Hoi Otje, Ik ben ook lui vandaag surf heel internet af naar informatie over zwanger zijn, alleen ik zit op mijn werk
Hoi, hoi, Gefeliciteerd nikki! Ik voel me de laatste week echt helemaal top! Niet misselijk, af en toe wat moe maar dat valt met mijn vorige zwangerschap in het niets. Vanavond weer een late dienst draaien, na het werk ben ik dan wel goed moe hoor, maar vroege diensten zijn op dit moment helemaal niet aan mij besteed,
Hoi meiden, Wat staan er toch zoooooveel zielige verhalen bij het onderwerp "miskraam". Misschien moet ik daar ook helemaal niet lezen nu maar wat wordt je dan bang. Dat gun je niemand, toch? Dat het mis gaat. Ik las net een verhaal van iemand die haar meisje had verloren met 34 weken zwangerschap. De placenta had losgelaten en babytje was gestorven in de buik. Echt zo triest... Ben er ondersteboven van... Gr Otje
Ja, toen ik mijn miskramen kreeg, was ik heel blij met alle lieve reactie's daar. Ik zou zelf ook wel willen reageren om de meiden daar te steunen/mee te leven, maar ik merk dat ik dat beter niet kan doen. Ik voel me nu goed en het maakt me weer zo onzeker
zooo tis druk hier zeg!!! Geweldig!! Nee negatieve verhalen kan je beter niet lezen, daar word je alleen maar verdrietig van. pff ik ben zo misselijk ( niet spugen hoor) ik trok het niet en ik heb nu zetpillen gekregen. Ik kon niet eten en niet eens drinken want ik werd er helemaal naar van. Nouja tis voor een goed doel, maar ik kan gewoon niet de hele tijd liggen met een meisie van drie erbij. Dus daarom maar naar de ha gegaan voor wat tegen de misselijkheid. Ik moet zeggen ik voel me nu een stuk beter!! Nog eventjes en dan mag ik voor de echo, kan niet wachten tot 4 mei!! wel leuk dat dit zo'n druk topic is, zal zometeen alles eens even bij gaan lezen! Doeiiii
hoi meiden....ik word ook een decembermama en mag ik me bij jullie toevoegen. ik heb gisteren positief getest, als het goed is ben ik 27 december uitgerekend maar dan kan ook nog 4 januari zijn ivm een late eisprong (dag 22) dus heeeeeeel spannend. ik wens iedereen veel sucses en plezier in jullie zwangerschap dikke kus semmy
Hoi Semmy Welkom, ik heb me ook net aangemeld, jij loopt 1 dag voor op mij zoals het er nu uitziet. Groetjes Nikki
hey meiden Ik zie dat er nog meer meiden zijn bij gekomen Goed zeg Nou en ik ja zo lang ik op tijd eet al is het maar een craker of 1 boterham dan heb ik nergens last van. Maar eet ik telaat ja dan word ik wel misselijk En mijn (.)(.) doen erg zeer Liefs Manon.
ook van mij welkom! als ik nu niet zwanger ben... ik was juist in de supermarkt en zag daar een pot (400gr) haringfilets in room met appeltjes, augurkjes en uitjes staan. Ik heb hem gekocht, te hard naar huis gereden en nu is hij bijna op. Voor de rest nog steeds elke morgend overgeven. En tegen 15u begint de vermoeidheid. Ook heb ik heel selctief zin in eten. Deze morgend worst uitgelegd om met bloemkool te eten. Ik heb juist pizza's gaan halen. Het idee van die bloemkool maakt me al misselijk! En terwijl ik altijd zo'n goede, gemakkelijke eter ben geweest. Ook het koken steekt me tegen en dat is normaal een hobby van me. Normaal krijgt m'n ventje lekker, uitgebreide menu', nu moet hij vaak iets gaan halen of zelf iets maken! Mijn borsten zijn ook geweldig gegroeid. En ik heb al zware borsten (E-cup). Daarstraks op stage keek ik in de spiegel en zag dat z ontsnapt waren uit m'n beha! Morgen nieuwe beha kopen! Groetjes, Saartje
Oh Saar moet gewoon lachen om je verhaal Dat heb ik ook, leg er s'morgens iets uit wat ik die dag wil koken maar heb er s'avonds dan geen zin aan, wel om te koken maar word dan ook al misselijk bij de gedachten. Ik ben ook zo aan het eten, ik eet werkelijk alles wat los en vast zit. Ik schaam me ook gewoon. Ik denk dat ik de volgende keer maar geen snoep meer in huis haal
Charissa, oef! Ben ik toch niet alleen. Ik eet ook verschrikkelijk veel, maar van een lege maag wordt ik misselijk. En het probleem is dat ik heel selectief ben. En natuurlijk is al het "slechte" nog wel lekker! Nu is het nog leuk om een buik te krijgen, maar eens zien hoe we er in januari uit zien! Ik heb me ook voorgenomen om er niet te veel aan toe te geven, maar het is sterker dan mezelf! Saartje
Ik word ook misselijk van een lege maag, word ook 's nachts misselijk wakker, maar heb dan geen zin om iets te eten. Op mijn werk neem ik steeds kleine dingetjes; sultana, liga, koekje en dan gaat het gelukkig wel. Mijn borsten zijn nog niet veel groter, vind ik best jammer, kan best wat bij (heb nu grote B).
