hoi dames ben al lang niet meer hier geweest druk druk druk ik hoop dat het goed gaat met iedereen ik heb woensdag mijn eerste echo ) ben benieuwd als ik het hartje zie kloppen is voor mij al genoeg hahah ik hoop voor iedereen die deze week een echo krijgt of naar de vroedvrouw moet dat alles perfect verloopt groetjes anita
ahhh Nietje!! jij woensdag ook al een echo, nou wordt ik wel jaloers!! Verder alles prima hoor!! Karin
Hope, meid je zeurt echt niet hoor! Ik hoop dat je morgen meer duidelijkheid hebt en dat je ook alvast een echo krijgt. Otje, spannend he, woensdag de eerste echo, ben zo benieuwd, ik mag ook lekker vroeg, om half 9 de intake en om kwart over 9 de echo! Weten jullie al wat je doet qua opvang ed? Ik heb begrepen dat als je opvang wil, dat je dan vroegtijdig moet inschrijven, omdat het nogal druk is. Wij willen 1 dag per 2 weken ons kindje naar de kinderopvang doen. Ik zal het gelijk woensdag eens vragen aan de verloskundige.
Meiden nogmaals bedankt voor jullie steun, dit doet me echt goed. Ben blij als ik morgen bij de VK ben geweest. De VK van het forum heeft me ook al wat gerustgesteld. Ik hoop dat ik morgen mijn emoties in bedwang kan houden. Want ik kan momenteel om alles huilen, dus ook om jullie lieve reacties, jullie zijn echt schatten. Ik laat morgen zsm weten hoe het ging.
@ Hope: Ik heb sinds vandaag ook bloedverlies en ook ik heb een schimmelinfectie, alleen ik word er niet voor behandeld, aangezien het vaak ook vanzelf weer weggaat. Woensdag staat mijn echo en ik snap je zorgen, die heb ik ook, maar probeer het rustig uit te zingen, ga ik ook doen, kan namelijk toch niets veranderen aan de dingen die gebeuren in mijn lichaam
Nog 1 dagje en dan mag ik naar de VK voor gesprek en echo!! Oooh wat vind ik het spannend zeg. Heb nu geen tijd om langer hier te zijn. Ik moet gaan werken. Wie weet zien jullie me vanavond nog. Gr Otje
@Hope heel veel sterkte meid! Laat het snel ff weten!! Hier nog steeds helemaal geen kwaaltjes ... maar goed de vorige keren begon het pas na 7 weken. Maar had wel dat trekken in mijn buik en last van mijn borsten, dat was trouwens de 2de x minder dan de eerste dus miss is het daarom wel. Heb natuurlijk ook al een paar jaar borstvoeding gegeven en het is mijn 5de zwangerschap. Maar toch kan ik niet wachten tot donderdag!! En wbt de kinderopvang ed, NU INSCHRIJVEN! Ook al aanmelden voor kraamzorg. Anders kan het zijn dat je te laat bent. Klinkt erg ik weet het maar het is een crime! Ik ga weer eens verder kijken.... Doeii
Ayla meen je dat joh! Ben ik nog helemaal niet mee bezig Gelukkig zitten hier ervaringsdeskundigen. Zal me ook maar eens gaan orienteren dan. We weten nog niet eens hoe we de opvang precies willen doen. Ik wil in elk geval van 4 dagen naar 3 dagen werken. Hoeveel dagen zijn jullie van plan nog te gaan werken?
Ik werk niet vind kinderen opvoeden net iets belangrijker voor mijzelf. Maar qua opvang heb je erg veel mogelijkheden tegenwoordig. Wat mij erg aantrekt en als ik zou werken zou ik dat doen is een gastouder en dan het liefste nog iemand die thuis komt, geen gestress en gesleep met die kids s'morgens en s'middags. Ik heb toen de oudste klein was nog even gewerkt (hield het maar liefst 4 maanden vol) toen ging hij naar een gastouder is erg goed bevallen, was ook iemand met een pedagogische achtergrond dus had ook nog professionele kennis. Ik heb vandaag voor het eerst boven de pot gehangen en dan ook gelijk 2 keer achter elkaar. Ik voel me nu echt ff niet lekker dus ga mn nest even opzoeken de kleine slaapt en de oudste vermaakt zich gelukkig wel.
Hallo allemaal, ik zou echt de homeopatiche middel aanbevelen als je erg misselijk bent en vaak of regelmatig meot overgen..het heet frambozenbladeren, het is niet echt heel lekker maar het helpt!! vol me echt stukken beter!! en het helpt ook vrij snel..ik heb het bij 'de tuinen'gekocht maar mischien dat da ofzo het ook wel heeft. Waarom misselijk zijn als het niet hoeft Nou veel sterkte gewenst!! Liefs XXX PS hoe was het hope???
Hallo meiden, Met heel veel pijn in mijn hart moet ik jullie verlaten. De echo wees uit dat "ons" vruchtje met 7 weken en 1 dag is gestopt met groeien. Er was geen hartactiviteit. Datgene waar ik zo bang voor was, is uitgekomen. Ik voel me op dit moment boos, verdrietig, kortom echt k*t. Ik weet wel dat ik weer opnieuw een kans zal krijgen, maar voor dit moment troost me deze gedachte niet. Ik wens jullie allen een voorspoedige zwangerschap toe. Veel liefs, van een erg verdrietige Hope.
Jeetje Hope, dat doet zeer meid.. Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies. Neem de tijd voor jezelf en het is misschien wel goed om even afstand te doen op het forum. een weekje of twee weekjes, dan ben je er niet zo mee bezig. Ga dingen doen die je afleiden. Maar geef het wel een plekje. Sterkte ermee.. (29/3 een mk gehad)
jeetje hope wat klote zeg voor je. ik wens je veel sucses meid. ik mag 18 mei naar de verloskundige voor een intake gesprek. ben benieuwd. verder gaat alles goed met me verder geen kwaaltjes gelukkig. groetjes semmy
Lieve Hope, Wat ontzettend erg te moeten lezen dat het is misgegaan. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Woorden schieten te kort. Wat zul jij (en je mannetje natuurlijk) verschrikkelijk balen. Ik hoop dat je de verwerking van het verlies zal meevallen en dat je snel weer een zonnetje kunt zien schijnen...... Sterkte de komende tijd. Liefs Suusje
Voor de andere meiden: Kraamhulp moet je bij ons in week 10 geregeld hebben. Dat ga ik dus binnenkort doen (ben vrijdag vrij dus). Kinderopvang zullen wij drie dagen nodig hebben (mijn man gaat 36 uur werken en 1 dag thuis en ik ga 32 uur werken en 1 dag thuis). Bij ons is nog redelijk voldoende plek op korte termijn, maar dat hangt af van de dagen die je wilt (vrijdag is altijd wel plek). We kunnen ons dus nog even oriënteren. Groetjes Suusje
Voor de andere meiden: Kraamhulp moet je bij ons in week 10 geregeld hebben. Dat ga ik dus binnenkort doen (ben vrijdag vrij dus). Kinderopvang zullen wij drie dagen nodig hebben (mijn man gaat 36 uur werken en 1 dag thuis en ik ga 32 uur werken en 1 dag thuis). Bij ons is nog redelijk voldoende plek op korte termijn, maar dat hangt af van de dagen die je wilt (vrijdag is altijd wel plek). We kunnen ons dus nog even oriënteren. Groetjes Suusje
Ik zat even mee te lezen met jullie en zie het verschrikkelijke bericht van Hope Hope heel veel sterkte voor de komende tijd!