Mijn kind gaat niet naar het kinderdagverblijf dus dat hoef ik niet te regelen. Maar ik zou ook als ik jou was je inderdaad bij een paar kinderdagverblijven inschrijven want straks hebben ze geen plek en dan heb je een probleem.
ik ben het met vales eens, beter altijd bij meerdere inschrijven, dan kan je ook nog kiezen mocht je eventueel bij meerdere langs kunnen kijken. het kan namelijk ook dat jij het helemaal niets vind
Ja, dat doen we nu ook maar. Het gaat maar om 1 dag en als het niet lukt kunnen we het ook wel op een andere manier regelen, maar voor het kind zelf lijkt het ons ook goed en leuk om naar het kinderdagverblijf te gaan. We gaan ons dus bij meerdere inschrijven en overal even een kijkje nemen.
@Molly 1 dag opvang is sowieso al erg moeilijk te vinden de meeste kdv nemen een kind voor minimaal 2 dagen, dus goed gaan zoeken en rondvragen zou ik zeggen!! Met mij gaat het nog niet zo, ik lig op bed en kan weinig andere dingen meer, eten gaat moeilijk want ben steeds misselijk en heb daardoor weinig eetlust. En als ik eet of drink dan moet ik echt moeite doen om het binnen te houden. De ha heeft nu bloedonderzoeken laten doen en ze heeft gezinshulp aangevraagt zodat de zorg van de kinderen in ieder geval goed gaat. Mijn jongste is logeren bij oma een hele week dus die zorg heb ik even niet en de oudste gaat gewoon naar school dus die is de hele dag onder de pannen gelukkig. Hierdoor reageer ik dus niet meer zo vaak op jullie berichtjes ik probeer wel regelmatig wat te lezen dus ben wel een beetje op de hoogte van hoe het met jullie gaat en als ik me weer beter voel dan komt het met dat reageren ook wel weer goed Groetjes!
wat vervelend ayla, ik hoop echt dat je je snel weer wat beter gaat voelen. ik heb in ieder geval de laatste dagen niet meer zo veel last van mijn misselijkheid. iets minder moe lijkt het ook wel, maar ja ik ben nu ook vrij en met allemaal leuke dingen bezig. in ieder geval heel veel sterkte! verder hebben we het aan mijn ouders verteld vandaag, en mijn moeder verslikte zich zowat in d`r koffie. hahaha, maar het was best wel ontroerend eigenlijk. en ik denk dat ik de kinderwagen heb gevonden die ik graag hebben wou. ik was aan het rondneuzen op marktplaats, en daar stond die. precies hoe ik hem hebben wou, en helemaal compleet met maxi cosi en alles. scheelt toch weer als je hem nieuw moet halen. nu gaan we straks kijken hoe die eruit ziet, en als hij er zo goed uitziet als op de fotos nemen we hem mee.
hey meiden, hier ben ik weer even, op het moment voel ik me niet zo heel erg fantastisch, heb een kaakholte ontsteking te pakken en krijg er helemaal niets voor, ik moet wachten tot het vanzelf weggaat, minder prettig en erg pijnlijk...... donderdag mijn eerste echo, naarmate het dichterbij komt wordt het toch weer spannend!!
Hee, ik laat ook weer even van me horen. Ik heb normaal maatje 36 en ben nu al uit maat 40 gegroeid met mijn buikie. Ik draag nu al een week positiekleding. En toch maar 1-1,5 kilo aangekomen. Het zit allemaal in mijn buik. Verder ben ik echt heel ziek geweest, twee weken al thuis van het werk. Nu ben ik duizelig, hebben jullie dat ook? Ik ga maar eens een dropje proberen, want ik heb altijd al een lage bloeddruk, dus kwaad zal het niet kunnen.
