december 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door duikster, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keizerin

keizerin Niet meer actief

Angela heel erg veel sterkte :(

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Veel sterkte Angela!! Ik vind het echt heel erg voor je. Sterkte in de komende tijd.

Liefs Otje

3. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Heel veel sterkte Angela,
    Ik hoop dat je het een plaatsje kan geven.

Miel

4. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Angela, wat erg meid, de tranen springen in mijn ogen. Ik hoop dat je het een plaatsje kunt geven.

Ik zit nu ook met smart af te tellen tot 3 mei; dan heb ik mijn intake en 1e echo, ben zo benieuwd. Pas als ik op de echo het hartje heb zien kloppen kan ik voor mezelf bevestigen dat het allemaal goed gaat. Nog een weekje...

5. Hallo meiden ik wil me graag bij jullie aansluiten!
    30 december is mijn uitgerekende datum op basis van de calculator hier.

Heb nu even geen tijd om alles bij te lezen, maar dat doe ik binnenkort hoor!
    Angela jouw berichtje las ik al wel. Klote dat het mis is gegaan! Veel sterkte gewenst!

6. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Ik krijg helemaal kippevel als ik het berichtje van angela lees.
    meid heel veel sterkte gewenst, woorden schieten eigenlijk te kort...

7. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    Nathalie en angela heel veel sterkte meiden!!!

8. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Tja, wat kan ik hier nog aan toevoegen. Heel veel sterkte, ik leef met je mee.
    We zien je weer terug wanneer je eraan toe bent.

Knuffel van Noralien

9. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik kreeg per post een klein cadeautje van mijn moeder. Er zat een pluche babyboekje in en een kaartje. Op het kaartje stond dat we samen gaan shoppen als ik daaraan toe ben (als ik de ergste onzekerheid voorbij ben na 2 miskramen)!!! Echt lief. Ik voelde meteen tranen opkomen :( :)
    Dacht dat dat aan mijn hormonen lag, maar toen ik het 's avonds aan mijn vriend liet zien, moest hij ook huilen, ontroerend... :)

We hebben er wel steeds meer vertrouwen in. Elke dag ben ik minder bezig met dat het fout kan gaan, en we hebben er eigenlijk wel een goed gevoel over.
    Ben blij als we over 3 weken de echo krijgen (1 week is al voorbij :) )

10. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    meiden van mij kant ook veel sterkte toegewenst.

ik heb tot nu toe nog geen last van kwaaltjes gelukkig (ff afkloppen) alleen af en toe een beetje buikpijnachtig gevoel in me onderbuik. en heb nu wel last van me maag zo opgeblazen, maar is me eigen schuld heb net patat en een frikandel op :rolleyes: voelt niet lekker hahaha.

ik moet vrijdag naar de ha en zal dan volgende week pas kunnen bellen naar de vroedvrouw om een afspraak te maken.

maar ik ga lekker slapen, me oogjes worden moeiiiiii..

doei doei

11. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    goede morgen meiden,

ik voel me gelukkig al weer een stuk beter, ben niet meer zo misselijk dat alles eruit komt!! wat ben ik daar blij mee zeg.
    ga straks de verloskundige bellen voor een afspraak.

12. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    @Wannebemom, welkom.
    @Neeltje, gelukkig dat je je weer wat beter voelt.
    Ik heb niks te klagen, ik voel me eigenlijk best goed.
    Ondanks dat ik gister die bevestiging kreeg dat het helemaal niet erg is als je weinig kwaaltjes hebt, wordt ik er soms toch nog onzeker van.
    Misschien wel omdat ik teveel lees.
    Ik las gister ergens dat als je kwaaltjes opeens afnamen dat er kans was op een miskraam.
    Ik moet me maar niet zo gek maken.
    Maar de ene dag sta ik heel positief op en kan niks meer stuk en de andere dag wordt overschaduwd met onzekerheid.
    Maar ik neem aan dat diegene die ook weing kwaaltjes hebben, dit gevoel van mij wel herkennen?
    Moet dalijk werken van 9:30 tot 18:00, hoop dat de dag snel omgaat.

13. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Hoi

Hope: Ik heb deze keer ook maar weinig kwaaltjes en voel me sommige dagen zelfs erg goed.
    Ik herken die onzekerheid ook wel.
    De vorige zwangerschap was ik 41 weken moe moe moe, nu af en toe een beetje..
    Ik ben blij als ik 10 mei de echo kan zien, als ik dan zie dat het hartje klopt en het kindje lekker beweegd, krijg ik denk ik pas echt wat meer vertrouwen.
    Ik heb ook al 2 miskramen achter de rug, die waren bij 6 weken, gelukkig ben ik die ondertussen al ver gepasseerd.

Ik vind het allemaal erg spannend..
    Vandaag krijgen we kijkers voor ons huis, dat hebben we namelijk te koop gezet omdat het te klein wordt met nog een babytje erbij.
    We hebben maar 2 slaapkamers...
    En mijn dochter is straks 6 als de kleine komt, dus die leg je niet samen op 1 kamer.
    Hopelijk gaat de verkoop vlot en kunnen we nog op tijd een nieuw huisje zoeken voordat de baby komt...
    Lianne

14. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Wannabemom welkom hier ;)

Angela, heel veel sterkte gewenst, ik hoop dat je het een plekje kunt geven.

15. Arwen

Arwen Actief lid

23 jan 2006
    228
    0
    0
    Secretarieel/administratiefmedewerkster
    Deventer
    Angela ik wens je heel veel sterkte met het verwerken!!!ik leef met je mee..

Vandaag gaat het iets beter..hopelijk blijft het zo, ff rustig aan doen..
    Verder eigenlijk weinig nieuws...

Liefs XXX

16. Nikki

Nikki Lid

28 nov 2005
    79
    0
    0
    Fotograaf
    Spijkenisse
    Angela, heel veel sterkte de komende tijd.

Groetjes Nikki

17. Sellie

Sellie Lid

8 mrt 2006
    78
    0
    0
    Nathalie en Angela,

Meiden Heel veel sterkte de komende tijd...

dikke kus

18. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    angela,

wat erg voor je, ik wens je heeel veel sterkte toe neem de tijd om het een plaatsje te geven, mss tot horens. dikke kus en knuffel

gr saskia

19. babsje

babsje Lid

27 apr 2006
    9
    0
    0
    Telefoniste/receptioniste
    Den Haag
    Hallo allemaal,

Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschappen en voor degene bij wie het niet goed is gegaan, heel veel sterkte!

Ik ben Babsje en zwanger van ons 4e kindje, ik ben uitgerekend op 19 december. Ik ben hondsmoe en met vlagen behoorlijk misselijk :oops: .

Het is eigenlijk heel vreemd, ochtend = misselijk, middag = goed, avond en nacht = misselijk....
    We zijn er natuurlijk onwijs blij mee al was het niet helemaal gepland, hahahaha!
    We hebben 3 zonen en wie weet wordt dit dan wel een meisje, al is het niet van belang hoor!

Groetjes,

Babsje

20. Sellie

Sellie Lid

8 mrt 2006
    78
    0
    0
    Hope, ondanks ik vorige week een kloppend hartje heb gezien en een bevestiging heb gekregen dat het goed gaat, blijf ik de onzekerheid houden.
    Maar volgens mij, blijft deze onzekerheid bij ons allemaal, totdat wij ons kleintje in onze armen krijgen..
    Eerst dacht ik zal het hartje wel kloppen.. nu denk ik, zal het wel blijven kloppen en goed groeien, en weet nu al zeker dat al ik over 3 wkn ben geweest voor de 2e echo, dat ik dan wel weer een ander onzekerheid ga krijgen!!
    Het is wel fijn om te weten dat weinig zwangerschapskwaaltjes niet altijd een teken is dat het niet goed gaat..

Deel Deze Pagina