december 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door duikster, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi mensen,

ikjethimister en shyra, welkom op de site.

ff update ik was onderweg naar vakantie krijgen we een ongeluk :( :x .
    gelukkig hebben we allemaal niks en gaan we maandag toch weer rijden. de caravan is gaan scharen na een inhaalmanoeuvre en gekanteld. de caravan is total los en de auto heeft behoorlijke schade. maar nogmaals gelukkig hebben wij niks. en gaan we maandag dus met de landcruiser naar spanje in een huisje dan toch vakantie houden.

molly; lief buikje hoor.

ik zie jullie na de vakantie weer.

gr saskia

2. keizerin

keizerin Niet meer actief

Jeetje melliemel jullie zullen wel erg geschrokken zijn,gelukkig hebben jullie niks.

Molly mooi buikje heb je :D

Ik heb geen vakantie misschien dat we in september een weekje vrij nemen dan komt ook de babykamer enz.
    Wij hebben voor de Mutsaerts Transaction 4 wieler gekozen,in het bruin.

3. keizerin

Ik heb net een nieuwe buikfoto gemaakt,hij staat in mijn album.

4. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    :) Vales op die foto lijkt je buik kleiner dan op de vorige.

Kwam alleen ff lezen, ga evenop namenjacht heb namelijk nog keine anung :rolleyes: En ik vind het zooooo moeilijk. Voel me wel al ietsjes beter ben wel erg zwak merk ik maar ja heb de afgelopen tijd ook erg weinig reserves op kunnen bouwen. Heb vandaag iig alles binnen kunnen houden dus de buikgriep duurde in dit geval maar 1 dag... plus een aantal herstel dagen :rolleyes:

Spreek jullie morgen weer.

@Meliemel wat een schrik zeg! Gelukkig is alles goed gegaan. Veel plezier op je vakantie.

5. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    melliemel,

da;s schrikken, maar toch nog een goed vakantie gewenst.

vakantie... nog drie weken dan heb ik pas vrij. Maar ook wel lekker drie weken dan. Ach met dit weer geinte ik ook wel. Vandaag weer een dagje in Zeeland geweest, waar mijn mannetje weer twee duiken heeft gemaakt en ik jaloers aan de kant zat.... en ondertussen vrolijk door elkaar getrappeld werd in mijn buik... dan weet je meteen weer waarom je aan de kant blijft..

Molly, jij hebt ook al een mooie buik zeg. Ik zal binnenkort ook eens foto's gaan laten maken van mijn buikje.

groetjes Karin

6. keizerin

Ik ben ook wat afgevallen Ayla niet in kilo's want dat is gewoon nog steeds het zelfde,mijn vriend zegt de hele tijd dat ik wordt opgegeten :) mijn moeder zei vandaag ook dat ik dunner geworden ben,ik eet toch niet minder maar als je goed kijkt zie je dat de bovenkant van mij buik wat ronder wordt,tenminste dat zegt mijn vriend :D

7. Raomi

Raomi Actief lid

4 mei 2006
    130
    0
    0
    Hier ook nog een vrolijke plopper, zelfs zo vrolijk dat mijn vriend het gister aan de buitenkant gezien heeft! Beebje was hard aan het 'ploppen', en mijn buik 'rilde', en net op dit moment keken wij allebei naar mijn buik!

Ik heb vrijdagavond een tweedehands (nagenoeg nieuwe!) Quinny Freestyle gekocht, ziet er nog supergoed uit en voor een prikje! Heb gister al even 'test' gereden in de tuin.

Over anderhalve week hebben we de pretecho, en dan weten we ook wat het wordt!!! Spannend....

