Nou ik ben bij babypark geweest maar die winkel viel me zwaar tegen dus van het weekend gaan we naar babydump hoop dat die leuker is. Ik ga dinsdag even een paar zwangerschapsbroeken kopen want mijn broeken zitten nu wel echt heel erg strak,thuis heb ik ze ook gewoon de hele tijd open staan.
babydump is op zich wel een leuke winkel en geven aan dat ze het goedkoopste zijn maar heel veel spullen zijn net zo duur als bij prenatal hoor. ik ga niet echt babyshoppen, ik heb alles al op zich natuurlijk wel handig maar dat shoppen vond ik toch ook wel heel erg leuk, wie weet koop ik toch nog nieuwere spulletjes voor deze spruit.
Hoi, Wij hebben nu de mutsy 4-rider gekocht bij Prenatal. Ik geloof dat je er (zonder eventueel meegerekende korting) ongeveer 600 voor betaald. Het is een 4 wielige wagen met achter zwenkwielen, verkrijgbaar in veel kleuren en het grote voordeel vond ik (wat dus lang niet bij alle wagens kan) is dat je de wandelwagen in beide kanten erin kunt zetten. Dus het kindje naar je toe of van je af. Hij is erg geschikt voor wandelen in de stad maar ook in bos of strand. Als ik jou was zou ik gewoon een keer gaan kijken bij een grote babywinkel voor een wagen en lekker uitproberen! Gr Otje
Bij de Babymax is de mutsy 4-rider 645 euro inclusief wandelwagen, kinderwagen en autostoel. Je hoeft er dan alleen nog een voetenzak en regenhoes bij te kopen.
Hoi meiden, Wij hebben inmiddels ook al een kinderwagen betseld. Het was er een bij BabyDump. Een Mutsaerts TransAction in een mooie rode kleur. Alles compleet er bij en er liep nog een actie (maar die is nu voorbij volgens mij) met een gratis autostoeltje er bij. Bovendien kreeg ik nog een cadeautje (een doos met leuke spulltjes voor de kleine straks), hier moest je een bon voor invullen en daar inleveren (je hoeft geloof ik niet eens iets te kopen om die doos te krijgen). Wat ook leuk is, is hun boekje/brochure bestellen dan krijg je gratis een paar babysokjes, heel leuk! Suc allemaal met jullie aankopen meiden. Liefs Marjolein Woensdag weer naar VK, hopelijk het hartje horen!
ik wil graag de quiny speedy sx, die is voor 565 te koop incl. maxi cosi. of de mutsaerts, die is voor ong 399 te koop. maar het is nog vroeg dus ik heb nog alle tijd om af te wachten op een mooie aanbieding, of eventueel 2de hands. ik had gister op mijn werk iets raars, er kwam een klant en die vroeg of ik zwanger was???? ik moest ontkennen, want mijn collegas weten het nog niet eens. waarschijnlijk is het toch mijn buikje wat wat aan het einde van de dag wat opzwelt.
Hoi meiden, Tijdje niets van me laten horen. Ben erg druk met van alles en nog wat. Maar ik voel me verder goed, dus wat dat betreft. Wij hebben bij de Babydump een Quinny Buzz gekocht, wandelwagen, kinderwagen, voetenzak en maxicosi Cabrio Fix. Een regenhoes en tasje zit er standaard bij. Dit alles voor 725 Euro. Babydump kent een regeling dat je de aankoop zonder kosten kan afbestellen, mocht de zwangerschap mis gaan. Dat vind ik wel een prettig idee, ook al is de kans natuurlijk klein geworden. Verder hebben we nog niets gekocht, maar na donderdag gaat daar zeker verandering in komen. Want dan krijg ik mijn eerste echo! Ook ik heb inmiddels al ruim een week zwangerschapsbroeken aan, een spijkerbroek (laag/heupmodel) en een beige katoenen broek. Zitten allebei heerlijk! Groetjes Suusje
Suus, Al 13 weken zwanger en nu pas je eerste echo? Das echt laat zeg... Is daar nog een reden voor? Ik hoop voor je dat alles goed is! Ik mag donderdag ook weer naar de VK. Helaas niet voor een echo maar ze gaan wel proberen naar het hartje te luisteren. En op 19 juli (nog 6 weken en 1 dag... aftellen....) heb ik mijn screeningsecho. Ik ben dan 18 weken en 6 dagen en hoop dat ze dan kunnen zien of het een jongen of meisje wordt! Ben zooo benieuwd! Maar belangrijkste is natuurlijk dat ons kleintje gezond is. Doei dames, ben weer weg, moet werken. Liefs Otje
Succes Suusje en Noura met jullie echo. Inderdaad spannend (ik heb de nacht van te voren ook zo slecht geslapen). Jullie melden wel even hoe het was toch? Ik ga as. zaterdag al op vakantie naar Frankrijk, mmmm zin in!