jeetje daphne wat vervelend. ik was wel in het begin vaak licht in het hoofd, en nu alleen als ik snel wat eten moet. maar ik moet eerlijk zeggen dat ik sinds deze week ineens nergens meer last van heb. ik voel me steeds beter eigenlijk. maar ik zou gewoon lekker dropjes nemen hoor als ik jou was. ik heb vandaag een broek aan maat 164 (kindermaatje) zit lekker wel elastiek in, maar het is nog zo dat ik alleen in de avond zeg maar meer een opgezette buik heb. en gister heb ik een kinderwagen gekocht, ik ben er helemaal blij mee.
hoi,, Ik heb vanmorgen op mijn werk volgens mij voor het eerst een harde buik gehad, ik heb een collega in moeten schakelen om de zorg voor de bewoner waar ik mee bezig was over te nemen. De hele dag heb ik nu een gevoel alsof er een harde bal in mijn buik zit, en loop vandaag echt als een zwangere ( waggelend). Herkend iemand dit zo vroeg in de zwangerschap?? Bij mijn vorige zwangerschap heb ik helemaal nooit harde buiken gehad namelijk. Groetjes.
Hallo Lianne, Ik herken het nog niet, ik ben ook 15 weken zwanger maar het kan best zijn dat dit bij mij ook nog gaat gebeuren hoor. Het kan zijn (althans heb ik gelezen) dat je buikbanden aan het oprekken zijn en die een harde buik veroorzaken...
Hoi allemaal Het is weer een hele poos geleden dan ik op de pagina ben geweest, maar ik heb het zo druk met van alles. We hebben nu drie echo's gehad. Twee bij de VK( omdat men twijfelde of het er twee waren), maar dat is dus niet zo en een nekplooi meting. Alles ziet er heel goed uit en het kindje is nu ruim 8 cm groot. Ik moet zeggen dat het met mijn misselijkheid beter gaat. Ben alleen nog heel erg moe. En ik heb erge last van mijn rug. Kinderdagverblijf hoeven wij ook niet te regelen, omdat de opa's en oma's ingehuurd worden hahaha.. Nouja, ze hebben zichzelf aangeboden, dus dat is alleen maar super.
Nou, ik ben er net weer van de vk! En alles was goed!! We hebben voor het eerst het hartje gehoord! Echt super! Nu komt het ook al weer wat dichter bij en we vinden het nu echt super gaaf!!!!!!!!!!!!!
wat fijn mootje om te horen. ik heb heel erg buikpijn gehad, en weer wat bruine afscheiding, dit gaat al zo vanaf week 7. vandaag was het best veel, dus ik was best wel geschrokken. ik heb de vk gebeld, en ik mag tegen 5 uur langskomen. ik ben best wel bang dat er iets niet goed is. ik had vorige week een echo en alles zag er zo goed uit. en nu voel ik me zo onzeker.
Oh Noura wat een stress zo zeg! Ik duim dat alles goed zit voor je, je kunt boedingen ed hebben hoor sommige vrouwen de hele zwangerschap door laten we hopen dat het niets is! Sterkte iig.. Met mij gaat het nog niet zo zou zooo graag lekker met mn jongens van dit mooie weer genieten maar het zit er helaas ff niet in Voel me nog wel zwak maar wel minder maar ben nog steeds even misselijk ondanks de medicijnen die er eigenlijk alleen maar voor zorgen dat ik geen braakneigingen krijg. Ik heb alle gordijnen dicht zodat ik niet hoef te zien hoe mooi het weer is. Al zie ik het wel aan mn zoon die is de afgelopen dagen flink met papa op stap geweest, zwemmen en het bos in enz dus die ziet er goed gebruind uit, zoals een mixed kindje behoord. Ben wel erg benieuwd naar mn jongste die zit al sinds donderdag bij oma en hij heeft een veel donkerdere huid dan mn oudste die is volgens mij helemaal zwart nu En zijn haren zijn natuurlijk helemaal gebleekt haha morgen komt ie gelukkig al weer thuis, zou eigenlijk tot vrijdag blijven maar gelukkig kon dat niet Ik ga weer even liggen en moet nog wat drinken, heb helemaal nergens zin in dat is wel erg lastig al had mijn moeder gisteren wel allemaal lekkere salades voor me gemaakt. Maar ik moet echt nadenken of ik wel goed drink enz ik bedenk me bijvoorbeeld nu pas dat ik pas 1 glas drinken op heb... niet goed dus Ga dus ff drinken... groetjess