8. Arwen

Arwen Actief lid

23 jan 2006
    228
    0
    0
    Secretarieel/administratiefmedewerkster
    Deventer
    Hallo dames, wat een zomer weer he..pfffff heb het nog nooit zo warm gehad *zucht*
    Hier gaat alles zijn gangetje..hett het er niet makkelijker op..
    Wij zijn ook al dingetjes aan het verzamelen en we hoeven alleen nog maar de babykamer in orde te aken en natuurlijk nog te kopen..schiet al aardig op, dit maakt het veel realistieser.
    OOk het feit dat als ik lig de kleine zich vaker laat voellen.
    verleden zaterdag 15 juli heeft mijn vriend de baby voor het eerst gevoeld, wat een zaligheid om dat samen te delen :D nu is het voor hem ook mooier.
    MIjn buik is ook al behoordlijk..lijk wel op die van molly ;)
    ik was bang dat ik een een grote buik had want met mijn vorige zwangerschap had ik niet zo groot (zover ik me kan herinneren) maar gelukkig is dit normaal ;) en is het niet giga groot hihi al lijkt het van boven de maunt everest haha

wij gaan aan het einde van augustus 1 week met de caravan weg, weekje drenthe..heb er reuze zin in!!

tja eigenlijk heb ik ni et heel veel nieuws.
    volgende week woensdag naar de verloskundige :D ben benwieuwt....

Dames veel plezier toegewenst in de vakantie's en sterkte met de warmte..

doeiiii

liefs XXX

9. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    wat een hitte he! We hebben airco op het werk, maar ik heb er niet veel van gemerkt vandaag.

Morgen hebben we de 20 weken echo, spannend!!!
    Daarna gaan we bij 2 kinderdagverblijven langs om even sfeer te proeven. Wordt dus een leuke dag!

10. keizerin

Veel plezier met je 20 weken echo.

11. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Heb hetzelfde qua buik als Vales. Hij lijkt nu ineens minder dik dan een week geleden. Maar inderdaad ook wat boller aan de bovenkant. Vond dat eigenlijk wel een beetje vreemd. Maar gelukkig ben ik dus niet de enige.

12. Ja bij mij begint het buikje ook te komen. Echt leuk dat anderen het nu ook beginnen te zien!
    Wij hebben nog niets qua uitzet. Opa en oma hebben zelfs al meer dan ons, een ledikantje namelijk. Hahaha, die kregen ze van iemand die hem wegwilde gooien. Beebie kan in elk geval bij opa en oma slapen. Nou ja, we hebben nog tijd genoeg.
    Best veel medeforummers kiezen voor de mutsy zag ik, bij ons stak ie er ook met kop en schouders boven uit. Kijk er naar uit om hem aan te schaffen.

Succes allemaal met de warmte, een goede reden om rustig aan te doen.

13. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Pffffffffff ja tis inderdaad warm he? Mijn dochter zat vanmiddag heerlijk hier in t badje... Nou ja, badje... 't heeft een doorsnee van 2.44 meter dus best groot. Heb straks mijn badpak aangetrokken en ben er bij gaan zitten. Heeeeeeeerlijk gewoon!! De warmte houd voorlopig ook nog niet op. Donderdag of vrijdag krijgen we regen? Als het maar niet té slecht gaat worden, want a.s. vrijdag vertrekken we voor 1 weekje naar Zeeland.

Molly; Leuk zeg, morgen je 20 weken echo! Ik heb mijn 20-weken echo overmorgen! Kan bijna niet meer wachten. Willen jullie ook weten wat het wordt?

Mijn buik groeit ook wel flink nu geloof ik. Vanmiddag was ik even boodschapjes doen en zag mezelf in een winkelruit. Woow, echt zwanger hoor. Wel superleuk. Ik voel mijn kleintje eigenlijk niet heel veel maar ja... dat komt wel he? Voor degene die de kleine al voelen: voel je het echt elke dag of gewoon af en toe?

Gr Otje

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Voel de kleine meestal alleen 's avonds als ik in bed lig of als ik een beetje voorover gebogen achter de pc zit. Maar het is wel heel wisselend. Soms is ie een hele dag aanwezig en soms voel ik em een dag helemaal niet. Gisteren was ie hartstikke druk en vandaag heel rustig. Zal het ook wel warm hebben :D

Enne...inderdaad sterkte met de hitte allemaal!

15. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ons spruitje is al erg aanwezig!!! mijn man legde gister zijn hand op mijn buik en de kleine ging ineens helemaal los!!! hij voelde het zelfs (wel is waar heel erg zacht) wat vond ik dit bijzonder zeg!!! zit er nog van te genieten!!

16. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    He Molly, veel plezier vandaag!! Heb jij de primeur met het geslacht of wil je het niet weten.... Ik in elk geval niet, maar moet ook nog effe geduld hebben. Wij hebben 29 juli de 20 weken echo, omdat mijn mannetje eerst nog een week oproepdienst heeft en ik het niet zo'n goed plan vond dat hij weggeroepen zou worden tijdens de echo....

Otje jij morgen ook veel plezier...

onze kleine begint zich steeds vaker te roeren. Gister zat ik een boek te lezen met de rand op mijn buik en dat vond ie blijkbaar niet leuk.... ineens ging mijn boek een stukje van zijn plek...

moest wel lachen
    Nou ik moet gaan werken in deze hitte..

Karin

17. Raomi

Raomi Actief lid

4 mei 2006
    130
    0
    0
    Ik merk nu al dat er vaste tijden zijn dat beebje wakker is...in ieder geval tussen halfvier en half zes (gezellig tijdens de autorit naar huis :D ), en 's avonds als ik op bed lig (dan smeer ik mijn buik altijd in, als ik onder de douche vandaag kom). En verder meestal als ik rustig zit, en soms ook al met best veel kracht!

In ieder geval, ik voel het wel elke dag. Soms een paar dagen wat zachter, en dan weer wat harder. Merk wel, als je veel beweegt, dat het dan minder is.

18. charissa27

charissa27 Niet meer actief

hallo allemaal

ik kom net van de verloskundige en alles is prima. het kindje was erg druk aan het schoppen en het hartje klopte goed.

wij gaan 29 juli op vakantie met de auto naar duitsland. en dan verblijven wij 2 weken in een omgebouwde trein wagon waar alles in zit.
    2 slaapkamers een keuken woonkamer en badkamer en ook nog een terras met barbeque

dus nu nog even mooi weer blijven en dan gaan we lekker genieten.

weten jullie trouwens nog een leuke jongens naam. wij hebben een heleboel meisjes namen maar we kunnen geen jongens naam vinden.

we zoeken wel een bijzondere naam en hij mag niet met een T beginnen.

dus alle andere namen zijn welkom

veel liefs charissa

ps alvast bedankt

19. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Nou, vanmorgen hebben we de echo gehad. Wat geweldig zeg! We zagen hem (ja, het is een jongen!, maar we zeggen tegen iedereen dat we niet weten wat het wordt, dus is ons geheimpje!) goed liggen. Hij lag eerst met zijn ruggetje naar mijn buik gekeerd, dus konden we zijn gezichtje niet zien, maar toen werd hij wakker en hebben we alle kanten goed kunnen bekijken. Het was echt geweldig. Hij is helemaal gezond zover ze kunnen zien, alleen wat klein, hij loopt zeg maar een paar dagen achter. Kan wel kloppen want zelf weten we precies wanneer het verwekt is en dat is een aantal dagen later dan de verloskundige ons ingeschat had, dus misschien komt het wel op 12 december en hebben we zelf precies gelijk gehad!

Mijn placenta ligt wel erg laag, vandaar dat ik met 30 weken weer een echo moet. Als mijn placenta laag blijft (wat ze overigens niet verwacht) zal ons zoontje (klinkt dat zeg!) met een keizersnede moeten worden gehaald. Ik hoop dus dat het nog optrekt en ik gewoon op de natuurlijke manier kan bevallen.

We hadden nog steeds geen jongensnaam, totdat we op de terugweg in de auto ineens op een naam kwamen die vrijwel niet voorkomt, kort en stoer is en die we allebei erg leuk vinden, dus dat wordt m waarschijnlijk!

20. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Heerlijk Molly, een gezonde jongen!! gefeliciteerd. fijn dat alles goed was en zelfs de naam nu is binnen komen vallen.

Karin

Deel Deze Pagina