december 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door duikster, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope, wat vreselijk!

Het zal idd wel wat tijd kosten om hier weer bovenop te komen.
    Veel sterkte gewenst!

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Jeetje, Hope, heel veel sterkte de komende tijd.

Ik ben ook maar kraamzorg gaan regelen. Kan allemaal maar gedaan zijn denk ik dan. Maak me soms toch nog wel zorgen om mijn buikkrampjes hoor. Vanacht werd ik er wakker van en ik dus naar de wc om te checken. Bleek dat ik moest plassen, maar ik had eigenlijk helemaal geen aandrang. Toen ik geplast had was het weg.

Ook als ik me druk maak krijg ik pijn in mijn buik. Hebben jullie dat nou ook? Het is niet zo dat ik nu de hele dag buikpijn heb hoor, maar af en toe komt het. Ik weet dat het er bij hoort, maar toch maak ik me zorgen.

3. hope,

ik wens je heel veel sterkte toe. Wat een rotnieuws nu!!!

Geef het een plaatsje en veel sterkte met het afwachten nu.

Ik denk aan je!
    Saartje

4. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Hope, wat verschrikkelijk, ik zit echt met tranen in mijn ogen en kippenvel op mijn armen. Dat is echt je worst nightmare. Meid, ik denk aan je en hoop dat je het uiteindelijk een plekje kunt geven. Ik begin nu zelf een beetje op te zien tegen mijn echo morgen.

5. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Heel veel sterkte Hope, ik heb hetzelfde meegemaakt dus weet hoe zwaar het is! Hopelijk kun je het een plekje geven en ik wens je een volgende goede zwangerschap toe.

Bij ons moet kraamhulp al heel vroeg geregeld worden, als ik donderdag een goede echo heb dan bel ik dezelfde dag mijn ziekenfonds (moet het via hun regelen) het ligt erg aan de regio waar je zit in een grote stad moet je er denk ik veel vroeger bij zijn.

Ik voel me nu wat beter heb vanmiddag goed kunnen slapen aangezien de kleine een lange ruk heeft gemaakt. Hopelijk blijft het voorlopig zo goed gaan.

6. Juut

Juut Actief lid

13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    @Hope,
    Meid wat vreselijk, ik hoop dat je het een plek kunt geven en dat je goed in je oren knoopt dat het iedereen kan overkomen.
    Ik word hier nu toch wel een beetje zenuwachtig voor de echo van morgen, zeker omdat ik hetzelfde als jij heb

Nogmaals sterkte meid

7. keizerin

keizerin Niet meer actief

O nee Hope wat vreselijk voor je :(
    Hier ben ik nou ook zo bang voor.
    Ik wil je heel erg veel sterkte wensen en ik denk aan je.

8. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hope,

Wat erg voor je!! Iedereen is hier bang voor en jij maakt het mee. Vind het echt vreselijk rot voor je en wil je dan ook veel sterkte toewensen!

Gr Otje

9. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Dankjewel lieve meiden voor jullie woorden.
    Mijn moeder en onze beste vrienden zijn net op bezoek geweest, beide met een enorme bos bloemen.
    Dit haalt de pijn niet weg, maar is wel iets wat je goed doet.
    Er komt nu beslist een heel onzekere periode, over wanneer het afkomt, en wat dan.
    Maar ik weet ook wel dat het zonnetje weer gaat schijnen, al zal het even duren.

Samen met mijn man komen we er wel.
    Voor de meiden die morgen of deze week hun echo hebben, geniet ervan en ik hoop echt voor jullie dat wel alles goed is.
    Ga maar van het positieve uit.
    Want deze pijn die ik nu voel wil ik jullie liever besparen.
    Ik zal de komende dagen nog wel eens omline zijn, maar denk eraan om daarna even afstand te nemen, maar dat zie ik nog wel.
    Ik neem nu alles met de dag.

10. Nikki

Nikki Lid

28 nov 2005
    79
    0
    0
    Fotograaf
    Spijkenisse
    Hope, ik lees het nu net pas.

Ik wens je heel veel sterkte in deze periode.

Liefs Nikki

11. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Daphne82: Misschien even naar de dokter om je plas af te geven tis misschien blaasontsteking. Daar kun je ook krampjes van krijgen omdat je moet plassen.

Hope Sterkte!

Ik las even met jullie mee en deze 2 vielen me op :oops:

12. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hope heel veel sterkte.

Ik ben gisteren voor intake geweest, ze dachten dat ik 3 a 4 weken verder ben... dus misschien ga ik jullie verlaten :oops:
    Bloeddruk was goed en kon bellen voor een echo.
    Ben al de hele morgen aan het bellen maar neemt niemand op!!!
    Nou straks nog maar proberen.

13. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi meiden!!

Ik ben vanochtend samen met mijn man naar de VK geweest! Echt super!! Ik was toch wel een tikje zenuwachtig en vannacht niet zo gerust geslapen.
    Eerst even kort gepraat met de VK en ze heeft even wat vragen gesteld voor het dossier. Daarna de echo!! Dat was het spannendste natuurlijk. Ze zei dat ik niet ongerust moest zijn als er niets te zien was. Ik ben tenslotte nog maar 7 weken en 6 dagen. Maar het was te zien hoor. Echt nog piepklein en je kan er nog niets uit op maken maar het hartje klopte, dat hebben we gezien! Ik heb nog geen foto meegekregen want het was echt te onduidelijk om er iets uit op te maken. Maarre.... nu nog even een verrassend nieuwtje. Ik moet over 2 weken weer terug komen voor een echo. Ze wist namelijk niet helemaal zeker of het er nu 1 of 2 zijn!!!!!!!! Over 2 weken hebben we dus meer zekerheid. Spannend hoor.

