25 jongens tegen 15 meisjes Jantien - 25 november - jongen - normale ligging - 5 december - 50 cm - Kasper Debski - 27 november - jongen - normale ligging - 6 december - 50 cm - Jesse Melliemel - 30 nov/1 dec - jongen - normale ligging - 4 november - 43 cm - Orlando Lianne - 1 december - meisje - normale ligging - 15 december -.. cm -Dimphy Duikster - 5 december - jongen - normale ligging - 13 december - 50 cm - Nick Batchie - 5 december - jongen - achterhoofd ligging - 17 november - 53 cm - Vishesh Juut - 6 december - jongen - normale ligging - 21 december - 51 cm - Seth Sidessa - 6 december - meisje - normale ligging - 14 december - 49 cm - Janissa Sellie - 7 december - meisje - normale ligging - 26 november - 51 cm - Ecrin Molly - 9 december - jongen - normale ligging - 21 december - 49 cm - Dain JessicaD - 9 december - meisje - normale ligging - 23 november - .. cm - Inge Saar - 10 december - meisje - normale ligging - 5 december - 51 cm - Liene Ilonas - 10 december - jongen - normale ligging - 11 december - 51 cm - Julian Antonius Raomi - 10 december - jongen - normale ligging - 19 december - 53 cm - Storm Nietje - 10 december - jongen - normale ligging - 16 december - .. cm - Emir Vales - 11 december - jongen - normale ligging - 25 december - 52 cm - Wessel Marjan72 - 11 december - meisje - normale ligging - 11 december - 45 cm - Emma lintjezuur - 11 december - jongen - stuit ligging - 13 december - .. cm - Sven Nynke31 - 13 december - jongen - normale ligging - 30 november - 49 cm - Jiri Veraenroy - 13 december - meisje - normale ligging - 14 december - .. cm -Jelina Jolanda 13 december - jongen - normale ligging - 11 december - .. cm - Aaron Slingding - 14 december - meisje - stuit ligging - 3 december - .. cm - Kailynn Otje - 14 december - jongen - normale ligging - 28 december - Koen Suusje76 - 14 december - jongen - stuit ligging - 7 december - .. cm - Mika ellenD - 15 december - ? - normale ligging - ...... Rabia - 15 december - jongen - normale ligging - 7 december - 47 cm - Jayron Arwen - 16 december- meisje - normale ligging - 15 december - - Myrthe Duckie - 16 december - meisje - normale ligging - 19 december - 52 cm - Demi Natas26 - 16 december - jongen - normale ligging - 7 oktober - 38 cm - Colin Karina - 16 december - meisje - normale ligging - 25 december - 54 cm - Megan Reese Setje - 17 december - jongen - normale ligging - 14 december - 50 cm - Jayden nijn - 17 december - ? - normale ligging - ...... Lientje - 18 december - ? - normale ligging - ...... Debbie1988 - 18 december - jongen - normale ligging - 22 december - 53 cm - Thijmen Doenka - 19 december - jongen - stuit ligging - 15 december - .. cm - Stan patricia24 - 20 december - ? - normale ligging - ...... Manon - 20 december - meisje - normale ligging - 24 december - 48 cm - Jaimy Eve - 20 december - jongen - normale ligging - 19 december - ? cm - Fynn marjoleinch - 22 december - ? - normale ligging - ...... Bianca16 - 22 december - meisje - normale ligging - 6 december - 48 cm - Lynn Feitkifkim - 24 december - jongen - normale ligging - 22 december - 50 cm - Rick renaatje - 25 december - jongen - normale ligging - ...... gnessy21 - 25 december - meisje - normale ligging - ...... Lola - 25 december - meisje - normale ligging - 23 december - 50 cm - Jasmijn Mootje1985 - 26 - december - ? - normale ligging - ...... Robyn - 26 december - ? - stuit ligging - Neeltje - 26 december - jongen - normale ligging - ...... pascalina69 - 26 december - meisje - normale ligging - ...... Ayla - 28 december-meisje - normale ligging - 24 december - 48 cm - Marley boogschuttertje - 28 december - ? - stuit ligging - ...... manuela6 - 28 december - ? - normale ligging - ...... charissa27 - 29 december - meisje - normale ligging - ....... essepes - 30 december - jongen - normale ligging - ...... Daphne - 31 december - jongen - normale ligging - 19 december - .. cm - Mitchell Noura - 31 december - jongen - normale ligging - 21 december - ? cm - Safouane gogadow - 31 december - ? - normale ligging - .......[/quote]
hihi, duikster je hebt nog staan onder je avatar dat je ingeleid gaat worden oh ja, en safouane is 47cm dat staat niet op de lijst. ik heb net een babyfoon even geleend bij de buurvrouw, ik word anders helemaal onrustig als ik niets hoor. ben ook benieuwd hoe het met nijn is. nou charissa, wie weet komt het vandaag, ik heb 2 kindjes die beide op de uitgerekende datum geboren zijn... vervelend he melliemel die kloofjes, hij slaapt nu wel rustig maar ik ga het heel goed in de gaten houden. en ik ben ook heel blij dat ik een kolf heb gekozen. morgen ga ik hem ophalen. oh slingding wat geweldig die fotos. heerlijk is dat he, om te zien hoe fijn ze het vinden. ik ga safouane vanavond in de tummy of badje doen. ik denk dat het badje word, want zijn haartjes moeten gewassen worden. en volgende week is mijn man lekker vrij, dan gaan we ook voor het eerst naar buiten. er word nu best al wel veel vuurwerk geknald, of verknald, en dan durf ik niet met hem, want stel dat er een vuurpijl de wagen in vliegt. en die rookdampen lijken me ook niet zo goed.
