december 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door duikster, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karina

    Karina Fanatiek lid

    31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ik hoor er ook bij!!!
    Ben wat vermoeider, mijn tepelhof word donkerder en groter en heb minder eetlust! Ik heb zo nu en dan wat steken in mijn liezen en idd ook af en toe wat spierpijn in mijn buik! Ook krijg ik al een klein buikje...

    Ik zie dat er al een aantal in week 6 zitten, vinden jullie het ook zo spannend om te weten dat in die week het hartje gaat kloppen?!?
    Voor mij is het de tweede keer, maar vind het zo bijzonder!
     
  2. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    wat een boel december mama's al...!!! :D echt leuk om te zien, tijd vliegt !!
     
  3. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik heb vannacht zo hevig gedroomd, normaal droom ik ook wel, maar vannacht was het echt heftig. Is dit ook een symptoom?
     
  4. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pfff wat gaat dat snel als ik een dagje op mijn verjaardag niet kijk!! ER zijn wel veel aanstaande mama's bijgekomen hoor. Het wordt hier gezellig druk!! Ik kan alleen maar zeggen dat ik nog heel weinig klachten heb, en als het effe kan hou ik dat graag zo!! Maar we zullen zien.........

    Karin
     
  5. Hope,

    iets dat ook schijnt te helpen voor ochtendmisselijkheid, is, voor je uit je bed komt, een droge koek of cracker te eten. (Pak naast je bed zetten).

    Heb ik maar van horen zeggen. Ik ben ook misselijk, maar niet extreem. Gewoon vlagen die komen opzetten.

    Veel succes, en als je je misselijk voelt, vergeet da niet waarom het is eh... :)

    Saartje
     
  6. duikster,

    Gelukkige verjaardag! (wel een dagje te laat, maar ja)

    Saartje
     
  7. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    thanks....

    willen alle nieuwe zwangere december mama's zich misschien ook melden bij de bevallingslijst, dan krijgen we een mooi overzicht van alle zwangeren in december!???

    Karin
     
  8. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Melliemel, ik wens je vandaag veel succes bij de echo!! Ik hoop dat er erg goed bericht komt. Kom op kleintje van Saskia, blijf waar je bent!!

    Karin
     
  9. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Vanmorgen zonder al te veel gekke dingen opgestaat.
    Moest alleen weer op de vroege morgen p**pen.
    Dit vindt ik een raar maar wel prettig bijverschijnsel, als je bedenkt dat ik normaal erg moeilijk kan gaan.

    @duikster, heb je een leuke verjaardag gehad?
     
  10. marjan72

    marjan72 Actief lid

    3 sep 2005
    162
    0
    0
    Leeuwarden
    De verloskundige aan de tel. dacht dat ik al 5 weken zou zijn, maar hoe ze daar bij komt?? Ze had niet eens naar mijn cyclus duur gevraagd, dus volgens mij heeft ze gewoon een foute berekening gemaakt. Voordeel daarvan is dat ik al op 26 april naar de verloskundige mag.

    Goh, het is hier druk zeg, wat een boel december mama's. Zou het dan toch komen omdat de lente er aan zat te komen? ;)

    Bij mij zou de bevruchting op 21 maart zijn geweest en bij Molly dacht ik ook, dus bij ons klopt het helemaal ;)

    Alle bijgekomen zwangeren: welkom in bij de december mama's en gefeliciteerd met jullie zwamgerschap

    DUIKSTER: jij nog gefeliciteerd met je verjaardag meid!

    Liefs Marjolein
     
  11. marjan72

    marjan72 Actief lid

    3 sep 2005
    162
    0
    0
    Leeuwarden
  12. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ik meld me ook bij de decembermama's! Durf nog niet te zeggen wat mijn uitgerekende datum is omdat ik een iets langere cyclus dan gemiddeld heb, maar waarschijnlijk ergens tussen 4 en 7 december. Als alles goed blijft gaan natuurlijk, want ik durf nergens op te hopen dus we kijken het nu per dag aan.

