. Zie nieuwe foto's in mijn album. Dit zijn mijn twee meiden, en een kerstkiekje van Dimphy
Lola: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jasmijn. Voor de meiden bij wie het aan het rommelen is: heel veel succes en sterkte met de laatste loodjes. Ik hoop voor jullie dat jullie gauw je kindje in je armen kan sluiten! Karin: bedankt voor je tip! Je bent de enige die gereageerd heeft op mijn vraag! Ik heb vannacht voorzichtig gevoed en hem bijtijds van de borst gehaald en rechtop gehouden om te boeren. Er komt nog wel wat melk terug, maar dat zijn kleine beetjes en is normaal. Vanmorgen was het wel weer wat meer, maar toen ben ik direct gestopt met voeden. Hij heeft dan wel genoeg gehad. Ik wacht nu ook echt minimaal drie uur voordat ik weer ga voeden. Hij is inderdaad heel gulzig, heeft vaak de hik en je hoort de melk naar binnen klotsen. Mijn moeder gaf me de tip om de eerste melk op te vangen zodat de ergste druk eraf is. Meiden: allemaal een fijne kerst toegewenst! Groetjes Suusje
Lola, gefeliciteerd met je dochter! Rommelende meiden, heel veel succes, hopelijk zet het snel door en kunnen jullie gauw genieten van jullie kleine wondertje. Vannacht heeft Dain van 12 tot 4 gehuild, zoveel last had hij van zijn darmpjes, heel zielig. We hebben inderdaad de pinktechniek toegepast en daar werd hij wel wat rustiger van. Vandaag slaapt hij weer als een roosje. Gelukkig heeft de kraamzorg hem vanochtend meegenomen, zodat wij nog even een paar uur konden slapen. Nu ga ik m zo maar wakker maken, want inmiddels is zijn laatste voeding alweer 3,5 uur geleden. Fijne kerst allemaal!
Zo, tis rustig hier vandaag. Tja, tis kerst he? Wij zijn vandaag lekker thuis. Vales: We hebben al even niets van je gehoord. Zou het dan toch aan het gebeuren zijn? Verder nog meiden aan het bevallen? Hier nog alles rustig. Ik ga er ook niet vanuit dat er voor donderdag nog iets gebeurd. Groetjes van Otje
allereerst wil ik iedereen een fijne kerst toewensen! ik heb niet alles bijgelezen, want ik ga zo weer naar boven naar safouane (had in de sms de e vergeten) je spreekt het uit als safoeaan. nadat ik hier gemeld had dat de vk zou komen, waren alle krampen verdwenen op het moment dat de vk er was. ik moest snel bellen i.v.m. snelle bevalling, maar je voelt je wel een beetje voor aap. en er was ook nog geen verdere ontsluiting of iets. wel mocht ik zelf beslissen of ik eventueel smiddags de vliezen wou laten breken. de keuze was bij mij. mijn man is daarna thuis gebleven, en ik heb wat rondgelopen en smiddags geslapen. mijn man is om half 3 even naar zijn werk gegaan om zijn kerstpakket te halen. en toen begon het weer iets, ik heb nog getwijfeld of ik de vk wel of niet zou bellen, maar toch maar gedaan en toen werd het heel heftig. mijn man was net weer thuis, toen kwam vk, en het was een weeenstom, gelijk naar boven, de vliezen werden gebroken, en 2 persweeen later om 15.23 was safouane er. razendsnel dus. daarna kreeg ik nog een prik voor het eventuele heftige bloeden bij een snelle bevalling. safouane is 47 cm lang, en weegt 2870 gram. een klein mannetje dus. later bleek nog dat ik een aparte placenta had, met 4 bijplacentas, en een ader door de vliezen die ze gelukkig niet geraakt heeft met doorprikken. de bijplacentas verklaren mischien de bloedingen. vandaag heeft die zijn hielprikje gehad, en ik vond het zo zielig ,dat ik aan het huilen was... kraamtranen... hij moest eerste dagen bijgevoed worden met de vinger. en nu loopt de borstvoeding goed (na voeden 1 borst had die vanmiddag 60 gram binnengekregen) verder gaat met ons alles heel goed. ik ga wat fotos plaatsen, en ik wil iedereen bedanken voor de felicitaties. verder wil ik alle mamas die erbij zijn gekomen feliciteren. en 1 dezer dagen ga ik bijlezen.
Noura, Fijn om te lezen dat alles goed gaat met jou en Safouane! En je hebt idd een razendsnelle bevalling gehad zeg. Heb net de foto's gezien. Wat een lekker knulletje zeg! Veel geluk. Gr Otje
Even een kerstgroetje van Storm. Het gaat super, hij drinkt zijn flesjes goed en 's nachts gaat het ook goed. Hij slaapt al best goed door. Heb gister een rotdag gehad qua kraamtranen en migraine, maar vandaag gaat het beter. Mijn beide mannen samen zien is zo lief! Ben vandaag voor het eerst weer even wezen lopen met de hond. Morgen gaan we er met goed weer even met Storm uit! Voor alle bijna-mama's: zet 'm op en babyrijke kerstdagen!
