december 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door duikster, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi meiden,

Hebben jullie ook af en toe last van buikpijn? Het is bij mij niet zo dat het echt pijn doet, maar meer dat ik er een beetje ongerust van wordt.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Ciao

MarjoleinCh

2. Hoi dames,

Hebben jullie de geslachtskalender al bekeken? Hij staat links in beeld in de menulijst, vrij onderaan.

Volgens deze kalender zou ik een meisje krijgen. Een vriendin van mij heeft de test ook gedaan tijdens haar zwangerschap en daar kwam het uit. Wat wordt er bij jou voorspeld?

Het lijkt me leuk om te zien, in hoeveel procent van de zwangerschappen op dit forum de kalender het bij het juiste eind heeft.

Ciao

MarjoleinCh

3. nijn

nijn Lid

28 apr 2006
    99
    0
    0
    Bij ons zou het dan een jongentje worden.

4. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Bij ons zou het dan een meisje worden, zelf heb ik ook het idee dat het een meisje wordt, waarom weet ik niet. We zullen zien of het uitkomt!

5. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Bij ons zou het volgens de kalender ook een meisje worden. We zullen zien ;)

Ik heb vanavond een avonddienst met een slaapdienst er achteraan. Morgenochtend meteen vanuit mijn werk door naar de verloskundige voor een intake.
    Dan heb ik dinsdag weer een avond/slaapdienst en woensdagochtend meteen vanuit mijn werk naar het ziekenhuis voor de eerste echo :D Kan niet meer wachten, kijk er zooo naar uit.

Daarna heb ik lekker 2 weekjes vakantie en gaan we een weekje op kosten van de baas van mijn vriend naar Cuba.....Heerlijk!!!!

6. Volgens de kalender krijgen we een meisje. Dat zou mooi zijn, want een jongensnaam daar worden we het maar niet over eens...

Lekker Noralien, wauw naar Cuba lijkt me prachtig daar. Doe mijn zo'n baan (of vriend met zo'n baan ;) !

Ik moet nog 3 weekjes werken en dan vakantie :D
    Over 4 weekjes vertrekken we dan naar Frankrijk, mmmm erg veel zin in!

7. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Wij hebben juist al 2 jongensnamen en worden het niet echt eens over meisjesnamen. Ik weet heel veel leuke meisjesnamen, maar ja...allemaal afgekeurd :(

Er zijn twee verschillende mensen die bij mijn vriend ooit voorspeld hebben dat hij twee meiden zou krijgen, onafhankelijk van elkaar. Dus wat dat betreft zou die kalender gelijk moeten hebben.
    Ik wilde vroeger altijd 2 meiden. Nu maakt het me eigenlijk niet meer zoveel uit.

8. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ik zou volgens de geslachtskalender een meisje krijgen!! We gaan het in december vanzelf beleven!!

Karin

9. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    Hai meiden!

Daar was ik weer. Na een heerlijk weekend Antwerpen en Brugge met fantastisch weer, weer lekker aan het werk :cry: .
    Het is me erg meegevallen. Zaterdagochtend had ik het wat moeilijk na een hele korte nacht (lekker tot 1.00 uur s nachts op het terras gezeten!), maar verder ging alles goed. Ook geen misselijkheid bij de busreis door goed te blijven eten!
    Ben nog wel een beetje moe, maar afgelopen nacht slecht geslapen. Sinds ik zwanger ben, slaap ik erg onrustig en ben vaak wakker. Nog iemand die daar last van heeft?
    Volgens de geslachtskalender zouden wij een meisje moeten krijgen. Dat hoop ik maar, want we hebben een erg leuke naam en een jongensnaam is een groot probleem!

Groetjes Suusje

10. Arwen

Arwen Actief lid

23 jan 2006
    228
    0
    0
    Secretarieel/administratiefmedewerkster
    Deventer
    Goedemorgendames, is op het moment niet erg druk he op de forum...normaal is het 1 dag niet lezen 2 pagina's erbij..
    Volgens het geslachtskalender zouden wij een jongetje moeten krijgen..is natuurlijk erg leuk:D maar ja ik hoop eigenlijk ergens op een meisje want dan heb ik overal 1 van ;) hihi we wachten rustig af he ;)
    Het gaat verder goed met me..druk aan het opruimen, kleding dat niet past gaat naar zolder en maakt ruimte voor nieuwe kleding :D
    As weekend verjaardag dus moet alles ook aan de kant he ;) ff lekker bezig zijn...

Zo ik ga even weer wat eten, ik kom nog wel eens even weer kijken..

