Charissa en Lientje... jullie zijn de laatste 2 nog niet bevallen dames die actief waren de laatste dagen/weken in dit topic, dus we wachten gespannen af wanneer jullie bevallen. Noralien ik zag dat jij nog helemaal niet in de lijst stond.... wist je uitgerekende datum niet... Het valt me trouwens op dat er deze maand velen met een keizersnede bevallen zijn... Karin
Hallo allemaal nog gelukkig nieuwjaar en de beste wensen Het gaat hier echt heel goed, Jaimy is erg lief ze komt alleen als het nodig is. En overdag moet ik ze zelfs wakker maken voor haar voeding Ik kolf ook af, want ik heb een kloofje aan 1 borst, en als ze er aan zit doet het zeer. Als ik alle twee de borsten af kolf heb ik 100 cc. Dat is aardig wat vind ik Maar ik weet niet of ik dit vol hou, steets dat afkolven. Ik heb nu wel een foto geplaats met haar grote broer Liefs.
Mijn uitgerekende datum was 23 december....het is uiteindelijk 29 december geworden. Charissa en Lientje, hoe is het met jullie? Hier gaat het echt harstikke lekker. De eerste nacht thuis....Jikke heeft om 23.00u haar laatste voeding gekregen en werd om 04.00u pas weer wakker. Na een voeding is ze weer heerlijk in slaap gevallen tot 07.00u. Heerlijk geslapen dus....wat een luxe! Ik merk wel dat ik mezelf een beetje af moet remmen. Ik voel me zo goed dat ik de neiging heb om vanalles al zelf te doen. Ben daar voorzichtig mee geweest, maar ben nu tóch wel erg moe. Ik vind het wel erg lekker om gewoon weer in mijn kleren te zitten. Had het bed (in het zkh) helemaal gezien
herkenbaar Noralien, ik had dat ook, maar dan de laatste dag in het ziekenhuis al dat ik alles zelf ging doen. Kwam er overigens de eerste dagen thuis wel achter dat het toch anders was en vermoeiender dan gedacht. Maar anderzijds had ik toch het gevoel snel op te knappen. Het is dat ik nu die borstontsteking en verkoudheid heb, maar verder voel ik me prima.... Ik zal je nog even verder toevoegen in de lijst... Nijn ik was daarstraks nog vergeten... wat een heerlijk ventje heb je zeg. Mooie foto's hoor... Karin
28 jongens tegen 16 meisjes Jantien - 25 november - jongen - normale ligging - 5 december - 50 cm - Kasper Debski - 27 november - jongen - normale ligging - 6 december - 50 cm - Jesse Melliemel - 30 nov/1 dec - jongen - normale ligging - 4 november - 43 cm - Orlando Lianne - 1 december - meisje - normale ligging - 15 december -.. cm -Dimphy Duikster - 5 december - jongen - normale ligging - 13 december - 50 cm - Nick Batchie - 5 december - jongen - achterhoofd ligging - 17 november - 53 cm - Vishesh Juut - 6 december - jongen - normale ligging - 21 december - 51 cm - Seth Sidessa - 6 december - meisje - normale ligging - 14 december - 49 cm - Janissa Sellie - 7 december - meisje - normale ligging - 26 november - 51 cm - Ecrin Molly - 9 december - jongen - normale ligging - 21 december - 49 cm - Dain JessicaD - 9 december - meisje - normale ligging - 23 november - .. cm - Inge Saar - 10 december - meisje - normale ligging - 5 december - 51 cm - Liene Ilonas - 10 december - jongen - normale ligging - 11 december - 51 cm - Julian Antonius Raomi - 10 december - jongen - normale ligging - 19 december - 53 cm - Storm Nietje - 10 december - jongen - normale ligging - 16 december - .. cm - Emir Vales - 11 december - jongen - normale ligging - 25 december - 52 cm - Wessel Marjan72 - 11 december - meisje - normale ligging - 11 december - 45 cm - Emma lintjezuur - 11 december - jongen - stuit ligging - 13 december - .. cm - Sven Nynke31 - 13 december - jongen - normale ligging - 30 november - 49 cm - Jiri Veraenroy - 13 december - meisje - normale ligging - 14 december - .. cm -Jelina Jolanda 13 december - jongen - normale ligging - 11 december - .. cm - Aaron Slingding - 14 december - meisje - stuit ligging - 3 december - .. cm - Kailynn Otje - 14 december - jongen - normale ligging - 28 december - Koen Suusje76 - 14 december - jongen - stuit ligging - 7 december - .. cm - Mika ellenD - 15 december - ? - normale ligging - ...... Rabia - 15 december - jongen - normale ligging - 7 december - 47 cm - Jayron Arwen - 16 december- meisje - normale ligging - 15 december - - Myrthe Duckie - 16 december - meisje - normale ligging - 19 december - 52 cm - Demi Natas26 - 16 december - jongen - normale ligging - 7 oktober - 38 cm - Colin Karina - 16 december - meisje - normale ligging - 25 december - 54 cm - Megan Reese Setje - 17 december - jongen - normale ligging - 14 december - 50 cm - Jayden nijn - 17 december - jongen - normale ligging - 25 december - ..cm - Naut Lientje - 18 december - ? - normale ligging - ...... Debbie1988 - 18 december - jongen - normale ligging - 22 december - 53 cm - Thijmen Doenka - 19 december - jongen - stuit ligging - 15 december - .. cm - Stan patricia24 - 20 december - jongen - normale ligging - 28 december - 54 cm - Jesper Manon - 20 december - meisje - normale ligging - 24 december - 48 cm - Jaimy Eve - 20 december - jongen - normale ligging - 19 december - ? cm - Fynn marjoleinch - 22 december - ? - normale ligging - ...... Bianca16 - 22 december - meisje - normale ligging - 6 december - 48 cm - Lynn Noralien - 23 december - meisje - normale ligging- 29 december - ..cm - Jikke Feitkifkim - 24 december - jongen - normale ligging - 22 december - 50 cm - Rick renaatje - 25 december - jongen - normale ligging - ...... gnessy21 - 25 december - meisje - normale ligging - ...... Lola - 25 december - meisje - normale ligging - 23 december - 50 cm - Jasmijn Mootje1985 - 26 - december - ? - normale ligging - ...... Robyn - 26 december - ? - stuit ligging - Neeltje - 26 december - jongen - normale ligging - december - 54cm - Milan pascalina69 - 26 december - meisje - normale ligging - ...... Ayla - 28 december-meisje - normale ligging - 24 december - 48 cm - Marley boogschuttertje - 28 december - ? - stuit ligging - ...... manuela6 - 28 december - ? - normale ligging - ...... charissa27 - 29 december - meisje - normale ligging - ....... essepes - 30 december - jongen - normale ligging - ...... Daphne - 31 december - jongen - normale ligging - 19 december - 48 cm - Mitchell Noura - 31 december - jongen - normale ligging - 21 december - 47 cm - Safouane gogadow - 31 december - ? - normale ligging - ......
Hallo allemaal, Hier een vermoeide Otje. Sorry dat ik (weer) niet heb bijgelezen. Het zijn zooo'n drukke dagen. En Koen is vaak erg onrustig. Soms komt ie al heel snel na zijn voeding alweer voor de volgende en soms gaat het wel een aantal uren goed. Maar het komt er op neer dat we 's nachts gewoon heel weinig rust hebben en dat valt niet mee. Moet er soms ook verschrikkelijk van huilen... dan weet ik me echt soms geen raad meer. Maar op momenten gaat het ook weer lekker goed en dan heb ik er weer iets meer vertrouwen in! Is er nog iemand die tegen dit "probleem" aanloopt? Koen drinkt zijn flesjes lekker leeg maar is soms 1 uur na die voeding dan alweer wakker en dan moet hij echt nog even wachten tot de volgende fles en dan krijg je hem maar moeilijk rustig. Hij wil dan niks... Gr Otje (die nu even heel erg blij is want Koen slaapt al vanaf 19 uur!)