Ik wilde even snel laten weten dat ik vanochtend om 10.06 uur bevallen ben van een dochter! De bevalling duurde in totaal 3.5 uur en na drie persweeën kwam MEGAN REESE op de wereld! Ze is 54 cm lang en ze weegt 4020 gram! Het is een plaatje en aan de borst ging ook al perfect! Ik ga zo even rusten, want ben behoorlijk uitgescheurd, haar navelstreng zat helemaal om haar heen zodat ze er niet heel makkelijk uitkwam en ik uitscheurde! Voor de meiden die nog moeten bevallen heel veel succes!
Karina, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Wat een razendsnelle bevalling ook weer zeg, ben jaloers!
aan alle dames die bevallen zijn, van harte gefeliciteerd! alle dames die nog moeten, heel veel succes!
22 jongens tegen 15 meisjes Jantien - 25 november - jongen - normale ligging - 5 december - 50 cm - Kasper Debski - 27 november - jongen - normale ligging - 6 december - 50 cm - Jesse Melliemel - 30 nov/1 dec - jongen - normale ligging - 4 november - 43 cm - Orlando Lianne - 1 december - meisje - normale ligging - 15 december -.. cm -Dimphy Duikster - 5 december - jongen - normale ligging - 13 december - 50 cm - Nick Batchie - 5 december - jongen - achterhoofd ligging - 17 november - 53 cm - Vishesh Juut - 6 december - ? - normale ligging - ....... Sidessa - 6 december - meisje - normale ligging - 14 december - 49 cm - Janissa Sellie - 7 december - meisje - normale ligging - 26 november - 51 cm - Ecrin Molly - 9 december - jongen - normale ligging - 21 december - 49 cm - Dain JessicaD - 9 december - meisje - normale ligging - 23 november - .. cm - Inge Saar - 10 december - meisje - normale ligging - 5 december - 51 cm - Liene Ilonas - 10 december - jongen - normale ligging - 11 december - 51 cm - Julian Antonius Raomi - 10 december - jongen - normale ligging - 19 december - 53 cm - Storm Nietje - 10 december - jongen - normale ligging - 16 december - .. cm - Emir Vales - 11 december - jongen - normale ligging - ...... Marjan72 - 11 december - meisje - normale ligging - 11 december - 45 cm - Emma lintjezuur - 11 december - jongen - stuit ligging - 13 december - .. cm - Sven Nynke31 - 13 december - jongen - normale ligging - 30 november - 49 cm - Jiri Veraenroy - 13 december - meisje - normale ligging - 14 december - .. cm -Jelina Jolanda 13 december - jongen - normale ligging - 11 december - .. cm - Aaron Slingding - 14 december - meisje - stuit ligging - 3 december - .. cm - Kailynn Otje - 14 december - jongen - normale ligging - ...... Suusje76 - 14 december - jongen - stuit ligging - 7 december - .. cm - Mika ellenD - 15 december - ? - normale ligging - ...... Rabia - 15 december - jongen - normale ligging - 7 december - 47 cm - Jayron Arwen - 16 december- meisje - normale ligging - 15 december - - Myrthe Duckie - 16 december - meisje - normale ligging - 19 december - 52 cm - Demi Natas26 - 16 december - jongen - normale ligging - 7 oktober - 38 cm - Colin Karina - 16 december - meisje - normale ligging - 25 december - 54 cm - Megan Reese Setje - 17 december - jongen - normale ligging - 14 december - 50 cm - Jayden nijn - 17 december - ? - normale ligging - ...... Lientje - 18 december - ? - normale ligging - ...... Debbie1988 - 18 december - jongen - normale ligging - 22 december - 53 cm - Thijmen Doenka - 19 december - jongen - stuit ligging - 15 december - .. cm - Stan patricia24 - 20 december - ? - normale ligging - ...... Manon - 20 december - meisje - normale ligging - 24 december - 48 cm - Jaimy Eve - 20 december - jongen - normale ligging - 19 december - ? cm - Fynn marjoleinch - 22 december - ? - normale ligging - ...... Bianca16 - 22 december - meisje - normale ligging - 6 december - 48 cm - Lynn Feitkifkim - 24 december - jongen - normale ligging - 22 december - 50 cm - Rick renaatje - 25 december - jongen - normale ligging - ...... gnessy21 - 25 december - meisje - normale ligging - ...... Lola - 25 december - meisje - normale ligging - 23 december - 50 cm - Jasmijn Mootje1985 - 26 - december - ? - normale ligging - ...... Robyn - 26 december - ? - stuit ligging - Neeltje - 26 december - jongen - normale ligging - ...... pascalina69 - 26 december - meisje - normale ligging - ...... Ayla - 28 december-meisje - normale ligging - 24 december - 48 cm - Marley boogschuttertje - 28 december - ? - stuit ligging - ...... manuela6 - 28 december - ? - normale ligging - ...... charissa27 - 29 december - meisje - normale ligging - ....... essepes - 30 december - jongen - normale ligging - ...... Daphne - 31 december - jongen - normale ligging - 19 december - .. cm - Mitchell Noura - 31 december - jongen - normale ligging - 21 december - ? cm - Safouan gogadow - 31 december - ? - normale ligging - .......