mmm lekker hier word veel over eten gepraat het water loopt in mijn mondje en duik nog maar even de voorraadkast in op zoek naar iets lekker. heb wel het geluk dat ik niet misselijk word van dat alles groetjes angela
Welkom nieuwe decembermama's Zijn we al bij 27 december? Dat gaat snel. Dan zij er zeker ook vast wel januari mama's. Ik ben zo blij dat de dagen vliegen. Kan niet wachten tot de weken voorbij zijn. Wat vrije dagen in het verschiet, heerlijk! Nog steeds geen spoortje van misselijkheid te ontdekken. Wel obstipaie, dat komt omdat ik op mijn werk gewooon te weinig drink. Krijg geen tijd om even naar de automaat te lopen. Moet eigelijk gewwon een fles spa water meenemen. dan drink je sneller. Nou, ik ga gezellig naast mijn man op de bank zitten met een kopje thee. Anders krijg hij te weinig aandacht. doei
@Mieltje, ik ben een 29 decembermama, hihi @Hope, badankt voor je hulpmiddeltje meid ik ben van m'n koppijn af @Angela, goed nieuws meid!!!! @Molly, idd wel fijn dat je baas zich nu ook voor kan gaan stellen straks hoe jij je kan voelen, dat kan een hoop schelen!! aan mijn medemusketiers: welkom meiden!!! gezellig dat jullie er zijn!! ik kom bijna niet weg bij het zwanger worden topic,hihihi even een update, mijn lichte misselijke gevoel is behoorlijk omgeslagen, heb vandaag al 8 x boven de pot gehangen en het werkt ook niet echt energieopwekkend zeg maar, ik hoop maar dat dat snel weer over is, ik heb zo'n moeite met overgeven dat ik gewoon spierpijn in mij rug heb!
Nikki en Semmy welkom, leuk dat jullie erbij zijn gekomen. Neeltje, gelukkig dat het "recept" heeft geholpen. Mijn schoonmoeder heeft altijd van die huis tuin en keukenmiddeltjes. Dat komt nu wel goed van pas. Morgen om 8:00 naar VK. Ik heb net al een aantal vragen op papier gezet. dus ik ben voorbereid. Echt misselijk ben ik nog steeds niet, alleen vaak honger, en als ik dan niet eet word ik iets misselijk. vandaag weer een drupje bloed verloren, maar ik maak me nu al wat minder druk. Het is echt maar een drupje, maar lijkt meer door de vaginale afscheiding (sorry) Morgen maar eens vragen waar dit vandaan komt. In tegenstelling met anderen heb ik geen last van obstipatie. Normaal kan ik soms wel 5 dagen niet gaan, maar sinds ik zwanger ben, bijna dagelijks. Dat is voor mij echt een voordeel.
hallo allemaal.. Door een storing op de pc, helaas een aantal dagen niet kunnen schrijven.. Vorige week vrijdag heb ik mijn eerste echo gehad!! Uitgaande van een zwangerschap van 7w1dgn had ik mij voorbereid op een inwendig echo. De gyn. stelde voor om toch eerst te proberen om uitwendige echo te maken. En ja hoor, het ging meteen goed: we zagen een piepklein baby, met een kloppend hartje!!! Supergeweldig om te zien. Pas op dat moment ging mijn hart ook sneller kloppen en werd ik superzenuwachtig. Leuk is dat, een enorme opluchting dat het tot nu toe goed is gegaan... Ook bleek dat ik 5 dgn verder ben (dan wat de banner aangeeft) Ik heb waarschijnlijk een vroege eiersprong gehad.. Nou meiden, weinig zwangerschapskwaaltjes hebben en toch zwanger zijn, kan dus!!