Joepie Otje gefeliciteerd! Is je lange wachten toch beloond met Koen, leuke naam! Geniet ervan meid, dat heb je zeer zeker verdiend! Noralien, Neeltje en Charissa, zet m op meiden, nog even en ook jullie geduld wordt beloond!
dank je wel karin, ik krijg die kleurtjes denk ik anders niet goed. he molly, ik zie dat onze kleintjes op dezelfde dag geboren zijn. leuk! leuke datum ook, 21-12
25 jongens tegen 15 meisjes Jantien - 25 november - jongen - normale ligging - 5 december - 50 cm - Kasper Debski - 27 november - jongen - normale ligging - 6 december - 50 cm - Jesse Melliemel - 30 nov/1 dec - jongen - normale ligging - 4 november - 43 cm - Orlando Lianne - 1 december - meisje - normale ligging - 15 december -.. cm -Dimphy Duikster - 5 december - jongen - normale ligging - 13 december - 50 cm - Nick Batchie - 5 december - jongen - achterhoofd ligging - 17 november - 53 cm - Vishesh Juut - 6 december - jongen - normale ligging - 21 december - 51 cm - Seth Sidessa - 6 december - meisje - normale ligging - 14 december - 49 cm - Janissa Sellie - 7 december - meisje - normale ligging - 26 november - 51 cm - Ecrin Molly - 9 december - jongen - normale ligging - 21 december - 49 cm - Dain JessicaD - 9 december - meisje - normale ligging - 23 november - .. cm - Inge Saar - 10 december - meisje - normale ligging - 5 december - 51 cm - Liene Ilonas - 10 december - jongen - normale ligging - 11 december - 51 cm - Julian Antonius Raomi - 10 december - jongen - normale ligging - 19 december - 53 cm - Storm Nietje - 10 december - jongen - normale ligging - 16 december - .. cm - Emir Vales - 11 december - jongen - normale ligging - 25 december - 52 cm - Wessel Marjan72 - 11 december - meisje - normale ligging - 11 december - 45 cm - Emma lintjezuur - 11 december - jongen - stuit ligging - 13 december - .. cm - Sven Nynke31 - 13 december - jongen - normale ligging - 30 november - 49 cm - Jiri Veraenroy - 13 december - meisje - normale ligging - 14 december - .. cm -Jelina Jolanda 13 december - jongen - normale ligging - 11 december - .. cm - Aaron Slingding - 14 december - meisje - stuit ligging - 3 december - .. cm - Kailynn Otje - 14 december - jongen - normale ligging - 28 december - Koen Suusje76 - 14 december - jongen - stuit ligging - 7 december - .. cm - Mika ellenD - 15 december - ? - normale ligging - ...... Rabia - 15 december - jongen - normale ligging - 7 december - 47 cm - Jayron Arwen - 16 december- meisje - normale ligging - 15 december - - Myrthe Duckie - 16 december - meisje - normale ligging - 19 december - 52 cm - Demi Natas26 - 16 december - jongen - normale ligging - 7 oktober - 38 cm - Colin Karina - 16 december - meisje - normale ligging - 25 december - 54 cm - Megan Reese Setje - 17 december - jongen - normale ligging - 14 december - 50 cm - Jayden nijn - 17 december - ? - normale ligging - ...... Lientje - 18 december - ? - normale ligging - ...... Debbie1988 - 18 december - jongen - normale ligging - 22 december - 53 cm - Thijmen Doenka - 19 december - jongen - stuit ligging - 15 december - .. cm - Stan patricia24 - 20 december - ? - normale ligging - ...... Manon - 20 december - meisje - normale ligging - 24 december - 48 cm - Jaimy Eve - 20 december - jongen - normale ligging - 19 december - ? cm - Fynn marjoleinch - 22 december - ? - normale ligging - ...... Bianca16 - 22 december - meisje - normale ligging - 6 december - 48 cm - Lynn Feitkifkim - 24 december - jongen - normale ligging - 22 december - 50 cm - Rick renaatje - 25 december - jongen - normale ligging - ...... gnessy21 - 25 december - meisje - normale ligging - ...... Lola - 25 december - meisje - normale ligging - 23 december - 50 cm - Jasmijn