december 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door duikster, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi hope,

    thnx voor je opbeurende reactie

    gr saskia
     
  2. hallo iedereen,

    ik ga nu naar de HA vertrekken om bloed te trekken en nog een zwangerschapstest uit te voeren.

    Pfff, ik heb echt zenuwen. Vorige keer bij de HA, was de test heel zwak positief en mijn thuistest voordien ook. Die thuistest had ik toen 3 dagen na mijn NOD gedaan en de huisarst was 5 dagen. Toen is het mis gegaan.

    Ik hoop dus echt dat nu mijn test heel hard positief gaat zijn. Een dikke streep! Ik heb nu thuis getest op mijn NOD en nu was het ook maar licht positief. Nu is het 2 dagen later.

    Ik heb echt zenuwen. Ik hoop zo dat het deze keer heel goed is.

    oh, dat doet goed, even mijn hart luchten.

    Saartje
     
  3. Cindy

    Cindy Lid

    18 jul 2005
    41
    0
    0
    Wat leuk dat er al zoveel mensen zijn !!!
    Oh melliemel ik hoop dat alles goed blijft gaan, ga voor je duimen.
    Ik hebzelf helemaal geen klachten, ik heb juist heel erg veel energie, ben s'morgens echt heel vroeg wakker, niet misselijk helemaal niks.
    Raar hoor, denk soms mischien moet ik nog maar een keer testen maar mijn ha zei:positief is positief daar kan je rustig vanuit gaan.
    Dussss....dat doen we dan maar!
     
  4. mieltje

    mieltje Bekend lid

    19 jan 2006
    913
    0
    0
    He melliemel
    Ik hoop echt voor je dat alles goed gaat. Je blijft een decembermama!
    Heel veel sterkte bij de echo.
    Groet
    Mieltje
     
  5. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik had in het vorige topic al geantwoord, maar hier nog een keertje:

    Hoi Hope,

    Het is bij mij nog erg pril, maar heb al wel een aantal kwaaltjes en veel komen overeen met die van jou!
    * last van boeren
    * Af en toe steekjes, links, rechts en in het midden
    * gevoelige borsten
    * snel aangebrand (nu al!!)
    * snel moe
    * licht misselijk
    * soms pijn in onderrug
    * verminderde eetlust

    Verder nog niets eigenlijk (of dit nog niet genoeg is
     
  6. mieltje

    mieltje Bekend lid

    19 jan 2006
    913
    0
    0
    Mijn klachten tot nu toe:
    :( moe
    :x slecht slapen waardoor overdag weer moe
    ;) Snel groeiende borsten, kan je het geloven, mijn bloes zit gespannen.
    Ik camoufleer het met sjaaltjes, want op mijn werk mogen ze het nog niet weten.
    Wel kreeg ik vandaag commentaar dat ik er moe uitzag, Ja zei ik stralend (oeps)
    En eigenlijk heb ik helemaal geen eetlust. Dat vindt ik wel raar.

    Groet
    Mieltje
     
  7. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Saartje, je zit nu waarschijlijk bij de dokter, maar ik hoop voor jou dat je toch echt dubbel en dik zwanger bent!!!

    @ mieltje, zo raar is die verminderde eetlust volgens mij niet want Molly en ik hebben er ook last van.

    Ik snoep normaal echt alles wat los en vast zit, maar nu?
    Nee dank je, heb er geen zin in.
     
  8. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik ben echt niet te genieten, hebben jullie dat ook? Ik zie collega's echt afdruipen op het moment dat ze mijn hoofd zien als ze iets willen vragen (ze denken geloof ik ook dat ik alles weet, dus wel zo makkelijk om dan naar mij te komen en niet zelf eerst te denken). Af en toe voel ik me dan even schuldig en dan probeer ik weer aardig te doen, maar er hoeft maar iets te gebeuren en het is oorlog! Echt verschrikkelijk, hoop dat dat niet te lang duurt. Morgenochtend ga ik de verloskundige bellen. Ik heb een mooie praktijk in de buurt gevonden en ik wil ook een afspraak!

    Marjan / Marjolein (moet nog even wennen hoor!) ik denk dat ik niet 5 weken ben hoor, heb duidelijk mijn eisprong gevoeld. Hopelijk ben jij ook gewoon 4 weken, dan lopen we gezellig tegelijk op!
     
  9. hallo,

    net terug van de dokter. Een echte dikke streep. Bloeduitslag heb ik morgen, maar ik voel me al meteen een stuk beter.

    Bedankt Hope, voor de lieve reactie.

