Wat grappig om te lezen dat iedereen in dezelfde fase van de zwangerschap zit als jij zelf. Arwen, wat leuk dat jij ook de 16e bent uitgerekend. christiea welkom!
Jeetje, nog meer nieuwe december mama's! Welkom allemaal! Ik ga zaterdag ook gauw even bij Kruitvat kijken, ik wil ook spulletjes kopen! Morgenavond gaan we naar Baby Max in Veenendaal, schijnt ook een grote, niet al te dure, babywinkel te zijn. heb er nu al zin in!
@ Molly: Laat je even weten hoe het daar was!!?? Dan kunnen wij daar ook een keer kijken!! Al vast bedankt!
Hey meiden Ik weet niet of jullie het al weten, maar morgen van 8 uur tot 10 uur, 20% kortingen op baby spullen bij Prenatal Ja het is wel wat vroeg maar voor vroege vogels maak het niet uit Ik kan misschien niet eens mijn zoontje is woensdag geholpen aan zijn neus, keel amandelen. Dus hij mag niet naar buiten, misschien dat ik een op pas kan regelen.(oma) Nou dit wilde ik even aan jullie kwijd Liefs Manon.
Jippiedepippie! Gister voor de tweede keer naar de VK geweest, omdat we dinsdag het hartje niet konden horen. Na enige tijd, kwam onze kleine zich toch even melden, luid en duidelijk. 156 slagen per minuut. Ben blij.....
O wat fijn Raomi Weet je wat zou willen weten of je met de eerste gesprek het hartje al mag horen : Of doen ze dat nog niet : Liefs Manon.
hoi manon, ik ben al geweest voor een eerste gesprek maar ze hebben niet gekeken naar het hartje. was natuurlijk ook wel erg vroeg. maar ik denk dat ze bij jou wel kijken gaan aangezien je al 12 weken dan bent.
Ja, ze gaan direct (proberen) te luisteren met de doptone. Soms wil dit nog niet, omdat de baarmoeder nog (deels) achter het schaambeen zit. Als de kleine daar heen zwemt, kun je niks horen. Dit was dinsdag bij mij dus ook het geval. Hoe verder je bent, hoe groter de kans dat je het hartje kunt horen (11 en 12 weken kan nog moeilijk zijn).
Nou we zien het wel een woensdag kijk of je nou 9 weken ben of 12 het blijft nog erg klein en het kan alle kanten nog op zwemmen Maar ik ga het gewoon vragen, tja nee heb je ja kan je krijgen Anders moet ik nog een maand wachten pffff nee hoor ik ga vragen of ze het willen proberen En als ze het niet doen huur ik toch gewoon zo'n ding bedankt meiden Liefs Manon.
Hoi, ik ben nu al 2 x voor een echo geweest!! En mag 13 juni weer, dan kunnen we het hartje ook horen, afgelopen 2x konden we het hartje alleen zien kloppen, maar ik kan je garanderen dat het echt super gaaf is!!! Veel s6 en lol daar bij de VK!!!
Moontje wat ben je een bof kont zeg Al 2 echo's, ik heb nog geen 1 echo gehad Ik denk dat ik maar uit rotterdam moet : Liefs manon.
babymax in Veenendaal is echt een leuke zaak. Net even anders dan alle andere. Ze hebben daar erg goede stylisten, en prachtige assorcoires. Echt een aanrader voor de mensen die daar in de buurt wonen. Ik heb daar bij mijn vorig zwschap lekker geshopt. Bijv in plaats van een plankje boven de commode heb ik twee romantisch wit gespoten gietijzeren rekjes. Kreeg daar ook erg veel leuke reakties op. Zo heb je daar erg veel leuke dingen.. veel plezier met shoppen allemaal. Groetjes Lianne
lijkt me leuk naar zo`n grote mega store te gaan, maar ik wil toch maar even wachten tot ik wat verder ben. ik had al bijna een kinderwagen gekocht, maar wat als het er in een keer 2 zijn op de echo (zit toch veel bij ons in de familie) en het kan ook nog misgaan, hoewel je daar niet aan denken wil. nog even paar dagen afwachten, nog 4 dagen en dan een echo
Ik heb het gisteren op mijn werk verteld en de baas was helemaal blij voor mij en Johan,zijn vrouw kwam ook gelijk langs om me te feliciteren Ik ga straks naar babypark in Gouda heb er erg veel zin in. Ik heb op 21 juni om 18.30 een pretecho.
Nou meiden, de babymax in Veenendaal is inderdaad een fijne winkel. We hebben de alles in 1 kinderwagen gekocht (een Mutsy 4-rider) en een zilveren box Ka. Wij zijn dus geslaagd! Het wordt half augustus geleverd.
Hoi hoi, Ik ben gisteren naar de Prenatal geweest in Eindhoven op Ekkersrijt. Grote winkel! En leuk natuurlijk; winkelen met 20 % korting!! Molly: Wij hebben ook de mutsy 4-rider gekocht! Fijne wagen he? Welke kleur heb je uitgezocht? Wij hebben de grijs/zwarte mutsy. Duurt ongeveer 8 weken voordat ie er is. Tijd genoeg natuurlijk. Verder hebben we nog gekocht: Maxicosi, aankleedkussen, kruik met hoesje, hydrofiele luiers en washandjes, lichtgroen boxkleed, en nog meer kleine dingetjes. Het was echt leuk om die spullen allemaal uit te zoeken. Ik voelde me trouwens wel erg "dun" tussen allemaal die dikke buiken bij de Prenatal. Hier verder alles goed. Vandaag ben ik nog niet echt misselijk geweest... ik hoop echt dat het weg blijft. Aanstaande donderdag gaan we weer voor een controleafspraak naar de VK en dan gaan ze proberen naar het hartje te luisteren! Ben erg benieuwd. Fijne zondag allemaal en geniet morgen nog maar even van het extra dagje weekend! Liefs Otje
Hoi Otje, wij hebben de ocean blue kleur gekozen met een grijs onderstel met zwenkwielen aan de voorkant. Mijn vriend wilde eigenlijk degene met zwenkwielen achter, maar dat vond ik niet prettig rijden en daar kun je geen kleine bochtjes mee maken. Bij ons is de levertijd 10 weken, maar we hebben tijd zat, dus dat vind ik niet zo erg. Naast de kinderwagen en de box hebben we nog niets gekocht. Wel zagen we ook een heel leuk badje met onderstel dat we waarschijnlijk ook gaan nemen. Echt een leuke hobby dat babyshoppen!
ik ben gisteren eens gaan kijken, maar heb nog niks gekocht. Het enige wat ik al heb gekocht is een fotoalbum . Ik ga de echo van dinsdag afwachten. Is daar nog alles goed, vlieg ik er ook in! Gisteren voor de eerste keer een zwangerschapsbroek aangehad. Zalig! Nog iemand al zo'n broeken aan? Saartje
Nog geen zwangerschapsbroeken voor mij. Ben nog geen grammetje aangekomen. Maar ja, het is ook nog maar een cm of 3, dus ook niet zo gek op zich. Denk dat het bij wel lang gaat duren (was bij mn moeder ook zo). Dus lekker lang mijn eigen broeken dragen. Wel jammer dat die buik dan pas zo laat te zien is. Het lijkt me ook leuk om een kinderwagen te gaan shoppen, nog eventjes wachten. Wat is trouwens een beetje betaalbaar goede kinderwagen? Ik zie regelmatig wagens van 700 a 800 euri. Is dat een normale prijs?