Mootje1985 - 26 - december - ? - normale ligging - ...... Robyn - 26 december - ? - stuit ligging - Neeltje - 26 december - jongen - normale ligging - ...... pascalina69 - 26 december - meisje - normale ligging - ...... Ayla - 28 december-meisje - normale ligging - 24 december - 48 cm - Marley boogschuttertje - 28 december - ? - stuit ligging - ...... manuela6 - 28 december - ? - normale ligging - ...... charissa27 - 29 december - meisje - normale ligging - ....... essepes - 30 december - jongen - normale ligging - ...... Daphne - 31 december - jongen - normale ligging - 19 december - .. cm - Mitchell Noura - 31 december - jongen - normale ligging - 21 december - 47 cm - Safouane gogadow - 31 december - ? - normale ligging - ......
@Vales: jij nog gefeliciteerd met je knulletje Wessel, allebei een 1e kerstdag kindje hihi! @Otje: gefeliciteerd met Koen! Eindelijk meid, geniet er lekker van! Is alles goed verlopen verder?
Otje Gefeliciteerd met jullie zoontje Daar is hij dan eindelijk en ga er lekker van genieten! Met Wessel gaat het super hij is 200 gram aangekomen echt super gewoon we waren allemaal helemaal verbaasd. Nu weegt hij 3340 gram en gister was dat dus 3140 gram. Kolven gaat ook steeds beter maar het kost inderdaad heel veel tijd maarja dat heb ik er wel voor over en blijf het gewoon doen tot dat ik het zat ben. Ik heb hem nog een keer aangelegt maar hij wil gewoon echt niet eigenwijsje. Ik weet alleen niet hoe ik het moet doen als ik weg ga want ik kolf nu voordat hij wakker gaat worden om te eten en geef dan eerst mijn BV en dan vul ik het aan met FV,hoe doe jij dat Slingding? Ik heb hem vanmiddag in bad gedaan en hij vond het heelijk. Ik zit hier al helemaal aangekleed de kraamzorg was verbaasd dat ik me al had aangekleed ze zei jij voelt je echt goed hé. Ik heb ook zo'n zin om naar buiten te gaan en lekker te gaan wandelen maarja nog ff wachten tot dat Wessel op zijn geboortegewicht zit. @Saskia wat super knap zeg dat je schoonzus het zo lang heeft volgehouden. Ik heb trouwens 112 minuten geperst echt lang dus(ik had op het begin wel om de 10 minuten persweeen),ik had hem er dus echt niet uitgekregen zonder vacum. @Karina dus wij zijn degene met een kerstkindje,echt leuk
Sorry dat ik zo inbreek maar ik heb hetzelfde probleem. Ik neem dan voeding mee in een thermoskannetje. Het blijft dan ook op de juiste temp. Soms heb ik ook wel eens het kolven overgeslagen als ik echt niet kon kolven. Mijn bv is ook heel weinig geworden. Ik haal maar 1 a 2 flesjes per dag eruit. Ik ben ook van plan om te stoppen als ik het echt zat ben. Lfs kelly
Hoi kelly, geef niks dat je inbreekt, elkaar helpen dat is toch ook iets wat je op dit forum kan doen! Ik neem als ik weg ga voor even fv mee omdat er meestal wel ergens een magnetron is en daar kan je geen bv in opwarmen. (trouwens mag je tegenwoordig voeding geven op kamertempratuur en dat mag je zo 6 a 8 uur bewaren) ik kolf af voor ik weg ga en als ik weer thuis kom, ga ik langer weg neem ik mijn kolf spullen mee en zorg dat ik genoeg fv bij heb voor het geval m'n productie tegen valt. Ik slik domperidon tabletjes 3x daag 1 tabletje van 10 mg op aanraden van de lactatiekundige (kijk ook eens via google: domperidon en borstvoeding) dit is eigenlijk een middel tegen maagklachten en je koopt het gewoon bij de drogist. en het is niet duur. er zijn vrouwen die dit slikken die een kindje hebben geadopteerd en graag bv willen geven om zo de prouctie opgang te brengen. en heel veel drinken is heel erg belangrijk en regelmaat in het kolven het leifst elke 3 uur. Als je nog vragen hebt ik hoor/lees het wel! en onthou goed elke druppel bv die je geeft zijn weer antistoffen voor de kleine!