    Melliemel, ik denk nog aan jou. Veel succes morgen!

    Saartje
     
  10. marjan72

    marjan72 Actief lid

    3 sep 2005
    162
    0
    0
    Leeuwarden
    Nou volgens mij ben ik ook gewoon 4 weken hoor. Ik snap ook niet hoe die vrouw er bij komt. Mijn eisprong was toch ook wel duidelijk dacht ik.

    Groetjes Marjolein
     
  11. hoe bedoel je Marjolein??? Ik heb precies iets gemist.
     
  12. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Molly, ik heb gelukkig nog geen last van ernstige "stemmingswisselingen".
    Maar het verhaal dat mensen zelf niet nadenken en alles aan je komen vragen, herken ik heel goed.

    Oh meiden, ik ben zo benieuwd hoe morgen mijn ochtend zal zijn, na de aanval van vanmorgen.

    Heb me al voorgenomen, dat als ik echt last krijg van ochtendmisselijkheid, dat ik dan voortaan een 1/2 uur eerder dan normaal ga opstaan. Zodat ik wat tijd voor me zelf heb en dat het hopelijk weg trekt en dus gewoon naar mijn werk kan gaan.
    Anders krijgen ze het wel heel snel door op het werk.
     
  13. charissa1979

    charissa1979 Fanatiek lid

    19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hope, ik heb het vanmorgen ook heel erg gehad.
    De hele morgen zo misselijk geweest, moest iemand sondevoeding geven en die ademde in mijn gezicht en begon zo te kokhalsen bbrrr :oops:
     
  14. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Das lastig, ik begrijp dat je ook in de zorg werkt?
    Ik werk in een verzorgingshuis met bejaarde mensen.
     
  15. charissa1979

    charissa1979 Fanatiek lid

    19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ja werk jij ook in de zorg/verpleegtehuis, ik kan soms helemaal niet tegen die luchtjes..

    En wat je al eerder hier vertelde heb ik ook gehad.
    Ik was s'nachts zo misselijk, ben op toilet gaan zitten maar moest toen overgeven en wist niet meer wat ik moest.
     
  16. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Vorige week heb ik `s nachts constant naast een vrouw gezeten die moest spugen, echt zielig, het kwam vanuit haar tenen. :(
    Maar toen wist ik nog niet dat ik zwanger ben, maar ik denk als het me nu gebeurt dat ik me echt moet omdraaien. :(
    Moet al helemaal niet denken aan een ruikende decubitus. :x

    Bah, wat een thema, we zouden het eigenlijk over iets anders moeten hebben.
     
  17. Veraenroy

    Veraenroy Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik heb vandaag 2 testjes gedaan, omdat mensen me er moe uit vonden zien, en er 2 vrouwen waren die zeiden dat ik zwanger was. Nou op de eerste test zag ik een heel dun plusje (clear blue) maar mijn man zag het ook dus ik beelde het me niet in. Daarna snel na de supermarkt en nog een test gekocht, en die was duidelijker positief.
    Ik moest eigelijk pas donderdag ongi worden, maar ik kon niet w8ten om de test te doen. ik bel morgen de huisarts voor een bloedtest, heb ik tenminste nog wat meer zekerheid. maar volgens de websites ben ik op 15 december uitgerekend, dus mag ik mij ook een december mama noemen.
     
  18. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    geweldig, welkom.
    Ik hoop dat we hier samen de komende maanden gezellig doorkomen.
     
  19. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    saar, cindy en mieljte, ik vind het fijn dat jullie me zo steunen, ik ben ff gaan sporten ter afleiding en ontspanning, is wel een beetje gelukt.
    hopelijk kan ik morgen goed nieuws brengen.

    veraenroy, GEFELICITEERD en welkom.

    gr saskia
     
  20. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Welkom iedereen die erbij is gekomen.
    We zijn net naar de kerk geweest voor onze huwelijksvoorbereiding en daarna hebben we onze hond opgehaald bij mijn ouders. Ik had vanmiddag 2 repen chocola gekocht met de liefste opa en oma erop en net aan hun gegeven!!
    Mijn moeder dacht dat dat namens de hond was :( gek mens ;) Ze vonden het erg leuk. En waren blij verrast.

    Ik ga zo naar bed maar heb geen zin want ik ben bang dat ik weer slecht slaap! Ik ga normaal liggen en ben dan ook zo een uurtje of 9 weg, en nu.... ik slaap nog geen 5 uur.
    Nou ja, ik ga het maar weer proberen.
     

Deel Deze Pagina