    @melliemel: fijn om jou hier ook te zien, en hopelijk is er niets aan de hand. Ik heb me laten vertellen dat bruin of roze bloedverlies geen kwaad kan. Zodra je helderrood bloed gaat verliezen, moet je aan de bel trekken. Of eerder, als je het niet vertrouwt. Sterkte!

    Groetjes, Wendy
     
  13. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi iedereen,

    ik ben net terug van de echo; nou ze konden wel wat zien, een heel klein vruchtzakje dus wss ben ik korter dan ik dacht (achteraf gezien kan dit ook heel goed kloppen hoor, heb geteld vanaf de 1e dag terwijl ik de 3e dag pas echt ongie ben geworden, en mijn cyclus is vermoedelijk langer dan 28 dgn, dus vandaar). ik ben iig erg gerustgesteld dat ze de zwangerschap hebben kunnen constateren en dat die afscheiding heel normaal kan zijn :) . over 2 wkn weer een echo.



    ps ik heb mijn banner iets aangepast weet nog niet zeker wanneer het nu echt is weet ik 20 april wss

    :) :) nou dank je wel hoor en hij heeft het vast gehoord :) .

    en wenniepenny; dit heb ik vandaag idd ook te horen gekregen en dit is toch ff fijn om te horen, maar als ik deze week toch nog onzeker zou worden van evt bloedverlies mocht ik nog een keer langs komen volgende week voor een echo, erg fijn om te horen.

    en karin nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

    gr saskia[/quote:3lw7wtc9]
     
  14. Saskia,

    wat een ongelooflijk goed nieuws!!! Ik ben helemaal blij voor jou!

    Ook wel superleuk dat je nu al een echo hebt gehad. De eerste blik op dat kleine hummeltje.

    Geniet ervan.

    Saartje
     
  15. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    wat fijn voor je melliemel, hihi nu lopen we niet meer gelijk. ;)
     
  16. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi

    nee dat is waar, maar ja ik weet het nu ook niet meer precies hoor. ik zie het de 20e van april wel dan zullen ze het vast kunnen zeggen.

    gr saskia
     
  17. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey Saskia, wat fijn voor je dat alles goed is.

    Ik word vandaag overvallen met een gevoel van: zou het wel allemaal echt zijn, ben ik wel zwanger, heb namelijk vandaag bijna geen kwaaltjes.
    Fijn zou je zeggen, maar met kwaaltjes is het gevoel van zwanger zijn iets meer.
    Ik vindt het allemaal zo onwerkelijk. liefst zou ik iedere dag een test doen om opnieuw die bevestiging te krijgen, maar dat is gekkenwerk.
    Heb sinds vanmiddag ook wat licht bruine afscheiding???
    Maar, Saskia, volgens de verloskundige waar jij bent geweest kon het geen kwaad?
    Ben op dit moment een beetje onzeker.
     
  18. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Fijn melliemel dat alles goed is gezien nu.
    Hoop dat het nu rustiger voor je wordt
     
  19. Karina

    Karina Fanatiek lid

    31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Nou melliemel, fijn dat ze iets goed konden zien zeg, pfffffffffff, zal vast een opluchting voor je zijn!

    En Hope, ik denk elke dag is het wel echt, doe ook bijna elke dag een test (hahahaha), omdat je toch nog best vaak hoort dat het streepje ineens weg is!
    Heb verder ook nog niet echt hele duidelijke klachten en bij mijn dochter ben ik twee volle weken zo beroerd geweest, dat ik alleen maar op bed kon liggen en verder niets! Niet dat ik hoop dat ik dat weer ga krijgen hoor, maar het is wel duidelijk dan, hihi!!!
     
  20. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    hier nog een onzeker typje hoor!! Ik heb ook haast nergens last van en wil elke dag wel een test doen. Ik heb er nog een paar over waarvan ik er 1 volgende week nog een keer gebruik. Dan wil ik gewoon een dikke streep. :p
     

Deel Deze Pagina