hoi hoi, ik heb weer recente foto's in mijn album staan, die met kleding is niet zo scherp sorry maar ben hier 20wkn. vandaag weer naar de vk geweest alles was goed groeide allemaal goed stand van de baarmoeder klopte en hartje weer geluisterd erg leuk weer. mijn buik begint nu echt te groeien hoor. ayla; ik vond ook gelijk al dat mijn buik veranderde hoor, maar groeien nog nie echt, ja mijn taille was bijna gelijk verdwenen maargoed, nu de laatste 2 wkn is het hard gegaan vind ik zelf, dus mss bij jouw straks ook wel ineens wie weet. morgen 3/4d echo en dan op vakantie, lekkerrrr. noura; fijne vakantie otje; jij ook fijne vakantie in zeeland gr saskia
Wat een klein, schattig buikje heb je nog met 20 weken melliemel! Ik zal echt mijn vriend vragen dit weekend ook een foto van mijn buik te maken, zodat ik m ook met jullie kan delen! Mijn rokje (draag een mantelpakje op het werk) heeft een moeder van een collega voor me aangepast naar een zwangerschapsrok. Het is geen gezicht! Ik durf het niet te zeggen, omdat ik het zo lief vind dat ze het gedaan heeft, maar ik ben blij dat mijn jasje erover heen valt, want het ziet er niet uit. Ze heeft de zijkanten losgehaald en daar grote stukken elastiek in gezet, maar het lijkt wel een hobbezak, mijn heupen zijn 20 keer zo groot dan in het echt. Ik ga toch nog even op zoek naar een donkerblauwe zwangerschapsbroek, als jullie tips hebben hoor ik het uiteraard graag!
hoi molly, thnx, enne mss moet je keertje bij promiss kijken zijn erg leuke broeken ook nette wie weet. gr saskia by the way wij zijn al beetje uit de namen, jullie? wss zie ik de antwoorden niet allemaal ga op vakantie maar lees het zeker terug, ben benieuwd.
@Saskia, mijn buik was dus ook zo bij de eerste... niet aanwezig dus Deze keer (nr 3) heb ik een veel grotere buik al, maar ja anderen zien het nog niet zo. Bij de eerste kreeg ik pas een redelijke (voor mij dan) buik rond de 6de maand, jij hebt volgens mij net zo'n bouw als ik heb (nou ja had ) dus denk dat jij ook lekker klein gaat dragen. Wel makkelijker hoor, geen gesjouw met al dat extra gewicht. Maar aan de andere kant ook niet leuk omdat niemand het ziet of rekening houd met "de zwangere vrouw" Wie weet heb ik dat deze keer wel elke keer krijg je een grotere buik dus... kan ik ook eens showen. Wij gaan dit jaar niet op vakantie er moet nog veel gedaan worden voor de kleine komt, dus daar gaat mn man in de vakantie mee aan de slag. Ik vind het wel lekker zo volgend jaar weer... met zn 5jes. Nu ben ik toch steeds aan het kwakkelen enz vind het dan niet leuk om weg te gaan wie weet krijg ik een terugval of zo. En thuis vermaken we ons ook best. Zat te doen hier in de omgeving. Ik ga ff liggen manlief is met de jongens weg en ik voel me niet zo, vanmorgen weer 2 keer moeten spugen Dagdag!
Ook ik was vanochtend niet echt lekker. Werd opeens erg slap en draaiierig. Nu gaat het wel weer. Wil eigenlijk nog even gaan liggen, maar verwacht nog een belangrijk telefoontje. Lees even verder en kruip dan maar even met een boek op de bank.
hoi ayla, ja we zullen zien hè hoe het groeit. enne nu kan je idd wel gaan showen hopelijk. fijne vakantie (ook al is dit thuis) en hopelijk ben je niet vaak meer misselijk kun je eindelijk genieten. gr saskia
Hallo, Ik ben nieuw hier. Ik word waarschijnlijk ook een nieuwe decembermamma. (2 december, dus het zou ook nog november kunnen worden.) Ik voel nu ook best vaak plopjes in m`n buik, vooral aan de rechterkant Ik ben de eerste 3 maanden misselijk geweest (niet zo erg dat ik echt moest overgeven), super moe en ik luste echt niets meer. Nu voel ik me prima. Wat jeuk aan mijn buik. maar dan groeit het goed denk ik maar Hoe vinden jullie het om in de winter te bevallen?
okey, ik geef toe ik ben een echte no-know op forumgebied, ik bedoelde dus het vorige berichtje in het decembermama 2006 forum onderwerp.
Nog meer decembermama's! Welkom allebei! Iedereen hier gaat nog lekker op vakantie zie ik, ik heb het er helaas al weer op zitten. Maar met dit weer hier hoor je mij niet klagen, heerlijk. Gister zijn we voor het eerst een babywinkel ingedoken en hebben eens even kinderwagens gecheckt. Ooh wat leuk zeg (nog maar niet naar de prijzen kijken verhoogt het kijkplezier!) , we zagen ons al helemaal lopen. Denk dat we voor de mutsy 4 rider gaan. Heeft iemand anders die hier ook?
Wij hebben de mutsy 4-rider gekocht, een tijdje geleden al gekocht. Ik vind 'm helemaal super. Over een paar weken kunnen we 'm ophalen. Gr Otje (in vakantiestemming 8) )
ook wij hebben de mutsy 4-rider gekocht, in de kleur ocean blue. Half augustus kunnen we m ophalen. Ik ga nu een poging wagen om mijn buikfoto in mijn album te zetten....
Helaas, het bestand is te groot (1,12 mb) dus lukt het niet. Ik zal straks aan mijn vriend vragen of hij een nieuwe foto wil maken en dan 1 met minder mb. foto volgt echt!
hallo, leuk.. nog meer decembermama's. Volgende week vrijdag vertrekken wij voor een weekje naar Durbuy (Ardennen). Ik kijk er ook al naar uit. Nog 3 dagen werken en de vakantie begint! En nadien hebben we samen nog een weekje verlof. Voor de rest is hier ook alles in orde. Mijn buik begint nu meer en meer naar voor te komen. Eerst ging ik helemaal rond. Mijn taille was helemaal aan het verdwijnen. Maar nu zie ik er dus zwanger uit en niet meer bijgekomen! (Vind ik zelf toch ). Woensdag mogen we weer naar de vk. Ik kijk er al naar uit. Saartje
Welkom meiden leuk een paar nieuwe erbij. Nou die misselijkheid had dus niets met de zwangerschap te maken hé... heb ik gewoon buikgriep, het houd ook niet op ook, voel me verdorie net beter Gelukkig heb ik vanmorgen kunnen eten en drinken, gisteren bleef er nog geen druppel water binnen, was echt extreem. Nu ben ik alleen nog erg slap hoop dat ik straks wel weg kan, mijn man is met de jongens naar vrienden en ze gaan er vanavond bbqen, had er zo'n zin in. Hoop dat ik mezelf er toe krijg, mn oudste die vraagt nu steeds maar of ik nog ziek ben, kent zijn moeder bijna niet anders, echt balen gewoon! Ik ga nu even een bad nemen, mss dat het werkt. En dan stap ik straks gewoon op de fiets hoor, het is niet ver dus dat scheelt. Doei!