Hallo allemaal, Even snel een berichtje van mij! Zoals jullie hebben gehoord is gisteren dan eindelijk na 42 weken een einde gekomen aan mijn zwangerschap! Koen is geboren!!! Hij is geboren in het ziekenhuis om 20.06 uur en woog bij de geboorte 4050 gram en is 54 cm lang. Het is een heerlijk tevreden ventje en supermooi! Ik zal gauw proberen een foto te plaatsen hier... De bevalling was errug zwaar en heftig. Ik heb vanaf 13.30 in de middag weeen gehad om de 2 minuten... rond 17 uur 3 cm ontsluiting en ruim 3 uurtjes later was ie er al. De laatste uurtjes waren bijzonder heftig en pijnlijk. Na een kwartier persen is ie geboren en ik heb 3 hechtingen. Netjes he? Verder gaat het met mij redelijk (veel last van mn stuitje) en met Koen gaat het heel goed. We waren dan gisteren om 22.10 alweer thuis, krap 2 uurtjes na zijn geboorte. Ik zal gauw eens mijn hele verhaal van de bevalling vertellen maar vandaag was een lange dag (veel bezoek en druk met de baby en zelf natuurlijk supermoe) dus dat komt nog wel een keertje. Sorry, heb verder even niet bijgelezen. Dat komt snel weer. Daaahaaaag! Gr van Otje
Dat klinkt heftig zeg Otje! Ik ben heel benieuwd naar de foto's! Nogmaals van harte! Ik kan het op het moment niet bijhouden hier. Ik ben zo aan het genieten van die kleine Hummel. En ik loop mezelf alweer aardig voorbij. De bevalling is nog maar tien dagen geleden en ik liep drie uur in de stad vandaag. Moest een droger hebben en t was mega druk. Zucht, ik hoop echt dat ik eens verstandig wordt.
Thanks voor de tip. Ga morgen gelijk kijken voor domperidon. Baat het niet dan schaad het niet toch. Ik drink zelf ontzettend veel zeker meer dan 2 liter, maar het helpt niet. Dit is echt mijn laatste optie en dan ga ik toch volledig over op de fv. Ik neem me kolf alleen mee als ik bij familie/vrienden op bezoek ga. Ik zal het nooit in een pashokje of ergens op een wc gaan doen, maar dat ben ik. Lfs Kelly
Jeetje wat zijn er al veel decemberbabies! Hoeveel decembermama's moeten nog bevallen? Die lijst zijn dat alle decembermama's of alleen degene die in dit topic actief waren? (zag mezelf niet, maar heb ook maar weinig in dit topic geschreven) Groetjes Debby
is inderdaad lijst van mensen die zichzelf in dit topic gemeld hebben djezelf, maar je kunt er altijd nog bij.... Karin
Otje, eindelijk heb jij ook je mannetje in je armen, geniet maar lekker. Ik heb echt veel minder tijd om achter de pc te gaan zitten, twee kindjes vragen toch wel hun tijd. Probeer het allemaal wel bij te lezen maar heb geen tijd om overal op te reageren. sorry. Ik wens jullie allemaal een gezellige jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2007 met alle kleine baby's. En alle meiden die nog moeten bevallen, zet hem op.....
Hallo allemaal, M'n pc is gelukkig al gemaakt en ben dus weer on line. Ben nu alleen behoorlijk moe...tja, valt niet mee in je eentje met zo'n kleine man. Ga morgen ff bijlezen en reageren. Heb ook nog wel wat tips nodig dus zal morgen vertellen hoe alles bij mij verloopt. Welterusten allemaal (voor zover dat gaat ) p.s. hoe verklein je een foto zodat je er een avatar van kan maken?