ja ik heb ook al zin om de kamer helemaal klaar te gaan maken. maar goed, we hebben eerst nog een verbouwing voor de boeg, en een vakantie. eerst maar geduld hebben nog. ik ben van plan om zelf meubeltjes op te gaan knappen, en er zo iets unieks van te maken. voor kinderwagen ben ik er eigenlijk al uit, vind de quinny 3wielers heel mooi, en dan het liefst een zwarte. mutsaerts heeft ook mooie. maar we zien wel.
wij krijgen er 1 van mijn vader. Ik heb hem nog niet gezien, dus ben benieuwd. Mijn zusje (nu 6j) heeft er nog in gelegen. 't Was iets met een hangmat voor als ze kleintjes zijn, dus ik begrijp er niks van. Saartje
Hoi dames, wij zijn vandaag bezig geweest met verbouwen vna de zolder (rotzooi afvoeren). Toch wel vermoeiend en natuurlijk te veel gesjouwd. Dus wel moe. Ook nog effe een babyshoprondje gemaakt. We hebben onze kinderwagen besteld, een quinny speedy SX in deep red. Wij zijn allebei wel van een mooi rood kleurtje!! Ergens in september gaan we hem ophalen. en de babyspullen voor de kamer: ja wij duiken binnenkort op zolder bij de ouders van mijn man. Daar staat nog zijn bedje, badje enz. Mijn broertje gaat een commode voor ons maken en de kast dat moeten we nog effe zien, maar misschien krijgen we hem daar ook wel gek voor!! Karin ps. mijn echo zet ik vandaag ook nog in mijn album als het lukt
Ooh, het lijkt mij ook zo leuk om met de babykamer te beginnen. Vind het nu nog een beetje te vroeg daarvoor, maar kan niet wachten. We zijn in elk geval ook niet van plan een standaardbabykamer aan te schaffen, ten eerste veel te duur en ten tweede niet origineel. Ik wil eigenlijk 1 fel kleurtje en de rest rustig qua kleur. Hebben jullie al over de kleuren nagedacht?
Wij hebben al wel ideeën over de babykamer. De meubeltjes worden in ieder geval wit. De muren ook, met kleurnuances in pasteloranje (een paar gekleurde dwarsstrepen van een meter breed ofzo. Lime kleur vind ik geweldig, maar deze kleur past niet zo goed bij de vloerbedekking. Oranje wel. Ook willen we daar enkele rode accesoires aan toe voegen. De kleuren worden dus wit, oranje en rood. Van de felle kleuren gebruiken we niet teveel, dat wordt te druk. Groetjes Suusje
Ha wannebemom, onze meubeltjes worden wit/cremekleurig. Ook de wanden blijven rustig qua kleur, maar de gordijnen zijn nu al en blijven ook bordeaurood en deze komen over de hele lengte van plafond tot vloer, want er zit een deur in de kamer naar het platdak. Er ligt een lichte laminaatvloer in. Ach wij gaan de kamer niet meer echt anders verven of zo. Daar wacht ik liever mee tot ons kleintje te zijner tijd zelf kan aangeven wat hij/zij mooi vindt. Wij zijn zelf wel mensen van het rode/terra. En verder hangen we nog wat leuks aan de muur denk ik. Ik vind nijntje wel erg leuk!! Karin
Wij doen ook witte meubeltjes en dan met turquoise en waarschijnlijk oranje accenten. We hebben vanmorgen al een heel leuk stofje gezien, wat we nu als voorbeeld willen houden, ster met turquoise en zilver, heel mooi en niet te druk. Mijn moeder heeft de wieg nog waar mijn zus en ik in hebben gelegen, dus die wordt ook wit geschilderd en die gaat mijn moeder mooi aankleden. Ik ga dus op zoek naar een stofje dat lijkt op wat we vanmiddag hebben gezien. Qua kinderwagen wordt het waarschijnlijk de Mutsy Urban Ride. Mijn ouders betalen deze, wat een mazzel, want zo'n wagen is niet goedkoop!
Wij horen er niet meer bij in december Ons paaseitje wordt helaas niet meer bezorgd door de kerstman. Voor alle andere geniet ervan!!
ik ben op het moment bezig met een wiegje op te knappen. is ook makkelijk want het is klein en kan dus zo bij ons op de kamer naast het bed worden gezet. en verder staat het bedje waar ik en mijn broer in hebben gelegen nog bij mijn ouders op zolder. dus vind wel leuk om dat over te laten spuiten. wat kleuren betreft, het word een houten vloer met rustige kleuren, en waarschijnlijk een muur in het lime, of mosgroen.
Hallo allemaal, Suusje, volgens mij krijg je wel een echo met 20 weken maar dan in het ziekenhuis of je moet dan ergens anders heen, zou ik niet erg vinden maar staat mij zo bij dat je die wel kan krijgen... Ik zal nog eens navragen, ik weet het nu ook even niet meer Wij hebben ook gekeken naar babykamer dingen en een paar kleine dingetjes gekocht..we houden de kamertje wit maar we vullen het met decoratie met iets van lime groen of lime groen/blauw.. Waarschijnlijk worden de meubels grenen met riet..nog even afwachten Ik ga weer..ff rondneuzen op internet.. PRDM heel veel sterkte toegewenst!! De rest veel plezier met de echoooooo!! PS onze echo staat ook in het fotoalbum Liefs XXX
Ik heb een heel mooi antiek ledikant gezien op marktplaats, die ik evt. wel wil opknappen. Alleen is ie helemaal dicht aan de zijkanten, weet niet of dat wel zo handig is Een wiegje ga ik denk ook 2e hands kopen, daar maak je maar zo kort gebruik van. Ik lees dat heel veel voor lime groen gaan in de babykamer. Vind ik ook wel heel leuk maar onze buren (buuv staat op het punt te bevallen) hebben dat ook al. Dus ik denk dat ik voor oranje ga. Muren zijn allemaal al roomwit en dan doen we 1 baan in oranje en wat assescoires (jee, hoe schrijf je dat?) in oranje. In onze straat is echt een ware babyboom aan de gang trouwens!
Limegroen vind ik inderdaad ook leuk, maar dat heeft bijna iedereen al. Ik ga voor wit met turquoise en oranje accenten.
ik heb er nog niet echt over nagedacht qua meubetjes enzo. Wij verhuizen september-oktober, dus ik ga dan pas beginnen. Wat ik al wel zeker weet: ik heb een tekening gevonden in een kinderboek: een koe met een bloemetje in haar muil die in een bloemenveld staat. Die wil ik graag op de muur. En dan de rest blauw ofzo (lucht) met een boord van gras onderaan. Saartje