Ik heb inplaats van woensdag dinsdag een echo heb er al helemaal zin in. Mijn moeder gaat mee met de echo. En we hebben vandaag goed nieuws gekregen want we hebben eindelijk een huis morgen hebben we gesprek met de woningbouw. We proberen eerder de sleutel te krijgen want dan hebben we meer tijd maar als het niet lukt krijgen we 22 juni de sleutel dus dat is ook al snel maar mijn vriend wil 1 juli al over zijn want dan hoeven we geen dubbele huur te betalen. (We wonen nu in een eenkamerwoning en zijn al 4 en half jaar bezig met een ander huis) En het scheelt ook dat we niet zoveel in ons nieuwe huis hoeven te doen er ligt zelfs al laminaat in alleen in de babykamer niet maar dat komt wel. Ik was zaterdag naar babydump geweest en we weten welke kinderwagen en babykamer we nemen en omdat we nu een huis hebben gaan we dat vrijdag of zaterdag bestellen,echt alles loopt zo goed nu ben echt zo gelukkig
Vales: gefeliciteerd met jullie huis! Zo fijn dat alles nu goed loopt en dat jullie ruim op tijd alles in orde kunnen maken voor december. Heerlijk zeg! Noura: hoe gaat het nu met je? Hoe was het bezoek aan de vk? Wij gaan morgenavond naar een informatieavond bij het kinderdagverblijf. Eens kijken of het wat is. We hebben er in ieder geval goede verhalen over gehoord! Groetjes Suusje
Vandaag ineens uit het niets een hele goede dag! Ben zelfs naar buiten geweest ff bloedprikken. Was wel een flinke fietstocht. Maar heb het overleefd Zelfs boodschappen gedaan en wat klaargemaakt. Hoop zo dat het zo blijft, ben amper misselijk geweest zelfs! Noura én hoe gaat het nu???
fijn Ayla, dat het ineens weer effe lekker ging zeg!! Vales: heerlijk hoor een huisje, dan kunnen nu de echte voorbereidingen beginnen Noura: ben benieuwd hoe het was bij de VK..... Ik heb zelf afgelopen weekend een heerlijk, maar warm weekend in Zeeland gehad en komend weekend gaan we naar de ardennen. Gisteren heb ik voor het eerst in mijn zwangerschap moeten spugen, maar ik denk dat dit door het warme weer kwam.... hoop ik tenminste. Gisterenavond bij mijn schoonouders geweest en toen kregen we een heel lief truitje met kleintje ... en onze achternaam. Erg grappig. Verder had mijn schoonmoeder op de markt BH verbreders (zwart en wit) gehaald, die je achter in je BH kunt plaatsen om de omvang te vergroten. Mijn cups zijn niet groter geworden, maar de meeste BH's zaten wel te strak. Nu is dat voor een tientje weer opgelost... heerlijk ruimtegevoel geeft dat. Ik heb bij mijn vriendinnen ook effe zwangerschapskleding geshopt, dus ik kan er voorlopig effe tegen, hoewel ik nog wel een keer iets leuks voor mezelf wil kopen. Maar ik moet zeggen vriendinnen die al zwanger zijn geweest en mij kleding lenen is wel ideaal, want het is allemaal al duur genoeg.... Karin
Molly, wij zijn ons aan het orienteren op gastouderschap. Ook dan zitten ze vaak met meerdere kinderen bij een gastouder, maar is het toch minder massaal dan een KDV. Dat heeft wel mijn voorkeur... Ik heb ze gebeld en we waren nog ruim op tijd... Zij had zo´n 3 tot 4 maanden nodig voor de gewenste ingangsdatum om een gezin te vinden. Mocht dat onverhoopt niet lukken, hebben we particulier ook iemand die het wil doen. We zijn nu aan het bekijken wat de prijzen van beiden zijn en nemen dan een beslissing. Karin Ps. Neeltje spannend morgen!!