@Karin, heerlijk zo`n weekje weg, das echt genieten. Ben blij dat je nu weer komt meekletsen. @Neeltje, dan ga je het nog druk krijgen de komende tijd. Denk je ook een beetje aan jezelf en de Beeb? @Semmy, als je mijn berichtjes leest zie dat bij mij die onzekerheid ook nog steeds aanwezig is omdat ik ook weinig kwaaltjes heb. Vandaag weer wat bloedverlies, iets meer dan voorheen. Heb gehuild, wordt hier zo onzeker van. Gister de laatste keer behandeld met de creme voor schimmelinfectie. Ik hoop dat die bloedinkjes hiermee te maken hebben en dat het nu ophoudt. Ik heb gelukkig geen krampen, anders zou ik echt in paniek zijn. Duimen jullie voor me mee dat het bloeden nou echt wegblijft?
Goedemorgen dames, hier een berichtje van mij..op het moment gaat het, ben vanaf woensdag al thuis, de hele tijd overgeven en veel slapen.. Ik krijg het niet voorelkaar om niet misselijk te worden,niks helpt, savond gaat het gelukkig weer wat beter..kan ik eten en eten binnen houden maar dan kjomt het.dan raak ik in de diaree (sorry voor deze praatjes) nu ben ik bang dat ik weer het zelfde heb als toen met mijn vorige zwangerschap, dat ik niet tegen melkprodukten kan, zodra ik er iets van krijg kan ik gauw naar de wc rennen pfff Ik baal ontzettend, ik ben net begonnen met mijn nieuwe baan en durf ook niet te zeggen dat ik zwanger ben want michien schoppen ze me er wel eerder uit.. Dus tot nu toe alleen maar overgeven en diaree, eigenlijk vanaf woensdag.. Ik weet niet hoe lang ik nog hiervoor ziek moet melden..maar weet wel dat ik niet zo op mijn werk wil zitten Ik heb ook 8 mei een echo babsje leuk man!! Bedankt voor je bezorgtheid suusje, lief Ik heb weinig zin noch puf om lang achter de pc te zitten, slapen trekt me op dit moment veel meer. Hou jullie op de hoogt... Tnxx liefs XXX
Wat vervelend Arwen, ik hoop dat je je snel beter gaat voelen. En idd een rotte situatie met je nieuwe baan. Heb je nog niks genomen tegen de misselijkheid? Via de HA of iets homeopatisch misschien. Sterkte ermee.
nou ik had ook helemaal geen kwaaltjes, maar sinds donderdag ochtend voel ik me beroerd, ben gister middag al flauw gevallen, alleen door de geur van vlees werd er zo beroerd van, ging ik van me stokje. ga maandag even naar de huisarts dat ze me even de bloeddruk opmeet ben ook zo vaak duizelig. dus meiden wat niet is kan nog komen hoor ben er zelf ook achter gekomen. patricia
Bedankt hope, ik ga vanmiddag even kijken voor dat homeopatiche middeltje..kijken of het helpt..zou heel fijn zijn.. Liefs XXX Fijne Koninginedag allemaal!!!
@Molly. Wat fijn zeg, zo een baas. Die van mij is ook heel erg voor kinderen enzo. Helaas heeft hij ontslag genomen en zal deze zomer vertrekken. @Hope. Jeetje, wat een onzekerheid. Ik hoop dat het bloedverlies gauw over is. @Arwen. Ik zou de HA bellen, hij kan je iets voorschrijven tegen de misselijkheid en dat ook het overgeven stopt. @Patricia. Ik las het al, van het flauwvallen. Niet meer doen he!!
He Molly wat fijn dat je baas zo gereageerd heeft. en heerlijk....18 weken verlof!! Ik wil het nog effe voor me houden op mijn werk, maar weet niet hoe lang dat nog gaat lukken, aangezien er binnenkort indelingen voor het najaar worden gemaakt en ik dar niets meer in kan betekenen aangezien ik met verlof ga voordat deze zaken kunnen worden afgerond. Dan zal ik het toch moeten vertellen!! Maar het liefst hou ik het op mijn werk nog even voor mezelf tot na de echo. Mijn duikmaatjes weten het al wel.... ja waarom ga ik anders niet mee duiken??? ach ja, het is ook wel leuk om het te vertellen aan mensen Karin
Hoi Duikster, De rest weet het ook nog niet op mijn werk hoor, hou ik ook nog even geheim tot in ieder geval na de echo. Maar aangezien we een advertentie gingen plaatsen voor op onze afdeling vond ik dat ik het moest vertellen, omdat we straks waarschijnlijk iemand voor meer uren nodig hebben. Anders had ik het ook nog niet verteld hoor! Maar ik ben inderdaad wel blij met de uitkomst!