nou ik heb heel raar gedroomd vannacht, had aan de ene kant een nachtmerrie over bloedverlies. en verder gebeurden er allemaal rare dingen. iedereen kreeg een baby, en het ene moment waren het jongentjes en even later was het veranderd in een meisje. heel raar hoe dromen kunnen zijn. nog een uurtje in ieder geval dan kan ik vertrekken.
noura, veel succes en geniet ervan. Ik mag deze avond om 20 voor 8 voor een echo. Ik heb ook zenuwen en ik heb dan nog morgen examen. De letters springen weg van het papier. Saartje
Noura, goede echo gehad?? ben wel nieuwsgierig vraagje aan iedereen: voelen jullie je baarmoeder ook al boven je schaambeen uitkomen. Ik vind het wel bijzonder. Ik heb echt zo'n hard stukje buik net boven mijn schaambeen, ik voel het niet altijd even goed, mawar meestal wel als ik sta. Karin
ik voel daar ook iets. Maar 't is niet altijd even duidelijk, dus ik weet niet of het mijn baarmoeder is?
jaaa ik ben geweest en het was zo super, echt zo`n leuke vk, die alle tijd nam. ik heb zeker een kwartier daar gelegen en ze heeft me alles laten zien, billetjes, armpjes, beentjes, kaakjes oogkasjes. echt super! verder was die superbeweeglijk, was echt aan het bouncen af en toe. en de uitgerekende datum klopte ook mooi. alleen toen die op de foto moest, ging die verkeerd liggen, ze heeft nog een hele tijd geprobeerd om een mooie foto te krijgen, maar de beeb was eigenwijs. maar ik ben tevreden! de placenta ligt naar achter, dus ik zal waarschijnlijk al heel snel beweging kunnen voelen. saar heel veel plezier met je echo! ik hoor graag hoe het gegaan is
trouwens, ik heb ineens energie voor 10, in plaats van moe te zijn. haha waar zo`n echo al niet goed voor is
Noura, ik laat straks nog iets horen hoe het geweest is. Ik heb nu echt zenuwen. Ik hoop dat ik zo'n leuke en positieve echo heb als jij. Nog 1u en half en we mogen!
@ noura wat fijn dat je echo goed was Ik heb vandaag bij de prenatal mee eerste zwangerschapsbroek gekocht en wat zit hij heerlijk zeg. Ik werd echt super goed geholpen dus dat was wel heel fijn. Ik ga dinsdag weer even kijken want dan krijgen ze weer broeken binnen,ik had een broek aan die zat echt heel lekker maar die pijpen waren te lang en ik heb geen zin om hem te laten vermaken. Ik ga zaterdag naar de babydump en daar hebben ze ook zwangerschapskleding dus daar ga ik ook wel even kijken. Ik heb vandaag een kaartje gehad van mijn baas en zijn vrouw,dat vind ik echt zo lief. Ik moet morgen weer naar de verloskundige en dan gaan we het hartje luisteren echt spannend weer.
Noura, wat een leuke ervaring he, zo'n mooie echo.. Ik weet inderdaad ook dat ik een dag voor de echo allerlei gekke dromen had. Ik droomde er ook over dat er ineens niets meer in mijn buik zat en het was helemaal over. Wat ons onzekere gevoel wel allemaal niet doet he, met ons! pfff Saar, heel veel succes.. Ik zal voor je duimen..