Gr Otje

14. Nikki

Nikki Lid

28 nov 2005
    79
    0
    0
    Fotograaf
    Spijkenisse
    Hallo Meiden

Charissa, leuk dat je misschien al een paar weekjes verder bent, dan gaat het ineens hard.

Otje, Spannend!!!!!!!!
    en dan moet je nog 2 hele weken wachten voor je weet of het er 1 of 2 zijn.

Gelijk ff een vraagje, met hoeveel weken hebben jullie gebeld naar de VK om een afspraak te maken, mijn huisarts zei dat ik pas met 10 weken hoefde te bellen, maar ik zie dat sommige van jullie al veel eerder geweest zijn.

Vandaag voel ik me eigenlijk heel goed ik ben nog niet misselijk geweest en heb net het lot getard en een bakkie koffie genomen terwijl ik daar normaal supermisselijk van werd. Nou ik werd er nu niet misselijk van maar smaken deed het me ook niet, ik vind het bijna vies en normaal ben ik echt een super koffieleut.

Verder is er gisteren een vrouw langsgeweest van Moeders voor Moeders, vanaf donderdag mag ik in een potje gaan plassen.
    De vrouw moest nog wel even een test doen om te kijken of er voldoende HCG was, ik was toch weer zenuwachtig, zou ik wel echt zwanger zijn.
    Ik blijf toch nog een beetje onzeker ;)

Groetjes Nikki

15. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    Otje: WOW, wat spannend! Misschien wel een tweeling! Als dat zo is, kunnen we je dubbel feliciteren! ;)

Nikki: als ik jou was zou ik niet tot de 10e week wachten met bellen voor een afspraak met de VK. Ik heb zelf na 5 weken al gebeld. Zeker als je bij de VK een afspraak aan het begin van de dag wilt (i.v.m. vrijaf voor je werk), zou ik op tijd bellen.

Ook de kraamhulp en soms de kinderopvang moet je op tijd regelen!
    Gewoon bellen dus!

Groetjes Suusje

16. Arwen

Arwen Actief lid

23 jan 2006
    228
    0
    0
    Secretarieel/administratiefmedewerkster
    Deventer
    Hope, ik wens je heeeeel veel sterkte meid! ik leef met je mee! vind het heel erg voor je....geef het een plekje.

Otje, johhhhh das spannend, mischien 2 hihi cool!!
    Ik ben ook erg benieuwt as maandag oe het zal zijn..
    Hihi zal wat zijn dat ik ook een aantall weken verder ben haha nou nou..Kan me niet voorstellen hoor maar ja je weet maar nooit :p kan haast niet wachten..ben gelukkig de hele dag vrij maandag, lekker genieten :D

Liefs XXX

17. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    By the way:
    ik heb inmiddels al dagen geen last meer van klachten. Niet moe, geen krampen meer, niet meer misselijk, geen trek. Ik eet alleen nog steeds een beetje moeilijk. Ik heb alleen 's avonds nog een opgezette buik.
    Ik zou bijna denken dat er iets aan de hand is nu ik mij zo goed voel. Ben ik nog wel zwanger? Ik begin zo te twijfelen nu ik niets meer voel.
    Hebben meer meiden de eerste 6/7 weken veel last gehad en daarna niet meer?

Ik zou het fijn vinden als iemand op deze vraag reageert. Voel me zo onzeker..... :(

Suusje

18. Arwen

Arwen Actief lid

23 jan 2006
    228
    0
    0
    Secretarieel/administratiefmedewerkster
    Deventer
    heyyyy suusje meis maak je niet druk..
    Ok ik neem smorgens nog wel van dat frambozenblaadjes thee tegen de misselijkheid maar verder voel ik ook niet echt iets hoor, ook fitter als andere weken,minder pijnlijke borsten eetlust is ook weer vrij gewoon..het is gewoon af en toen, goede dagen en slechte dagen.
    Denk dat het vrij normaal is, maar anders vraag je de ha of de assisente toch even..kan nooit geen kwaad he ;)

Wanneer ga jij voor de echo???

Hey kop op..
    Liefs XXXX

19. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    Ik hoop maar dat het vrij normaal is. Maandag had ik een slechte dag en nu weer twee goede. Komt misschien wel door het mooie weer dan.
    Ik hoe 23 mei pas voor een echo. Shit he, dat duurt nog zo lang.
    Jij moet maandag al? Leuk zeg! Ben zo benieuwd!

Suusje

20. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik zie dat we verhuisd zijn...

Jee Otje, wat spannend....twee :(: :) ;)

Ik voel me wel goed, maar ben echt zooooooo ontzettend moe. Weet gewoon niet hoe ik de dag door moet komen. Ik kan me niet herrinneren dat ik eerder ooit zo moe ben geweest :cry:
    Verder voelen mijn borsten erg gespannen aan en doen die soms best wel pijn, maarja...hoort er nu eenmaal bij.

Ik moet nog twee weekjes wachten tot de echo, vind het eigenlijk veel te lang duren. Ik wil zo graag een hartje zien kloppen (of twee hihi).
    Moet nog ff geduld hebben.

Ik had nog zwangerschapstesten liggen en was eigenlijk wel benieuwd hoe die er nu zou uitzien. Heb hem gebruikt. Nou, die tweede streep schreeuwt gewoon van de teststrip af hihi. Hij is echt heel breed, dik en super donkerblauw. Met het HCG zit het dus wel goed :)

Deel Deze Pagina