aha Molly, dat snap ik wel. Bij ons werkt het eigenlijk hetzelfde, er zijn momenteel vacatures voor onze afdeling, maar ik hou het toch nog effe voor me. Mijn directrice is vermoedelijk geheel niet blij met mijn zwangerschap al zal ze dat niet hardop gaan zeggen. We hebben nu al een behoorlijk tekort aan mensen en de druk op ons neemt alleen maar toe. Continu is de vraag of ik meer wil werken. Graag zou ik na mijn zwangerschap hetzelfde aantal uren blijven werken als nu, maar aan het eind van het jaar loopt een deel van mijn contract af in mijn verlof en ik ga er voorlopig niet van uit dat ze dat zal verlengen. Zo wel dan zijn de wonderen de wereld nog niet uit. Misschien dat ze me aan het eind van mijn verlof wel opnieuw in dienst zal willen nemen, maar.... ik wacht nog effe af. Karin
Hallo meiden, Op mijn werk vertel ik het pas na mijn echo. Bij ons is het vervang vrij goed geregeld dus denk niet dat ze zich daar zorgen over maken. Zelf ben ik wel al na aan het denken over hoe we het gaan doen als de kleine er is. Ik werk nu 32 uur. Neem denk ik 8 uur ouderschapsverlof per week op. Hierdoor werk ik dan een aantal maanden maar 24 uur. Daarna zien we wel weer. Als ik namelijk mijn uren definitief afgeef, krijg ik ze daarna niet meer terug. En met een deel ouderschaps verlof krijg ik de kans om uit te proberen wat haalbaar is met werken. FF iets anders, voelen jullie ook het samentrekken van je baarmoeder? Net alsof iets binnen in mijn vagina knijpt. Tenminste ik neem aan dat dit de baarmoeder is!
geen idee Hope, maar ik denk het wel. Grappig hoor dat je allerlei dingen voelt. Ik kijk regelmatig naar mijn buik en vraag me dan af of hij anders is, maar aangezien ik normaal ook al een buikje heb, heb ik niet echt het idee. ik voel me wel wat misselijk vandaag en heb nog niet zo veel gegeten. Ik moet morgen weer aan het werk en zie er nu al tegenop!!! Maar andere zorgen nu: mijn mannetje heeft gisteren zijn enkel verzwikt en kan dus amper lopen!! En hij is zo zielig.... En ja, als ik me dan ook niet lekker voel is de stemming hier in huis niet zo prettig.
Wat vervelend van je man. En ja, mannen kunnen altijd zo zielig zijn als ze iets hebben. Hopelijk maken jullie er toch nog een gezellig dagje van, geniet nog maar even van je vrije tijd, zeker als je morgen weer moet werken.
Mijn buikje begint een beetje te groeien...... Net boven het schaambeen gaat het nu echt opzetten, ik vind het zo leuk. Die ongi klachten heb ik nu bijna niet meer, toen ik net wist dat ik zwanger was had ik er ook erg last van. Ik mag echt niet klagen, af en toe wat moe maar als ik dan even een uurtje uitrust kan ik er weer prima tegen. Heerlijk vind ik, mijn andere zwangerschap was wel anders...
Lianne, dus dat van die samentrekkingen herken je wel? Ik voelde het rond 4 weken ook al, maar nu af en toe weer. Fijn dat je je zo goed voelt. Ik voel me gelukkig ook goed op dat bloedverlies af en toe na. En de onzekerheid die daarbij komt kijken.
hoi ik had gisteravond toen in bed lang. kreeg ik 2 scherpe steken in me buik, en dat heb ik niet weer gehad vandaag, ook geen bloedverlies gelukkig, wat kan dit geweest zijn?? patricia
Ik heb ook nog ongiklachten en af en toe een steek. Gelukkig wordt het nu al wat minder. Het zal er allemaal wel mee te maken hebben dat het toch aan het uitzetten is.
Je hele lichaam staat op zijn kop dus af en toe een pijntje is niets om je zorgen over te maken. Die steken die ken ik wel dus maak je niet druk zolang je geen andere dingen erbij krijgt als veel bloedverlies ed hoef je je geen zorgen te maken. Ik ga weer, en bezig met een grote schoonmaak, nu het nog kan
hoi hoi, was ff aan het bijlezen hoor, wat een hoop verhalen weer @hope; ik hoop dat het bloeden snel stopt dat wekt heel veel onzekerheid en dat is niet bevordelijk voor je gesteldheid!!!! kan ik heeel goed begrijpen. @patricia24; die steken herken ik ook hoor, ikheb dit één keer meegemaakt maar dit was na het sporten en heb er wel de hele nacht van wakker gelegen, ik denk idd dat het komt doordat je lichaam zo hard aan het werk is. en mss heb jij ook wel die dag iets te veel gedaan ofzo, tenminste daar dacht ik zelf aan dat het daarom zo'n pijnscheut gaf zeg maar?! gr saskia
Bij mij beginnen ook de ongesteldheidskrampjes wat af te nemen gelukkig. Ik werd er gewoon een beetje chagrijnig van terwijl ik weet dat ik helemaal niets te klagen heb verder, maar vond het gewoon vermoeiend. Gister koninginnedag gevierd. Traditie is altijd om met een aantal vrienden de stad ik in te gaan. Ooh en ik vond het zo moeilijk niets te zeggen. Normaalgesproken drink ik ook altijd wel een biertje mee op dit soort dagen en ik was zo bang dat er vragen gesteld gingen worden... en we vinden het echt te vroeg om het al te vertellen. Dus ik een heel verhaal ophouden dat ik me niet zo fit voelde bla bla bla. Maar ik denk dat een aantal het verhaal al niet helemaal vertrouwden, haha. Nou ja we zien wel voor wie het straks nog een verrassing is.