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    liefs XXX

11. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Suusje, ik slaap ook heel licht sinds ik zwanger ben..
    Ik ben soms doodop maar kan dan gewoon niet meer slapen.

Ja goed idee Arwen, ik ga ook eens de boel uitzoeken en kijken wat ik toch niet meer aankan en dat gaat naar zolder ;)

12. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi hoi,

volgens de kalender zou ik een meisje krijgen, we zullen zien. mijn schoonzusje heeft dit ook bekeken en zou een jongen krijgen maar heeft echt een meisje....

ach ja het is gewoon een leuke fabel toch!?

gr saskia

13. Nikki

Nikki Lid

28 nov 2005
    79
    0
    0
    Fotograaf
    Spijkenisse
    Hoi Meiden,

Morgen eindelijk naar de VK, ik ben wel nieuwsgierig, volgens mij gaat er niet veel spannends gebeuren.

Volgens de geslachtskalender wordt het en jongetje, ik heb zelf ook al zo'n gevoel ik heb al een aantal gedroomd over een jongetje.

Ik ben erg benieuwd of het uitkomt, wij willen het ook niet van tevoren weten dus we moeten nog een poosje wachten.

Groetjes Nikki

14. keizerin

keizerin Niet meer actief

Volgens de kalender word het een meisje,ik heb zelf ook wel het gevoel dat het een meisje is maar we zien het wel.

Ik slaap ook heel onrustig de laatste tijd,ik word ook s'nachts een paar keer wakker terwijl ik daar nooit last van had ik sliep altijd heel erg diep.

Ik krijg eindelijk bijna me echo daar heb ik nou echt zo'n zin in.
    Ik moet vrijdag om 14.45 :D

15. patricia24

patricia24 Actief lid

27 jan 2006
    439
    0
    0
    hengelo overijssel
    hoi

ik krijg morgen mijn eerste echo, echt super spannend, ik hoop dat alles goed is, dat het hartje klopt. ik ben 8 weken 4 dagen beweegt het kindje dan al als ik morgen de echo krijg??? en doen ze de echo uitwenig of inwenig???

patricia

16. Arwen

Arwen Actief lid

23 jan 2006
    228
    0
    0
    Secretarieel/administratiefmedewerkster
    Deventer
    Hoi patricia toen ik voor de cho ging was ik 8 weken en 2 dagen en dat was inwendig, was nog iets te troebel om duidelijk te kunnen meten..maar het is een appeltje eitje hoor!! no worry, ik maakte me ook zorgen maar zodra je iets op het beeldschem ziet dan vergeet je alles!!
    succes!!!

liefs XXX

17. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook een echo bij 8+ 4 dagen.
    Je ziet dan goed het hartje kloppen, maar de vorm van het kindje met armpjes en beentjes zagen we toen niet.
    Nu heb ik met 11 weken een echo gehad en het was een heel compleet mini babytje was goed wakker en actief aan het bewegen.
    Veel plezier met je echo.

Wij krijgen volgens de kalender een meisje, is ook weer een wens van ons, we hebben al een meiske van vijf, en ik vind het supergaaf.
    Ik kan me gewoon niets voorstellen bij een jongetje, waarschijnlijk is het net zo leuk, bij de volgende echo weten we waarschijnlijk meer.

18. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Vanmorgen bij de VK geweest. Maakt het officieel vind ik. Kreeg allerlei info en wat spulletjes mee, heb echt het gevoel van...ja, nu ben ik echt zwanger ;)
    Wat ik erg fijn vond om te horen was dat ik drie echo's ga krijgen. De eerste overmorgen :D , de tweede met 12 weken en dan nog een met 20 weken. Vind ik echt zoooo leuk. Na allemaal verschillende verhalen had ik hier niet op gerekend.

19. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    fijn Noralien dat je overmorgen een echo krijgt!!

Suusje: ik slaap ook regelmatig slecht, maar dat komt grotendeels door het weer.
    Daarnaast ben ik een buikslaper.... en soms wordt ik wakker vanwege pijlijke tepels! Het duurt dan meestal wel even voor ik weer in kan slapen. Ach dat zal nog wel lastiger worden als die buik echt gaat groeien.... Ik zal toch een andere slaaphouding moeten gaan vinden denk ik... Maar zo lang het zo gaat, doe ik het nog even zo.

Karin

20. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik slaap ook erg slecht. Ik word dan wakker en kan gewoon echt niet meer slapen. dat is dan van 2.45 tot 4.30 ofzo, echt lang en vervelend. Ik hoop dat ik vannacht wel goed slaap, het regent nu ook, dus misschien koelt het wel iets af.

Deel Deze Pagina