Otje, ik kan je niet helpen... hier bv. Even een vragje, als jullie kijken naar de geslachtskalender, klopt het dan met het egslacht van jullie baby? Bij mij wel. Anders even invullen, gewoon om te kijken hoeveel er van aan is: Klopt: 1 Klopt niet: 0 Saartje
Voor alle december (en andere mama's): een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2007 gewenst!!! Over naar de felicitaties: Patricia: Van harte gefeliciteerd met Jesper! Noralien: Van harte gefeliciteerd met Jikke! Neeltje: Van harte gefeliciteerd met Milan! Nijn: Van harte gefeliciteerd met Naut! Lientje: Voor jou zal het ook niet lang meer duren, veel succes! Ik denk echter dat we de lijst nooit compleet zullen krijgen, een aantal namen heb ik namelijk nog nooit of al lang niet meer in dit topic voorbij zien komen. Eigenlijk wel jammer... Slingding: Natuurlijk heb ik jouw prinsesje 5 sterren gegeven... Welke provinciale krant is het trouwens?
hoi allemaal nou ik ben net voor de laatste keer bij de vk geweest en als de baby er volgende week woensdag nog niet is dan moet ik donderdag voor een echo en ctg naar het ziekenhuis en dan gaan ze vrijdag inleiden. vannacht is het volle maan dus misschien helpt dat een beetje om de weeen op te wekken. ik heb vannacht eindelijk weer even lekker geslapen, maar alles doet pijn in mijn lichaam. dus ga vanmiddag ook nog even liggen. jullie horen het wel als de baby er morgen is (hoop ik) groetjes charissa
Charissa, laat de volle maan dan zijn werk maar doen.... Hoe gaat het nu verder dan... moet je nu naar de gyn of is dat volgende week pas.... veel sterkte nog met jouw laatste loodjes. Karin
volgende week pas, want alles was verder nog prima. alleen als de weeen beginnen of als ik denk dat er iets niet goed is dan kan ik contakt opnemen met de vk
hoi allereerst: @Noralien: Van harte gefeliciteerd met Jikke @Neeltje: Van harte gefeliciteerd met Milan @Nijn: Van harte gefeliciteerd met Naut hier gaat alles heel erg goed, sta er zelf van te kijken Jesper komt netjes om de 3 a 4 uur melden dat ie honger heeft, de BV komt goed opgang, en dit geef ik met veel plezier zonder pijntjes of wat dan ook. hij is vanaf dag 4 al aangekomen eerst 100 gram en de laatste 2 dagen 20 gram De kraamhulp was vandaag voor het laatst, heb een hele leuke kraamhulp gehad, heeft me overal goed meegeholpen. Maar vind het nu ook wel leuk om nu alles zelf te gaan doen. Zelf was ik al naar 2 dagen uit bed en had me kleren al weer aan, voel me echt supergoed. soms nog wat moe, door de gebroken nachten. groetjes patricia
het is landelijk maar de foto komt in de provinciale krant kijk op www.mensenlinq.nl hier gaat het zo z'n gangetje. mijn man heeft nog vakantie kailynn huilt standaard in de avond maar ze soaapt wel door nu van 0.00 tot 7.00 uur en dan weer tot 10.30, dus mag niet klagen. Alleen de voeding is nog dramatisch dus ik kolf nog 6 a 7 keer per dag. en nu geeft mijn man ondertusen het flesje als ik kolf maar v.a. volgende week moet ik het weer alleen doen.
Hoi Allemaal, Nog effe snel, ik ben dinsdag 2 januari bevallen van een dochter, Elise. T is een prachtig meisje Groetjes Lientje
@lientje eindelijk! Hartelijk gefeliciteerd met je dochter een schitterde naam! Geniet er maar lekker van hoor je hebt het verdient!
ik heb slecht geslapen en overal spierpijn. dus ik weet niet meer zo goed wat ik nu het beste kan doen, want van slapen krijg ik dus spierpijn en van op blijven krijg ik rugpijn.